Oli ihan hyvä SmackDown, joskaan ei viime viikkoista ylittänyt. Hyvä ja toimiva silti.
Alku oli aika perustavaraa. Sääli, ettei Del Rio tosiaan saa sen ihmeempää reaktiota, toivottavasti sitten kun Chamber on ohi. Naurahdin kun Kingston heitti jotain siihen tyyliin, että mä ja sä ollaan tällä hetkellä kahdestaan kehässä ja se on sun kohtalo. Ei kuulostanut mitenkään erikoiselta

Joka tapauksessa tykkäsin singapore cane-riehumisista, vaikka oletinkin Rodriquezin hyökkäävän Kingstonin selästä kun Del Rio oli köysiä vasten. Herrojen välinen matsi oli myös ihan tarpeeksi hyvä, kiva kun Del Rio voitti taas, etenkin pistäen pidetyn facen taputtamaan.
Gabrielin voitollekin plussaa
McIntyre/Masters oli nopea ja toimi ihan tarpeeksi hyvin. Eeppinen spinebuster jälkimmäiseltä ja lopulta viime viikolla toimivaksi todettu backslide pin --> Future Shock DDT-combo. 1, 2, 3 ja I dream broken dreams. Kiitos tästä, tarpeeksi hyvä ja tarpeeksi toimiva.
Mysterio/Barrett toimi ehdottoman hyvin! Maskikostaja otti vielä turpaan noin niinkuin puolipuhtaasti, hiukan Gabriel ringsidella häiritsi. Hyvä matsi, näitä lisää. Big Show veti taas aivan v*tunmoiset popit, mutta lopulta otti kuitenkin turpaan.
Kane/JTG oli aikasmoinen MOTYC.
Naisten matsi oli nyt sellanen perus naistenmatsi. Tykkäsin lopetuksesta, nopea ja ketterä rullaus Eveltä selätykseen, taisi vielä kääntää tuon suoraan Laylan selätyksestä. Ja nähtiinhän me se perinteiseksi kasvanut Standing Moonsault. LayCoolilla taitaa olla jonkinasteinen sisällissota horisontissa.
Edge/Ziggler oli ihan hyvä myös. Joku ilmotti Mysterio/Barrettia katsoessani chatissa, että Ziggler voittaa tässä jaksossa mestaruuden, eli suurin terä meni pois, mutta pystyin silti eläytymään matsiin hienosti. Vickie vaan toimii heelinä niin luontaisesti! Kaikki ne naurut ja nopeat laskut...oikein tunteitanostattavaa menoa. Ja lopulta vielä saatiin itse Super Bowl-voittaja kehään asti! Itse ainakin Packersin voittoa kovasti juhlittuani tykkäsin tästä ihan pirusti! Mielenkiintosta nähdä mitä ensi viikolla käy, onko Edge vielä mestari, vai pakottaako exä tittelin luovutukseen.