Melkein sukua julkkikselle
Let see, what we got here..
- - Kaverini pikkuserkku on Jari Litmanen
- Isosiskoni poikaystävä on kolminkertainen Suomen mestari haulikkoammunna
- Isäni on rakentanut Iisalmen Osuuspankin (cool)
- Isosiskon poikaystävä (joka mainittiin yllä) on syönyt aamiaista Antero Mertarannan kanssa
- Kaverini isoveli on pelaamassa Ruotsissa jääkiekkoa. Pelasi aikaisemmin Jypissä.
Born from silence.
Silence full of it.
A perfect concert my best friend
So much to live for, so much to die for
If only my heart had a home
Walk within my poetry, this dying music
- My loveletter to nobody
Silence full of it.
Yes.. Ilkka "Ile" Vaarasuo get transfetted to Sverige!!Miketsu kirjoitti:You mean Ilkka?- Kaverini isoveli on pelaamassa Ruotsissa jääkiekkoa. Pelasi aikaisemmin Jypissä.
Jaah.. Jaag inte här!
Born from silence.
Silence full of it.
Silence full of it.
Krhm, minä OLEN julkkis! Pääsin Hufvudstadsbladetin juttuun haastateltavaksi viime tiistaina. Oli keskiviikon lehdessä oikein aukeaman mittainen juttu.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
the car is on fire
Nuorten suhtautuminen politiikkaan jne.Slfex kirjoitti:MISTÄ AIHEESTA?!?!Kumiorava kirjoitti:Krhm, minä OLEN julkkis! Pääsin Hufvudstadsbladetin juttuun haastateltavaksi viime tiistaina. Oli keskiviikon lehdessä oikein aukeaman mittainen juttu.
the car is on fire
the car is on fire
Siis oliko se koko aukeama sinun haastatteluasi vaiko joku pieni hikinen kainalojuttu, jossa on nopeesti räpsästy kuva ja henkilötiedot päin puuta?Kumiorava kirjoitti:Krhm, minä OLEN julkkis! Pääsin Hufvudstadsbladetin juttuun haastateltavaksi viime tiistaina. Oli keskiviikon lehdessä oikein aukeaman mittainen juttu.
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- The Goldberg
- Mahti Ankka
- Viesti:
Keskisen Vesa nosti farkkutakkini, taputti minua olkapäälle ja antoi takin minulle viime lauantaina paikallisessa menopaikassa Lauri Tähkä & Elonkerjuun keikalla. Vitsi mä oon ylpee.
On siellä muuten hauska portsari, sillä olin siinä oven lähettyvillä kun Vesa sanoi (hänellä oli joku nuori blondi mukana!) portsarille, että hän on VIP-listalla. Portsari sitten kylmän viileästi kysyi, että millä nimellä. Voi loiri, kun siinä hiipi hymy kasvoille.
On siellä muuten hauska portsari, sillä olin siinä oven lähettyvillä kun Vesa sanoi (hänellä oli joku nuori blondi mukana!) portsarille, että hän on VIP-listalla. Portsari sitten kylmän viileästi kysyi, että millä nimellä. Voi loiri, kun siinä hiipi hymy kasvoille.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Hmm.
- Tunnen liigatuomari Hannu Henriksonin pojan, Ollin.
- Kentällä törmään yleensä Ilveksen liigapelaaja Tommi Huhtalan pikkuveljeen.
- Raimo Helmiseenkin aina välillä törmään täällä päin.
- Isäni tuntee Raipen ja Jyrki Lumpeen.
- Popedan kitaristin Costello Hautamäen kanssa olen pelannut minigolfia samaan aikaan. Ja Edu Kettusenkin olen nähnyt pelaamassa minigolffia.
- Olen istunut bussissa Mikko Alatalon~ vieressä.
- Sami Heleniukselle sanoin joskus ennen jotain playoff-ottelua, että "tee maali tänää!" Ja Samihan vaan nauro mulle.
- Peugeotin tallipäälliköltä sain joskus jotain tarroja
- Näin Antero Niittymäken samaan aikaan syömässä Turussa Dennis-ravintolassa.
- Jukka Koivu käveli mua vastaan kadulla.
- Tampere Cupin aikoihin näin Hakametsässä pyörimässä Raimo Summasen ja Sakari Pietilän.
Kai niitä muitakin on tullut bongattua, muisti vaan pätkii.
- Tunnen liigatuomari Hannu Henriksonin pojan, Ollin.
- Kentällä törmään yleensä Ilveksen liigapelaaja Tommi Huhtalan pikkuveljeen.
- Raimo Helmiseenkin aina välillä törmään täällä päin.
- Isäni tuntee Raipen ja Jyrki Lumpeen.
- Popedan kitaristin Costello Hautamäen kanssa olen pelannut minigolfia samaan aikaan. Ja Edu Kettusenkin olen nähnyt pelaamassa minigolffia.
- Olen istunut bussissa Mikko Alatalon~ vieressä.
- Sami Heleniukselle sanoin joskus ennen jotain playoff-ottelua, että "tee maali tänää!" Ja Samihan vaan nauro mulle.
- Peugeotin tallipäälliköltä sain joskus jotain tarroja
- Näin Antero Niittymäken samaan aikaan syömässä Turussa Dennis-ravintolassa.
- Jukka Koivu käveli mua vastaan kadulla.
- Tampere Cupin aikoihin näin Hakametsässä pyörimässä Raimo Summasen ja Sakari Pietilän.
Kai niitä muitakin on tullut bongattua, muisti vaan pätkii.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Olen syntynyt samana päivänä kuin Raimo Helminen.
