Royal Rumble here we come slapnuts!Saimou kirjoitti:Ei ole mikään pieni uutinen, mutta tällä laudalla tuskin oman aiheen arvoinen. Jeff Jarrett on lähtenyt TNA:sta. Äijälle on kredittiä annettu Hoganin ja Bischoffin jälkeisen sotkun siivoamisesta, joten mielenkiintoista nähdä miten tämä vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään.
http://pwinsider.com/article/82376/shoc ... a.html?p=1
Pienet uutiset & huhut
Re: Pienet uutiset & huhut
Good talk - Johnny Curtis
Re: Pienet uutiset & huhut
loldirtsheets
Vince sanoo, että hahmoja ei enää jaeta naamoiksi taikka kantapäiksi. Voi selittää hieman sekavaa Kofi/Miz kuviota.
http://www.lordsofpain.net/news/wwe/WWE ... _News.htmlLordsofpain kirjoitti:- For what it's worth, Vince McMahon said there are no more babyfaces and heels at a recent creative meeting.
Vince sanoo, että hahmoja ei enää jaeta naamoiksi taikka kantapäiksi. Voi selittää hieman sekavaa Kofi/Miz kuviota.
Re: Pienet uutiset & huhut
Olenkin ihmetellyt pitkään tota systeemiä. Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot. Mutta minkä ihmeen takia Vince haluaa face/heel jutun pois showpainijoilta?vendicta kirjoitti:loldirtsheets
http://www.lordsofpain.net/news/wwe/WWE ... _News.htmlLordsofpain kirjoitti:- For what it's worth, Vince McMahon said there are no more babyfaces and heels at a recent creative meeting.
Vince sanoo, että hahmoja ei enää jaeta naamoiksi taikka kantapäiksi. Voi selittää hieman sekavaa Kofi/Miz kuviota.
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
Re: Pienet uutiset & huhut
Mitäköhän ohjelmaa sinä katsot. Kyllä nykyään painii vähemmän tyyppejä selvillä gimmickeillä, mutta kyllä siellä niitä on. Ei ehkä yhtä "sarjakuva" tyylisiä tai niin räikeitä, mutta on turha sanoa ettei gimmickkejä ole.Ace86 kirjoitti: Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot.
Uutisen aitouteen en ota mitään kantaa, mutta uutisessahan lähinnä tuumataan ettei noita käytettäisi enää käsikirjoitus kokouksissa. Sinänsä ei mitään järkeä, koska paini tarvitsee sitä mustavalkoisuutta, jota joku kuulutti jossain topicissa joku aika sitten. Toisaalta ei siitä haittaa olisi, jos jotkut henkilöt uisivat enemmän myös harmaissa vesissä. Miz ei ole ollut nyt hyvä esimerkki, sillä mies on mennyt ääripäästä ääripäähän.
Re: Pienet uutiset & huhut
Jep. Kyllä sinne tarvitaan sitä heel-face -vastakkainasettelua, kuten nimenomaan tämä Authority-kuvio. Kuitenkaan jokaisen rosterissa oleva painija ei tarvitse tätä heel-face -luokittelua.MR.Off Topic kirjoitti:Mitäköhän ohjelmaa sinä katsot. Kyllä nykyään painii vähemmän tyyppejä selvillä gimmickeillä, mutta kyllä siellä niitä on. Ei ehkä yhtä "sarjakuva" tyylisiä tai niin räikeitä, mutta on turha sanoa ettei gimmickkejä ole.Ace86 kirjoitti: Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot.
Uutisen aitouteen en ota mitään kantaa, mutta uutisessahan lähinnä tuumataan ettei noita käytettäisi enää käsikirjoitus kokouksissa. Sinänsä ei mitään järkeä, koska paini tarvitsee sitä mustavalkoisuutta, jota joku kuulutti jossain topicissa joku aika sitten. Toisaalta ei siitä haittaa olisi, jos jotkut henkilöt uisivat enemmän myös harmaissa vesissä. Miz ei ole ollut nyt hyvä esimerkki, sillä mies on mennyt ääripäästä ääripäähän.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Re: Pienet uutiset & huhut
Nyt on kyllä hurjan kuuloinen uutinen luotettavalta lähteeltä:
Edit: Unohdin mainita muutamalle käyttäjälle, että en näe tuota tillannetta todennäköisenä. Älkää siis pahoittako mieltänne näin jouluaikaan.
