Jalkapallo

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Lukittu
Miketsu

Viesti Kirjoittaja Miketsu » Ke 16.11.2005 14:27

Minä pelaan jalista Iisalmen kuningas joukkueessa eli PK-37:ssa :D . Mä olen pelannu tämän kauden jälkeen 9-vuotta jalista. Paras liiga on Englannin FA-Premier league ja lemppari joukkue on kuningas itse eli Manchester United ja paras pelaaja on Steven Gerrard, vaikka ManU:ssa ei pelaakkan. MM- kisat ja EM- kisat seuraan aina televisiosta mutta muita pelejä en voi seurata kun ei näy Canal+ ja Suomen pelejä tulee seurattua välillä, vaikka niissä ei ole mitään intoa kun Suomi ei pärjää muille kuin joillekkin ihmeen pohja tason joukkueille.

Enigma

Viesti Kirjoittaja Enigma » Ma 12.12.2005 22:59

Jees, mm-kisojen lohkot arvottiin perjantaina ja mielestäni kiinnostavimmat lohkot ovat:
C: Argentiina
Norsunluurannikko
Serbia&Montenegro
Hollanti
ja
E: Italia
Ghana
USA
Tshekki
Eli, aion kannustaa Tshekkiä koko kisojen ajan. Uskon todella että Tshekillä on hyvät mahdollisuudet voittaa tai ainakin mitalleille päästä, kun ei vaan tule mitään loukkaantumisia. En todellakaan usko Italian voittoon, jos nyt edes alkulohkosta eteenpäin menevät. Ruotsikin kuuluu sinäänäsä lemppareihini, lähes ainoastaan Zlatanin ansiosta.

Teidän mielipiteet, mikä maa vie kisat ja kuka ennakkosuosikeista alkulohkoon jää?
One love

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 12.12.2005 23:38

Suosikkejani tällä kertaa ovat Hollanti, Englanti ja Meksiko.
Hollanti on pelityylinsä ansiosta pidemmän aikaa kuulunut suosikkeihini, Meksiko taas kuului ennen suurimpiin suosikkeihini lähinnä Jorge Camposin ansiosta (en osaa sanoa miksi) ja on näissä kisoissa suosikkini ei-eurooppalaisista joukkueista. Englantia olen ennen inhonnut mutta viimevuotisten EM-kisojen aikana se nousi suosikkieni joukkoon ah-niin-tylsän Italian paikalle.
Sinänsä mikä hyvänsä muu joukkue kuin Brasilia saisi voittaa, en ole koskaan pitänyt sen pelistä, vaikka se iloista jalkapalloa onkin. Brasilialaisten ylimielinen asenne muita joukkueita vastaan ottaa vaan päähän suuresti, viimeksi Brasilian päävalmentaja puhui jotain sellaista että Brasilia hallitsee jalkapalloa seuraavat 200 vuotta. Ylimielisiä paskoja, sanon minä. :evil:
Veikkaukseni? Jos Brasilia ei voita, niin vaikkapa Espanja, Argentiina, Hollanti ja Englanti voivat olla melko kovia. Yllätyksiä kuitenkin sattuu aina eikä jonkun afrikkalaisenkaan joukkueen suurmenestys ihan kamalasti yllättäisi.

EDIT: Ah, meinasin unohtaa... Australia ei ole suurin suosikkini joukkueena, mutta heidän pääsynsä MM-kisoihin oli mielestäni hieno juttu, kun Oseaniakin sai pitkästä aikaa edustajansa kisoihin. Toivottavasti he pystyvät panemaan kampoihin lohkonsa muille joukkueille vaikka Brasilia onkin turhan kova vastus. :(
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » Ti 13.12.2005 18:27

Kyllä jalkapallo natsaa meikäläiseen suht kovaa. Kannatan FC Barcelonaa ja suosikkipelaajani on ollut jo pitkään Ronaldinho. Pidän myös Valenciasta ja jonkin verran Interistä. Veikkausliiga kiinnostaa kuin kilo paskaa. Maajoukkueista kannatan kotoisaa Suomea ja Brasseja.

Kieli pitkällä odotan jo MM-kisoja.
"Motherfucker do that to me, he better paralyze my ass, 'cause I'd kill'a motherfucker", Jules

Aleksi

Viesti Kirjoittaja Aleksi » Ke 14.12.2005 16:05

Tirkka kirjoitti:Jos Brasilia ei voita, niin vaikkapa Espanja, Argentiina, Hollanti ja Englanti voivat olla melko kovia.
Espanja EI pärjää. Voi juuri ja juuri päästä 16 parhaan joukkoon. Hollannistakin voisi sanoa samaa, mutta siellä on sen verran sukupolvi vaihtunut, että paha mennä sanomaan mitään.

