Paras vitsi
Mitä Agents-yhtye näkivät mennessään saunaan?
- Kääriäisen Jorman.
Minkälaisia alushousuja Eino Grön käyttää?
- Ikivihreitä tangoja.
Nainen meni taksilla asunnoltaan kaupunkiin. Kun perille päästiin, tuli maksun aika, ja kun kuski ilmoitti hinnaksi 25e, huomasi nainen, että hänellä ei ollut tarpeeksi rahaa. Hetken pohdittuaan hän kiskaisi housunsa kinttuihinsa, ja pyllisti kuskille samalla tokaisten: "Riittäisikö tästä kenties maksuksi", johon kuski vastaa: "Meidän firma ei ota vastaan Ruotsin valuuttaa".
Itse sovellettuja, ja sen huomaa.
- Kääriäisen Jorman.
Minkälaisia alushousuja Eino Grön käyttää?
- Ikivihreitä tangoja.
Nainen meni taksilla asunnoltaan kaupunkiin. Kun perille päästiin, tuli maksun aika, ja kun kuski ilmoitti hinnaksi 25e, huomasi nainen, että hänellä ei ollut tarpeeksi rahaa. Hetken pohdittuaan hän kiskaisi housunsa kinttuihinsa, ja pyllisti kuskille samalla tokaisten: "Riittäisikö tästä kenties maksuksi", johon kuski vastaa: "Meidän firma ei ota vastaan Ruotsin valuuttaa".
Itse sovellettuja, ja sen huomaa.
"On ihan yhtä
rankkaa treenata joka päivä
25 vuotta urheilua kuin
puhallella vähän lavalla
nuotteja p*skatorveen tai
sutia baskeri silmillä
kännissä p*llunkuvia
tauluun."
rankkaa treenata joka päivä
25 vuotta urheilua kuin
puhallella vähän lavalla
nuotteja p*skatorveen tai
sutia baskeri silmillä
kännissä p*llunkuvia
tauluun."
-
Hornankattila
Kaksi blondia käveli Helsingissä. Toinen kysyi:
-Kunpi on lähempänä, tuo kuu tuolla taivaalla, vai Tampere?
Johon toinen vastaa:
-No siis daa, eihän Tampere tänne näy!!!!!
ja sitten toinen:
Kaksi blondia ajoi avoautolla, kunnes alkoi sataa.
-Aja lujempaa ettei kastuta niin paljon! toinen sanoi.
-En voi, koska silloin poliisit tulisivat ja pysättäisivät ja antaisivat sakot, ja nurmikkokin on märkä!
Eehheehh...
-Kunpi on lähempänä, tuo kuu tuolla taivaalla, vai Tampere?
Johon toinen vastaa:
-No siis daa, eihän Tampere tänne näy!!!!!
ja sitten toinen:
Kaksi blondia ajoi avoautolla, kunnes alkoi sataa.
-Aja lujempaa ettei kastuta niin paljon! toinen sanoi.
-En voi, koska silloin poliisit tulisivat ja pysättäisivät ja antaisivat sakot, ja nurmikkokin on märkä!
Eehheehh...
- Spoiler: näytä
- Spoiler: näytä
Viimeksi muokannut Nevis, To 31.08.2006 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puutunutta.
Keksijä keksi keksin. Keksittyään keksin Keksijä Keksi keksi keksin keksityksi.
Mies lähti italiaan työmatkalle ja soitti parin päivän päästä italiasta ja sanoi vaimolle että "Kyllä Verona on ihana!" Myöhemmin vaimo lähetti viestin jossa luki että "Niin myös Matti!" Jos ette tajunnu niin mies tarkoitti Veronalla pizzeriaa.
Äiti, äiti, minua kusettaa, huusi Pikku-Kalle. Noh, noh, eihän noin saa sanoa Kalle, sano vaikka että sinua laulattaa, äiti sanoi. Sitten Pikku-Kalle meni mummon luokse ja keskellä yötä tuli mummon luo ja sanoi että "Mummo, minua laulattaa." Johon mummo vastasi: "Äläs nyt laula, nyt on keskiyö ja pitää nukkua." Pikku-Kalle sanoi sitten "Muttakun minua laulattaa ihan hirveästi!" Mummo: "No, laula sitten ihan hiljaa minun korvaani."
