Leffat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
valkopeura

Re: Leffat

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ma 23.07.2012 22:08

Stefa kirjoitti:Kellopeliappelsiinissa kiinnostavinta on nimenomaan Alexin hahmonkehitys. Noh, selitinpä siitä ihan tarpeeksi TOP-listassani.
Totta. Taisin siis antaa tosta elokuvasta vähän liian negatiivisen kuvan. Oli se mun mielestä 3,5 tähden arvonen mikä meinaa mun arvoasteikolla hyvää ja toisille suositeltavaa leffaa. Vaikka loppupuolisko puuduttikin niin kyllä se koko katseluajan kiinnosti ja aika kului suht nopeasti sen elokuvan parissa. Toi vaa on/ oli monen mun tutun mielestä mailman paras elokuva niin oli pakko sivaltaa sitä vähän sen takia.

Joukkion alku elämätyylistä tuli muutenkin vähän mieleen mun villi teiniaikani, vaikken noin antisosiaalisesti koskaan käyttäytynytkään, tai esim raiskannut ketään *grin*

Päätin, että lähetän Top leffalistoissa mun top listan senjälkeen, kun sun top lista on julkaistu Stefa. Milloin se aika sitten lieneekään.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma 23.07.2012 22:12

valkopeura kirjoitti:Päätin, että lähetän Top leffalistoissa mun top listan senjälkeen, kun sun top lista on julkaistu Stefa. Milloin se aika sitten lieneekään.
Sitten kun olen sijat 2-4 jaksanut kirjottaa. Eiköhän tän viikon aikana :)

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ke 25.07.2012 22:36

Vähän oli joo ristiriitainen leffa tuo uusi Lepakkomies. Todella viihdyttävä actionrymistely, jossa hahmot jäivät surullisen ohuiksi. Aika odottamatonta sinänsä, ettei 2h 45min leffasta löydy riittävästi aikaa hahmojen kunnollisiin esittelyihin ja rakenteluun... Draama jota yritettiin rakentaa jäi suurimmaksi osaksi vähän päälleliimatuksi ja siirappiseksi, mutta ei minulla siltikään huono fiilis ollut leffasta poistuessa, sillä kuten jo sanottu, toimintamäjäyksenä elokuva oli henkeäsalpaava. Bane oli hyvä pahis aiemmista eronneena pysäyttämättömänä tuhokoneena, mutta
Spoiler: näytä
olisi ansainnut sen pääpahiksen siistin kuoleman, joka tästä leffasta puuttui täysin.
Darienille:
Minusta Mirandan / Thalian Bruce-himo leffan keskivaiheilla selittyi lopun tapahtumilla: nainen halusi päästä käsiksi fuusioreaktoriin, eikä omistajan kuksiminen voi ainakaan huono veto olla. Ainoaksi hämäräksi jutuksi juonessa jäi minusta nuoren konstaapelin Blaken tieto siitä, että Bruce Wayne on Batman, sekä se, että Bruce noin vain myönsi asian. "Sulla on se ilme naamalla (mikä ilme, ei Christian Balella ole ilmeitä), tiedän että oot Lepakkomies" -> "No lol, saitpas kiinni, niin olen!" Tosin leffan loppuessa puoli kaupunkia tiesi Batmanin henkilöllisyyden, joten eipä tuo kai enää niin tarkkaan varjeltava salaisuus herra Waynelle ollut...

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma 30.07.2012 21:08

Elikkäs uusin Bätmäni.

Pari tuntia sitten on teatterista tultu kotio päin ja oikeastaan osasin varautua ettei tästä tule mitään mestariteosta. Sellanen kolmen tähden hollywood-rymistely jossa sisältö on harmillisen heikkoa. Sinälläänhän tämä oli enemmänkin jatko-osa Beginsille, ja ilman Dentin jatkuvaa mainintaa tuntuu siltä kuin Dark Knightia ei oltaisi koskaan tehtykkään.