Cena vs Wyatt? Oikeasti? Promotus olisi varmasti mallikasta, mutta kehään ei heitä laittaisi. Varsinkaan vuoden suurimmassa tapahtumassa.Source: Wrestling Observer Newsletter
- Should the legendary Hulk Hogan be unable to compete alongside John Cena at WrestleMania XXX on April 6, 2014 at the Mercedes-Benz Superdome in New Orleans, Louisiana, John Cena will face Bray Wyatt. That match will be the main event.
WWE chief Vince McMahon recently stated to the writers and producers that "Cena is the main event until his time is clearly up. That man feeds us!"
Read more at http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... RkbhPS4.99
Edit: Unohdin mainita muutamalle käyttäjälle, että en näe tuota tillannetta todennäköisenä. Älkää siis pahoittako mieltänne näin jouluaikaan.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Re: Pienet uutiset & huhut
Viimeksi muokannut knup mc, La 25.01.2014 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Pienet uutiset & huhut
Kuulostaa kaikinpuolin kummalliselta. Ylipäätään sekin, että Cena olisi aina se main event kuulostaa jo pelkästään karsealta, saatika se, että main eventissä nähtäisiin niinkin vähän painitaitoja näyttänyt Bray Wyatt. En usko kyllä itsekään tähän skenaarioon, mutta eihän tuosta WWE:stä ikinä tiedä. Itse sanoisin Bryanin olevan tämän vuoden main event, tai sitten saataisiin järkätä joku todella suuri matsi, joka menisi hänen ohitseen. WrestleMania 30 on niin suuri tapahtuma, että sinne tulisi WWE:n paras mahdollinen miehistö painimaan. Tuon tapahtuman tulisi olla se kaikista suurin näytön, ei mikään tuoreempien painijoiden push-areena.BustUout kirjoitti:Nyt on kyllä hurjan kuuloinen uutinen luotettavalta lähteeltä:
Cena vs Wyatt? Oikeasti? Promotus olisi varmasti mallikasta, mutta kehään ei heitä laittaisi. Varsinkaan vuoden suurimmassa tapahtumassa.Source: Wrestling Observer Newsletter
- Should the legendary Hulk Hogan be unable to compete alongside John Cena at WrestleMania XXX on April 6, 2014 at the Mercedes-Benz Superdome in New Orleans, Louisiana, John Cena will face Bray Wyatt. That match will be the main event.
WWE chief Vince McMahon recently stated to the writers and producers that "Cena is the main event until his time is clearly up. That man feeds us!"
Read more at http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... RkbhPS4.99
Edit: Unohdin mainita muutamalle käyttäjälle, että en näe tuota tillannetta todennäköisenä. Älkää siis pahoittako mieltänne näin jouluaikaan.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Re: Pienet uutiset & huhut
Tuskin Vince oikeasti on noin sanonut, vaikka saattaa se kyllä ajatella niin. Tuohon Cena vs Bray Wyattiin en usko ollenkaan.
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pienet uutiset & huhut
Luulenpa että joku on vaan ymmärtänyt Vincen väärin, ja että Vince meinasi ettei tulevaisuudessa feissejä ja hiilejä buukata niin mustavalkoisesti.
Re: Pienet uutiset & huhut
Näin minäkin uskon. Otin kantaa itse huhuun.Mr.Perfekt kirjoitti:Luulenpa että joku on vaan ymmärtänyt Vincen väärin, ja että Vince meinasi ettei tulevaisuudessa feissejä ja hiilejä buukata niin mustavalkoisesti.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Re: Pienet uutiset & huhut
Uutista pukkaa liittyen Batistan paluuseen:
Sopimus ei siis luultavasti ole vain Wrestlemanian pituinen, vaan jopa kahden vuoden. Tykkään, vaikka hän olisi niiden vuosien aikana välillä pois.- As noted, Batista will be returning to WWE on January 20th at RAW and will be around through WrestleMania XXX.