Argentiina ja Englantikin täällaisia kestosuosikeita, mutta tuskin kumpikaan kovin korkealle yltää.

Neljän parhaan joukkoon:
Brasilia
Saksa
Tsekki
+ joku ylläri
Listen to Music.

Thrasher 'til death

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 15.12.2005 02:01

Aleksi kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Jos Brasilia ei voita, niin vaikkapa Espanja, Argentiina, Hollanti ja Englanti voivat olla melko kovia.
Espanja EI pärjää. Voi juuri ja juuri päästä 16 parhaan joukkoon. Hollannistakin voisi sanoa samaa, mutta siellä on sen verran sukupolvi vaihtunut, että paha mennä sanomaan mitään.

Argentiina ja Englantikin täällaisia kestosuosikeita, mutta tuskin kumpikaan kovin korkealle yltää.

Neljän parhaan joukkoon:
Brasilia
Saksa
Tsekki
+ joku ylläri
Hoh... jos mielestäsi Hollanti, Englanti ja Argentiina eivät pärjää (varsinkin Englanti on pelannut TODELLA hyvin tänä vuonna), niin miten h****tissä saat mahdutettua SAKSAN välieriin asti? Saksa on pelannut melko huonosti tänä vuonna, ja sillä on ollut valtava pula hyökkääjistä jolloin maalinteko on tietysti tökkinyt. Espanja taas voi mennä hyvinkin pitkälle jos se vain saa pelinsä kulkemaan alkulohkossa, jossa sillä perinteisesti on ollut suuria vaikeuksia.

Tänään kuulin uutisia siitä että Argentiinassa ollaan erttäin vihaisia Pelelle, joka oli "onnettarena" noiden alkulohkojen arvonnassa. Argentiina nimittäin arvottiin kisojen vaikeimpaan alkulohkoon, ja Argentiinan media on syyttänyt Peleä epäonnesta. Salaliittoteoriat alkavat siis nyt jo ennen kisoja.

Aleksi

Viesti Kirjoittaja Aleksi » To 15.12.2005 15:03

Tirkka kirjoitti:
Aleksi kirjoitti:

Neljän parhaan joukkoon:
Brasilia
Saksa
Tsekki
+ joku ylläri
Hoh... jos mielestäsi Hollanti, Englanti ja Argentiina eivät pärjää (varsinkin Englanti on pelannut TODELLA hyvin tänä vuonna), niin miten h****tissä saat mahdutettua SAKSAN välieriin asti? Saksa on pelannut melko huonosti tänä vuonna, ja sillä on ollut valtava pula hyökkääjistä jolloin maalinteko on tietysti tökkinyt. Espanja taas voi mennä hyvinkin pitkälle jos se vain saa pelinsä kulkemaan alkulohkossa, jossa sillä perinteisesti on ollut suuria vaikeuksia.

Tänään kuulin uutisia siitä että Argentiinassa ollaan erttäin vihaisia Pelelle, joka oli "onnettarena" noiden alkulohkojen arvonnassa. Argentiina nimittäin arvottiin kisojen vaikeimpaan alkulohkoon, ja Argentiinan media on syyttänyt Peleä epäonnesta. Salaliittoteoriat alkavat siis nyt jo ennen kisoja.
Miten kävi viime MM-kisoissa kun Saksan ennustettiin jäävän jopa alkulohkoon? Englanti on kestosuosikki, mutta milloin viimeksi sekään on oikeasti vastannut ennakko-odotuksiin. Espanja taas ei ole KOSKAAN pärjännyt.

Tämä yllättäjäjoukkue voi toki olla jokin näistä edellä mainituista, mutta voi olla myös joku todellinen yllättäjä kuten Ukraina tai joku afrikkalainen tai aasialainen...
Listen to Music.

Thrasher 'til death

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » La 17.12.2005 10:45

Omat veikkaukseni jatkoon menijöistä.

Group A

Germany
Costa Rica
Poland
Ecuador

Group B

England
Paraguay
Trinidad & Tobago
Sweden

Group C

Argentina
Ivory Coast
Serbia & Montenegro
Netherlands

Group D

Mexico
Iran
Angola
Portugal

Group E

Italy
Ghana
USA
Czech Republic

Group F

Brazil
Croatia
Australia
Japan

Group G

France
Switzerland
South Korea
Togo

Group H

Spain
Ukraine

Tunisia
Saudi Arabia

Maalikuninkaaksi nousee joku brassi tai Rooney.