Bane oli aivan h**vetin upea pahis, mutta jotenkin jäi vaisuksi tuokin. Tykkäsin kaikesta Baneen liittyvästä ihan julmetun paljon, mutta tuntuu koko ajan siltä etten saanut tarpeeksi ja loppupeleissä Bane tuntui toissijaiselta. Michael Caine oli hyvin sympaattinen Alfredin roolissa että olisi voinut itkeä. Bale oli perusvarma Batmanina/Waynena kuten aina, Morgan Freeman jatkoi myös hyvin eikä Gary Oldmania saa tietenkään unohtaa. Joseph Gordon Lewitt oli kyllä erittäin hyvä roolissaan, en osaa sanoa oikeastaan mitään erityisen pahaa jätkän suoriutumisesta. Anne Hathawaysta en yleensä pidä juuri lainkaan. Jotenkin tulee aina semmonen ärsyyntymisen tunne kun näen hänet elokuvassa. Yllätyksellisesti Hathaway oli oikeastaan ihan siedettävä, vaikka Selina Kylen hahmo jäi hyvinkin turhaksi ja sisällöttömäksi jota ilmankin elokuva olisi selvinnyt.

Sen verran vielä pakko valittaa että tässä oli hyvinkin paljon sellaisia ratkaisuja jotka pistivät pääasiassa vaan vituttamaan. Eräs elokuvan twist oli suorastaan katsojaa aliarvioiva aivopieru.
Juurikin se Bane/Talia-twisti, mikä oli juurikin sitä luokkaa että "nojaa ihan kuin en olisi arvannut". Jotenkin tuo jätti vain tyhmän maun suuhun.

Lisää spoilereihin kuuluvaa on Blaken istuttaminen Robiniksi. Jotenkin olisin toivonut ettei Nolan olisi missään vaiheessa ottanut Robinia millään tavalla mukaan. Jopa näinkin pieni asia saa ärsyyntymään, sillä en ainakaan itse tiedä yhtäkään ihmistä ketä ihan oikeasti pitää Robinista. Toivon suuresti ettei tästä lähdetä Hollywoodissa repimään mitään spinoffia, sillä henkilökohtaisesti minua ei kiinnostaisi yhtään.

Ja tuosta tuleekin mieleen että Nolan olisi voinut lopettaa saagansa paljon selkeämmin. Olisi ollut jopa mainio veto antaa Batmanin kuolla lopussa, mutta olihan tuo arvattavissa ettei Wayne mihinkään kuollut. Muutamaan otteeseen mainittiin siitä että Waynen hommaksi tulee Lepakkolentsikan autopilotin säätö, joten totta kai siitä tehtiin osa tuota loppusekoilua. Daa.
Yhteenvetona vielä että kyllä tästä ihan kivan action-mäiskeen sai. Tarkemmin mietittynä voisin melkein tiputtaa pisteet kahteen ja puoleen, mutta antaa olla kolmessa toistaiseksi. Bane oli mainio, mutta hänestä ei todellakaan otettu kaikkea mahdollista irti. Leffaan koitettiin saada vaan ihan liian paljon sisältöä ja hahmoja mutta toteutus on jäänyt puolitiehen. Ja spoilereissa lukeekin osa kritiikistä, elokuvan ratkaisut olivat hirveitä jotka jättävät auttamatta kokonaisuudesta pahan maun. Ihan kiva siis kyseessä, ehdottomasti trilogian heikoin.

PapaShango

Viesti Kirjoittaja PapaShango » Ma 30.07.2012 22:35

Stefa kirjoitti:

Lisää spoilereihin kuuluvaa on Blaken istuttaminen Robiniksi. Jotenkin olisin toivonut ettei Nolan olisi missään vaiheessa ottanut Robinia millään tavalla mukaan. Jopa näinkin pieni asia saa ärsyyntymään, sillä en ainakaan itse tiedä yhtäkään ihmistä ketä ihan oikeasti pitää Robinista. Toivon suuresti ettei tästä lähdetä Hollywoodissa repimään mitään spinoffia, sillä henkilökohtaisesti minua ei kiinnostaisi yhtään.

