Leffat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 31.08.2010 17:42

Wormmaster kirjoitti:
Kratos kirjoitti:Expendables.

Kovinta. Koskaan. Ikinä.

11/10
Kompataan. :shock:
Samoin. Leffan parhaat kohdat: "Mikä v***u häntä vaivaa?" "Hän haluaa predsidentinksi" Tai se kun cheeseburger laittoi AA-12 vihuja kumoon.
Red snow, how convenient.

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » Ti 31.08.2010 18:28

Expendables tosiaan oli aika virkistävä aikamatka kasari-actionin kulta-ajoille ja arvosanaksi antaisin :twisted: :twisted: :twisted: Kuva. Erityismaininta tosiaan tuosta äsken mainitusta Arskan ja Syltin heittämästä läpästä (koskee myös mm. painokeskustelua), se jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Toinen juttu tosin vähän ihmetyttää..
aLoe kirjoitti:Tai se kun cheeseburger laittoi AA-12 vihuja kumoon.
Itse en kyllä huomannut tuollaisia automaattihaulikoita niillä vihollisilla. :|
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Nikizu

Viesti Kirjoittaja Nikizu » Ti 31.08.2010 18:36

Taidan olla ainoa joka ei pitänyt kyseisestä elokuvasta. :D
Koko elokuva perustui suurinpiirtein pelkkään mättämiseen ja taistelemiseen, varsinaiselle juonelle ( joka myös erittäin köykäinen oli ) jäi hyvin vähän tilaa. Elokuva oli lisäksi mielestäni aivan liian lyhyt.
Mielipiteeseen saattaa vaikuttaa se että katsoin kyseisen pätkän pienestä fintv ikkunasta kipeänä kotona, mitä luultavimmin olisin jollaintavoin erillaisissa fiiliksissä jos olisin ihan elokuvateatteriin asti vaivautunut rainan katselemaan.

Kohta josta kyllä suuresti pidin oli Stallonen, Willisin ja Schwarzeneggerin keskustelu ''segmentti''. Hyvää filmin ulkopuolelta revittyä huumoria, vaikka pari heittoa taisi jäädä itselleni aukeamatta.
Wankie kirjoitti: Lahjojen ostaminen on yhtä esileikkiä, niiden avaaminen on kuin kymmenen peräkkäistä orgasmia ja lahjapaperien kerääminen vastaa spermaisen kullin pyyhkimistä emännän pitkään tukkaan.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 31.08.2010 20:46

Smark kirjoitti:Expendables tosiaan oli aika virkistävä aikamatka kasari-actionin kulta-ajoille ja arvosanaksi antaisin :twisted: :twisted: :twisted: Kuva. Erityismaininta tosiaan tuosta äsken mainitusta Arskan ja Syltin heittämästä läpästä (koskee myös mm. painokeskustelua), se jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Toinen juttu tosin vähän ihmetyttää..
aLoe kirjoitti:Tai se kun cheeseburger laittoi AA-12 vihuja kumoon.
Itse en kyllä huomannut tuollaisia automaattihaulikoita niillä vihollisilla. :|
Kirjotin sekavasti, meinasin siis, että Cheeseburger tappoi niitä vihuja AA-12 haulikolla.

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » Ti 31.08.2010 20:50

Nikizu kirjoitti:Taidan olla ainoa joka ei pitänyt kyseisestä elokuvasta. :D
Koko elokuva perustui suurinpiirtein pelkkään mättämiseen ja taistelemiseen, varsinaiselle juonelle ( joka myös erittäin köykäinen oli ) jäi hyvin vähän tilaa. Elokuva oli lisäksi mielestäni aivan liian lyhyt.
Mielipiteeseen saattaa vaikuttaa se että katsoin kyseisen pätkän pienestä fintv ikkunasta kipeänä kotona, mitä luultavimmin olisin jollaintavoin erillaisissa fiiliksissä jos olisin ihan elokuvateatteriin asti vaivautunut rainan katselemaan.

Kohta josta kyllä suuresti pidin oli Stallonen, Willisin ja Schwarzeneggerin keskustelu ''segmentti''. Hyvää filmin ulkopuolelta revittyä huumoria, vaikka pari heittoa taisi jäädä itselleni aukeamatta.
katso seuraavaksi cameronin avatar rannekellotelkkarista ja kerro mielipiteesi siitä.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.

