Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
-
ViiZei
Viesti
Kirjoittaja ViiZei » To 20.10.2011 02:24
Button kirjoitti:Kohtuu gimmafrendi sulla tykkännyt nuinkin äijäpainotteisista sarjoista. Anyway, Dexter on tosiaan siitä hyvä, että sitä jaksaa muijan kanssa katsoa itsekkin.
No okei, nyt hieman johdatin harhaan tuon Walking Deadin ja Breaking Badin kanssa, mutta noista muista on tykännyt! Vaikken kyllä ihmettelisi, jos saisin Breaking Badiin hänet koukutettua
Tuosta Dexteristä; onko juoni kaikissa jaksoissa yhtäläinen(Tyyliin Pako), vai alkaako joka jaksossa aina uusi tarina (Tyyliin CSI)?
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
-
Inkfish
Viesti
Kirjoittaja Inkfish » To 20.10.2011 07:36
ViiZei kirjoitti:Tuosta Dexteristä; onko juoni kaikissa jaksoissa yhtäläinen(Tyyliin Pako), vai alkaako joka jaksossa aina uusi tarina (Tyyliin CSI)?
Dexterin juonikuviot ovat jatkuvia, eli sama tarina siis jatkuu.
-
Migu.22
Viesti
Kirjoittaja Migu.22 » To 20.10.2011 20:36
Button kirjoitti:
Jos rennompaa komediameininkiä kaipaat The Office (US) on loistava.
UK Office lakaisee jenkkiversiolla lattiaa, vaikka jenkkiversiokin on todella hyvä.
Ja itse suosittelen varauksetta Trailer Park Boyssia kaikille. Ozin ohella kovimpia sarjoja ikinä. Hetki saattaa mennä sarjaa sisäistäessä, mutta siitä eteenpäin se on puhdasta kultaa.
\____0___/
-
DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » La 22.10.2011 21:58
Onkos miten moni katsonut täällä tuota Kennedyt -sarjaa jota on esitetty TV1:ssä nyt kuutena perjantaina? Kaksi jaksoa vielä jäljellä, osat 2-6 löytyvät vielä YLEn Areenasta. Sarjahan kertoo - yllätys yllätys - Kennedyjen poliittisesta suvusta.
Ihan laadukas sarja, vaikka toisaalta eipä nuo sarjan tapahtumat ole sinänsä mikään yllätys mikäli Yhdysvaltojen poliittisesta historiasta tietää mitään. Mikä tietysti näissä historiallisissa sarjoissa on aika itsestäänselvyys. Tiedä sitten toki miten paljon tässä sarjassa on joitakin historiallisia vääristelyjä joidenkin hahmojen henkilökohtaisista asioista, mutta noin muuten ihan viihdyttävä sarja.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

Four passes break any defense
-
enska
Viesti
Kirjoittaja enska » La 22.10.2011 23:59
ViiZeille: Twin Peaks. Toimii. Testattu on. Ja päräyttää. Huh huh. Pitäisikö raottaa kultaboksin kantta neljännen kerran?
-
ViiZei
Viesti
Kirjoittaja ViiZei » Su 23.10.2011 00:20
enska kirjoitti:ViiZeille: Twin Peaks. Toimii. Testattu on. Ja päräyttää. Huh huh. Pitäisikö raottaa kultaboksin kantta neljännen kerran?
Tuota on kyllä paljon kehuttu, mutta itselleni tuosta on jäänyt sellainen "tylsä draamasarja" -kuva. Tulee mieleen Everwood. Voisi kai tuostakin kuitenkin vähintään pilotin vilkaista ja jos yhtään säväyttää, niin katsella lisää.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
-
enska
Viesti
Kirjoittaja enska » Su 23.10.2011 00:31
Twin Peaks = tylsä, Everwoodin – siis
EVERWOODIN – kaltainen draamasarja.

-
Ihmine
Viesti
Kirjoittaja Ihmine » Su 23.10.2011 01:40
Everwood oli hieno sarja.
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti:
Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.
-
Marshallsaaret
Viesti
Kirjoittaja Marshallsaaret » Su 23.10.2011 01:48
Jostain syystä kukaan ei vielä maininnut Game of Thronesia. Fantasiafiilistelyihin ekan kuuden jakson perusteella aika tykki sarja, upeat maisemat hd-kuvalla eivät haittaa. Suurempaa kuvaa on vielä vaikea antaa, mutta alku on hyvä.
Tietysti tv-sarjoista puhuttaessa on pakko aina mainita, että jos ei ole katsonut The Wireä, siitä kannattaa napata kiinni. Oman elämäni kaikista nähdyistä sarjoista paras.
永源 遥~!
-
Button
Viesti
Kirjoittaja Button » Su 23.10.2011 14:23
Oisin kyllä suositellut, mutta sen verran sarjaa olen jo täällä hehkuttanut ja toisaalta en oikein usko jotenkin tuon sarjan olevan muijien mieleen, riippuu toki muijasta, mutta näin yleisesti.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
-
Ravenwood
Viesti
Kirjoittaja Ravenwood » La 05.11.2011 18:36
Ei hitto toi Breaking Bad kyllä kolisee ihan kivasti. Kakkoskauden katoin DVD:ltä tossa viikko-pari sitten ja nyt kolmoskautta olen töllännyt Nelonen Kinolta. Tuntuu että tuo paranee vaan jakso jaksolta.