Kovimmat lohkot omasta mielestä: E & F

Veikkauksissa muutama ehkä pieni yllätys, mutta ainahan niitä tulee. Mutta silti, joka lohkossa vain 1-2 kovempi joukkue, joten hieman harmittaa nämä lohkot.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Su 18.12.2005 13:00

Okei, apinoin yläpuolelta samanlaisen veikkauksen jatkoonmenijöistä:

Group A

Germany
Costa Rica
Poland
Ecuador

Group B

England

Paraguay
Trinidad & Tobago
Sweden

Group C

Argentina
Ivory Coast
Serbia & Montenegro
Netherlands

Group D

Mexico
Iran
Angola
Portugal

Group E

Italy
Ghana
USA
Czech Republic

Group F

Brazil
Croatia
Australia
Japan

Group G

France
Switzerland
South Korea
Togo

Group H

Spain
Ukraine
Tunisia
Saudi Arabia

Voittajasuosikkina pidän saksaa, sillä kotiyleisön tuoma tuki ja tunnelma pistää miehet varmasti antamaan kaikkensa. Finaali voisi olla toisinto viimekisojen Brasilia vs Saksa ottelusta. Maalikuningas on joku Brassi.

Ja sitten kysyn: Miksi te veikkaatte vain länsivaltoja? Mm. Croatia, Ecuador ja Paraguay ovat menneessä todistaneet olevansa kovia jalkapallomaita, parempia kuin monet "kestosuosikit".

Uskon myös, että brittien tähtikaarti mokailee taas rankkareissa, ensin huti ampuu Owen, sitten Beckham ja sitten vielä Rooney. Ja englanti tippuu jatkosta.

Lohkoista "kovimmalta" näyttää E, jossa kaikki joukkueet ovat keskinkertaisia(paitsi Italia). Tsekki kuitenkin putoaa, uskon jenkkien pääsevän jatkoon kuten viimeksikin. Myös lohko A on kovatasoinen, Costa Rica pärjäsi ainakin America Cupissa(vai mikä se niiden manner-mestaruus onkaan) todella hyvin. Saksa ja Ecuador ovat myös hyviä jalkapallomaita.

Aleksi

Viesti Kirjoittaja Aleksi » Su 18.12.2005 14:01

E-lohko on paha. Toivoisin että USA menee jatkoon, mutta ei kai Italia voi heti pudota. Tsekki menee varmasti jatkoon.

Mm. Croatia, Ecuador ja Paraguay ovat menneessä todistaneet olevansa kovia jalkapallomaita, parempia kuin monet "kestosuosikit".
Kroatia yllätti monet seitsemän vuotta sitten Ranskassa, mutta ei yllätä enää.
Ecuador ja Paraguayko? Ecuador voi ehkä mennä jatkoon, mutta Paraguay ei. Kyllä Ruotsi hoitaa itsensä jatkoon.
Listen to Music.

Thrasher 'til death

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Pe 27.01.2006 14:25

Suomen EM-karsintalohkoon arvottiin:
  • - Portugali
    - Puola
    - Serbia-Montenegro
    - Belgia
    - Suomi (tietystikin)
    - Armenia
    - Azerbaidzhan
    - Kazakstan
Eli Suomella kävi melko hyvä tuuri tällä kertaa. Toki arvontakorin huonoudesta johtuen lohkossa on mukana nyt kolme Suomea ennalta kovempaa maata mutta ei oikeastaan yhtään sellaista jota Suomi ei mitenkään voisi voittaa. Sekä Belgia että Portugali on voitettu maaottelussa, molemmilla kerralla muistaakseni vieläpä vieraissa, vaikkakaan kummallakaan kerralla vastustaja ei ollut liikkeellä kaikkein kovimmalla joukkueellaan. Serbia-Montenegrosta on jo sen verran kokemusta että se on ilman muuta voitettabissa kunhan heidän mielialapelaajansa saadaan turhautumaan. Puolan kovuutta en ole koskaan oikein ymmärtänyt, mutta sekin lienee voitettavissa. Nuo häntäpään joukkueet Suomi taas on jyrännyt yleensä aina selkein numeroin joten tällä kertaa pitäisi pikkumailta tulla pisteet helpohkosti, ilman turhia pistemenetyksiä vieraissa, vaikka nolo tasapeli Andorraa (lähes huonoin maa mitä jalkapallossa on) vastaan vieraissa edellisistä karsinnoista onkin vielä tuoreessa muistissa.