Ja tuosta tuleekin mieleen että Nolan olisi voinut lopettaa saagansa paljon selkeämmin. Olisi ollut jopa mainio veto antaa Batmanin kuolla lopussa, mutta olihan tuo arvattavissa ettei Wayne mihinkään kuollut. Muutamaan otteeseen mainittiin siitä että Waynen hommaksi tulee Lepakkolentsikan autopilotin säätö, joten totta kai siitä tehtiin osa tuota loppusekoilua. Daa.
.
Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tod.näköinen jatko/uusi elokuvasarja tai miksi ikinä sitä haluaakaan kutsua, että siinä Robin olisi _robin_. Itseasiassa tämäkin kumoutuu jo siinä kohden kun Robin elokuvan lopussa oli korjannut poliisilaitoksen katolla olevan valonheittimen, jossa oli selvästi Batmanin logo.

Monet ovat pohtineet myös sitä, että kuvitteliko Alfred siinä lopussa Waynen ja Selinan siellä Firenzessä. Alfred ei tietänyt että Brucella oli edes minkäänlaista vipinää Selinan kanssa, joten harhanäkyjä ei ollut.

Erinomaisesti osasi Nolan kyllä elokuvan jättää "auki". Siinä mielessä auki, että nyt seuraavan ohjaajan ja Batmanin on helppo astua kuvioihin mukaan kun periaatteessa ei tarvitse pohjaa rakentaa uudelleen, eikä tarvitse väkisin vääntää uutta "sarjaa" vaan voi jatkaa tuosta mihin jäätiin.. uusien pahisten kera.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 31.07.2012 14:33

PapaShango kirjoitti:
Erinomaisesti osasi Nolan kyllä elokuvan jättää "auki". Siinä mielessä auki, että nyt seuraavan ohjaajan ja Batmanin on helppo astua kuvioihin mukaan kun periaatteessa ei tarvitse pohjaa rakentaa uudelleen, eikä tarvitse väkisin vääntää uutta "sarjaa" vaan voi jatkaa tuosta mihin jäätiin.. uusien pahisten kera.
Itse myös olen erittäin tyytyväinen tähän, koska itse en näe mitään järkeä siinä, että tällaisia leffoja tehdään aina se joku kolme ja sitten viiden vuoden päästä taas rebootataan uudestaan, koska mitä tapahtuu? Noh nähdään viiden vuoden välein ne samat vihut. Mieluummin sitten jatketaan saman sarjaa eikä minua ainakaan haittaa, vaikka ohjaaja ja näyttelijätkin vaihtuvat. Tällaisissa menestyneissä on vain monesti vikana, että aletaan tekemään jatko-osia sitten vasemmalla kädellä ja periaatteessa saadaan kasapaskoja leffoja sarjan loppupuolelle ja reboottaus on pakko taas tehdä. Tässä leffassa oli jo hieman sitä "vasemmalla kädellä katsojilta nopeasti rahat pois" fiilinki.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

MutiM

Viesti Kirjoittaja MutiM » Ti 31.07.2012 16:12

Ei kukaan oikeasti halua nähdä ketään muuta kuin Jokeria. Paitsi ehkä Arvuuttajaa.
You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".

Siima

Viesti Kirjoittaja Siima » Ti 31.07.2012 17:21

MutiM kirjoitti:Ei kukaan oikeasti halua nähdä ketään muuta kuin Jokeria. Paitsi ehkä Arvuuttajaa.
Arvuuttaja olisi nannaa. Olisin toivonut Nolanin 3. Batmaniin arvuuttajaa vaikkapa juuri huhutun Johnny Deppin esittämänä.

