Jos kerran minun jokainen postaus tähän ketjuun meinaa aiheuttaa päänräjähtämisen niin samaa voi sanoa juuri tuon kaltaisista viesteistä kuin tuo sinun viestisi joissa ei tehdä mitään muuta kuin haukutaan Jyppiä sekä Jypin kannattajia ja faneja.The Rocker kirjoitti: Jotenkin keskustelun aloitus asenteella 'mitäs kateelliset, mun lempijoukkue teki just pari ennätystä hajotkaa siihen' ei ruoki kovin rakentavaa keskutelun jatkoa. Ylipäätänsä koko jokainen RoadWarriorin kiekkopostaus meinaa aiheuttaa päänräjähtämisen. JYP antipatiat luonnollisesti tunnustetaan ja se johtuu kyllä ennenkaikkea tällekin laudalle postaavista faneista ja heidän ylimielisestä asenteestaan. Niin ja Dufvasta tietysti.
Alkaa tuntua siltä, että kun tietyt henkilöt näkevät jonkun viestin olevan minun kirjoittama he eivät edes lue koko viestiä vaan kirjoittavat vastaukseksi viestin joka on pelkkää pottuilua ja sitten kehtaavat haukkua Jypin kannattajia ja faneja ties miksi joten suosittelen peiliin katsomista koska jatkuva haukkuminen ei todellakaan anna fiksua kuvaa.
Ainakaan minua ei koske tuo väite ylimielisyydestä koska minä en todellakaan ole ylimielinen enkä koskaan ole haukkunut muita kuin Jokereiden faneja ja heistäkin idiootteja ovat vain ultrafaneihin kuuluvat fanit jotka eivät osaa tehdä mitään muuta kuin häiriköidä ja tapella.
Ilmeisesti tässä ketjussa ei muutaman kirjoittajan mielestä saa kannattaa Jyppiä koska joka kerta kun kirjoittaa asiallisen viestin Jypistä nämä samat kaverit pottuilevat ja haukkuvat Jypin kannattajat, Jypin fanit ja Risto Dufvan.
Kun kirjoitin Jypin tuoreimmasta ennätyksestä olisi viesti selvästikin pitänyt kirjoittaa näin "Anteeksi TPS, että JYP vei teiltä ennätyksen ja anteeksi myös Kärpät ja Jokerit koska JYP on vienyt teiltäkin ennätyksiä" koska tässä maassa on näköjään pakko nöyristellä kun kaikki muu tulkitaan ylimielisyydeksi.