Mikä tärkeintä: Englanti, Ruotsi, Italia, Espanja, Hollanti, Saksa, Ranska ja Tsekki eli kaikkein kovimmat euroopan maat vältettiin. Odotettavissa on tällä kertaa huomattavasti tasaisempi lohko kuin ennen, ainakin kärjen osalta. :tu:

Enigma

Viesti Kirjoittaja Enigma » Pe 27.01.2006 15:05

No jopas jotakin, todellakin helppo lohko verrattuna viime vuosiin. Portugali ja Puola ovat odotetusti lohkon kovimmat luut, mutta ei väitä että ne ei olisi voitettavissa. Kuten yläpuolella mainittiin, niin Portugali ja Belgia on voitettu, mutta tuskimpa heillä ihan ykköset kentällä olivat. Puola kyllä epäilyttää, nimittäin pistivät he Englanninkin koville.

Jos tämä olisi Suomen lohko? :wink:
One love

Maco

Viesti Kirjoittaja Maco » La 04.03.2006 21:22

Ei minulla muuta asiaa ollutkaan kuin että kyselisin lajin harrastajilta että minkälaiset pelikengät löytyy ? ? ? Itse voin sanoa että omistan Nike Mercurial
Vaporit. Seuraavaksi kai pitäisi vaihtaa Adidakseen ja F 50 + . . . .Jos rahaa löytyy... :lol:

EDIT : Sitä vielä että mielestäni kengät eivät tee pelaajaa vaikka olisikin kaupan kalleimmat ja parhaimmat kengät! Pelaaja tekee kengät.

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » La 04.03.2006 21:32

Tosimies pelaa Lotoilla.
Looking California, feeling Minnesota.

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Su 05.03.2006 00:53

Kentällä kirmatessa jalassa painavat jotkin piraatti-Adidakset (15 euroa) jo toista vuotta. Hyvin ovat kestäneet.
\____0___/

Miketsu

Viesti Kirjoittaja Miketsu » Su 05.03.2006 08:18

Migu.22 kirjoitti:Kentällä kirmatessa jalassa painavat jotkin piraatti-Adidakset (15 euroa) jo toista vuotta. Hyvin ovat kestäneet.
Se on kyllä totta että Adidas kestää! Piraatti nappiksista en ny tiiä,itelläni kun on Adidaksen F 50+ kengät(150e) jalassa kun kun kentällä juostaan.

Maco

Viesti Kirjoittaja Maco » Ti 07.03.2006 21:25

Taas vähän kyselisin kaikkea mitä mieleen juolahtaa. :lol:
Mikä on "asemanne" joukkueessa ? Eli oletko joukkueesi tärkein pelaaja ja tulevaisuuden suurlupaus ?

Itselläni juttu on vähän niin ja näin. . . Olen mielestäni aivan hemmetin taitava pallottelemaan ja kikkailemaan (itsekehu haisee..) mutta mitä tuleen itse peliin , pelisilmäni on aivan päin . . . En vain osaa itse pelissä tehdä paljoa mitään . Mutta turhaan minä sitä teille alan valittamaan .

Eli jos oppisin vähän tuota itse peliä, niin luulisin pääseväni aika pitkälle. Taidan ollakkin tämän foorumin nuorin ihminen . 12 vuotta tuli tammikuussa.
Ja pelaan KTP West 94:ssä . Eli Blassun kanssa samassa kaupungissa eletään.

Itse pelaan usein keskuspakkia taikka hyökkääjää. Ehkä olen parempi keskuspakkina. Teidän pelipaikkanne ? ? ?

Suosikkijoukkueeni on ehdottamasti FC Barcelona . Ehkä koska siellä on tämän hetken maailman paras pelaaja, Ronaldinho .

Ja aikasemmin kerroinkin että kengäthän on Nike Mercurial Vaporit (hopeiset). Seuraavaksi varmaan on Adidaksen F50 + koska nuo Vaporit ehkä ovat minusta vähän,miten tämän sanoisi, lelut.