The idea is that this is not a one-time WrestleMania deal, but rather a “last run” for Batista that could go as long as two years. Through his new deal, he’s expected to take at least some time off this summer to promote Marvel’s Guardians of the Galaxy movie.
Regarding his return on the January 20th RAW, he will not be wrestling that night. His first match back won’t be until the Royal Rumble 30-man main event.
Source: F4Wonline.com
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Re: Pienet uutiset & huhut
Tässä melko turha, mutta silti täydentävä lisäys Cena-Wyatt -otteluun.
Eli ottelua ollaan vakavasti rakentamassa, mutta main event se ei välttämättä ole.- Regarding the news that Bray Wyatt vs. John Cena may take place at WrestleMania XXX, that was the plan as of this past Tuesday. The match wouldn’t necessarily main event the pay-per-view.
Partial source: F4Wonline.com
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Re: Pienet uutiset & huhut
On vissiin ajat muuttuneet, tai sitten elän menneessä.. Ihan showpainia katson, OffTopick.MR.Off Topic kirjoitti:Mitäköhän ohjelmaa sinä katsot. Kyllä nykyään painii vähemmän tyyppejä selvillä gimmickeillä, mutta kyllä siellä niitä on. Ei ehkä yhtä "sarjakuva" tyylisiä tai niin räikeitä, mutta on turha sanoa ettei gimmickkejä ole.Ace86 kirjoitti: Eihän esim painijoilla ole vissiin mitään gimmickiäkään vaan puhtaasti painivat tyyppeinä jotka ovat joko hyvisten sankareita tai pahisten liittolaisia, mikä selittää yleisön reaktiot.
Uutisen aitouteen en ota mitään kantaa, mutta uutisessahan lähinnä tuumataan ettei noita käytettäisi enää käsikirjoitus kokouksissa. Sinänsä ei mitään järkeä, koska paini tarvitsee sitä mustavalkoisuutta, jota joku kuulutti jossain topicissa joku aika sitten. Toisaalta ei siitä haittaa olisi, jos jotkut henkilöt uisivat enemmän myös harmaissa vesissä. Miz ei ole ollut nyt hyvä esimerkki, sillä mies on mennyt ääripäästä ääripäähän.
Re: Pienet uutiset & huhut
loldirtsheets
En pahisi pahakseni..
http://www.wrestlinginc.com/wi/news/201 ... -wwe-star/- It's said that The Undertaker asked to work with Daniel Bryan at WrestleMania XXX. No word yet if it was discussed internally or anything.
En pahisi pahakseni..
Re: Pienet uutiset & huhut
Juuri ajattelin spekuloida tuollaista skenaariota tuonne WM-ketjuun. Ei olisi huono vaihtoehto tuokaan. Kyllä sitä silti toivoisi, että Bryan sen mestaruuden nappaisi tuolla WM:n päätteeksi, mutta kyllä ottelu Undertakeriakin vastaan maittaisi, kun mies vielä toistaiseksi ottelee. Mestaruutta Bryan varmasti ehtii voittamaan ja kantamaan sitten myöhemminkin.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Re: Pienet uutiset & huhut
The Undertaker vs. Daniel Bryan w/ The Wyatt Family?
YES! YES! YES!
YES! YES! YES!
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Re: Pienet uutiset & huhut
Hassua kun tuosta uutisesta on jätetty pois se heti seuraavassa lauseessa ollut maininta, että suunnitelmana on silti edelleen Lesnar vs. Undertaker. Ja että jos HBK-matsi ei toteudu, niin Bryan lienee ulkona isoista matseista.
f4wonline.com kirjoitti:WWE has sent out a memo that Chris Benoit footage will be allowed on its new network broadcasts. There will be an advisory played before every show he appears on
Ei tämä yllätys ole, ja Richardsin palkkaamatta jättäminen on fiksu ratkaisu, mutta Edwardsille olisin toivonut tryoutin jatkumista vaikka jonkun toisen tag-parina.Wrestling Observer Newsletter kirjoitti:Eddie Edwards & Davey Richards won’t be back at the next NXT tapings and aren’t going to be offered a contract.