Nikizu

Viesti Kirjoittaja Nikizu » Ke 01.09.2010 11:18

Bushmeister kirjoitti:
Nikizu kirjoitti:Taidan olla ainoa joka ei pitänyt kyseisestä elokuvasta. :D

katso seuraavaksi cameronin avatar rannekellotelkkarista ja kerro mielipiteesi siitä.
Avatar on itseasiassa tullut nähtyä ihan elokuvateatterissa ja en pitänyt ollenkaan.
Wankie kirjoitti: Lahjojen ostaminen on yhtä esileikkiä, niiden avaaminen on kuin kymmenen peräkkäistä orgasmia ja lahjapaperien kerääminen vastaa spermaisen kullin pyyhkimistä emännän pitkään tukkaan.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 02.09.2010 22:30

The Brotherhood of War alkaapi about 30 min. päästä MTV3:selta.

Yksi kovimpia leffoja Etelä-Koreasta. Lokeroituu helposti neljän ja viiden tähden väliin.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Pe 03.09.2010 07:35

Wankie kirjoitti:The Brotherhood of War alkaapi about 30 min. päästä MTV3:selta.

Yksi kovimpia leffoja Etelä-Koreasta. Lokeroituu helposti neljän ja viiden tähden väliin.
Nähty, ja kompataan ihan loistava elokuva. Kertoo hienon tarinan siitä miten see maa meni kirjaimellisesti kahtia...

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » La 04.09.2010 00:51

Slummien Miljonääri - Loistava elokuva. On kyllä elokuva Oscarinsa ansainnut sillä luomus oli semmoinen paketti että ei voi parempaa toivoa. Aluksi olin vähän epäileväinen koska en tämmöisistä elokuvista normaalisti välitä, mutta tämä oli loistava, kerrassaan. =D>
..Stranger.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 04.09.2010 12:49

TupsuVeitikka kirjoitti:Slummien Miljonääri - Loistava elokuva. On kyllä elokuva Oscarinsa ansainnut sillä luomus oli semmoinen paketti että ei voi parempaa toivoa. Aluksi olin vähän epäileväinen koska en tämmöisistä elokuvista normaalisti välitä, mutta tämä oli loistava, kerrassaan. =D>
Kolmen ja puolen tähden elokuva on mun osalta kyseessä. Mitä noita Oscar-ehdokkaita kattelee 2008-vuodelta niin olisin mielummin antanut potin Benjamin Buttonille jos juuri ehdokkaista pitäisi valita. Muuten oma potti olisi mennyt kaiketi The wrestlerille tai Dark Knightille 2008-vuoden elokuvista.

nWo-Sting

Viesti Kirjoittaja nWo-Sting » Su 05.09.2010 22:14

Expendables tuli katsottua itsekkin tässä yksi päivä ihan vielä leffa teatterissa.

Olin pettynyt elokuvaan vaikka ihan ok mättöä se olikin. Eniten jäi ärsyttämään se että juoni oli liian yksinkertainen.

ja tämä oli ensimmäinen Jason Statham elokuva jonka olen koskaan nähnyt ja ei minua Statham vakuutanut. mutta en väitä etteikö hänellä olisi hyviäkin elokuvia.

Arskan Brucen ja Syltyn kohtaus jää ehkä parhaiten mieleen tästä elokuvasta sekä se kun se Musta äijä ampui automaattihaulikolla 20 pahista kilon paloiksi.

Dolph Lundgren oli myös mukava nähdä pitkästä aikaa tälläisessä "suuremassa" elokuvassa. eikös kaveri ole melkein 20 vuotta jo tehnyt leffat suoraan videolle.

Joka tapauksessa Expendables oli semmonen keskitason pätkä joka pitää nähdä jos Toiminta elokuvat kiinnostaa.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Su 05.09.2010 23:25

nWo-Sting kirjoitti: ja tämä oli ensimmäinen Jason Statham elokuva jonka olen koskaan nähnyt ja ei minua Statham vakuutanut. mutta en väitä etteikö hänellä olisi hyviäkin elokuvia.
Tsekkaappa Transporterit ja Crankit....
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 07.09.2010 22:25

