Kysymyksiä
- Mastermeisseli
Jos olet lähettänyt ylläpidolle yksityisviestin asiasta, siihen tulee vastaus.Mastermeisseli kirjoitti:Sitten kysymys, ilmoitetaanko minulle kun/tai jos saan kirjoitusoikeudet? Ja kysyisin kanssa että voiko avaksi liittää jonkin kuvan omalta tietokoneelta?
Oma avatar täytyy siirtää koneelta esim. ImageShackiin, jonka jälkeen sen voi laittaa avatariksi. Tarkempia ohjeita löytyy tältä sääntöalueelta.
It's . You know what that means.
Tämä ei ole demokratia. Lähtökohtaisesti sinulla ei ole oikeuksia. Sinun pitää osoittaa olevasi edes sen verran arvokas, että voit niitä oikeuksia saada. Kun sinulta vietiin kirjoitusoikeudet, protestoit sitä blogissasi ja muistaakseni jossain vaiheessa muidenkin blogeissa. Koska se on hyvin epäsopivaa, on varsin sopivaa, että sinulta evätään se oikeus. Se ei ole ehkä parasta sinulle, mutta se on parasta yhteisölle. Yritä siis kasvaa vielä jonkin verran, niin pääset sitten ehkä takaisin ylläpidon suosioon ja saat taas toimia yhteisön täysivaltaisena jäsenenä. Täällä sentään annetaan tuohon kasvuun mahdollisuus. Monissa yhteisöissä epäonnistuneesta yrityksestä palkittiin aikoinaan siten, että miehen piti ottaa naisen rooli. Nykyisin sukupuolten välisiä eroja ymmärretään ehkä paremmin ja tuossa ei olisi mitään järkeä, mutta pointin pitäisi olla sieltä jostain löydettävissä.
- Marshallsaaret
Suomennettuna Ares tässä yrittää sanoa:Ares kirjoitti:Tämä ei ole demokratia. Lähtökohtaisesti sinulla ei ole oikeuksia. Sinun pitää osoittaa olevasi edes sen verran arvokas, että voit niitä oikeuksia saada. Kun sinulta vietiin kirjoitusoikeudet, protestoit sitä blogissasi ja muistaakseni jossain vaiheessa muidenkin blogeissa. Koska se on hyvin epäsopivaa, on varsin sopivaa, että sinulta evätään se oikeus. Se ei ole ehkä parasta sinulle, mutta se on parasta yhteisölle. Yritä siis kasvaa vielä jonkin verran, niin pääset sitten ehkä takaisin ylläpidon suosioon ja saat taas toimia yhteisön täysivaltaisena jäsenenä. Täällä sentään annetaan tuohon kasvuun mahdollisuus. Monissa yhteisöissä epäonnistuneesta yrityksestä palkittiin aikoinaan siten, että miehen piti ottaa naisen rooli. Nykyisin sukupuolten välisiä eroja ymmärretään ehkä paremmin ja tuossa ei olisi mitään järkeä, mutta pointin pitäisi olla sieltä jostain löydettävissä.
Älä ole idiootti, niin saatat saada jotain ei-negatiivistakin aikaan itsellesi.
永源 遥~!
Okei, selasin viisi sivua läpi enkä löytänyt vastausta joten:
Joka kerta kun tulen forumille klikkaan tuota "muista minut"-nappulaa ja siitä huolimatta joudun joka kerta kirjautumaan tänne uudestaan... Voinko tehdä asialle jotain muuta kuin suutuspäissäni kuunnella The Whon "Won't Get Fooled Againia"?
Joka kerta kun tulen forumille klikkaan tuota "muista minut"-nappulaa ja siitä huolimatta joudun joka kerta kirjautumaan tänne uudestaan... Voinko tehdä asialle jotain muuta kuin suutuspäissäni kuunnella The Whon "Won't Get Fooled Againia"?
