Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Pe 26.11.2010 16:20

aLoe kirjoitti: Ja mistäköhän tämäkin johtuu? Oliskohan syy siinä, että suurinosa pc:lle julkaistavista peleistä on konsoliportteja? Ne oikeasti hyvät pelit myy ja tuo väite, että "ei kannata tehdä pelejä pc:lle, ne vaan warettaa" on taas pelitalojen propagandaa. Kerrotko mulle miten ihmeessä esim. Valve ja Blizzard ovat maailman suurimpia pelitaloja, jos kaikki pc-gamerit warettaa ja ei maksa mistään mitään? Muutenkin konsolit ei eroa enään niin paljoa tietokoneista, konsolit on kuin rajoittuneita tietokoneita.
Blizzardin ja Valven veto tähän on sinällään vähän kaksipiippuinen juttu, että heidän pelejään ei wareteta sen takia kovinkaan laajalti, että ne ovat lähes poikkeuksetta tavalla tai toisella kilpailuhenkisiä nettipelejä. Waretetuilla versioilla ei kovinkaan monessa pelissä pääse samoille servereille pelinsä ostaneiden kanssa, jolloin piirit pienenee ja usein myös bottien ynnämuiden käyttö lisääntyy. Myöskään vähänkään "todellisempi" kilpailu ei onnistu piraattiversioilla. Valven ja Blizzardin peleistä onkin täten melkolailla pakko maksaa, jos haluaa nauttia niiden ominaisuuksista edes jollain tasolla. (Ei kukaan täysjärkinen hommaa vaikkapa Starcraftia yksinpeliksi :roll: ).

Olen toki itsekkin vahvasti PC-miehiä, vaikka porukoillani joskus tuleekin pelailtua Kolmosta, ja omasta kämpästä löytyy KolmeKuusKymppinen. Tämäkin johtuu lähinnä sitä, että nautin MMOista, vanhan mallin seikkailupeleistä (Monkey Islandit, ja nykypäivän kova kaksikko Sam & Max <3), strategia- ja (mikro)managerointinaksuista sekä Counter-Strike tyylisestä räiskyttelystä. MMOta taitaa konsoleilla edustaa lähinnä FF XI, 2nd Life tjsp. ja Phantasy Star, sekä jotkut lentorätkinnät, mutta todettakoon että melko sontaa nuo vaikuttavat olevan. Naksuttelut taasen toimivat kyllä konsoleilla, mutta todella paljon riisutumpina, yksinkertaisempina ja melko poikkeuksetta kankeampina. On toki niitäkin tapauksia joissa naksu on yritetty tehdä konsolin ehdoilla, mutta harva siinäkään onnistuu niin hyvin, että päästäisiin PC-tason nautintoon. CS-kortti taasen on vain omaa mieltymystä. Myönnän, että BF1943 ja MW2 ovat ihan hauskoja tekeleitä, ja varmasti siinä oppisi melko hyväksikin, mutta hiiri ja näppäimistö tuntuu paljon tarkemmalta ja luontevammalta kombolta, ihan ilman mitään aputähtäyksiä. Omalla kohdallani siis.

Itse luen PCn vahvuuksiin myös täyden tuen taakseppäin peleille (kuten myös muiden koneiden emuloimiselle). Seiskan kanssa voi olla isompiakin ongelmia, mutta omalla XPlläni on kaikki kyllä saatu toimimaan tähän asti. Toinen kova kortti on, että pelejä voi halutessaan pelata padillakin (tai ratilla), jos sen mieltää omakseen. En ole vielä hiiri + näppiksestä konsolimaailmassa kuullut (joka on kyllä erittäin hyväkin asia). Myös indie-pelaaminen ja pelien kehitys on kovempaa huutoa PCllä, vaikka kaikenmaailman PSStoreja ja mitälie onkin. Tämän väitteen perustan mutu-tuntumaan.