Tämä uusi Spider-Man vaikuttaa tylsältä teinirymistelyltä. En siis ole vielä leffaa nähnyt, mutta kyllähän se pitää katsastaa. Antaisivat meille sen Carnagen! No ehkä nyt buutattiin uusi trilogia käyntiin näin ja jatkossa saamme sen Carnagen sitten .. aika näyttää.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 31.07.2012 17:35

Siima kirjoitti:Tämä uusi Spider-Man vaikuttaa tylsältä teinirymistelyltä. En siis ole vielä leffaa nähnyt, mutta kyllähän se pitää katsastaa. Antaisivat meille sen Carnagen! No ehkä nyt buutattiin uusi trilogia käyntiin näin ja jatkossa saamme sen Carnagen sitten .. aika näyttää.
En ymmärrä tuota Carnagen vetovoimaa, kun se on vaan spin-off Venomista. Itse tykkäsin hyvin tehdystä Kraven The Hunterista tai vaikka koko perheestä. Electroa ei myöskään ole nähty, vaikka yksi legendaarisimmista Hämisvihuista, mutta pakko myöntää ettei se myöskään kaikista kiinnostavinkaan ole. Mysterio oikein tehtynä olisi v***n hyvä. Tosin yksi legendaarisimmista Spider-Man leffoista saataisiin heittämällä Sinister Six miehen viholliseksi. Vulture olisi muuten v***n kiva nähdä ainakin sivupahiksena. Hämiksellä on kyllä niin mahottomasti erilaisia vihollisia, jotka on tavalla tai toisella mielenkiintoisia. Carnage ei minusta ainakaan ole niin kiinnostava.

PS. Kaikista paras vihuhan oikeesti olisi hämäkäkkimiehen kaikkien aikojen vaarallisin vihollinen eli THE LIVING BRAIN! :twisted:
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ti 31.07.2012 17:46

kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

PapaShango

Viesti Kirjoittaja PapaShango » Ti 31.07.2012 22:51

Siima kirjoitti:
MutiM kirjoitti:Ei kukaan oikeasti halua nähdä ketään muuta kuin Jokeria. Paitsi ehkä Arvuuttajaa.
Arvuuttaja olisi nannaa. Olisin toivonut Nolanin 3. Batmaniin arvuuttajaa vaikkapa juuri huhutun Johnny Deppin esittämänä.

Tämä uusi Spider-Man vaikuttaa tylsältä teinirymistelyltä. En siis ole vielä leffaa nähnyt, mutta kyllähän se pitää katsastaa. Antaisivat meille sen Carnagen! No ehkä nyt buutattiin uusi trilogia käyntiin näin ja jatkossa saamme sen Carnagen sitten .. aika näyttää.
Mielestäni Bane oli paras vaihtoehto. Batmanilla oli tähän mennessä koeteltu lähinnä mentaalipuolella.. nyt vastus oli fyysinen ja kaikenlisäksi vielä nero siinä sivussa.Kyllähän esimerkiksi Pingviinikin olisi myös mielenkiintoinen pahis. Arvuuttaja olisi ollut melko laimea Jokerin jälkeen, ainakin minun mielestäni.

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ti 31.07.2012 22:57

Aikuset miehet puhuu jostain Batmanista :D No onhan sellasiakin aikusia olemassa ketkä lukee Harry Pottereita ja Twilighteja.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ti 31.07.2012 23:34

valkopeura kirjoitti:Aikuset miehet puhuu jostain Batmanista :D No onhan sellasiakin aikusia olemassa ketkä lukee Harry Pottereita ja Twilighteja.
Onko olemassa elokuvia jotka ovat vain teineille tai vain lapsille? Vain aikuisille on tyhmä kysyä koska K18.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ti 31.07.2012 23:44

PapaShango kirjoitti: Arvuuttaja olisi ollut melko laimea Jokerin jälkeen, ainakin minun mielestäni.
En nyt ole ihan varma meinasitko tätä, mutta minusta on tosi hassua aina kun joku perustelee Arvuuttajan laimeutta sanomalla tämän olevan köyhän miehen Jokeri. Hahmothan ovat hyvinkin erilaiset, ja esimerkiksi käyttämällä uudempien tarinoiden salapoliisi-arvuuttajaa olisi helposti saanut aikaan mielenkiintoisen tarinan jossa pahis onkin lain oikealla puolella.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke 01.08.2012 07:02

valkopeura kirjoitti:Aikuset miehet puhuu jostain Batmanista :D No onhan sellasiakin aikusia olemassa ketkä lukee Harry Pottereita ja Twilighteja.
Tuo nyt oli aika huono veto. Ja eipä nämä uudemmat bättikset nyt kovin lapsimielisiä elokuvia ole, ja ihan sama mulle onko. Katsonhan minä Studio Ghiblin, Pixarin ja Disneyn animaatioitakin, ja niin varmasti tekee moni muukin koska siinä ei ole ainakaan ymmärtääkseni mitään väärää.

