Itse pidän muuten wrestlingiäkin urheiluna. Painipuolikin lukkoon?Ravenwood kirjoitti:Kaikki urheiluun liittyvä keskustelu voitais poistaa Alertista. Kiitos.
Parannuksia WrestlingAlertiin?
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Parannuksia WrestlingAlertiin?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Ei.DeadManWalking kirjoitti:Itse pidän muuten wrestlingiäkin urheiluna. Painipuolikin lukkoon?Ravenwood kirjoitti:Kaikki urheiluun liittyvä keskustelu voitais poistaa Alertista. Kiitos.
- The Rocker
Keskustele jostain muusta ja ignooraa muu. Ei kuitenkaan eksy muihin alueisiin kuin niille kuuluville.Ravenwood kirjoitti:Ei.DeadManWalking kirjoitti:Itse pidän muuten wrestlingiäkin urheiluna. Painipuolikin lukkoon?Ravenwood kirjoitti:Kaikki urheiluun liittyvä keskustelu voitais poistaa Alertista. Kiitos.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
= Jäjelle jää roskakori, jossa Ahma sun muut puhuu reissuistaan ja muut sitten salkkareista?Ravenwood kirjoitti:Kaikki urheiluun liittyvä keskustelu voitais poistaa Alertista. Kiitos.
EDIT: Oho, täällä olikin jo toiselle sivulle jatkettu, my bad.
Hyvä tää talvi/jouluteema kolmatta vuotta(?) putkeen. Ei tarvii koko aikaa vaihtaa, vaikka Suomessa se n. 3 viikon kesä onkin.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Vaihda subsilver2 teemaksi niin ei paljon lumihiutaleet häiritse.Dorian kirjoitti:Hyvä tää talvi/jouluteema kolmatta vuotta(?) putkeen. Ei tarvii koko aikaa vaihtaa, vaikka Suomessa se n. 3 viikon kesä onkin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Onko muilla semmosta "ongelmaa" että kun painatte Lähetä-nappulaa, niin menee vähintään 20 sekuntia ennen kuin viesti lähtee liikenteeseen? Eikä tää nyt mikään uus juttu oo, aika pitkään ollut asia näin. Ei tää nyt maailmaa kaada, kunhan ihmettelen.
Testaan.Ravenwood kirjoitti:Onko muilla semmosta "ongelmaa" että kun painatte Lähetä-nappulaa, niin menee vähintään 20 sekuntia ennen kuin viesti lähtee liikenteeseen? Eikä tää nyt mikään uus juttu oo, aika pitkään ollut asia näin. Ei tää nyt maailmaa kaada, kunhan ihmettelen.
Edit: Ehkä joku 10 sekuntia siinä meni. Eli ei mitenkään nopeata.
Edit2: Kirjoitin vähän pidemmän viestin, niin lähetyksessä kesti jo huomattavasti pidempään.
We need CM Punk!