PC ja konsolit ovat aivan yhtä hyviä, omilla alueillaan. En minä ainakaan halua pelata esimerkiksi urheilu-, musiikki-, tappelu-, bile- tai edes autoilupelejä muutakuin konsolilla. Mutta on totta, että PC-peleihin kohdistuva piratismi on todella raakaa yleisesti ottaen. On selkeästi kannattavampaa tehdä se v***n peli konsoleiden ehdoilla, koska siellä se laiton jakelu on vähäistä. Rahasta se kaikki on kiinni. Ja jos joku oikeasti väittää, ettei waretusvalituksilla ole perää, voi ihan vapaasti ottaa sen pään pois perseestään :)
\____0___/

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » Pe 26.11.2010 16:33

aLoe kirjoitti:Ei, en omista modattua boksia. Tarkoitin lataavani AC:n PC:lle, vastalauseeksi Ubisoftin PC politiikalle.
Sittenpä taidat latailla sen vasta ensi vuonna. :wink:
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 26.11.2010 16:35

Migu.22 kirjoitti:Blizzardin ja Valven veto tähän on sinällään vähän kaksipiippuinen juttu, että heidän pelejään ei wareteta sen takia kovinkaan laajalti, että ne ovat lähes poikkeuksetta tavalla tai toisella kilpailuhenkisiä nettipelejä.
Nimenomaan, ja esimerkiksi World of Warcraft on tästä aika hyvä esimerkki.
Rahasta se kaikki on kiinni. Ja jos joku oikeasti väittää, ettei waretusvalituksilla ole perää, voi ihan vapaasti ottaa sen pään pois perseestään
Word. Varsinkin tuo money talks.

Niin ja hyvä esimerkki jälleen tuosta waretusvalituksesta on Eastside Hockey Manager -pelisarja, jonka tekeminen lopettiin kokonaan jo vuonna 2007, kun kukaan ei yksinkertaisesti enää ostanut peliä, vaan se vain waretettiin. Hyvä pelisarja kuoli pois warettajien vuoksi, eikä tosiaan uudistuksia ole tullut tuon viimeisimmän, eli EHM 2007:n jälkeen. Toki harrastajat tekevät kokoonpanopäivityksiä, mutta se on loppujen lopuksi aika laiha lohtu.
aLoe kirjoitti:Kerrohan mistä sä latelet noita sun syytöksiäs? A. Mulla on tälläkin hetkellä 0 waretettua peliä tietokoneella. B. En ole koskaan sanonut, että en maksa konsolipeleistä, koska saisin ne ilmaiseksi PC:lle. Tosin, mä olen sanonut että mä en maksa huonoista peleistä, mä jätän ne ostamatta.
Ihan vaan viestihistoriasi perusteella. Jotenkin esimerkiksi seuraavat viestisi ovat antaneet vahvasti sellaisen kuvan, että et osta pelejä vaan waretat ne, tai ainakin vaihtoehtoisesti tuet warettamista:
Loppuun vielä tällänen kysymys: Jos warettaminen xboxille ja pleikkalirre olisi yhtä helppoa kuin pclle, warettaisitteko? Jep, ei ne tietokoneella pelaavat ihmiset ole sen moraliittomimpia...
Ajatelkaa jos teillä olisi tietokone ja jolla pystyisitte yhdellä hiiren klikkauksella ilmaiseksi pelata moninpeliä.

Ajatelkaa jos tämä olisi mahdollista, ooh w8...
Ja kaikki nuo pelit ilmaiseksi Pc:lle alle kuukauden julkaisun jälkeen . Tosin änäriä ei tule pclle ja reach jonkun vuoden päästä.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 26.11.2010 16:47

PC:n valtti onkin näissä älykkäämmissä peleissä, kuten strategioissa. Aivottomat pyssyhipat ovat kuin nenä päähän konsoleille.

