Täh? Ainakin itse muistelen, että Super Bowl -finaalit ovat yleensä erittäin tasaväkisiä. SkullCrushingFinale täsmentäkööt/korjatkoot, jos olen väärässä.ToNy-MaN kirjoitti:yleensähän nää on aika selkeitä.
NFL
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: NFL
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Oon innostunut tölläämään ehkä 3-4 SuperBowlia ja ainakin ne on olleet vähintään 2-3 touchdownin erolla päätyneet...DeadManWalking kirjoitti:Täh? Ainakin itse muistelen, että Super Bowl -finaalit ovat yleensä erittäin tasaväkisiä. SkullCrushingFinale täsmentäkööt/korjatkoot, jos olen väärässä.ToNy-MaN kirjoitti:yleensähän nää on aika selkeitä.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Yleensä aika tasaisia ovat kyllä olleet nimenomaan 2000-luvulla kun taas historian saatossa aikaisemmin on ollut paljon niitä isompiakin eroja. Viime vuonna Giants pätki Patriotsin 21-17 ja suht tasaista ollut melkein kaikkina viime vuosina. Näin muistin ja kävin tarkistamassa vielä:ToNy-MaN kirjoitti:Oon innostunut tölläämään ehkä 3-4 SuperBowlia ja ainakin ne on olleet vähintään 2-3 touchdownin erolla päätyneet...DeadManWalking kirjoitti:Täh? Ainakin itse muistelen, että Super Bowl -finaalit ovat yleensä erittäin tasaväkisiä. SkullCrushingFinale täsmentäkööt/korjatkoot, jos olen väärässä.ToNy-MaN kirjoitti:yleensähän nää on aika selkeitä.
2004 New England Patriots 32–29 Carolina Panthers
2005 New England Patriots 24–21 Philadelphia Eagles
2006 Pittsburgh Steelers 21–10 Seattle Seahawks
2007 Indianapolis Colts 29–17 Chicago Bears
2008 New York Giants 17–14 New England Patriots
2009 Pittsburgh Steelers 27–23 Arizona Cardinals
2010 New Orleans Saints 31–17 Indianapolis Colts
2011 Green Bay Packers 31–25 Pittsburgh Steelers
2012 New York Giants 21–17 New England Patriots
2013 Baltimore Ravens 34–31 San Francisco 49ers
Big Things Poppin, Little Things Stoppin
- SkullCrushingFinale
Hyvä matsi, rakastan tätä tasaisten loppuotteluiden trendiä! En olisi ikinä uskonut tuossa 28-6 tilanteessa, että Ninersilla on saumoja. Ja kuka tietää, mikäli Ravensilla ei olisi Lewisin ja Reedin kaltaisia johtajia, olisiko joukkueen henkinen kantti hävinnyt kokonaan (klassinen Suomi-Ruotsi-efekti) Ninersin lyötyä 17 pistettä putkeen taululle...
Mitä mahtaa käydä Colin Kaepernickille? Phil Simms totesi matsin loppuun, että SF tulee ensi kaudella olemaan vielä tappavampi, kun Kaep saa koko kesän aikaa valmistautua kauteen, mutta itse uskon efektin olevan hiukan toisenlainen. Nythän Ninersin ase oli nimenomaan siinä, ettei kukaan tuntunut pystyvän puolustamaan Kaepernickia vastaan. Nyt kuitenkin muilla joukkueilla on koko off-season aikaa opetella herran temput ulkoa - ainakin ne mitä näissä 10 ottelussa nähtiin.
Ninersin 4th & Goal matsin lopussa oli kyllä erittäin kiistanalainen. Toisaalta Crabtreetä pidettiin kiinni ja mikäli tuomari olisi sen viheltänyt...1st & Goal, käytännössä maaliviivalta. 1:50 jäljellä. You do the math. Toisaalta taas Crabtree myös töni Ravensin herraa (nimi unohtui) aika rajusti, joten edes offensive pass interference ei olisi ollut suuri vääryys. Loppujen lopuksi, ihan hyvä no-call. Aina kun jotain jonkun hyväksi vihellät, saat paskaa niskaan toisesta suunnasta.
Seuraavaksi sitten odotellaan draftia. Niin hyviä pelinrakentajia ei ole mukana, että haluaisin ketään yhdeksännellä vuorolla vielä, mutta...
"With the 41st pick in the 2013 NFL Draft, the New York Jets select, from Florida State, the quarterback, EJ Manuel"