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » Ke 01.08.2012 07:05

Stefa kirjoitti:
Tuo nyt oli aika huono veto. Ja eipä nämä uudemmat bättikset nyt kovin lapsimielisiä elokuvia ole, ja ihan sama mulle onko. Katsonhan minä Studio Ghiblin, Pixarin ja Disneyn animaatioitakin, ja niin varmasti tekee moni muukin koska siinä ei ole ainakaan ymmärtääkseni mitään väärää.
Enemmän olisin huolissani siitä, että toi mainstream-kulttuuria vastustava liekinheittäjä edes availee leffatopicia. Sä oot Stefa vielä ihan normaali ja looginen.
永源 遥~!

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ke 01.08.2012 13:31

Suosittelen kaikille jotka ei pienestä hätkähdä katsottavaksi elokuvaa City of God. Aivan mahtava gangsterielokuva joka sijoittuu Rio de Janeiron favelaan. Kertoo aika todenmukaisesti favelassa elämisestä. Ei todellakaan ole mitään helppoa elämää.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ke 01.08.2012 21:27

Mr.Perfekt kirjoitti:Suosittelen kaikille jotka ei pienestä hätkähdä katsottavaksi elokuvaa City of God. Aivan mahtava gangsterielokuva joka sijoittuu Rio de Janeiron favelaan. Kertoo aika todenmukaisesti favelassa elämisestä. Ei todellakaan ole mitään helppoa elämää.
Oli ainakin minun, muistaakseni jonkun muunkin leffat top25-listassa. Siis minun kohdallani nimenomaan siinä ekassa listassa. Ja joo, upea leffa on.

Ja Nolanin Batman-trilogiaa ei tullut kateltua koska ei vaan kiinnostanut. Mut sen Harley Quinnin saisivat ainakin heittää johonkin leffaan sivupahikseksi mukaan. Ja se Pingviini ois ihan mukava myös. En tiiä kyllä Batman-sarjiksista yhtikäs mitään joten en tiiä mitä kaikkia ois ees tarjolla. Kaikki tunnetuimmat taitaa olla käytetty?

Tuo uusin hämis pitänee katsoa sitten joskus kun se ilmestyy DVD:lle.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ke 01.08.2012 23:37

http://www.hs.fi/kulttuuri/Maailman+par ... 5589018475

Vertigo äänestetty maailman parhaaksi elokuvaksi.
En tiiä kyllä Batman-sarjiksista yhtikäs mitään joten en tiiä mitä kaikkia ois ees tarjolla. Kaikki tunnetuimmat taitaa olla käytetty?
Tässä on ihan kiva listaus jonka joku on väsännyt ennen kuin Bane ja Kissanainen valittiin viimeisimpään. Ei tuossa kaikkia ole, ja jo noista osa menee aika lailla mitä v**tua -kategoriaan. Ihan kivaa luettavaa silti, ja helppoakin, koska janari on jakanut master listinsa pienempiin paloihin. Jokaisesta hahmosta lyhyt esittely, plussat ja miinukset leffoja ajatellen, miten jätkä itse toteuttaisi hahmon ja näyttelijäehdotus. Lueskelkaa jos on aikaa tai kiinnostusta.
http://nextbatmanbadguy.blogspot.fi/20 ... -list.html

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » To 02.08.2012 01:38

Marshallsaaret kirjoitti:Enemmän olisin huolissani siitä, että toi mainstream-kulttuuria vastustava liekinheittäjä edes availee leffatopicia
On olemassa, vaikka kuinka paljon leffoja mitkä ei oo populaarikulttuuria.Vaikka viestis pointti olikin varmaan joku ihan toinen.