Ja toden totta, ne PC-pelit joista maksan ovat lähes poikkeuksetta strategiapeleja. Etenkin Paradoxin peleistä maksan poikkeuksetta aina.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 26.11.2010 16:51

Riveni kirjoitti:PC:n valtti onkin näissä älykkäämmissä peleissä, kuten strategioissa. Aivottomat pyssyhipat ovat kuin nenä päähän konsoleille.
Strategiapelit ovat kyllä myös omia suosikkejani. Ja todellakin PC:llä pelatessa strategiapelin pelaaminen on omaan makuuni paljon mukavampaa, kun hiirtä on jotenkin käytännöllisempää käyttää noissa strategiapeleissä, kuin ohjainta.

Myös managerointipelit, kuten juuri mainittu EHM-pelisarja, ja jalkapallon puolelta Football Managerit ovat lähellä sydäntäni.

Ja tietysti EWR. 8)
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 26.11.2010 17:39

Kukaan täysissä järjissään oleva ei sano esim. urheilu pelien olevan viihdyttävämpiä tietokoneella. v***u tuskaa ne on. Niin ja itsehän olen näitä Wiin omistajia joka ei aio Playstationia tai Xboxia ikinä hankkia. Ei vaikka niillä olisi kuinka kiva vääntää NHL:ää. Sillä syyni hankkia jompikumpi niistä olisi aika lailla tuo. Kirjojen lukeminen kun on monella tavalla palkitsevampaa kuin pelaaminen blaa blaa blaa lähtipäs taas rönsyilemään.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Pe 26.11.2010 17:45

Dirt 2 täyttä kultaa<3
..Stranger.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Pe 26.11.2010 17:58

MITÄ MITÄ? Ensimmäiset asialliset vastaukset mun viesteihein about viikkoon. Tavoite 1 saavutettu. Aiheutettu järkevää ja asiapitoista keskustelua. Tavoite 2 saavutettu.

Sitten asiaan: Mun kanta warettamisesta on se, että se on hyvä asia. Suurinosa kaikista peleistä mitä mä pelaan on moninpelejä, joten en mä edes hirveästi wareta. Esitän tähän väliin kysymyksen: Kuinka moni teistä on joskus ladannut elokuvia? Tuo on rinnastettavissa pelien lataamiseen. Vaikuttaako se elokuvien tai dvdeiden myyntiin? Ei kauheasti, koska ihmiset haluavat yleensä sen laatikon ja levyn.

Tutkimustenkin mukaan se waretus prosentti peleissä on tosi pieni, jotain 1-5% luokkaa. Toi "waretus vie meidän kaikki rahat, ei voida kehittää pelejä" on kusetusta suurimmassa osassa tapauksista, tottakai pienimmät pelikehittäjät erikseen. Sillä juuri näissä suurimissa julkaisuissa se prosentti on niin huomaamaton, että sillä ei ole mitään väliä. Te jotka sanoitte, että Valven pelit ovat suuremmaksi osaksi moninpelejä sanooko Half-Life sarja teille mitään? Tämä on just elävä esimerkki siitä, että HYVÄT PELIT menestyy, ihmiset haluavat ostaa HYVIÄ PELEJÄ.

Ajattelaanpa Fallout: New Vegasia. Ne jotka menivät suureksi harmikseen tuon ostamaan, miettivät varmasti ensi kerralla kaksi kertaa ennenkun saman studion tuotoksen ostavat, eikö?

Sitten ajatellaanpa AC II:sta, PC-versiossa oli sellanen DRM, että sun piti olla kokoajan yhteydessä Ubisoftin serveriin, että pystyisit pelaamaan _yksinpeliä_. Cräckereillä meni pari päivää, että ne cräckkäs tonkin DRM-systemiin, eli waretettu versio oli parempi kuin kaupasta ostettu. Moni ihminen joka osti ton pelin käyttivät cräckättyä versiota koska se yksinkertaisesti toimi paremmin. Kysymys kuuluukin, kumman TE olisitte valinneet? Toimivan pelin ilmaiseksi vai kuudenkymmenen euron huonosti toimivan pelin joka on suojattu "haistasinäpcgaymerivittu" DRM:llä ja joka ei toimi yhtähyvin kuin ilmainen versio.

PS: Xbox 360 tsoikka on paras hiiri+näppäimistö yhdistelmän jälkeen.
Red snow, how convenient.

