Melkein sukua julkkikselle
Äidin (entisen ?) työkaverin serkku on Sami Hyypiä.
<E>: Salkkareiden Kentsu on kävellyt ohitseni entisessä koulussani Buusterin yhteydessä.
<E>: Salkkareiden Kentsu on kävellyt ohitseni entisessä koulussani Buusterin yhteydessä.
Viimeksi muokannut Markka, Ma 29.12.2008 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
i thank you
- Nickeldeon
Kaverin kanssa oltiin tuossa jonkusen aikaa sitten, jossain Syyskuun paikkeilla, menossa Heinolaan VR'än junalla. Pienehkon matkan jälkeen kaverini huomasi tutun naaman.. nimittäin tämä itselleni nevahöö, joka näyttelee Salkkareissa Panua.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
Vuonna 1999 olin tulossa Lontoosta Helsinkiin lentokoneella ja samalla penkki rivillä istui Vanessa Forsman (nykyinen Kurri), joka oli tulossa miss universum kisoista. Mutta oli jääny siltä vuodelta missi kisat väliin joten en sitten tunnistanut häntä kuin vasta Helsingissä kun kaverit kertoivat kuka oli kyseessä. 
- Jani Panos
[Off-topic] Omistan kirjan.Jani Panos kirjoitti:Koulumme teki viime vuonna "Kuuluisuuksien Keittokirjan", jossa oli reseptejä paikkakuntamme "tunnetuilta", suomalaisilta suuruuksilta ja maailmanlaajuisilta julkkiksilta.
Muunmuassa Arnold Schwartzeneggerin kanssa tuli kirjoitettua sähköpostia.
Olipas turha... no voisin pysyä aiheessa.
Isoäitini sisko oli/on naimisissa jääkiekkoilija Kai Nurmisen isän kanssa.
Lisäksi BB:stä tuttuja tyyppejä on tullut nähtyä moneen otteeseen, eikä missään "nimmaritilaisuudessa" vana ihan muuten vaan.
En nyt tiedä julkkiksista, mutta mikseivät nämä kaksi nyt ole jääkiekon seuraajille ihan tunnettuja henkilöitä.
Nimittäin Pekka Tuokkola (Jypin maalivahti) ja Taneli Tuokkola (Kalpan kakkosvalmentaja) asuivat ammoin siinä 500-600 metrin päässä meidän tönöstä. Ja isoveli oli ensiksi mainitun kavereita (eli Pekka oli melko tuttu näky), olin aina mukana APV:n kotipeleissä ja joskus vieraspelireissuillakin, silloin kun isä toimi joukkueenjohtajana. Sitten kun ne hommat (veivät liikaa aikaa) loppuivat, niin kävin katsomassa silti järjestäin jokaisen kotipelin.
Nimittäin Pekka Tuokkola (Jypin maalivahti) ja Taneli Tuokkola (Kalpan kakkosvalmentaja) asuivat ammoin siinä 500-600 metrin päässä meidän tönöstä. Ja isoveli oli ensiksi mainitun kavereita (eli Pekka oli melko tuttu näky), olin aina mukana APV:n kotipeleissä ja joskus vieraspelireissuillakin, silloin kun isä toimi joukkueenjohtajana. Sitten kun ne hommat (veivät liikaa aikaa) loppuivat, niin kävin katsomassa silti järjestäin jokaisen kotipelin.
Huomasinpa urheiluruutua katsoessa, että nuori jääkiekkoilija Toni Rajala, jonka olen lapsuudessani tuntenut, pelaa jo Sm-liigaa Ilveksessä. Hienoa, että Tontsa on päässyt pitkälle, ja tulee varmasti pääsemään jatkossakin.
Btw: ja broidini on pelannut jääkiekkoa samassa joukkueessa hänen kanssaan...
Btw: ja broidini on pelannut jääkiekkoa samassa joukkueessa hänen kanssaan...
Rama Rama Ding Dong
Noin viisi-vuotiaana olen nähnyt itse Sylvester 'Syltty' Stallonen Hesan keskustassa. Tai ainakin näin minulle kerrotaan.
P.S. Poliitikoista olen nähnyt Tarja Halosta, Erkki Tuomiojaa ja Lasse Lehtistä.
P.S. Poliitikoista olen nähnyt Tarja Halosta, Erkki Tuomiojaa ja Lasse Lehtistä.
Viimeksi muokannut jorgos, Su 01.03.2009 03:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Darien Fawks
Joskus muutama vuosi sitten näin itse Sauli Niinistön rullaluistelemassa Helsingissä. Andy McCoyn (joka oli suoraan sanoen p***eet olalla silloin
) sekä hänen vaimonsa näin joskus Korkeasaaressa, olivat silloin tekemässä sitä ohjelmaansa juuri. Paavo Lipposen vaimoineen sekä Anneli Jäätteenmäenkin olen nähnyt tässä vuosien saatossa.
Ja jos nyt vielä kehutaan sukua, niin mummoni setä toimi Suomen armeijan mm. esikunnassa operatiivisen osaston päällikkönä sekä Kannaksen armeijan esikuntapäällikkönä sotien aikana.
Repikää siitä.
Ja jos nyt vielä kehutaan sukua, niin mummoni setä toimi Suomen armeijan mm. esikunnassa operatiivisen osaston päällikkönä sekä Kannaksen armeijan esikuntapäällikkönä sotien aikana.
Repikää siitä.
- ECW Original

X 360 - Jump In.