Kysymyksiä
Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.
Olen kirjoittanut jo kahteen aiheeseen, lähettänyt yksityisviestin odottanut jo kuukauden ja ei vieläkään mitään, eikä keskusteluoikeuksia.
Oon aika tyytymätön tähän...
Olen kirjoittanut jo kahteen aiheeseen, lähettänyt yksityisviestin odottanut jo kuukauden ja ei vieläkään mitään, eikä keskusteluoikeuksia.
Red snow, how convenient.
TM taitaa olla intissä ja Trisusta en tiedä, joten kontaktit voivat olla hieman vähissä. -.-aLoe kirjoitti:Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-chost kirjoitti:MITEN VOI TEHDÄ LAINAUKSEN
Koodi: Valitse kaikki
[quote]Näin[/quote]Näin
Me kerää face-poppeja..
hevosen k**pä
Tasan ei käy onnen lahjat. Joudun hoitamaan kahden ihmisen YV:t (siis kirjaimellisesti, jos joku saa tämän kevään aikana TM:ltä viestiä, sen olen kirjoittanut minä, bwahah) joten siinä saattaa joku epähuomiossa unohtua. Koitan vaikkapa hoitaa tilanteesi vielä tämän illan aikana, mmkay?aLoe kirjoitti:Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.
- hamalainen
Kiitos Trisu oikeuksista, kiitos ja kumarrusTrisu kirjoitti:Tasan ei käy onnen lahjat. Joudun hoitamaan kahden ihmisen YV:t (siis kirjaimellisesti, jos joku saa tämän kevään aikana TM:ltä viestiä, sen olen kirjoittanut minä, bwahah) joten siinä saattaa joku epähuomiossa unohtua. Koitan vaikkapa hoitaa tilanteesi vielä tämän illan aikana, mmkay?aLoe kirjoitti:Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.
Anteeksi tämä quote-hirviö.
Red snow, how convenient.
- Mahti Ankka
- Viesti:
Eiköhän ne pyöri ihan säännöllisesti.Jesuli kirjoitti:Kuinka usein nämä moderaattorit ovat täällä paikalla?
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ei ylläpito ole "ties missä". Foorumilla roikun yleensä pitkin päivää / monta kertaa päivässä pitämässä huolen siitä, että homma pysyy jotenkuten kasassa. Eri juttu sitten taas on se, että aionko päivystää YV-boksin luona odottelemassa viestejä ja sitten välittömästi reagoida niihin.
Nykyisällään kun Keskustelija-oikeudet ei enää ole kuuminta hottia (ei painia telkasta -> uusien fanien määrä vähentynyt) saapi se riittää, että hoidan asiaan liittyvät yksityisviestit n. kerran viikossa, joskus useamminkin jos aikaa ja jaksamusta on. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että oikeuksien saamiseen voi mennä kuusi tuntia tai kuusi päivää, riippuen täysin siitä milloin olen edellisen kerran asiaa hoitanut. Jos yli viikko alkaa menemään ilman vastausta niin sitten voi napista. Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.
Mitä tulee viestien lukemattomana näkymiseen... sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jätän aina ne YV:t lukematta, joihin en ole vielä vastannut (tai asiaa muuten hoitanut). Tällä tavoin säilyy edes jonkinlainen järjestys muuten sekalaisessa viestilootassa. Eli siis Jesuli, kyllä se (/ne) sinunkin viestisi on perille tullut ja huomioitu, ja asia hoidetaan kun ehditään.
Jotain aivonpuolikasta voipi siis asian suhteen käyttää ja tajuta vaikka sen verran, että ylläpidolla on sen lukumäärään ja laatuun katsomatta muutakin tekemistä kuin vastailla teidän viesteihinne päivät pitkät. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö niitä aikanaan kaikkia hoidettaisi ja tuurista riippuen jopa kenties ennemmin eikä myöhemmin.
Nykyisällään kun Keskustelija-oikeudet ei enää ole kuuminta hottia (ei painia telkasta -> uusien fanien määrä vähentynyt) saapi se riittää, että hoidan asiaan liittyvät yksityisviestit n. kerran viikossa, joskus useamminkin jos aikaa ja jaksamusta on. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että oikeuksien saamiseen voi mennä kuusi tuntia tai kuusi päivää, riippuen täysin siitä milloin olen edellisen kerran asiaa hoitanut. Jos yli viikko alkaa menemään ilman vastausta niin sitten voi napista. Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.
Mitä tulee viestien lukemattomana näkymiseen... sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jätän aina ne YV:t lukematta, joihin en ole vielä vastannut (tai asiaa muuten hoitanut). Tällä tavoin säilyy edes jonkinlainen järjestys muuten sekalaisessa viestilootassa. Eli siis Jesuli, kyllä se (/ne) sinunkin viestisi on perille tullut ja huomioitu, ja asia hoidetaan kun ehditään.
Jotain aivonpuolikasta voipi siis asian suhteen käyttää ja tajuta vaikka sen verran, että ylläpidolla on sen lukumäärään ja laatuun katsomatta muutakin tekemistä kuin vastailla teidän viesteihinne päivät pitkät. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö niitä aikanaan kaikkia hoidettaisi ja tuurista riippuen jopa kenties ennemmin eikä myöhemmin.
Ja pakko lisätä vähän Trisun tekstiin.