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Pe 26.11.2010 18:16

aLoe kirjoitti:Tutkimustenkin mukaan se waretus prosentti peleissä on tosi pieni, jotain 1-5% luokkaa.
Nyt muuten kiinnostaa lukea lisää tästä tutkimuksesta, lähdettä tai jotain?
aLoe kirjoitti:PS: Xbox 360 tsoikka on paras hiiri+näppäimistö yhdistelmän jälkeen.
Agreed.
We need CM Punk!

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 26.11.2010 18:27

aLoe kirjoitti:Ajattelaanpa Fallout: New Vegasia. Ne jotka menivät suureksi harmikseen tuon ostamaan, miettivät varmasti ensi kerralla kaksi kertaa ennenkun saman studion tuotoksen ostavat, eikö?
Minä ainakin mietin. Ei tosta New Vegasin pelaamisesta mitään tule X360:llä. Tänään oon pari kertaa yrittänyt pelata. Ekalla kerralla n. 15min ja toisella kertaa n. 10 min. Ja sitten jökkää... jippiaijee!!!! Taidanpa tehä tosta levystä frisbeen ja nakata sen johonkin jokeen. :|

E: Waretusta en tue millään lailla. Musiikit, leffat ja pelit ostan kaikki kaupasta.

Rocky

Viesti Kirjoittaja Rocky » Pe 26.11.2010 18:38

Ravenwood kirjoitti:
aLoe kirjoitti:Ajattelaanpa Fallout: New Vegasia. Ne jotka menivät suureksi harmikseen tuon ostamaan, miettivät varmasti ensi kerralla kaksi kertaa ennenkun saman studion tuotoksen ostavat, eikö?
Minä ainakin mietin. Ei tosta New Vegasin pelaamisesta mitään tule X360:llä.
Ei peeceel vaan mitään tommosii. <3
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 26.11.2010 19:36

aLoe kirjoitti:MITÄ MITÄ? Ensimmäiset asialliset vastaukset mun viesteihein about viikkoon.
Turhaan kitiset yhtään mitään, ei nimittäin kannata ihmetellä jos kukaan ei noihin sinun naurettaviin trollauksiin vastaa mitään asiallsita, kun itse et alunperinkään kirjoita mitään asiallista.
Sitten asiaan: Mun kanta warettamisesta on se, että se on hyvä asia.
Millä perusteella? Käytännössä toteat, että varastaminen on hyvä asia.
Esitän tähän väliin kysymyksen: Kuinka moni teistä on joskus ladannut elokuvia?
Olen tainnut elämäni aikana warettaa yhteensä kaksi tai kolme elokuvaa, jotka olen myöhemmin sitten ostanut myös DVD:lle. Nykyään en wareta mitään. En musiikkia, en pelejä, en elokuvia, en yhtään mitään.
Tutkimustenkin mukaan se waretus prosentti peleissä on tosi pieni, jotain 1-5% luokkaa.
Kuten Jers1:kin jo kysyi, niin olisi tosiaan mielenkiintoista nähdä lähdekin tälle.
Te jotka sanoitte, että Valven pelit ovat suuremmaksi osaksi moninpelejä sanooko Half-Life sarja teille mitään? Tämä on just elävä esimerkki siitä, että HYVÄT PELIT menestyy, ihmiset haluavat ostaa HYVIÄ PELEJÄ.
Eikös tuota Half-Lifeakin pelata myös netissä aika paljon, tai ainakin jotain jatko-osia/rinnakkaisversioita tms.? Lisäksi Half-Life 2 on julkaistu myös Xbox 360:lle, sekä PS3:lle, tosin en tiedä näiden versioiden myyntiluvuista mitään.

