Ihmissuhdeasiat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
The Rocker

Re: Ihmissuhdeasiat

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 03.05.2012 01:24

Jos tähän sopii myös ei panokaveriasiat teen erään jännä huomion. Olen huomannut että minulla on tuttavia joita tapaan miltei pelkästään humalassa ja minulla on ystäviä joita tapaan selvinkin päin. Eli nämä kännituttavat ovat todella vaikeita tavattavia selvinpäin. Yhtäkkiä ei juttu lähdekään yhtä hyvin liikenteeseen ja progemusiikki on vähemmän kiinnostava keskustelunalue. Tai naisten tissit.

Naisista sen verran että minua on pyydetty katkaisemaan tai ainakin heikentävään välejäni erääseen naishenkilöön joka pitää minusta todella paljon, mutta minä en välittäisi hänestä ollenkaan. Tai no okei ihan jees juttuseuraa mutta rasittavan masentunut ja muutenkin sekava henkilö. Tosin hän on yksi harvoista henkilöistä jotka tunnen joilla on hyvä musiikkimaku.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 03.05.2012 08:42

The Rocker kirjoitti:Naisista sen verran että minua on pyydetty katkaisemaan tai ainakin heikentävään välejäni erääseen naishenkilöön joka pitää minusta todella paljon, mutta minä en välittäisi hänestä ollenkaan. Tai no okei ihan jees juttuseuraa mutta rasittavan masentunut ja muutenkin sekava henkilö. Tosin hän on yksi harvoista henkilöistä jotka tunnen joilla on hyvä musiikkimaku.
http://irc-galleria.net/user/Gothic-Girl-666 ?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

MutiM

Viesti Kirjoittaja MutiM » To 03.05.2012 15:00

Ei kantsi hengata kehitysvammaisten autonrassaajien kanssa (tai olla sellainen) niin naisetkin on ihan kivoja kavereita.
You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 03.05.2012 19:01

Blaah.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Su 06.05.2012 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 03.05.2012 22:43

Poistakaa.
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Su 06.05.2012 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Pe 04.05.2012 07:46

Viikon päästä :-s
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 04.05.2012 10:06

Nevöevö Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Siima

Viesti Kirjoittaja Siima » Pe 04.05.2012 23:50

Khyyllä se Tuija tulee, mutta tuleeko Darien?

don't judge me

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 02.06.2012 22:05

Huh, että voi olla fiksu, kaunis ja hauska tyttö all rolled into one. Oon kyllä niin sekasin tosta. Ei oo tosikaan. Mielettömän hyvää juttua heittää. Repeilen spontaanisti sen jutuille. Jotenkin oon aatellu, että huumori ja naiset ei yleensä sovi kauheen hyvin yhteen. Tai että kauniiden ja kiinnostavien naisten jutuille ei yleisesti ottaen useimmiten naureta. Mutta siis uskomattoman hauskaa ja myönteistä seuraa. Ihan mahtava törmätä tämmöiseen tyttöön. Sitä on paha sanoa, että tuleeko tästä jotain suurempaa ja syvempää, mutta kyllä tuollainen tyttö on ystävänäkin kultaa.

Frisbeetä pitäs mennä heittelemään ja keilaamaan ja Eurooppaa kiertämään. Tai ainakin tämmösiä on puhuttu... onko kuitenkin kaverimielessä kaikki?

Huh, kun oli jotenkin ahdistus päällä tänään. Koko päivä himassa. Sit sanon tytöllekin tästä: mitä sitä kursailemaan ja esittämään, kun tuskaisa olo. Sanoin, että olisihan se pitänyt arvata, että en selviä tästä viikonlopusta. Kyseli et miks, niin sanoin, et yksinäinen viikonloppu. Sit yllättäen heittää "mun pitäs varmaan tulla sun luo, kun en itekään tykkää olla yksin". Olin ihan puulla päähän lyöty ja sekasin ja huh... mut ei hän kyllä tullut.

Mutta en tiiä... Huh huh, oon vaan taas niin solmussa. Tai taas ja taas, ainahan uus tilanne tuntuu edellisiä väkevämmältä, ja kyllä tässä on oikeasti myös taso noussut jatkuvasti, jos näin voi sanoa. Tai eihän ihmisiä sillä tavalla voi vertailla, mutta kuitenkin. On kyllä ihan mahtava tuttavuus.

Siima

Viesti Kirjoittaja Siima » La 02.06.2012 23:22

Jaahas jaahas, mikäs se tämä uusi ihastus nyt on? Vastaa näihin kysymyksiin ensimmäisenä, kun vastaat viestiini:

- Missä tapasitte?
- Milloin?
- Mitä nainen opiskelee?
- A-Bleach?