Mies lähti italiaan työmatkalle ja soitti parin päivän päästä italiasta ja sanoi vaimolle että "Kyllä Verona on ihana!" Myöhemmin vaimo lähetti viestin jossa luki että "Niin myös Matti!" Jos ette tajunnu niin mies tarkoitti Veronalla pizzeriaa.
Äiti, äiti, minua kusettaa, huusi Pikku-Kalle. Noh, noh, eihän noin saa sanoa Kalle, sano vaikka että sinua laulattaa, äiti sanoi. Sitten Pikku-Kalle meni mummon luokse ja keskellä yötä tuli mummon luo ja sanoi että "Mummo, minua laulattaa." Johon mummo vastasi: "Äläs nyt laula, nyt on keskiyö ja pitää nukkua." Pikku-Kalle sanoi sitten "Muttakun minua laulattaa ihan hirveästi!" Mummo: "No, laula sitten ihan hiljaa minun korvaani."
Womens division is for Edge.
Pikku-Kallen äidillä oli naisseurankutsut. Pikku-Kalle tuli paikalle ja huusi: ÄITI MINULLE TULI PASKAT HOUSUUN! Ja kaikki katsoivat häntä rumasti. Illalla äiti torui Pikku-Kallea ja selitti, että tällaiset asiat voi selittää hienosti kiertämällä. Pikku-Kalle vakuutti ymmärtävänsä. Seuraavan kerran kun naisseura kokoontui tuli pikku-Kalle taas paikalle ja huusi: ÄITI ÄITI! MINULLA TULI PASKAT HOUSUUN HIENOSTI KIERTÄMÄLLÄ!
Vitsi ei ole kovin erikoinen, jos sen joutuu selittämään heti perään. Asiaa ei paranna jos sen selittää vielä väärin.kanefan kirjoitti:Niin se mies oli katsos syömässä Verona nimistä pizzaa niin se oli niin ihanaa.
Lensin juuri New Yorkista, ja voi veljet että käteni ovat väsyneet
you know, lentokoneissa on sen verran ahdasta että käsiä ei saa mitenkään kunnolla, ei ihme että ne ovat pitkän matkan jälkeen väsyneet
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
Niin. Yritin hienovaraisesti vihjata että Verona ei tarkoita pizzaa mutta ohi taisi mennä...Silly Cow kirjoitti:Vitsi ei ole kovin erikoinen, jos sen joutuu selittämään heti perään. Asiaa ei paranna jos sen selittää vielä väärin.kanefan kirjoitti:Niin se mies oli katsos syömässä Verona nimistä pizzaa niin se oli niin ihanaa.
Vinkki: Verona
Koska vitsissä ei kertaakaan mainita sanaa "pizza" tai "pizzeria", miksi ihmeessä silti puhutaan näistä asioista, jos niitä ei kerran edes ole olemassa?Inkfish kirjoitti:No voihan sen niminen pizza olla jossain pizzeriassa?
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
Itse vitsi:
Selitys:kanefan kirjoitti: Mies lähti italiaan työmatkalle ja soitti parin päivän päästä italiasta ja sanoi vaimolle että "Kyllä Verona on ihana!" Myöhemmin vaimo lähetti viestin jossa luki että "Niin myös Matti!"
Ja aiheenahan on nyt se, että vitsiä ei kannata kertoa, jos sen joutuu selittämään ja varsinkin jos sen selittää väärin.kanefan kirjoitti:Jos ette tajunnu niin mies tarkoitti Veronalla pizzeriaa.![]()
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Mikä on Turun suosituin koirarotu?
-Turun murre.
-Turun murre.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Lääkäri soitti potilaalle: Määräsin vahingossa masennuslääkettä ripuliinne.
