EDIT: Et voi väittää etteikö hän olisi tunnettu aamutv-kasvo... itse asiassa aika lailla ainoa todellakin tunnettu sellainen. Toisin sanottuna niin kauan kuin et kerro nimiä niin en voi muuta kuin olettaa että olin oikeassa.
Melkein sukua julkkikselle
Lauri Karhuvaaran?
EDIT: Et voi väittää etteikö hän olisi tunnettu aamutv-kasvo... itse asiassa aika lailla ainoa todellakin tunnettu sellainen. Toisin sanottuna niin kauan kuin et kerro nimiä niin en voi muuta kuin olettaa että olin oikeassa.
Viimeksi muokannut Tirkka, La 11.06.2005 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- FireStruck
Et oo tosissas. Mä olisin käyttäny tilannetta hyväkseni, ja heittää jotain nasevaa tyypille.FireStruck kirjoitti:Minä olin viikonloppuna Särkän-Niemessä ja menin Tornaadoon ja vieressäni istui Antti Tuisku.. DAMN.Tai ainakin oli todellasaman näköinen.. Sen oli pakko olla se..![]()
Ja eilen kun oltiin Hesassa, niin näin itse Harri Syrjäsen Akateemisessa Kirjakaupassa!
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
the car is on fire
Onks tää se kokki?Kumiorava kirjoitti:
Ja eilen kun oltiin Hesassa, niin näin itse Harri Syrjäsen Akateemisessa Kirjakaupassa!
Itse törmäilen harva se päivä tamperelaisiin kiekkoilijoihin hallilla, joten sitä ei enää oikein osaa pitää "julkkistapaamisena". Mutta istuin samassa kahvipöydässä Simo Frangenin kanssa joku aika takaperin.
On jatkunut jo pari viikkoa.Trollhammaren kirjoitti:On. Millon muutes Soppamies jatkuu?Henkka kirjoitti:Onks tää se kokki?
http://www.istuntosali.net
the car is on fire
the car is on fire
- The Blasterpiece
- Genghis Khan
- Hatebreeder
Oho, en olekaan päivittänyt tätä vähään aikaan. Here we go.
- Olin Kalle Palanderin ja hänen vaimonsa kanssa samassa lentokoneessa kun lensin Nizzaan. Istuin kahden penkkirivin päässä heidän takanaan. Kalle ihan selvästi nukkui koko matkan ajan.
- Olin Miljoonarockissa pari kuukautta sitten ja siellä oli Deep Purple soittamassa. Koskin Steve Morsen hattuun, hän on bändin kitaristi. Hän heitti hattunsa yleisöön ja sitä oli vähän useampi repimässä, sitten sellainen ulkomaalainen korsto sai sen ja pisti takkinsa alle. Olisin saanut sen sieltä takin alta, koska hän seisoi edessäni mutta annoin asian olla.
Näin tällä kertaa, ette malta odottaa kun seuraavan kerran päivitän tilannetta.
- Olin Kalle Palanderin ja hänen vaimonsa kanssa samassa lentokoneessa kun lensin Nizzaan. Istuin kahden penkkirivin päässä heidän takanaan. Kalle ihan selvästi nukkui koko matkan ajan.
- Olin Miljoonarockissa pari kuukautta sitten ja siellä oli Deep Purple soittamassa. Koskin Steve Morsen hattuun, hän on bändin kitaristi. Hän heitti hattunsa yleisöön ja sitä oli vähän useampi repimässä, sitten sellainen ulkomaalainen korsto sai sen ja pisti takkinsa alle. Olisin saanut sen sieltä takin alta, koska hän seisoi edessäni mutta annoin asian olla.
Näin tällä kertaa, ette malta odottaa kun seuraavan kerran päivitän tilannetta.
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."
-
PapaShango
-Noh, siskoni ja serkkuni olivat Ville Laihialan (Sentencedin (RIP kohtaa) laulaja) kavereita ja kävivät hoidossakin niillä.
- Sukuni haarautuu niinkin pitkälle, että saimme selville vuosia sitten että Kustaa Vaasan kolmas vaimo oli hyvin pientä sukua meille.
- Tuttuni varattiin NHL:ään.
.. ei kai täs muuta kummempaa sit. Paitsi tietenkin joskus pienempänä oli mittava keskustelu Tammisen kanssa ja mies kävi jopa myöhem. käsiksi, tosin vain tervehtiäkseen
- Sukuni haarautuu niinkin pitkälle, että saimme selville vuosia sitten että Kustaa Vaasan kolmas vaimo oli hyvin pientä sukua meille.
- Tuttuni varattiin NHL:ään.
.. ei kai täs muuta kummempaa sit. Paitsi tietenkin joskus pienempänä oli mittava keskustelu Tammisen kanssa ja mies kävi jopa myöhem. käsiksi, tosin vain tervehtiäkseen
Enpä ole pitkään aikaan päivittänyt. Näitä on nyt tullut ja mennyt enemmänkin mutta nyt on yksi vain mielessä.
-BB'n Antti A. tai S, kuitenkin se kummalla on pidemmät hiukset, on äitini entisen opettajan lapsi.
Uuh, olen melkein sukua BB "tähdelle".
EDIT:
-Serkkuni serkku on BB'n Hannan kaima!!!
-BB'n Antti A. tai S, kuitenkin se kummalla on pidemmät hiukset, on äitini entisen opettajan lapsi.
Uuh, olen melkein sukua BB "tähdelle".
EDIT:
-Serkkuni serkku on BB'n Hannan kaima!!!
Maailman mahtavin postaaja kirjoitti:Uuh, olen melkein sukua BB "tähdelle".
Viimeksi muokannut Mr. Y2J, To 01.09.2005 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
R.I.P. Eddie Guerrero 1967-2005
- Hatebreeder