Ilmeisestikin nainen flirttailee, jos sanoo tulevansa sinun luokse. Ei hän välttämättä sitä kirjaimellisesti tarkoita, mutta mielestäni selvää flirttiä ilmassa. Sain semmoisen käsityksen postauksesta, että olette tavanneet vastikään, joten siksi on outoa, että olette jo lähdössä eurooppaa kiertämään kahdestaan, mutta ei siinä, saahan sitä aina miettiä ja haaveilla!

En tiedä, jotenki Darrasta tulee mieleen how i met your motherin Ted. Olen katsonut vain yhden kauden, mutta siinä Ted on niin naisten loukussa eikä oikein tiedä mitä itse haluaa. Sanon vaan sen, että älä Darra mieti liikaa asioita, anna niiden mennä omalla painollaan. Älä mieti liikaa, voisiko hän olla mahdollisesti tyttöystäväsi vai ei. Sen kyllä huomaa, kun "se oikea" pamahtaa kohdalle. En tiedä oletko miten seurusteluhenkinen henkilö, mutta itselleni seurusteleminen jo itsessään on todella iso kynnys, koska silloin pitäisi ajatella, että voisi viettää loppuelämänsä mahdollisesti sen saman henkilön kanssa, koska kun alat seurustelemaan niin ethän mieti että: "no olen nyt tämän henkilön kanssa pari vuotta ja erotaan."

En nyt tiedä jauhoinko taas liian täyttä schaibaa, koska en tiedä tapauksen taustoja.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 02.06.2012 23:59

Siima kirjoitti:Jaahas jaahas, mikäs se tämä uusi ihastus nyt on? Vastaa näihin kysymyksiin ensimmäisenä, kun vastaat viestiini:

- Missä tapasitte?
- Milloin?
- Mitä nainen opiskelee?
- A-Bleach?

Ilmeisestikin nainen flirttailee, jos sanoo tulevansa sinun luokse. Ei hän välttämättä sitä kirjaimellisesti tarkoita, mutta mielestäni selvää flirttiä ilmassa. Sain semmoisen käsityksen postauksesta, että olette tavanneet vastikään, joten siksi on outoa, että olette jo lähdössä eurooppaa kiertämään kahdestaan, mutta ei siinä, saahan sitä aina miettiä ja haaveilla!

En tiedä, jotenki Darrasta tulee mieleen how i met your motherin Ted. Olen katsonut vain yhden kauden, mutta siinä Ted on niin naisten loukussa eikä oikein tiedä mitä itse haluaa. Sanon vaan sen, että älä Darra mieti liikaa asioita, anna niiden mennä omalla painollaan. Älä mieti liikaa, voisiko hän olla mahdollisesti tyttöystäväsi vai ei. Sen kyllä huomaa, kun "se oikea" pamahtaa kohdalle. En tiedä oletko miten seurusteluhenkinen henkilö, mutta itselleni seurusteleminen jo itsessään on todella iso kynnys, koska silloin pitäisi ajatella, että voisi viettää loppuelämänsä mahdollisesti sen saman henkilön kanssa, koska kun alat seurustelemaan niin ethän mieti että: "no olen nyt tämän henkilön kanssa pari vuotta ja erotaan."

En nyt tiedä jauhoinko taas liian täyttä schaibaa, koska en tiedä tapauksen taustoja.
Joo siis hyvää juttua! Mutta en mä loukussa tosiaan ole ja en juurikaan analysoi tätä. Ja kyllä ihan oikeaa vaimoketta lähtisin hakemaan. En oo juurikaan seurustellut vakavasti tai pitkiä aikoja. Noista Eurooppa-jutuistakin kerroin vain omia hippikokemuksia ja sanoin, että hänellehän voisi luonteenlaadun puolesta sopia tuollainen myös ja että ens vuonna mukaan, niin hän sanoi, että miksipäs ei. Mutta siis kavereitahan tässä ollaan ensisijaisesti, mutta ystävystytty aika hyvin.

Itsellenikin seurustelu on ollut vähän turhankin suuri kynnys, mutta yliopistoaikanani olen päässyt huomaamaan, että ns. muodollisesti päteviä kandidaatteja on tullut aika paljon enemmän vastaan kuin kotopuolessa Da Lohja Cityssä. Siellä se oli sitä baarinaaraamista aina, mutta täällä tutustuu oikeisiin ihmisiin ja pääsee juttelemaan henkeviä ja vähän lifestoryakin kertomaan. En ole muutenkaan kovin hyshys-ihmisiä, eli kerron aika paljon asioita ja puhun laajasti, jolloin aika hyvin toinenkin osapuoli pääsee tutustumaan. Tämä yliopistomaailma on aika sellainen, että helposti sitä luo melko pinnallisia suhteita, mutta tyyliin Facebookin kautta pääsee sitten niitä "hei, hyvät bileet jee" -tason suhteita vähän syventämään, ja ainahan on hyvä merkki, että ihmiset ovat valmiita käyttämään vapaa-aikaansakin jutteluun.