Mitä mahtaa käydä Colin Kaepernickille? Phil Simms totesi matsin loppuun, että SF tulee ensi kaudella olemaan vielä tappavampi, kun Kaep saa koko kesän aikaa valmistautua kauteen, mutta itse uskon efektin olevan hiukan toisenlainen. Nythän Ninersin ase oli nimenomaan siinä, ettei kukaan tuntunut pystyvän puolustamaan Kaepernickia vastaan. Nyt kuitenkin muilla joukkueilla on koko off-season aikaa opetella herran temput ulkoa - ainakin ne mitä näissä 10 ottelussa nähtiin.
Ninersin 4th & Goal matsin lopussa oli kyllä erittäin kiistanalainen. Toisaalta Crabtreetä pidettiin kiinni ja mikäli tuomari olisi sen viheltänyt...1st & Goal, käytännössä maaliviivalta. 1:50 jäljellä. You do the math. Toisaalta taas Crabtree myös töni Ravensin herraa (nimi unohtui) aika rajusti, joten edes offensive pass interference ei olisi ollut suuri vääryys. Loppujen lopuksi, ihan hyvä no-call. Aina kun jotain jonkun hyväksi vihellät, saat paskaa niskaan toisesta suunnasta.
Seuraavaksi sitten odotellaan draftia. Niin hyviä pelinrakentajia ei ole mukana, että haluaisin ketään yhdeksännellä vuorolla vielä, mutta...
"With the 41st pick in the 2013 NFL Draft, the New York Jets select, from Florida State, the quarterback, EJ Manuel"

- DeadManWalking
On täällä ihan oikea ketjukin...
Kai tätä Super Bowlia voisi vähän aikaa yrittää tsiigailla. Olin tosin unohtanut sen, että kun lähetys alkaa niin siinä menee silti puoli tuntia ennen kuin itse peli alkaa. Törkeän hieno show'han tuo on, ja varmasti lajinakin todella hieno jos pelistä itsessään jotain ymmärtää.
Kai tätä Super Bowlia voisi vähän aikaa yrittää tsiigailla. Olin tosin unohtanut sen, että kun lähetys alkaa niin siinä menee silti puoli tuntia ennen kuin itse peli alkaa. Törkeän hieno show'han tuo on, ja varmasti lajinakin todella hieno jos pelistä itsessään jotain ymmärtää.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Let's go seahawks! Varmaa junnaamista hyökkäyksessä. Helppoa rahaa tällä menolla 
Toki Broncosin hyökkäys on vielä näkemättä, koska pupellus.

Toki Broncosin hyökkäys on vielä näkemättä, koska pupellus.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Löysät pois kuleksimasta
Broncosin hyökkäys ollut pelkkä p**ka vitsi tähän mennessä ja Seahawksilla onnistuu kaikki
Toki vielä pitkä matka jäljellä, mutta luotto on kova.

v***u Broncos on p****estä 

Ei v***u et repeilen tääl yksinään
Kun kaikki onnistuu 

Melkonen perseraiskaus kyllä. Suurin jännityshän tässä on enää, että jääkö Broncos nollille. Villisti veikattuna voisi sanoa että jää. Varsinkin noilla hyökkäyksillä.
EDIT: No sieltähän se sitten heti tuli.
EDIT: No sieltähän se sitten heti tuli.
It's clobberin' time
Liigan kovin hyökkäys heiAhma kirjoitti:Melkonen perseraiskaus kyllä. Suurin jännityshän tässä on enää, että jääkö Broncos nollille. Villisti veikattuna voisi sanoa että jää. Varsinkin noilla hyökkäyksillä.