-
Captain Charisma
Viesti
Kirjoittaja Captain Charisma » Ti 08.11.2011 17:45
The Wire taisi pilata TV-sarjat omalla kohdalla. Mikään ei tunnu yltävän enää edes lähelle sitä tasoa ja sitten ei jaksa kunnolla kiinnostua. Sons of Anarchy ja Sopranos tässä olisivat seuraavana listalla, mutta ehkä Wirea pitää vielä sulatella hetki. Meni heittämällä Tuho-Osaston ja South Parkin rinnalle suosikkisarjojeni joukkoon, vaikka ei noihi kahteen mitenkään vertailukelpoinen olekkaan.
The Wiren luojan David Simonin uusin tekele Treme pitää varmaankin myös jossain välissä tarkistaa. Onko kukaan seurannut tätä sarjaa?
-
Marshallsaaret
Viesti
Kirjoittaja Marshallsaaret » Ti 08.11.2011 18:41
Captain Charisma kirjoitti:The Wiren luojan David Simonin uusin tekele Treme pitää varmaankin myös jossain välissä tarkistaa. Onko kukaan seurannut tätä sarjaa?
Yritin samasta syystä kokeilla... kolme jaksoa ja ei kiinnostanut pätkääkään. Siihen loppui katsominen omalta kohdalta.
永源 遥~!
-
Show_Stopper
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 08.11.2011 20:28
Show_Stopper kirjoitti:Dexterin kuudes lähtenyt käyntiin vähän nuhaisesti. Ei innosta. Ei kiinnosta. Viehätys on kadonnut. Samalla kaikki sarjan huonot puolet tuntuvat nyt viimein ihan hyppivän kasvoille. Seuraaminen jatkuu rutiinina ja tekemisenä paremman puutteessa. Pyhpah.
Tällaista kirjoittelin aiemmin, mutta nyt on eri ääni kellossa. E06 takana ja nyt on kuin onkin päästy takaisin sille laadukkaalle tasolle.
Anyone?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Memory
Viesti
Kirjoittaja Memory » Ke 09.11.2011 17:14
Captain Charisma kirjoitti:The Wire taisi pilata TV-sarjat omalla kohdalla. Mikään ei tunnu yltävän enää edes lähelle sitä tasoa ja sitten ei jaksa kunnolla kiinnostua. Sons of Anarchy ja Sopranos tässä olisivat seuraavana listalla, mutta ehkä Wirea pitää vielä sulatella hetki. Meni heittämällä Tuho-Osaston ja South Parkin rinnalle suosikkisarjojeni joukkoon, vaikka ei noihi kahteen mitenkään vertailukelpoinen olekkaan.
The Wiren luojan David Simonin uusin tekele Treme pitää varmaankin myös jossain välissä tarkistaa. Onko kukaan seurannut tätä sarjaa?
On tullut The Wire muutaman otteeseen nähtyä, laatu sarjahan se on mutta jää kyllä Sopranos sarjan varjoon.
-
Wankie
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Wankie » Su 13.11.2011 00:59
The Wire on Oz ilman yllätyspeppuseksiä. Ehdottomasti kova sarja, mutta saa tyytyä kakkossijaan. Oz vie pidemmän korren semisti rikkaimmilla hahmoilla, vaikka muuten Wire onkin huomattavasti tasaisempi sarja aina ensimmäisestä jaksosta sinne viimeiseen asti. Silti...
I rest my case.
Mites muuten SP miekkoset? Itse olen nauttinut jo useammasta episoodista, joka on nykypäivänä hemmetin harvinaista, koska olen ylikriittinen homo.
-
Riveni
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Riveni » Su 13.11.2011 01:18
Kylmä Rinki on tosin ehkä epärealistisin sarja ikinä. Jos sarjan premissiä alkaa edes hiukan ajatella tajuaa miten typerä se on... siihen on nimittäin syynsä miksi Amerikan Supermax-vankiloissa ei todellisessa maailmassa murhat, huumeet, prostituutio ja mellakat rehota, mutta ehkä se realismi ei ole aina tärkeintä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
-
Wankie
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Wankie » Su 13.11.2011 01:44
Riveni kirjoitti:Kylmä Rinki on tosin ehkä epärealistisin sarja ikinä. Jos sarjan premissiä alkaa edes hiukan ajatella tajuaa miten typerä se on... siihen on nimittäin syynsä miksi Amerikan Supermax-vankiloissa ei todellisessa maailmassa murhat, huumeet, prostituutio ja mellakat rehota, mutta ehkä se realismi ei ole aina tärkeintä.
Totta. Jos hakee täysin realistista ja autenttista vankilasarjaa, tulisi vaihtaa Pako ruutuun. Siinä on Wentworth Miller, ihanaa!