FlameSnoopy

Viesti Kirjoittaja FlameSnoopy » Pe 26.11.2010 19:53

DeadManWalking kirjoitti:Eikös tuota Half-Lifeakin pelata myös netissä aika paljon, tai ainakin jotain jatko-osia/rinnakkaisversioita tms.? Lisäksi Half-Life 2 on julkaistu myös Xbox 360:lle, sekä PS3:lle, tosin en tiedä näiden versioiden myyntiluvuista mitään.
Aikoinaan tuli ostettua toinen kopio Half Life ykköstä (veljellä oli oma), jotta pääsisi hakkaamaan modeja. Itse peliä pelasin muutaman minuutin, niitä modeja sitten paljon enemmän.

Jaa, että mitenköhän tämä liittyy tuohon viestiin? Modi-tuen takia saattoivat jotkut ostaa, jotta pääsisi laadukkaita modeja hakkamaan nettiin. Että näin.

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Pe 26.11.2010 22:37

Half Life on toki myynyt hyvin, totta. Mutta niin on moni muukin PC-peli, kuten Sims. En silti ymmärrä, että miten tämä osoittaa, etteikö laiton pelien jakelu olisi todella kova ongelma? Kyllä, jotkut pelit myyvät PClläkin hyvin. Se on hieno asia.

Ja tuosta heittämästäsi prosenttiluvusta, niin oli LÄHTEET mitä tahansa, olisi erittäin mielenkiintoista tietää mihin tämäkin tulos perustuu. Varmasti tätäkin tutkimusta tehneillä on täysin käypää tietoa siitä, kuinka monta kappaletta kutakin peliä on ladattu sivun n ja trackerin l kautta. Et myöskään maininnut, koskivatko luvut PC-pelejä vai kaikkia mahdollisia pelejä.

Valven pelit ja Valven pelit... Pakkomielteistä, jopa sinulta. Ja otetaanpa otanta Valven omilta sivuilta. Siellä mainostetaan pelejä kuten Portal (ei monipeli), Half-Life (yksinpeli), Left 4 Dead (todellakin moninpeli), Team-Fortress (moninpeli), Day of Defeat (moninpeli), Counter-Strike (moninpeli). 2 Täysiveristä yksinpeliä, 4 moninpeliä. 2/3 on mielestäni riittävä määrä sanoakseni, että Valven peleistä suurin osa on moninpelejä. Ja mitkä kolme peliä edes nostivat Valven pinnalle? Half-Life, siitä noussut Counter-Strike ja Team-Fortress. Onko yllättävää, että Valvea pidetään moninpeleihin keskittyvänä lafkana?
\____0___/

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 26.11.2010 23:46

aLoe kirjoitti:Esitän tähän väliin kysymyksen: Kuinka moni teistä on joskus ladannut elokuvia?
Kyllä, käytän itse warettamista ainakin elokuvien suhteen, mutta mulla on käytäntönä se, että jos kyseinen elokuva on miellyttänyt (minkä ikinä sitten waretinkaan) niin varmasti sen ostan hyllylle. Toisin sanoen käytän warettamista hyötytarkoitukseen. Paskoihin leffoihin ei kannata turhaan rahojaan kuluttaa tosiaan.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 27.11.2010 04:01

Waretuksesta sen verran että riippu kyseisen tuotteen saatavuudesta suomessa. Jos sitä ei ole saatavissa tai se maksaa huomattavasti yli 20€(elokuvat ja levyt) tai yli 40€ (pelit) niin täytyy miettiä. Pelejä tosin tulee sen verran vähän pelattua kun vanhoillakin pärjää. Esim. AoE 2 on mielestäni omalla tavallaan aika ylittämätön. Half Life 2 taas on varmaan parasta ehkä ikinä mitä olen pelannut. Olen senkin ostanut. Nyt ajattelin ykkösosan hankkia (vaikka sen nyt tietääkin miten päättyy) lisäosineen. Ei tule sen vertaa pelattua ja yleensä kavereiden kanssa että se kyllä omalla tavallaan voittaa "kylmän" nettipelaamisen. Sillä kyllä se on mukavampaa pelata kavereiden kanssa jotain rallia/tappelupeliä/urheilupeliä silloin kun on samassa huoneessa. Virkistävää.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

PapaShango

Viesti Kirjoittaja PapaShango » La 27.11.2010 10:31

En muista kyllä milloin olisi tullut ostettua jokin peli, elokuva tai musiikkilevy. Musiikin hoitelee kyllä aikalailla spotify nykyisin, mutta elokuvat ja pelit tulee ladattua aina netistä. Yksikään tietokonepeli ei ole sen arvoinen, että menisin sellaisen kaupasta ostamaan.