-Joo ihmettelinkin, kun oon istunut 2 tuntia paskat housussa, eikä vi**ta yhtään.
Mitä tekisit, jos ajaisit autollasi moottoritiellä - edessäsi olisi dinosaurus - takanasi kokonainen poliisilauma ja kummallakin puolella tietä huikea pudotus? Vastaus: ASTU POIS KARUSELLISTA JA ANNA PAIKKASI JOLLEKKIN NUOREMMALLE!
Tiedän... WANHA
-Joo ihmettelinkin, kun oon istunut 2 tuntia paskat housussa, eikä vi**ta yhtään.
Mitä tekisit, jos ajaisit autollasi moottoritiellä - edessäsi olisi dinosaurus - takanasi kokonainen poliisilauma ja kummallakin puolella tietä huikea pudotus? Vastaus: ASTU POIS KARUSELLISTA JA ANNA PAIKKASI JOLLEKKIN NUOREMMALLE!
Tiedän... WANHA
No en tiedä onko nää nyt parhaita, mutta laitan pari vitsiä.
Nainen juoksi miehen luo ja sanoi: Teen tutkimusta siitä ,että Ruotsalaismiehillä on paksuimmat munat ja venäläismiehillä pisimmät munat. Niin , että mikäs on sinun nimesi? Mies vastasi: Vladamir Andersson.
Ruotsalais poika näki omalta parveekkeelta, että mies ja nainen harrastivat s*ksiä naapuri parvekkeela. Poika juoksi isänsä luokse ja sanoi: Isä , isä näin kun mies ja nainen harrastivat s*ksiä! Isä vastasi: Poika sinun ymmärretvä tosi asiat, naapusrissa asuu suomalaisia.
Nainen juoksi miehen luo ja sanoi: Teen tutkimusta siitä ,että Ruotsalaismiehillä on paksuimmat munat ja venäläismiehillä pisimmät munat. Niin , että mikäs on sinun nimesi? Mies vastasi: Vladamir Andersson.
Ruotsalais poika näki omalta parveekkeelta, että mies ja nainen harrastivat s*ksiä naapuri parvekkeela. Poika juoksi isänsä luokse ja sanoi: Isä , isä näin kun mies ja nainen harrastivat s*ksiä! Isä vastasi: Poika sinun ymmärretvä tosi asiat, naapusrissa asuu suomalaisia.
Parasta vitsiä kongreettisesti on vaikea määritellä koska ihmisen aivot ovat ailahtelevat.
Kerron kuitenkin muutamia kuulemiani/lukemiani
miksi kiinalaiset ovat pieniä ja keltaisia?
- Jos he olisivat isoja ja keltaisia he eivät olisi enää kiinalaisia, vaan postia autoja
Miksi elefantit käyttävät tummaa kynsilakkaa?
-ettei heitä erottaisi mustikoiden seasta.
No oltko nähnyt elefanttia mustikoiden seassa
-En
Siinä näet kuinka kynsilakka toimii
Mitä saa jos ampuu pyöräilevän mustalaisen
-hyvän mielen ja pyöränsä takas
Lehti otsikkot
ILKKA 1990
-Neekeri nähty Seinäjoen rautatie asemalla
Ilta Sanomat 1997
-Oopperaa hyi
Hesari -92
-Isketyttöystäväsi. Tee se matolla seppo ojalan kutomo OY
(huom. tämähän on klassinen vitsi, mutta joku on laittanut mainokseensa tämän.)
Miten blondi tappaa kalan
- hukuttamalla
Miten blondi tappaa linnun
-heittämällä jyrkänteeltä
Miten blondi tappaa madon
-Hautaamalla maaha
Elämän viisauksia
-Olisimpa matto saisin jäädä aamulla nukkumaan
-Puhtaus on puoli elämää. Joten älä siivoa vaan elä täysillä
- Koti on sielä mihnä telkkarikin
Noin siinä oli harva vitsi niistä monista joita tiedän (olen koti kulmilla tunnettu ns"vitsinikkarina")
Jokkut oli vähän rasistisia, mutta yrittäkää kestää
Peff kuittaa
Kerron kuitenkin muutamia kuulemiani/lukemiani
miksi kiinalaiset ovat pieniä ja keltaisia?