Ainakin voit tarkistaa, poistaako selaimesi evästeet automaattisesti ikkunan sulkeuduttua. Tai että hyväksyykö se evästeitä yleensäkään.wesnt kirjoitti:Okei, selasin viisi sivua läpi enkä löytänyt vastausta joten:
Sitten menee vähän hankalammaksi... Joku laittoi joskus samassa tilanteessa kirjautumisen jälkeen osoiteriville tulevan "http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/in ... erkkisarja" -osoitteen kirjanmerkiksi ja sitä kautta pääsi kirjautuneena sisään. En tosin takaa tuon toimivuutta tai tietoturvallisuutta.
Mulle tuli sähköpostissa viesti että mulle on tullut uusi private-viesti. Sitten painan siinä viestissä ollutta linkkiä missä luki "paina tästä nii näet viestisi" tjmv. Kuitenkaan siellä ei ollut uusia viestejä.
SmackDown is, SmackDown was, and will always be... EDGE
Jeff Hardy rulez the world!
Ladies and gentlemen, mark the time, Vince McMahon has officially flipped. -Triple H
The #1 Diva in WWE... Melina
ECW= John Morrison
Jeff Hardy rulez the world!
Ladies and gentlemen, mark the time, Vince McMahon has officially flipped. -Triple H
The #1 Diva in WWE... Melina
ECW= John Morrison
Sitä sattuu näköjään silloin tällöin. Koko ominaisuuden saa tarvittaessa käyttäjätiedoista pois.kalis kirjoitti:Mulle tuli sähköpostissa viesti että mulle on tullut uusi private-viesti. Sitten painan siinä viestissä ollutta linkkiä missä luki "paina tästä nii näet viestisi" tjmv. Kuitenkaan siellä ei ollut uusia viestejä.
Pitäiskö minun vaihtaa nickini, vai onko tämä riittävän omaperäinen?Trisu kirjoitti: Toki mikäli joku nyt tarkoituksenomaisesti koettaa esiintyä jonakin toisena henkilönä, puutumme asiaan. Muussa tapauksessa meillä ei todellakaan ole aikaa puuttua jokaiseen toista muistuttavaan nimimerkkiin, ja oletamme, että isot ja fiksut foorumilaisemme osaavat hoitaa itse asiansa yksityisviestein.
R.I.P Chris Benoit 1967-2007
1. Angle fani foorumilla.
1. Angle fani foorumilla.
Jossain ainakin moinen ilmiö on selitetty sillä että lähetetty viesti on poistettu ennenkuin se on ehditty lukemaan. Mahdollisesti joku vihanpuuskissaan on kirjoitellut jotain mitä on katunut :-)TM kirjoitti:Sitä sattuu näköjään silloin tällöin. Koko ominaisuuden saa tarvittaessa käyttäjätiedoista pois.kalis kirjoitti:Mulle tuli sähköpostissa viesti että mulle on tullut uusi private-viesti. Sitten painan siinä viestissä ollutta linkkiä missä luki "paina tästä nii näet viestisi" tjmv. Kuitenkaan siellä ei ollut uusia viestejä.
- Mahti Ankka
- Viesti:
En siitä omaperäisestä tiedä, mutta ei sitä kannata vaihtaa, ellei jostain syystä pidä nykyisestä nickistään enää.Angl3 kirjoitti:Pitäiskö minun vaihtaa nickini, vai onko tämä riittävän omaperäinen?
Minunkaan nickini ei mikään omaperäinen todellakaan ole ja laitoinkin sen vain siksi, kun huuto.netissä omistan saman nickin, jonka aikoinaan laitoin paremman puutteessa. Mielessä on käynyt muitakin vaihtoehtoja, mutta ei tämä nykyinen mitenkään häiritsevä ole.
Hippotalamus, Opadelirium (tulee lempinimestäni), Perunasalaatti...typeriä, omaperäisiä (ainakin osaltaan) ja tarpeettomia. Ankalla mennään.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!