Hautsi_

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » To 02.08.2012 08:53

Vertigo on kyllä ihan todella uskomattoman hieno elokuva. Pariin kertaan se on tullut katsottua, ja kyllähän sen itsekin rankkaisin yhdeksi maailman parhaista leffoista. Vois vaikka taas kohtapuolin sen uusiksi katsella.

Uutta Batmania en ole nähnyt, eikä kyllä oikeastaan kiinnostakaan. Ehkä se joskus tulee latailtua, kunhan siitä joskus kuukausien päästä dvdrip tulee.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 02.08.2012 14:58

Ethan Hawke velmun Arvuuttajan roolissa elokuvan sivupahiksena. Tämä on mun visio ja voisin ehkä lahjoittaa tiettyjä sisäelimiä sen toteutukseen.

En muuten jaksa ymmärtää miksei "Yön ritarin nousu" kelvannut jos kerta pakollinen lokalisointi, homot. Leffa oli vähän sellanen ja tällanen, kaikki tarpeellinen jo sanottu. Bane oli fucking_awesome ja rakastin sitä brutaalia olemusta, puhumattakaan siitä vääristyneestä äänestä joka lähetti kylmiä väreitä selkäytimeen. Kokonaisuutena silti trilogian heikoin ja Begins on edelleen ykkönen.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » La 04.08.2012 05:21

Abraham Lincoln Vampire Hunter vaikutti alussa siltä, että se vois olla ihan siedettävä elokuva mutta kaikki hyvä potentiaali mitä elokuvassa vähän ennen keskiväliä oli muutettiin tylsäksi juonikuvioksi mitä koko elokuva sitten oli loppuun asti. Elokuvassa muutenkin asiat tapahtuivat turhan nopeaa, kun kuvattiin Abraham Lincolnin elämänkertaa syntymästä asti sisällissodan loppumiseen saakka.Lähinnä ärsytti,kun elämänkerrassa ja Abrahamin ikävuosissa tehtiin yhtäkkiä niin iso hyppäys.

Mies oli presidentti "mutta suurimman osan elämästään hän omasta mielestään omisti taistelulle pimeydenvoimia vastaan". Vamppyyri lore elokuvassa oli ihan kivaa muttei lähellekkään mitään parhainta vamppyyrilorea. Tässä vamppyyriloressa oli yksi asia mihin en oo ikinä törmännyt muissa vamppyyri jutuissa ja se toimi ihan hyvin.

2,75 / 5 tähtee Ihan selvästi parempi kuin Batman.

PS: Elokuvassa mikään ei tuntunut musta yhtään lapselliselta, kuten Batmanissa tuntui. Ei ollut minkäänlaisia kauheita lapsellisia Hollywoodonelinereitä.

Jäbä

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Ma 06.08.2012 09:41

Yön ritarin paluu. No eihän tämä pettänyt yhtään, todella upea leffa. Trilogian toisiksi paras tällain ensituntumalla, ei aivan Yön ritarin veroinen mutta ei se haittaa. Loistavaa Batman Beginsiäkin parempi. Balelta paras suoritus trilogian ajalta, juoni ja käänteet toimivat mahtavasti ja hahmot olivat erittäin onnistuneita, Catwoman myös. Yllätyksiä riitti. Ja olihan se Bane nyt aika huikea vaikkei tietenkään mikään Jokeri.

5/5 ehdottomasti.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 16.08.2012 13:42

Mitä ei keskustelua vuoden elokuvasta? Ylen tuottama Suomen Marsalkka jossa pääosassa swahilia ja englantia puhuva kenialainen. Tämä on jo paperilla sen verta hullu idea että se varmaan toimii.

Muilla mielipiteitä asiasta? Rivenin mukaanhan tämä on hyvä idea ainakin koska Iltalehden avohoitopotilaat pitävät tätä ilmeisesti yleisesti huonona ideana.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin