Crimson

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
What

Crimson

Viesti Kirjoittaja What » Ti 27.09.2011 22:51

Kuva
Syntynyt 21. Helmikuuta 1985 Cleveland, Ohio

Crimson, oikealta nimeltään Tommy Mercer, siirtyi ammattipainin ihmeelliseen maailman vasta nelisen vuotta sitten. Tällä hetkellä hän vaikuttaa TNA:ssa ja on edelleen voittamaton yli 8:n kuukauden jälkeen. Itse näen tässä miehessä todella paljon potentiaalia. Kokoa ja näköä löytyy, miehen olemuksesta huokuu sellainen suuren tähden tuntu. Kehässä hän ei myöskään onneton ole, vaan on kerennyt jo osoittaa kykenevänsä hyviin otteluihin hyvien vastustajien kanssa. Lisäksi hänellä on komea, uskottava ja helposti tunnistettava finisher Red Sky. Homma toimii myös mikissä ainakin kohtuullisen hyvin. Tämän hetken painimaailmassa Crimsonin nousu huipulle onkin yksi mielenkiintoisimmista asioista. Mikäli bookkaus vaan jatkuu hyvänä, niin hänestä on mahdollisuudet leipoa TNA:lle ihan ikioma iso tähti tuleviksi vuosiksi.

Ravenwood

Re: Crimson

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 16.03.2012 14:30

Huomasin tässä tuoreinta Impact Wrestlingiä katsoessani että Crimson muistuttaa ruumiinrakenteeltaan Randy Ortonia. Aiemmin en tuota yhdennäköisyyttä ole noteerannut, mutta nyt se jotenkin osu silmään. Crimsonin liikehdinnässä on myös jotain samaa kuin "The Viperilla". Naamataulu sitten onkin kuin suoraan Salkkareiden teräskyttä Antti Polvijärveltä varastettu.
What kirjoitti:Itse näen tässä miehessä todella paljon potentiaalia. Kokoa ja näköä löytyy, miehen olemuksesta huokuu sellainen suuren tähden tuntu.
Tästä olen täysin samaa mieltä Whatin kanssa. Crimson on ehdottomasti yksi TNA'n mielenkiintoisimmista painijoista. Miehellä on paketti kyllä aikalailla kasassa. Kehätyöskentely on kokoisekseen mieheksi varsin viihdyttävää eikä mikissäkkään Crimson mikään hassumpi ole. Vielä kun muutaman vuoden hioo taitojaan, niin kyseessä voi olla vaikka kuinka iso stara.

Kunhan tuo Morganin kanssa täggäily varmaan pian loppuu, niin mielenkiinnolla seuraan mitä tälle herralle seuraavaksi keksitään.

Vastaa Viestiin