Re: Pienet uutiset & huhut
Jos sä mun uutisesta puhut, niin ei siellä koko uutisessa ollut mainintaa Lessusta.Goner kirjoitti:Hassua kun tuosta uutisesta on jätetty pois se heti seuraavassa lauseessa ollut maininta, että suunnitelmana on silti edelleen Lesnar vs. Undertaker. Ja että jos HBK-matsi ei toteudu, niin Bryan lienee ulkona isoista matseista.
Benoit matsku näkyviin, mielestäni erittäin iso
Re: Pienet uutiset & huhut
Benoitille ainavendicta kirjoitti:Benoit matsku näkyviin, mielestäni erittäin isoOlihan se nyt yksi parhaimpia 2000-luvun alkupuolella.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Re: Pienet uutiset & huhut
Uutinen liittyen Lesnarin paluuseen. Matsi on mahdollinen rumblessa, joka olisi voitu käydä myös Big Showta vastaan.
- It’s been reported that WWE had planned for Brock Lesnar to face Big Show at this year’s Royal Rumble pay-per-view but that may have changed because Lesnar went at it with Mark Henry in his return on Monday’s RAW. Word coming out of RAW is that Big Show was originally scripted for the brawl on RAW but it was changed to feature Henry instead. This could mean Lesnar vs. Henry will take place at the Rumble. Regardless of who his opponent is, Lesnar is scheduled to wrestle at the Rumble pay-per-view but probably not in the 30-man match.
Lähde: Eric Arrington.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Re: Pienet uutiset & huhut
Lesnar vs. Henry ei kuulosta miltään kovin upealta ottelulta, mutta pointtina olisikin nostaa Lesnarin uskottavuutta Henryn tuhoamisella, sillä onhan Brockin nykyisen WWE-runin tilastot lopulta hyvin heikot verrattuna siihen, miten häntä hypetetään. Viimeksi tuli voitto Punkista, mutta muuten on ollut aika nihkeää.
hevosen k**pä
Re: Pienet uutiset & huhut
Hyvin sanottu.Merovingi kirjoitti:Lesnar vs. Henry ei kuulosta miltään kovin upealta ottelulta, mutta pointtina olisikin nostaa Lesnarin uskottavuutta Henryn tuhoamisella, sillä onhan Brockin nykyisen WWE-runin tilastot lopulta hyvin heikot verrattuna siihen, miten häntä hypetetään. Viimeksi tuli voitto Punkista, mutta muuten on ollut aika nihkeää.
Itse näkisin mieluummin tuon matsin, mutten rumblessa. Tuo matsi voitaisiin julistaa seuraavaan old school Rawiin. Ottelun ja Lesnarin voiton päätteeksi Big Show tulee kehään, joka johtaa Lessun ja Shown RR-kohtaamiseen. Siitä voiti tulla meiluummin non DQ.
Toki ottaisin Shown tai Henryn tilalle jonkun tuoreemman nimen. Mutta ei tuo huono skenaario ole.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Re: Pienet uutiset & huhut
Itse en pistäisi pahakseni ollenkaan tuota Henry vs. Lesnaria. Samalla olisi hyvä paikka nostaa Henryn suosiota ja sympatiaa ns. suuren yleisön edessä, ja korostaa Lesnarin monsteriutta. Toisaalta Lesnar tuhoamassa porukkaa Rumblessa tyhjentäen koko kehän... Ja sitten Batista tulee seuraavaksi kehään ja alkulyönnit feudille on tehty.
Ja kyllä minäkin olisin antanut Edwardsille mahdollisuuden WWE:ssä, mutta Davey ei oikein WWE:hen sovi tyyliltään. Edwards olisi kuitenkin jonkinlaisen "WWE-lookin" omaava jantteri.
Ja kyllä minäkin olisin antanut Edwardsille mahdollisuuden WWE:ssä, mutta Davey ei oikein WWE:hen sovi tyyliltään. Edwards olisi kuitenkin jonkinlaisen "WWE-lookin" omaava jantteri.
"Your arms are just too short to box with God!"










