No emt, lienee varsin tyhmää sanoa mieheksi pelkäksi säkiksi kun ottaa huomioon että hän oli merkittävä osa yhtä TNA:n parhaimmista tag team:sta ja oli mukana monessa lähes legendaarisessa feudissa. Singles painijanakin mies on aliarvostettu, miestä ei vaan osattu bookata oikein. Ok miehen karisma ja mikkitaidot ovat aika vaatimattomia eikä hän mitään 5 tähden painimatseja vedä - mutta paskasäkki...? jotain rajaa hei, jos mies saisi Konnanin takaisin managerikseen hoitamaan 5 tähden promot niin hän voisi olla hyvinkin toimiva ottelija toimien parhaiten tuollaisia nopeita ja lennokkaita vastustajia vastaan missä hän pääsisi parhaiten toteuttamaan erikoisliikkeitään : kuten lento narun yli, tai pouncen tyylinen pusku. Mies isoksi mieheksi liikkuu todella hyvin, hän muistuttaa olemuksessaan hieman Samoa Joe:ta. Hessu ei itsessään ole mikään sateentekijä sinällään mutta oikealla bookkauksella hän toimii todella hyvin, on melkein säälittävää lukea teidän dissausviestejä. Hessua bookattiin todella huonosti senjälkeen kun hänestä tuli single painija tho. Muutenkin hän on parhaimmillaan tag-team painijana, eikä siinä mitään sama juttuhan on Harriksen ja Rooden kanssa, he vain toimivat paremmin tag team painijoina.
Miten TNA:n historian top 3 tiimin jäsen voi olla paskasäkki? LAX ei olisi ollut mitään jos homiciden pari olisi ollut vaikka Super crazy, tai chavo guerrero tai Jay Lethal tai Kaval tai edes Rey Mysterio. LAX tarvi toimiakseen powerhousea ollakseen uskottava ja pelkoa herättävä joukkue.
Katsokaa nyt vaikka jotain LAX vs AJ Styles & Daniels feudia ja tulkaa minulle sanomaan ettei hän osaa mitään.... ei terve.
Aliarvostettu painija sanon minä.
Perusmatsi singles painijana:
http://www.youtube.com/watch?v=o3yuNygyGf4
Kyll tuo minun mielestä ainakin varsin viihdyttävää menoa oli - vertaa jos Rob Terry olisi paininut siinä vaikka...