- Jos he olisivat isoja ja keltaisia he eivät olisi enää kiinalaisia, vaan postia autoja
Miksi elefantit käyttävät tummaa kynsilakkaa?
-ettei heitä erottaisi mustikoiden seasta.
No oltko nähnyt elefanttia mustikoiden seassa
-En
Siinä näet kuinka kynsilakka toimii
Mitä saa jos ampuu pyöräilevän mustalaisen
-hyvän mielen ja pyöränsä takas
Lehti otsikkot
ILKKA 1990
-Neekeri nähty Seinäjoen rautatie asemalla
Ilta Sanomat 1997
-Oopperaa hyi
Hesari -92
-Isketyttöystäväsi. Tee se matolla seppo ojalan kutomo OY
(huom. tämähän on klassinen vitsi, mutta joku on laittanut mainokseensa tämän.)
Miten blondi tappaa kalan
- hukuttamalla
Miten blondi tappaa linnun
-heittämällä jyrkänteeltä
Miten blondi tappaa madon
-Hautaamalla maaha
Elämän viisauksia
-Olisimpa matto saisin jäädä aamulla nukkumaan
-Puhtaus on puoli elämää. Joten älä siivoa vaan elä täysillä
- Koti on sielä mihnä telkkarikin
Noin siinä oli harva vitsi niistä monista joita tiedän (olen koti kulmilla tunnettu ns"vitsinikkarina")
Jokkut oli vähän rasistisia, mutta yrittäkää kestää
Peff kuittaa
Honda man is always honda man
and Let's go in ontopic
and Let's go in ontopic
Jessus, ei noilla jutuilla kyllä uskois. Ite en vitsejä edes paljoa kerro vaan käytän tilannehuumoria ja aforismeja/sanontoja (vilkaiskaapa sigi), toimii paremmin kuin tylsät 4 kertaa viikossa kuultavat puupäävitsit.Peff kirjoitti:olen koti kulmilla tunnettu ns"vitsinikkarina"
Teillä ei näköjään tiedetä rasismistakaan mitään. Heitän nyt yhden sitten esimerkiksi, jos modet ei suutu...Peff kirjoitti:Jokkut oli vähän rasistisia, mutta yrittäkää kestää
Miksi neekereiltä haudattaessa jätetään p**se maan pinnalle?
-Hyötykäyttöä pyörätelineinä.
'Alertin #1 Ensiferum-fani!!!
Riding the Lightning...
Riding the Lightning...
Ja eräs ei taida tietää että mitä takoittaa VÄHÄNKyllä uskon noi vitsit olivat huonoja, enkä keksi parempia putkeen valvotun viikon lopun jälkeen. Ja onnitteluni jos kerran olet sitä mieltä, nimittäin ittekin pidän enemmän tilanne huumorista sekä sanonnoista.Starchild kirjoitti:Jessus, ei noilla jutuilla kyllä uskois. Ite en vitsejä edes paljoa kerro vaan käytän tilannehuumoria ja aforismeja/sanontoja (vilkaiskaapa sigi), toimii paremmin kuin tylsät 4 kertaa viikossa kuultavat puupäävitsit.Peff kirjoitti:olen koti kulmilla tunnettu ns"vitsinikkarina"
Ja tässä yhteydessä nikkarilla tarkoitetaan KERTOJAA ei KEKSIÄÄ. Ja onko minun vikani,jos koti konnuula sanotaan vaikka hellurrei
Teillä ei näköjään tiedetä rasismistakaan mitään.Peff kirjoitti:Jokkut oli vähän rasistisia, mutta yrittäkää kestää
Peff kuittaa
Honda man is always honda man
and Let's go in ontopic
and Let's go in ontopic