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » La 27.11.2010 18:42

Löytyykö tuolle vanhalle Red Orchestralle pelaajia enää netistä? Olisin nimittäin aikeissa ostaa sen kybällä muthafuckin-Steamista .
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Pe 03.12.2010 23:28

Heavy Rainin sain tänään ensimmäistä kertaa vedettyä läpi. Kyllä juoni vei todella hyvin mukanaan kunhan oli peliä vähän ajan pelannut! Itsellänihän kävi niin että kaikki hahmot kuolivat. Jos sitä vielä pari kertaa läpi vetäisi. :)
..Stranger.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 04.12.2010 00:39

TupsuVeitikka kirjoitti:Heavy Rainin sain tänään ensimmäistä kertaa vedettyä läpi. Kyllä juoni vei todella hyvin mukanaan kunhan oli peliä vähän ajan pelannut! Itsellänihän kävi niin että kaikki hahmot kuolivat. Jos sitä vielä pari kertaa läpi vetäisi. :)
KAIKKI??
En tiennyt että noin voi edes käydä :o
Huhhuh, pitää pelata vissiin vielä pari kertaa läpi. Kerran olen vain läpi pelannut, ja 2:lla kaverilla on peli loppunut täysin erilailla kuin itselläni, mutta tuo, että kaikki kuolevat?
Voisipa ajan pysäyttää kuukaudeksi ja pelata backlogia pois...
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 04.12.2010 00:45

Velocity kirjoitti:
TupsuVeitikka kirjoitti:Heavy Rainin sain tänään ensimmäistä kertaa vedettyä läpi. Kyllä juoni vei todella hyvin mukanaan kunhan oli peliä vähän ajan pelannut! Itsellänihän kävi niin että kaikki hahmot kuolivat. Jos sitä vielä pari kertaa läpi vetäisi. :)
KAIKKI??
Spoilaa juonta:
Spoiler: näytä
siis voiko sen penskankin muka jotenkin tappaa, tai murhaajan? Itse onnistuin kyllä ne kaksi muuta tappamaan, enkä saanut murhaajaa kiinni, joten vituks meni
WE BACK YA'LL?!

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » La 04.12.2010 00:57

Jack DiBiase kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
KAIKKI??
Spoilaa juonta:
siis voiko sen penskankin muka jotenkin tappaa, tai murhaajan? Itse onnistuin kyllä ne kaksi muuta tappamaan, enkä saanut murhaajaa kiinni, joten vituks meni
murhaaja on mahollista niitata ainakin lopputappelussa
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.

Nickeldeon

Viesti Kirjoittaja Nickeldeon » La 04.12.2010 01:42

Kiroan edelleen sitä että Heavy Rainiä ei ole XBoxille!!
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA

Smark

Viesti Kirjoittaja Smark » La 04.12.2010 03:03

Nickeldeon kirjoitti:Kiroan edelleen sitä että Heavy Rainiä ei ole XBoxille!!
Älä kiroa. Itsehän hommasin PS3:n about pelkästään tämän pelin ja sinisäteen takia, mutta kuinkas kävikään.. Fahrenheit on edelleen parempi tämän lajityypin edustaja, kun taas Heavy Rain on vain kohtuullisen hienoilla grafiikoilla varustettu keskinkertaisesti kirjoitettu qt-festivaali vailla sielua.

t. Nimimerkki
Kaikki kiltit hahmossa hengissä ja Origami Killer tapettu -ending ensimmäisellä yrityksellä

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » La 04.12.2010 07:19

Jack DiBiase kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
KAIKKI??
Spoilaa juonta:
Selvennykseksi nyt että kaikki 4 "päähahmoa kuolivat".
..Stranger.

Vastaa Viestiin