Tuli katsottua kyllä paras leffa pitkään aikaan. Kyseessä on siis The Man From The Earth. En halua spoilata elokuvasta MITÄÄN, joten säästän sanojani aika runsaasti. Sanottakoon vain, että elokuva todella on hyvin erilainen kuin mitään mitä olen vielä nähnyt, ja se tekee sen erilaisuuden uskomattoman hyvin. Jos etsii mielenkiintoista elokuvaa joka erottuu joukosta, this is quite it.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 07.09.2010 22:27

Katsoin Pulp Fictionin. Se oli hyvä. Aukko sivistyksestä paikattu. Pitäis ladata viel kummisedät. Ei ole tullu niitäkään katottua.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

nWo-Sting

Viesti Kirjoittaja nWo-Sting » Pe 10.09.2010 21:02

Suomalaisen ihmisen elokuva sivistykseen riittää että on nähnyt Edvin Laineen Tuntemattoman ainakin sen kerran. Tosin tulevaisuuden pentuja kiinnostaa katsoa jotain vanhaa leffaa sekä Yle on huorannut tuon leffan näyttämällä sitä joka Itsenäisyyspäivä. Hyvä leffa kaikista huolimatta.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » La 11.09.2010 16:12

Olen katsonut muita leffoja vaikka kuinka mutta Edvin Laineen Tuntematonta sotilasta en aio katsoa koskaan. Olinpa sitten vaikka kuinka elokuvasivistymätön tämän takia.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » La 11.09.2010 16:25

Tirkka kirjoitti:Olen katsonut muita leffoja vaikka kuinka mutta Edvin Laineen Tuntematonta sotilasta en aio katsoa koskaan. Olinpa sitten vaikka kuinka elokuvasivistymätön tämän takia.
No itse kun katsoin viime itsenäisyyspäivänä ajatuksen kanssa olin pettynyt, sillä se oli mielestäni kolme tuntinen borefest, joka nyt ei erikoista juonta, dialogia tai mitään muutakaan tarjonnut. Olen nähnyt paljon parempia kotimaisia mv-elokuvia. Olenko liian kakara tälle? :?

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » La 11.09.2010 16:35

Laineen Tuntematonhan on pelkkä rillumarei-elokuva sotapuitteissa.

Molbergin Tuntematon on enemmän mun juttuni.
Looking California, feeling Minnesota.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » La 11.09.2010 16:47

Omistan henkilökohtaisen inhon vanhoja kotimaisia elokuvia kohtaan. En kykene. Tällä hetkellä olisi tehtävänä lukea Tuntematon sotilas, ja jos kyseinen teos ei elokuvan muodossa ole millään tapaa nieltävissä, vielä vähemmän se on painettuna. Ja siis LOL joku lukeminen.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » La 11.09.2010 17:44

Genghis Khan kirjoitti:Laineen Tuntematonhan on pelkkä rillumarei-elokuva sotapuitteissa.

Molbergin Tuntematon on enemmän mun juttuni.
Molbergin Tuntematon on jotakuinkin paras sotaelokuvas sitten All Quiet On The Western Frontin ja Paths Of Gloryn. Se on paras toiseen maailmansotaan sijoittuva elokuva, riippuen siitä tulkitseeko Kunniattomat Paskiaiset sotaelokuvaksi.
Palannut kuolleista 2015

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » La 11.09.2010 18:06

Itsehän en ole koskaan lukenut Tuntematonta Sotilasta, mutta Sota romaanin sen sijaan. Tuntematon on tullut aina katsottua itsenäisyyspäivä, niin kauan kuin muistan.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 11.09.2010 18:10

Tuntematon Sotilas on kirjana huomattavasti parempi kuin elokuvana. Itse asiassa en pidä elokuvaa enää juuri minään. Puhun siis Laineen versiosta, Mollbergin omaa en ole tainnut koskaan nähdä kokonaan.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » La 11.09.2010 19:06

The Road tuli katsottua. Sen enempää kertomatta, ihan hyvä pätkä oli, ja suosittelen.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » La 11.09.2010 22:50

Mollbergin versio on parempi, vaikka Laineen versio onkin oikeutettu legenda suomalaisessa elokuvahistoriassa. Mollbergin Tuntemattoman olen nähnyt tasan kerran, mutta se oli todella hyvä ja koskettava elokuva.
hevosen k**pä

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » La 11.09.2010 23:12

olisi mielenkiintoista kuulla mitä Väinö Linna olisi sanonut "Sotaromaanin" kansallismielisista filmatisoinneista.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.

Vastaa Viestiin