Tosin ymmärrän kyllä jos jengi sijoittaa Wiren Ozin eteen. Wiressa on sellainen maturempi tatsi, joka puree etenkin vanhempiin katsojiin. Muutenkin Wiressä ovat omat aivan loistavat
läpät, jotka omassa pienessä neroudessaan luovat koukuttavan ja houkuttavan draamasarjan.
Tosin Ozissa on vieläkin sitä peppuseksiä...
-
takaovi
Viesti
Kirjoittaja takaovi » Su 13.11.2011 11:21
Wankie kirjoitti:Mites muuten SP miekkoset? Itse olen nauttinut jo useammasta episoodista, joka on nykypäivänä hemmetin harvinaista, koska olen ylikriittinen homo.
Itse olen sitä mieltä, että taso on noussut hurjasti viime kaudesta. Ihan mahtavia jaksoja useampiakin. The Last of the Meheecans ja Bass to Mouth nyt mainitakseni pari. Hatunnosto tekijöille tason nostamisesta aika heikon 14.kauden jälkeen.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu
-
Memory
Viesti
Kirjoittaja Memory » Su 13.11.2011 12:39
Broadway Bro Down oli tosin sarjan huonoin jakso KOSKAAN. South Parkin siis.
Tuosta Wirestä vielä, kyllä Oz menee itsellänikin sen ohi, vaikkakin sarjan lopetus olikin aika uskomattoman p**ka. Ja meno alkoi tosiaan vähän heikkenemään viimeisessä kaudessa muutenkin...
- Spoiler: näytä
- Helposti sai O'Reily puhuttua Pancamon tappamaan Schibettan.
Luulisi että Pancamo olisi hieman viisaampi, eikä uskoisi tunnetun kusettajan satuja, tyypistä jonka on kuitenkin kaiken järjen mukaan tuntenut vuosia.
-
Show_Stopper
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » Su 13.11.2011 13:21
takaovi kirjoitti:Wankie kirjoitti:Mites muuten SP miekkoset? Itse olen nauttinut jo useammasta episoodista, joka on nykypäivänä hemmetin harvinaista, koska olen ylikriittinen homo.
Itse olen sitä mieltä, että taso on noussut hurjasti viime kaudesta. Ihan mahtavia jaksoja useampiakin. The Last of the Meheecans ja Bass to Mouth nyt mainitakseni pari. Hatunnosto tekijöille tason nostamisesta aika heikon 14.kauden jälkeen.
"Bass to Mouth" ja "1%" kipittävät jaksoina suoraan sarjan ykköseliitin joukkoon. Pariin otteeseen oli tukehtuminen lähellä.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Stefa
Viesti
Kirjoittaja Stefa » Su 13.11.2011 14:00
Memory kirjoitti:Broadway Bro Down oli tosin sarjan huonoin jakso KOSKAAN. South Parkin siis.
Äläs nyt, tuohan on juurikin sitä kauden parhaimmistoa.
Kun taas 1% oli aika huono veto.
-
Wankie
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Wankie » Su 13.11.2011 15:04
Ass Burgers oli nihkeä startti, mutta muut jaksot ovat olleet kovaa kamaa. Jos viime viikon thanksgiving special olisi ollut kaksiosainen, siinä olisi ollut potentiaalia ehkä jopa all-time TOP10:n joukkoon. Sen verta eeppistä kamaa.
-
takaovi
Viesti
Kirjoittaja takaovi » Su 13.11.2011 19:55
Wankie kirjoitti:Ass Burgers oli nihkeä startti, mutta muut jaksot ovat olleet kovaa kamaa. Jos viime viikon thanksgiving special olisi ollut kaksiosainen, siinä olisi ollut potentiaalia ehkä jopa all-time TOP10:n joukkoon. Sen verta eeppistä kamaa.
Olin aika yllättynyt ettei juurikin tuo kiitospäivä jakso ollut kaksiosainen, koska katsoessa vaikutti kyllä kokoajan homman olevan pedattu toiselle osalle. Vähän oli nopeasti hoidettu loppu, koska jakso muuten oli kyllä laatua.
Varsinkin Cartman on ollut kyllä tulessa näissä uusissa jaksoissa

No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu
-
Razorman
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Razorman » Su 13.11.2011 22:17
The Wiren suurimmaksi meriitiksi lasken sarjassa esiintyvän poliittisen juonittelun, joka varsinkin neljännellä kaudella lyö täysillä kasvoille. Vastaavaa ei ole viimeisen 10 vuoden sisällä tullut vastaan. Myös kaikki US of A:n yhteiskunnan epäkohdat, kuten poliisivoimien korruptio, oikeuskäsitteet, peruskoulujärjestelmä ja huumeiden vastainen sota ("Hamsterdam" loistavana esimerkkinä) pönkittävät loistavaa sarjaa. Nämä toki sillä varauksella, etten tyhmänä suomalaisena ota kantaa itse todenperäisyyteen.
Ja ne hahmot... Monesta muusta homoseksuaalista tummaihoisesta (anti)sankarista ei ole tainnut nousta samanlaista kulttihahmoa mitä Omar Littlestä.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg