Lucid-unet ja muut unet

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Migu.22

Re: Lucid-unet ja muut unet

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » To 18.12.2014 17:16

enska kirjoitti:Pistin popcornit mikroon siinä vaiheessa, kun Stephanie saapui joystickin kanssa uneen, mutta järkytyksekseni kaikki päättyikin antikliimaksiin. :cry:
Yritin kyllä kovasti vaipua takaisin uneen siinä toivossa, että tarinassa tapahtuisi uusi yllättävä käänne, mutta laihoin lopputuloksin :evil: . Tänään jos katsoisi sitten sitä bondagea paini-iloittelujen seassa, ja pääsisi tarinassa uuteen suuntaan. Pakko sen uran on tästä vielä jatkua kun sopimuskin kerran on!
\____0___/

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 19.12.2014 05:41

Migu.22 kirjoitti: Yritin kyllä kovasti vaipua takaisin uneen siinä toivossa, että tarinassa tapahtuisi uusi yllättävä käänne, mutta laihoin lopputuloksin :evil: . Tänään jos katsoisi sitten sitä bondagea paini-iloittelujen seassa, ja pääsisi tarinassa uuteen suuntaan. Pakko sen uran on tästä vielä jatkua kun sopimuskin kerran on!
Tähän liittyen näin eilisyön unelleni jatko-osan tänä yönä. Unissa itsessään ei ole mitään erikoista (lähinnä se että minulla on niissä lemmikkejä).
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ma 29.12.2014 14:29

Olin tentissä, jonka järjesti Triple H ja jossa oli kysymyksiä WWE:stä. Piti mm. analysoida sitä, minkä takia Shawn Michaels oli niin suosittu eräässä Raw-jaksossa. Toisessa kysymyksessä tivattiin sen sijaan sitä, millä tavalla Triple H:n uusi hiustyyli vaikuttaa hänen uskottavuuteensa. Ajattelin, että olen varmasti tentin paras, koska muut tietävät tuskin mitään showpainista ja sen termistöstä.

Toisessa unessa olin Tampereen keskustassa katselemassa WWE:n PPV:tä, jossa oli Daniel Bryanin ja Kanen välinen ottelu. Eturivien fanit muodostivat valtavan ihmispyramidin, jonka päälle Taneli kiipesi sisääntulonsa aikana. Samaan aikaan titantronille tuli ilmoitus, että Kurt Angle on palaamassa WWE:hen. :)

:cry:

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 29.12.2014 18:11

Minä näin pari päivää sitten unta, että olin Adrian Nevillen kanssa saunassa. Hän oli ystäväni ja totesin, että voitaisiin ottaa kuva ja pistää tänne se.

Toissayönä pääsin puhumaan puhelimessa tv:ssä esiintyvän Ellen DeGeneresin kanssa. Linja pätki, enkä oikein saanut englantiani taipumaan.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 06.01.2015 11:37

Harrastin viime yönä seksiä Stephanie McMahonin kanssa. Kävelimme jollain rantalaiturilla, ja siinä juttelimme kaikenlaista ja homma etenikin pikaisesti kiihkeään kähmimiseen, ja tämän jälkeen päädyimme paneskelemaan kiimaisesti laiturilla olevan penkin päällä. Hauskinta koko unessa oli se, että Triple H oli unen alussa Stephanien kanssa, mutta tämä lähti ajamaan moottoriveneellä Big Show'n kanssa. Näin minulle ja Stephanielle tuli mahdollisuus saada viimein toisemme.

Paras uni ikinä.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ti 06.01.2015 13:48

Näin unta että olin menossa Venäjälle ja mun viisumiin oli pistetty Ville Haapasalon kuva. Mietin et ei v***u, enhän mä näytä yhtään samalta. Sit kaikki luuli mua Venäjällä Haapasaloks ja jouduin vaikka kenenkä mummon päiväkahvi pöytään hymyilemään ja kättelemään. Eilen hain sitten oikeasti viisumini, onneks irl ei ollut Villen kuvaa.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 29.01.2015 15:34

Näin unta jossa Sara Sieppi halusi minulta seksiä koska luuli minua jääkiekkoilijaksi. Asian todellisen laidan selvittyä hänelle hän suuttui ja alkoi vittuilemaan minulle. Ei haitannut yhtään olin keskittynyt johonkin ihan muuhun.

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ti 03.02.2015 18:53

Näin viimeyönä unta tästä Triple H:n announcementista. Paitsi että Triple H olikin ilmeisesti BNB tai ainakin hän siinä kertoi tämän uutisen erittäin virallesesti, ei ollenkaan "Bad news" tavalla. Se päätös oli se että WHC vyö tulee takaisin ja jonkinsortin logiikan mukaan Tag Team mestarit oli ensimmäisenä jonossa tappelemaan tästä vyöstä. Ihan hiton sekavaa.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ke 04.02.2015 15:29

Näin viime yönä unta, jossa oli alussa nälkiintynyt juutalainen neekeri, josta tehtiin dokumenttia. Sellaista kunnon nyyhkydokkaria. Syy miksi tätä tehtiin, oli ilmeisesti se että hän oli luullut itseään gorillaksi ja oli todella karvainen, ihan gorillan näköinen. Tämä selvisi unessa näkyvästä wikipedia-artikkelista, jossa oli kuvia siitä, miten hänen karvoituksensa oli alkanut vähentyä hänen tajuttua ettei hän oikeasti ole gorilla. Kyseisellä tyypillä oli tietysti myös aivan saatanallinen nenä, juuri sellainen stereotyyppinen nenä kuten tässä kuvassa.

Oli kyllä härö uni, toissayönä näin unta että lapsiperheen auto upposi lapsuudenkotini pihassa olevaan rapakkoon hetkessä perheen ollessa sisällä. Kohtuu kuumottava uni, kun miettii että mitäs v**tua minä nyt keksin, kun se auto tipahti sinne lammikkoon..
hevosen k**pä

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ke 04.02.2015 16:39

Itse näin unta hevosesta, jolla ratsastin kesäisellä niityllä. Ihmeellistä unessa oli se, että hevonen ymmärsi sanojani ja pystyi kommunikoimaan kanssani. Ei se suomea puhunut, lähinnä hirnui tavanomaisen hevosen lailla, mutta kykenin silti ymmärtämään sen viestejä.

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Ke 04.02.2015 18:37

Näin unta, että olin jonkun jenkkiläisen osakeyhtiön johtaja... Ei siinä mitään, mutta alaiset puhuivat suomea ja kutsuivat minua Kummeli tyyliin Herra Alijohtajaksi. :lol: :lol:
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 15.02.2015 20:08

Olen nähnyt unia joissa jalkaani sattuu. Ne ovat luonteeltaan epämiellyttäviä ja aiheuttavat pelkotiloja.

Näin viime yönä unta jossa koitin ajaa viikseni mutta ne kasvoivat välittömästi takaisin, eikä ajaminen onnistunut mitenkään.

Ylipäätään uneni ovat muuttuneet ahdistavammiksi lähikuukausina vaikka en niitä aina muistakaan. Syytän alkoholia ja lääkkeitä.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Su 22.02.2015 13:17

Näin unta, jossa jossain oli jokin hylätty juna. Olin siellä DeadManWalkingin kanssa. Demari selitti jotain siitä, miten on myynyt jotain Roman Reignsin nimmareita tai kirjoittanut jotain show'ta tms. Junaan tuli myös enemmän alerttilaisia. Yhtäkkiä juna lähtikin liikkumaan raiteita pitkin ja kaikkia meitä pelotti. Kohta oltiinkin kuin vuoristoradassa omissa vuoristoratavaunuissamme. Tuli jotain pudotuksia/hyppyjä, joista vuoristoradan piti mennä vauhdilla, mutta nyt vain liukui hitaasti, jolloin porukkaa putosi vaunujensa kanssa alas ja toistensa päällä. Rumaa jälkeä.

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Pe 27.02.2015 06:43

Näin unta, että olin Alert miitissä ja lopulta päädyin lähes tappeluun ainakin kahden henkilön kanssa, ja lopulta kaikki vihas mua. Unessa tosin ei ollut muita tuttuja hahmoja, kun enska.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Pe 27.02.2015 09:41

Tuo on mielenkiintoinen ilmiö, miten unissa voi tavata ihmisiä joita ei ole koskaan nähnyt. Nimimerkit tai avatarit varmaan kokoontuneet istumaan iltaa. Tai sitten nimimerkkiin yhdistyvät mielikuvat saavat kuvitteelliset kasvot, joita ei missään vaiheessa näe ihan tarkasti. Nuo olisi niitä kohtia, joiden kautta voisi hoksata unessa näkevänsä umta, mutta itse ostan kaikki kummallisimmatkin jutut joita höyhensaarilla kohtaan. Lapsena ei edes tarvinut mitään oivalluskikkoja ja silti näki lucidunia melkein joka yö.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Pe 27.02.2015 09:48

Toinen kumma juttu jota olen omista unistani viime aikoina hoksannut, on suuri naurun määrä. En tiedä nauranko unen lisäksi myös fyysisesti, mutta naurukohtaukset tuntuvat kokonaisvaltaisilta ja väkeviltä. Saatan esimerkiksi itse keksiä unessani vitsin, jolle alan nauraa vedet silmissä. Usein myös herään tässä kohtaa jatkamaan nauramista valveilla. Jos vitsin muistaa vielä aamulla, se saattaa olla hyvin kummallinen tai jopa huono.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 28.02.2015 18:47

Coca kirjoitti:Tuo on mielenkiintoinen ilmiö, miten unissa voi tavata ihmisiä joita ei ole koskaan nähnyt. Nimimerkit tai avatarit varmaan kokoontuneet istumaan iltaa. Tai sitten nimimerkkiin yhdistyvät mielikuvat saavat kuvitteelliset kasvot, joita ei missään vaiheessa näe ihan tarkasti.
Sellaista olen kuullut, että unessa ei voi koskaan nähdä kasvoja, joita ei olisi koskaan nähnyt. Ne siis ovat vähintäänkin olleet jollain nevarilla, joka on jäänyt mieleesi. Jännä juttu kyllä.

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Pe 20.03.2015 09:49

Raw alkamassa, jonotan pääsylippua areenan ulkopuolella Saimoun kanssa. Yhtäkkiä turvamies saapuu paikalle ja julistaa, ettei Daniel Bryanille saa hurrata. Pudistelemme Saimoun kanssa päitämme ja mietimme, mistä hitosta on kysymys. Silloin Stephanie McMahon marssii esiin ja synnyttää uuden D-Bry-chantin, joka on... "Stop! Stop! Stop!" Provosoidun, sisäinen anarkistini herää eloon. Kävelen päin Steppanan naamaa ja huudan kurkkuni pohjasta: "No! No! No!" Stephanie vastaa: "Stop! Stop! Stop!" Minä jatkan: "No! No! No!"

Yhtäkkiä Stephanie sanoo, että minä en saa osallistua illan lähetykseen, vaikka olen jo ehtinyt maksaa pääsylipun. Flippaan ja kiljun, että vaadin vähintään rahani takaisin. Stephanie tarttuu minua olkapäästä kiinni (intertekstuaalinen viittaus jonkun alertilaisen – en nyt muista kenen, luultavasti Migun – seksifantasioihin?) ja vetää minua mukanaan areenan syövereihin, jossa minulle kuulemma "maksetaan korvaus". Heittäydyn mieslapseksi ja huudan pää punaisena, että kyllähän WWE:ssä on vapaa sana ja oikeus kannustaa ketä tahtoo. Stephanie on eri mieltä. Huudan uudestaan, että Road to WrestleMania olisi ollut paljon parempi, jos Bryan olisi voittanut Rumblen ja ettei edes Stephanie voi kontrolloida WrestleManian jättimäistä yleisöä, joka kyllä tulee syömään Reignsin elävältä. Steppana suuttuu ja puristaa olkapäätäni nyt kovemmin.

Herään. Absurdi uni, sillä minä nimenomaan olen innoissani Reigns–Lesnarista. Luulen, että elämys syntyi eilen postaamastani "No!" -giffistä ja siitä, että olen ahminut viime aikoina Salaisia kansioita. Steppana on Syöpämies, ja totuus (ei R-Truth) on tuolla jossain?

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 20.03.2015 14:09

Ja minä näin vain unta jossa olin paskalla ja vessa ei vetänyt...

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Pe 20.03.2015 16:41

Itse näin romanttista unta esimiehestäni (nainen toki), siis romanttista eikä millään tapaa eroottista.

Jännä sinänsä kun en ole kummallakaan tavalla hänestä tippaakaan kiinnostunut. Oli vähän wtf-olo aamulla.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Pe 20.03.2015 16:59

Itse olen myös nähnyt viimeaikoina juurikin romanttisia unia. Ei mitään rajuja seksiunia, vaan takanääressä sylikkäin istumista. Kohta varmaan kasvaa vagina.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 20.03.2015 17:15

Dorian kirjoitti:Jännä sinänsä kun en ole kummallakaan tavalla hänestä tippaakaan kiinnostunut. Oli vähän wtf-olo aamulla.
Alitajuisesti olet. Sinun tekisi mieli nussia tätä naista kuin vierasta sikaa.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » La 21.03.2015 11:27

Olen ollut tän kuun selibaatissa ja unet ovat olleet sen mukaisia :compress: :compress: :compress:

Ei tee edes mieli nukkua kun panetus on.. noh, käsinkosketeltavaa luokkaa heräämisen jälkeen.
\____0___/

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » La 21.03.2015 13:04

Lasketaanko selibaattiin myös omasta kädestä kieltäytyminen?

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » La 21.03.2015 13:18

kossi5 kirjoitti:Lasketaanko selibaattiin myös omasta kädestä kieltäytyminen?
Olisi pitänyt ehkä muotoilla paremmin, mutta en siis harrasta seksiä edes itseni kanssa tässä nyt.
\____0___/

Vastaa Viestiin