Ei niitä kirjoituksi avoimeen keskusteluun, tai hakemusta tule edes joka päivä. Jos siis Suomi olisi vielä aktiivinen vapaapainin seuraaja, niin sitten admineilla nyt tuskin olisi paljoa vapaa-aikaa
Sain omat keskustelijat oikeudet TM'ltä kahden viikon jälkeen, koska niissä avoimen keskustelun viesteissä oli mätää. No, aktiivisesti se tapahtui silti. Joten, maltti on valttia...
Ei niitä kirjoituksi avoimeen keskusteluun, tai hakemusta tule edes joka päivä. Jos siis Suomi olisi vielä aktiivinen vapaapainin seuraaja, niin sitten admineilla nyt tuskin olisi paljoa vapaa-aikaa
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Eli onko tämä osittain tulkittava niin, että ette edes halua uusia keskustelijoita? Vai oletteko jo liian leipääntyneitä hommaanne? Hyvä idea, huono toteutus. Tälläinen odottelu vain ajaa keskustelijat helposti muille foorumeille, missä pääsee heti kirjoittelemaan. Mutta laatu on sitten eri juttu näillä foorumeilla.Trisu kirjoitti:Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.
Ei tarvitse mitään päivystää. Kunhan kerran päivässä viitsii avata tuon yksityisviestilaatikon ja selailee viestit läpi. Välitöntä reagointia en vaadi, mutta edes jotain vastuuta homaan odotan, jos kerran tälläinen homma on teille annettu.Trisu kirjoitti:Eri juttu sitten taas on se, että aionko päivystää YV-boksin luona odottelemassa viestejä ja sitten välittömästi reagoida niihin.
Ei muuta. Anteeksi, jos loukkasin jotain viesteilläni. Ei ollut tarkoitus.
En tietääkseni ole sanonut mitän tuohon viittaavaa, mutta jos se on sinun tulkintasi niin fair enough. Mikäli systeemi ei miellytä voi tosiaan tehdä kuten ehdotitkin, eli siirtyä muille foorumeille. Jokaisessa yhteisössä on omat toimintatapansa, eikä kaikki sovi kaikille. Se on sitä elämää.Jesuli kirjoitti:Eli onko tämä osittain tulkittava niin, että ette edes halua uusia keskustelijoita? Vai oletteko jo liian leipääntyneitä hommaanne? Hyvä idea, huono toteutus. Tälläinen odottelu vain ajaa keskustelijat helposti muille foorumeille, missä pääsee heti kirjoittelemaan. Mutta laatu on sitten eri juttu näillä foorumeilla.Trisu kirjoitti:Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.
Umm... Mitäköhän sinä tiedät tämän sivuston päivittämisestä? Et ilmeisesti paljoa, jos oletat että kerran päivässä käyn kaikki yksityisviestit läpi ja hoidan niihin liittyvät rutiinit. Kovin ideaali tilanne toki käyttäjiä ajatellen, mutta ylläpidolla on edelleenkin se omakin elämä.Jesuli kirjoitti:Ei tarvitse mitään päivystää. Kunhan kerran päivässä viitsii avata tuon yksityisviestilaatikon ja selailee viestit läpi. Välitöntä reagointia en vaadi, mutta edes jotain vastuuta homaan odotan, jos kerran tälläinen homma on teille annettu.Trisu kirjoitti:Eri juttu sitten taas on se, että aionko päivystää YV-boksin luona odottelemassa viestejä ja sitten välittömästi reagoida niihin.
Eikä tätä hommaa muuten ole kenellekään annettu vaan ihan omasta aloitteesta on pyöritetty sivustoa enemmän ja vähemmän jo sellaiset reilu 4 vuotta. Hyvin on pärjätty.
Tämä systeemi on vain niin torsosta, kun kerran sinä Trisu käyt täällä "mesoamassa", niin voisit samalla päästää aina muutaman oikeuksien kyselijän piinasta ja pistää ne Keskustelija- oikeudet. En vain voi tajuta, jos ei kerran näitä pyyntöjä tule edes joka päivä, niin voisi edes yhden päivässä päästää piinasta, jos hän on sen arvoinen.
No mielestäni teidän jatkuva itkeminen ja valitus täällä ei edesauta asiaa... Odottaisitte vain kärsivällisenä, luulisi teillä olevan jotain muutakin tekemistä kuin kytätä että saatteko oikeudet painifoorumille 
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
EI itseasiassa paljon muuta ole, kuin koulu ja tietokone joten...Nodachi kirjoitti:No mielestäni teidän jatkuva itkeminen ja valitus täällä ei edesauta asiaa... Odottaisitte vain kärsivällisenä, luulisi teillä olevan jotain muutakin tekemistä kuin kytätä että saatteko oikeudet painifoorumille
Mutta tosiaan alunperin tulin ihmettelemään tätä juttua, mutta sitten tämä menikin tälläiseksi mesoamiseksi.
Itse en tahdo (ei kirjaimellisesti) löytää WA:n Awards 2006:sta (jos sitä vielä edes on)... linkki olisi poikaa...
Joku urpo sanoi telkussa
''ei oo näyteltyy.ei kai kukaan tahallaan kellekkään häviä.mitä järkee siinä on.kun taistellaan maailmanmestaruuksista kuitenkin ja kaikkihan haluu olla parhaita.''
''ei oo näyteltyy.ei kai kukaan tahallaan kellekkään häviä.mitä järkee siinä on.kun taistellaan maailmanmestaruuksista kuitenkin ja kaikkihan haluu olla parhaita.''