Olen kyllä näissä jutuissa aina melko rauhallinen ja verkas, koska en tahdo toiselle kuvaa, että olen kiinnostunut vain seurustelumielessä, koska en ole. Minulle on arvokasta päästä juttelemaan mukavia mukavien ihmisten kanssa, ja jos siitä suhde muodostuu, niin mikäs siinä.

Siima

Viesti Kirjoittaja Siima » Su 03.06.2012 00:30

Itse olen tai olin aina semmoinen yltiöromantikko, eli odotin aina jotain elämää suurempaa juttua, kun tapasin jonkun henkilön. Ajattelin, että kaiken pitäisi mennä kuten romanttisissa komedioissa. Ei nyt voi sanoa, että kuvitteli seurustelevansa kaikkien naisten kanssa, joihin tutustui tietenkään, mutta aina sitä jotenkin ajatteli mukavien tapauksien sattuessa että "mitä jos tämä on se". Varmaa on muuten se, että etsimällä ei löydä.

Nauti sinkkuudestasi, kliseisesti sanottuna "maailma on sinulle avoin". Tosiaan pidän tuosta asenteesta, että on korkea seurustelukynnys. Monet heittäytyvät liian nopeasti seurustelemaan ja se vaan tuppaa satuttamaan molempia tai ainakin toista jossain vaiheessa, kun kaikki menee vituiksi.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Su 03.06.2012 01:17

Darien on tosiaankin erittäin suuressa määrin HIMYMin Ted seurustelutyyppinä. Tai siis sen sarjan kolmesta hyvin erilaisesta miestyypistä edustaa eniten häntä. Eli ei missään nimessä Marshall:
Spoiler: näytä
seurustellut iäisyyden, sitten naimisiin ja nyt hänellä on lapsi

eikä varsinkaan Barney:
valtavasti yhden illan juttuja, vaikkakin nyt näyttää uhkaavasti siltä että saattaa olla menossa naimisiin

vaan jotain näiden väliltä.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Su 03.06.2012 09:02

Paitsi että Ted on "jees, pillua", ei "huoh, pillua".
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 03.06.2012 11:15

Oli kyllä ilo herätä, kun oli Facebookissa odottamassa pitkä ja hauska viesti. Ei hemmetti. Let this be it. [-o<

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » Su 03.06.2012 12:03

Tirkka kirjoitti:Eli ei missään nimessä Marshall:
seurustellut iäisyyden, sitten naimisiin ja nyt hänellä on lapsi
Olin ekaks silleen et pliis en mä oo naimisissa eikä meillä oo kersoja, ja sit tajusin että puhut HIMYM:istä. Taidanpa silti kuulua itse tuohon Marshall-kategoriaan kun tommoisen piston sydämessäni tunsin.
永源 遥~!

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Su 03.06.2012 12:53

Riveni kirjoitti:Paitsi että Ted on "jees, pillua", ei "huoh, pillua".
Aivan. Mut lähmpänä tuota lienee kuitenkin. :D Tossun alla molemmat, Ted ja Jouni.
Marshallsaaret kirjoitti:Olin ekaks silleen et pliis en mä oo naimisissa eikä meillä oo kersoja, ja sit tajusin että puhut HIMYM:istä. Taidanpa silti kuulua itse tuohon Marshall-kategoriaan kun tommoisen piston sydämessäni tunsin.
Juu, Eriksenin Marshallista oli nyt kyse, ei sinusta. :P

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 04.06.2012 00:36

Kuka Jouni?

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 04.06.2012 00:40

Darien Fawks kirjoitti:Kuka Jouni?
No eikös se sinun nimesi ole? Jos ei, niin olen ymmärtänyt väärin.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 04.06.2012 00:41

Tirkka kirjoitti:
Onhan se. :)

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ma 04.06.2012 00:52

Darien Fawks kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:
Onhan se. :)
Siispä tulkitsin oikein sitä yhtä kommenttia sen joskus linkittämäsi Nesretkun Raw-analyysivideon kommenteissa. :P

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 10.06.2012 02:13

Taidan olla rakastunut.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ma 11.06.2012 00:34

Darien Fawks kirjoitti:Taidan olla rakastunut.
Vieläkö Tuijaan?

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 11.06.2012 23:25

SkullCrushingFinale kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Taidan olla rakastunut.
Vieläkö Tuijaan?
Ehei. Se homma liekehti hetkessä ja paloi hetkessä loppuun. Nyt ollaan oikean ihmissuhteen äärellä. :)

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ti 12.06.2012 00:11

Voisin vähän olla Darralle kateellinen, kun sen mailmasta löytyy noin monta kandidaattia kenen kanssa se voi seurustella. Mun elämää tulee kiinnostava tyttö aina ehkä 5 vuoden välein, vaikka ihan aktiivisesti pyörin ihmisten ilmoilla ja pyrin tutustumaan kiinnostavimpiin ihmisiin.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Vastaa Viestiin