Tosin minulla on kauhea lättäjalka niin ei tuo kinttu oikein sinne Adidakseen mahdu. (Olen kokeillut)

Ja se on muuten totta että olen 12.
:|

Enigma

Viesti Kirjoittaja Enigma » Ke 08.03.2006 20:32

Adidas Copa Mundialit, kestävät ja pystyy pelaa alustalla kun alustalla hyvällä pidolla :)

Edit: Minut laitetaan yleensä hyökkääjäksi. Olen 194cm pitkä ja todella nopea juoksemaan. Tekniikka on vähän niin ja näin, joten nopeudella korvaan puuttuvan tekniikan. Pelaan tällä hetkellä VJS (vantaa, ei vaasa) b2/b3 joukkueessa. Tavoitteeksi on päästä edareihin pelaamaan, joka ei varsinaisesti kaukana ole.

Edit: Olen todella suuri Juventusfani, jo monennetta vuotta olen pitänyt heidän pelaajistaan ja pelityylistään vaikka sitä kovin usein kritisoidaan tylsäksi. Isänikin oli suuri Juventuksen kannattaja, mistä lie sekin minulle periytynyt :). Minulla on todella iso jalka, taitaa olla tällä hetkellä 49 ellei jopa 50.
One love

Mr. Y2J

Viesti Kirjoittaja Mr. Y2J » Ke 08.03.2006 22:13

Pelasin jalkapalloa aikoinaan 4 vuotta. Minut pistettiin aina kärjeksi tai maalivanhdiksi. Maalivahtina oli muuten 6 pelin nollapeliputki. 8)

Ei tässä enempää ehdi kirjoittaa, sillä pitää katsoa Real Madrid vs. Arsenal -peliä.
R.I.P. Eddie Guerrero 1967-2005

WildT_ing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WildT_ing » To 09.03.2006 00:06

Noniin, nyt on sitten Mestareiden Liigan 8 parasta joukkuetta selvillä:

Barcelona
Juventus
AC Milan
Olympique Lyon
Benfica
Villareal
Arsenal
Inter/Ajax (pelataan Ti 14.3)

Chelseaa jäin kaipaamaan paljon tuohon porukkaan, mutta ilman sitäkin, ja siitä huolimatta, että Arsenal on vielä mukana, näyttää jatkopelit ja jatkossa olevat joukkueet todella mielenkiintoisilta. Jatkopeleissä oleville soisin miltei jokaiselle mestaruuden, Arsenalia ja Milania lukuunottamatta. Suosikkini näistä on ehdottomasti Barcelona. Melko lähellä perässä tulevat Juve, Lyon ja Villareal.

Jalkapallokuume on itselläni tällä hetkellä todella kova. Ehkä liiankin kova. Pitäisi jaksaa kolme viikkoa odotella puolivälieriä.
- Icon of Flesh... No more, No less

- www.mikseri.net/coven

Ja uusin projekti, Rope Too Tight: www.mikseri.net/rtt

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » To 09.03.2006 01:30

Oma UCL-voittajavetoni kovi aika ison kolauksen nyt puolivälierävaiheessa, kun Bremen, Rangers ja PSV menivät tippumaan. Noh, vielä elättelen toivoa siitä, että nämä varmat vetoni, Arsenal, Milan tai Inter hoitavat homman kotiin ja saan edes omani takaisin tuosta kirotun kuluneesta kupongista. Sinänsä ihan hyvin haisteltu nuo kolme "yllättävää" puolivälieräjoukkuetta, mutta olisivat saaneet toki pidemmällekin mennä. Bremen ja Rangers olivat kaiken lisäksi harmittavan lähellä jatkopaikkaa kumpainenkin.

EDIT: kai nämä sittenkin neljännesvälierät olivat, mutta samapa kai tuo
永源 遥~!

Enigma

Viesti Kirjoittaja Enigma » Pe 10.03.2006 23:28

Arsenal - Juventus
Olympique Lyon - AC Milan
Internazionale / Ajax - Villarreal
Benfica - Barcelona
Eli otteluparit arvottiin tänään, ja erittäin mielenkiintoisilta vaikuttaa. Arsenal vs Juventus tulee varmasti olemaan yksi parhaista ottelupareista, jänittävä nähdä miten Vanha Rouva pelaa Highburryllä. Toivon todella että Juventus voiton veisi Arsenalista, mutta kuten Bremen ottelu osoitti niin ei tästäkään tule helppoa.

Toinen mielenkiintoinen ottelupari on Benfica Vs Barcelona, tiputtihan Benfica hallittsevan mestarin itse Liverpoolin. Liverpool ei todellakaan pelannut samalla tasolla kuin viime vuonna, johtunee siitä kun ei joukkueessa ole oikein ketään ratkaisijaa. Itse Benfica on pelannut vakuuttavasti ottelunsa Mestareiden liigassa tänä vuonna, enkä ihmettele vaikka Benfica finaalissa nähdään. Barcelona on odotetusti ennakkosuosikki, mutta ollaan niitä suosikkien tippumisa nähty vuosin varrella.