TD:n saivat p****le. Aikasempi alin pistemäärä oli Miami Dolphinsilla 3, eli alle ei jääty

Vähän harmittaa ettei tullut lyötyä isommalla tasotuksella, mutta toisaalta onhan tässä ollut tuuriakin matkassa Broncosin pupellusten muodossa. Ja -2,5 oli kuitenkin ihan mietitty ja perusteltu field goal marginaali. Tyydytään näihin ja netotaan huntti tästä pelistä 

Toiset voittaa, toiset ei. Ei tainnu Mayweatherin pojalla ihan osua. Tosin tommonen kymppimilli taitaa tolle kaverille olla pikkuraha.
It's clobberin' time
- DeadManWalking
Katselin ensimmäisen neljänneksen Super Bowlia. Oli jo silloin sellaista anaaliin poraamista Broncosia kohtaan, että onneksi menin nukkumaan jo puoli kolmelta. Tosin Broncos porasi itse itseään ihan hyvin hanuriin, koska eivät saaneet aikaiseksi yhtään mitään.
EDIT:
Kertoohan se varmaan jostain, että koko illan kohokohta oli siinä kun ennen ottelua Kurt Russell luennoi ja taustalla soi Metallican Sad But True.
EDIT:
Kertoohan se varmaan jostain, että koko illan kohokohta oli siinä kun ennen ottelua Kurt Russell luennoi ja taustalla soi Metallican Sad But True.
- DeadManWalking
Olen tässä ruennut seurailemaan NFL:ää aina välillä sunnuntaisin. Nelonen Prolla tulee aina prime time -matsi klo 20.00 alkaen, joten ihan mukavaa viihdettä tämä on. Lajista en niin kamalasti edelleenkään ymmärrä, mutta tämän suomenkielisen selostuksen avulla pääsee kyllä hyvin mukaan.
Pitää varmaanalkaa itsekin seuraamaan kun tuo ruutu+pro nyt kerran on käytössä. Josko siitä urheilusta saisi jotain irtikin, kun en ole koskaan kattonut saatikka ymmärtänyt. Hyvä jos selostajat osaavat ymmärtävästi kertoa hieman sääntöjäkin samalla, niin helpottaa varmasti.
NBAtakin voisi ihmetellä joku pv, siinä myös toinen laji jota en ole seurannut koskaan. Ja tähän ei varmaan lueta nba 2000 peliä
NBAtakin voisi ihmetellä joku pv, siinä myös toinen laji jota en ole seurannut koskaan. Ja tähän ei varmaan lueta nba 2000 peliä

And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
- The Rocker
Joskus tuli Prolta katsottua darrassa NFL:ää useamminkin. Nyt tulee katsottua harvemmin. Eilen tosin baarissa näyttivät jotain matsia.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- DeadManWalking
Re:
Mun mielestä käyvät ainakin tosi hyvin peliä itsessään läpi tässä lähetysten aikana. Mukava seurata tällaisen tyypin joka ei lajista itsessään niin ymmärrä. Todella hyvää työtä, mutta voihan se olla että sellaiset jotka tietävät lajista enemmän eivät saa sitten tästä mitään irti.nixu- kirjoitti:Hyvä jos selostajat osaavat ymmärtävästi kertoa hieman sääntöjäkin samalla, niin helpottaa varmasti.

Re: Re:
No, pitänee katsastaa joku päivä kun tulee joku ottelu. Tänäänkin livenä taisi muutama peli tulla?DeadManWalking kirjoitti:Mun mielestä käyvät ainakin tosi hyvin peliä itsessään läpi tässä lähetysten aikana. Mukava seurata tällaisen tyypin joka ei lajista itsessään niin ymmärrä. Todella hyvää työtä, mutta voihan se olla että sellaiset jotka tietävät lajista enemmän eivät saa sitten tästä mitään irti.nixu- kirjoitti:Hyvä jos selostajat osaavat ymmärtävästi kertoa hieman sääntöjäkin samalla, niin helpottaa varmasti.
Joo en tiedä myös, kuinka paljon lajista jotain tietävät jaksavat kuunnella kertauksia säännöistä joka kerta. Tosin uskon lajin suosion olevan hyvin marginaalista Suomessa, joten ehkä ihan hyvä jos käyvät pelin tuoksinnassa jotain perussääntöjä myös läpi niin uudet katsojat pääsevät peliin sisälle helpommin. (Kuten minä).
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
- DeadManWalking
Ei nyt ihan NFL:ää, mutta tänään on Suomen kakkosdivarin finaaliottelu aka Rautamalja Kuopion Vänärillä. Vastakkain Kuopio Steelers ja Mikkeli Bouncers, eli samalla ratkotaan myös Savon herruus. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Let's go Steelers!
Let's go Steelers!
- DeadManWalking
Rautamalja on kotona.