Tosin Raipe on syntynyt 36 vuotta aikaisemmin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Minä taas olen syntynyt samana päivänä kuin Chris "Masterpiece" Masters, ja toinen asia joka on meille kahdelle yhteistä, on massiiviset lihaksetDeadManWalking kirjoitti:Olen syntynyt samana päivänä kuin Raimo Helminen.
(
R.I.P Chris Benoit 1967-2007
1. Angle fani foorumilla.
1. Angle fani foorumilla.
No lisään tähän jotain:
Olen mm. jutellut:
- Ilveksen ollessa Porissa viimekaudella pääsin juttelemaan Tuukka Raskille.
- Olen päässyt samaan kuvaan Matt Nickersonin, Leo Komarovin ja Pasi Peltosen kanssa ja jutellut heidän kanssa. (Lätkä pelaajia.
- Olen puhunut myös Justin Forrestin, Rob Hiseyn, Marko Kivenmäen, Juuso Riksmanin ja Marko Toivosen kanssa.
Ässien hopeajuhlissa nuo tapahtui.
Olen mm. jutellut:
- Ilveksen ollessa Porissa viimekaudella pääsin juttelemaan Tuukka Raskille.
- Olen päässyt samaan kuvaan Matt Nickersonin, Leo Komarovin ja Pasi Peltosen kanssa ja jutellut heidän kanssa. (Lätkä pelaajia.
- Olen puhunut myös Justin Forrestin, Rob Hiseyn, Marko Kivenmäen, Juuso Riksmanin ja Marko Toivosen kanssa.
Ässien hopeajuhlissa nuo tapahtui.
Vaikka Raipe vanha onkin nii älä ny viitti.DeadManWalking kirjoitti:Tosin Raipe on syntynyt 36 vuotta aikaisemmin.
-Ite oon tarjonnu Olli Lindholmille (Yön laulusolisti) kaljat.
-Paininut Marko Aselin (kaiketi entinen painija, kymmenen vuotta sitten kova sana Suomessa) kanssa.
-Olen mm. kantanut Matti Nykäsen Merville ostamat 8 amppelikukkaa Matin Audiin. Matti muuten on tehokas kukkakaupassa: "otetaan toi, toi, toi ja noi. Ja noita neljä. Ja sit kassalle." Meni noin 25 sekuntia.
- Kaverin pikkusiskon luokkakaveri on Jukka Rautakorven (Tapparan joku nobody-valmentaja) tytär.
-Olen syntynyt samapäivänä kuin Jimmy Hendrix kuoli, tosin rapiat alle 20 vuotta myöhemmin.
-Myös syntymäpäiväni Puerto Ricoon iski Hugo-niminen hurrikaani ja se tappoi kuusi ihmistä. Now, can u dig that, sucka!!!!!!!!!!
'Alertin #1 Ensiferum-fani!!!
Riding the Lightning...
Riding the Lightning...
- Olen ollut samassa kuvassa Northerin kosketinsoittaja Tuomas Planmanin kanssa
- Olen käynyt samaa koulua mitä Janne Porkka
- Näin Janne Porkan eräs päivä kun olin menossa Stockmannille
- Kerran Myllyssä käydessäni, kävelin hiihtäjälegenda Juha Miedon ohi
- Rinnakkaisluokallani on Nerveseed bandin laulaja Tony Wirtanen
Aikaisemminkin tänne olen jotain laittanut muistaakseni..
- Olen käynyt samaa koulua mitä Janne Porkka
- Näin Janne Porkan eräs päivä kun olin menossa Stockmannille
- Kerran Myllyssä käydessäni, kävelin hiihtäjälegenda Juha Miedon ohi
- Rinnakkaisluokallani on Nerveseed bandin laulaja Tony Wirtanen
Aikaisemminkin tänne olen jotain laittanut muistaakseni..
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
www.myheritage.com on jonkin sortin sukututkimussivu, jossa on kaiken muun hienon lisäksi kuvantunnistua. Eli sinne voi lähettää kuvan jonka mukaan saa tiedon keneltä julkkikselta näyttää.
Systeemi ei ole kovin luotettava kun tästä voinee huomata
Systeemi ei ole kovin luotettava kun tästä voinee huomata
Jukka Koivu käveli tuossa eilen kadulla vastaan.
En tajunnut kyllä heti kenestä oli kyse. Ensin katsoin vain ämmistyneenä kun ohi meni, että olipas oudon tutun oloinen kaveri. Sitten tajusin että se oli Jukka Koivu! Ihme että täällä Turussa joskus näkee jääkiekkoihmisiä..
En tajunnut kyllä heti kenestä oli kyse. Ensin katsoin vain ämmistyneenä kun ohi meni, että olipas oudon tutun oloinen kaveri. Sitten tajusin että se oli Jukka Koivu! Ihme että täällä Turussa joskus näkee jääkiekkoihmisiä..
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
Käytiin tänään tuonne Istuntosali-sivuille haastattelemassa vihreiden puheenjohtajaa Heidi Hautalaa. Sitten näin Anssi Kelan viime perjantaina Forumissa, ja taisi Mikko Alatalokin tulla kadulla tässä maanantaina vastaan.
the car is on fire
the car is on fire
Kattelin just tota sivua (ihan ok sivut btw), niin missä te haastattelitte Hautalaa? Eduskuntatalossa taikka siellä portailla? Vai olitteko varaanneet ihan ajan tolle haastattelulle?Kumiorava kirjoitti:Käytiin tänään tuonne Istuntosali-sivuille haastattelemassa vihreiden puheenjohtajaa Heidi Hautalaa.