Seuraava ottelupari on Lyon vs Milan. Toivon todella että Milan häviää tämän parin, en vaan pidä kyseisestä joukkueesta pätkääkään. Kyllä joukkueesta taitoa löytyy ja pakko myöntää että Milan on ehkä ollut vahvempi kuin Juventus Serie A:ssa. Joukkueethan kohtaavat sunnuntaina, ja ensimmäinen ottelu päättyi Milanille 3-1.

Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä Inter/Ajax vs Villarreal. En tästä oikeen osaa mitään kommentoida, koska en ole oikein seurannut kyseisten joukkueiden esityksiä Mestareiden liigassa/omissa liigoissaan. Toivon että Ajax kuitenkin voittaisi Interin ja kohtaisi Villarrealin.
One love

Nevis

Viesti Kirjoittaja Nevis » Pe 10.03.2006 23:36

Enigma kirjoitti:
Arsenal - Juventus
Olympique Lyon - AC Milan
Internazionale / Ajax - Villarreal
Benfica - Barcelona
Eli otteluparit arvottiin tänään, ja erittäin mielenkiintoisilta vaikuttaa. Arsenal vs Juventus tulee varmasti olemaan yksi parhaista ottelupareista, jänittävä nähdä miten Vanha Rouva pelaa Highburryllä. Toivon todella että Juventus voiton veisi Arsenalista, mutta kuten Bremen ottelu osoitti niin ei tästäkään tule helppoa.

Toinen mielenkiintoinen ottelupari on Benfica Vs Barcelona, tiputtihan Benfica hallittsevan mestarin itse Liverpoolin. Liverpool ei todellakaan pelannut samalla tasolla kuin viime vuonna, johtunee siitä kun ei joukkueessa ole oikein ketään ratkaisijaa. Itse Benfica on pelannut vakuuttavasti ottelunsa Mestareiden liigassa tänä vuonna, enkä ihmettele vaikka Benfica finaalissa nähdään. Barcelona on odotetusti ennakkosuosikki, mutta ollaan niitä suosikkien tippumisa nähty vuosin varrella.

Seuraava ottelupari on Lyon vs Milan. Toivon todella että Milan häviää tämän parin, en vaan pidä kyseisestä joukkueesta pätkääkään. Kyllä joukkueesta taitoa löytyy ja pakko myöntää että Milan on ehkä ollut vahvempi kuin Juventus Serie A:ssa. Joukkueethan kohtaavat sunnuntaina, ja ensimmäinen ottelu päättyi Milanille 3-1.

Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä Inter/Ajax vs Villarreal. En tästä oikeen osaa mitään kommentoida, koska en ole oikein seurannut kyseisten joukkueiden esityksiä Mestareiden liigassa/omissa liigoissaan. Toivon että Ajax kuitenkin voittaisi Interin ja kohtaisi Villarrealin.
Itse henkeen ja vereen Juventus fanina uskon, että Juventus hoitaa Arsenalista voitot. Sen verran vahva se on myös tällä kaudella ollut. Täytyy muistaa, että Juventus on hävinnyt vain yhden pelin Serie A'ssa tällä kaudella, juuri tuon Milanille 3-1.

Muista otteluista. Ehkäpä Benfica yllättää ja pääsee jatkoon. Kuten se jo tiputti Liverboolin. Ajax saisi voitaa Interin ja mennä Villarealia vastaan ja voittaa sen. Lyon-Milan peli menee ehkä Milanille.
Puutunutta.

Carlito Cool

Viesti Kirjoittaja Carlito Cool » La 11.03.2006 11:28

Toivottavasti finaali olisi Juventus - Lyon

Juventusta olen kannattanut aina ja sen peli on kulkenut tällä kaudella hyvin. Lyon oli ylivoimanen PSV:tä vastaan ja pidän joukkueesta todella paljon. Kaksi suosikkijoukkuetani finaalissa olisi unelmamatsi :lol:

Angl3

Viesti Kirjoittaja Angl3 » La 11.03.2006 19:30

Olisi kyllä mukava nähdä Lyon finaalissa kun ovat esittäneet niin hienoja otteita. Juventuksen sijasta näkisin mieluummin finaalissa Barcan.
R.I.P Chris Benoit 1967-2007

1. Angle fani foorumilla.

Lukittu