Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Matti Saari

Viesti Kirjoittaja Matti Saari » Ke 09.03.2005 14:51

Tuli tässä semmosta mieleen, että saako painijat osioon tehdä muistakin henkilöistä ketkä ovat WWE'ssä aiheita (no joo kirjoitusasu meni taas päin p***että)?

Eräs päivä ajattelin luoda sinne aiheen Theodore Longista, mutta en ollut varma joten jätin väliin.
Kerro huoles pikkupoika.

Matti Saari

Viesti Kirjoittaja Matti Saari » Ti 19.04.2005 20:48

Jaa-a, vedettiin sitten oikeudet pois yhden väittelyn/keskustelun (miksi ikinä haluatte sitä kutsua) Trisun kanssa ja tällä kertaa kuulemma lopullisesti.

Pari kysymystä tietenkin aiheeseen, keskusteluoikeuksia en rupea kinumaan, kun se hyödyttäisi yhtään mitään, nolaisin itseni vielä pahemmin eikä kaiken lisäksi niitä tulisi. Bannit tuntuvat jossain määrin paremmalta ratkaisulta, kun keskusteluoikeuksien menettäminen. Ei noiden avoimen n0b0jen kanssa synny kuitenkaan mitään keskustelua. Tietysti voisi liittyä tuohon Nash-invaasioon, mutta jätetään väliin.

Tässä nyt pari kysymystä:
- Miksi täällä ei voi blokkia ihmisiä PM'tse? Näin säästyisi vittuilulta.
- Miksi en keksi tähän toista kysymystä?
Kerro huoles pikkupoika.

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ti 19.04.2005 22:09

Kumma kun nämä Keskustelijoista pois potkitut vetoavat aina yhden keskustelun tai yhden "erheen" johtaneen toimenpiteisiin. Annetaan nyt niitä syitä kun näyttää ne sinultakin jo unohtuneen. Tämä on samalla viimeinen kerta kun Ylläpito tätä asiaa kommentoi, ja toivomme, että muutkin ymmärtävät jättää asian rauhaan.

Ja asiaan. Sillä mainitsemallasi "väittelyllä" ei ollut yhtään mitään tekemistä Keskusteluoikeuksien menettämisen kanssa.

Sinut on erotettu Keskustelijoista jo kerran aikaisemminkin. Niitä huomautuksia ja rikkeitä en enää edes muista, mutta ilman todellista syytä emme erottamisia harrasta. Ensimmäisellä kerralla sait kyllä ihan tarpeeksi varoituksia.

Yleisestä spämmäämisestä sinua on varoitettu myös monta kertaa. Jos viestin sisältö on "~~~" tai vastaavaa, ei kyse ole "aktiivisemman keskustelun aikaansaamisesta", jota väität spämmäämisellä harrastavasi. Eivätkä ne painialueen viestisi ole paljoa kummempia olleet. Samoilla kriteereillä sinun viestejäsi poistetaan kuin muidenkin, mutta jostain syystä sinun viestejäsi on tullut varsinkin viime aikoina poisteltua enemmänkin. Ja ei, kyse ei ole mistään henkilökohtaisista kaunoista.

Tähän väliin hieman tilastomatematiikkaa... olet kirjoitanut 717 viestiä, joista ainoastaan 358 on alueilla, jossa viestimäärät lasketaan. Ai niin, tästäkin määrästä 120 on Diaryissa. Kokonaissummaan voidaan tietenkin lisätä kaikki ne viestit, jotka on poistettu... Aika pieni prosentti siitä taitaa tulla.

Viimeisimmät kaksi varoitusta, jotka olen sinulle yksityisviesteinä lähettänyt, ovat koskeneet Avoimessa spämmäämistä toisella nimimerkilläsi.

Trisu antoi sinulle vielä viimeisen varoituksen, jonka jälkeen tulevasta varoituksesta Keskusteluoikeutesi poistettaisiin. Ja kuinka ollakkaan, ei mennyt kauaa kun spämmäsit Avoimeen.

Kaikkien näiden yleisten ja yksityisten varoitusten, keskusteluoikeuksien kertaalleen menettämisen ja palauttamisen, ja kymmenien ja kymmenien viestien poistamisen jälkeen kehtaat vielä yksityisviestissä väittää, että sinulle ei olla annettu mahdollisuutta? Kyllä sinä olet saanut enemmän mahdollisuuksia kuin muut yhteensä. Et vain ymmärtänyt hyödyntää niitä.

Loppukevennykseksi vielä muutama lainaus, jotka pikaisella katsauksella löysin (nämä voi jokainen tarkistaa, jos jostain syystä epäilee):

"Vega, painu helvettiin."
"Kukaan ei jaksa sua"
"Mjoo, kyllä näiltä saastuttajilta voi minun puolesta ryövätä keskustelija -oikeudet."
"Teet ittes vielä suuremmaksi pelleksi spämmäämällä kaikkea täysin turhaa koko ajan."
"Vega, siitä se kiikastaa, että spämmisi määrä on aivan liian suuri. Eikä niissä puolissakaan spämmeissä ole asiaa vituiksikaan."
"Luuletko olevasi kovakin jätkä? I don't think so..."

Ja viimeisenä Lutkuksen kuolematon (no pun intended) kommentti: "Ai jahas, santeri bashaamassa n00beja. En kuvitellut tämän päivän tulevan ikinä, mutta näköjään voin kuolla onnellisena."
It's . You know what that means.

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Ma 25.04.2005 16:33

En vain käsitä tuota tapaa, jolla näiden nuorten täytyy lähteä. Okei, foorumilla tapahtui ilmeisesti jotain mistä hän ei oikein pitänyt ja nyt pitää sitten yrittää kerjätä huomiota kaikin mahdollisin tavoin. Noh, henk. koht. menen nyt hääräilemään jotain muuta. Palailen sitten kun tilanne on ohi.

EDIT: Ilmeisesti minua syytetään asiasta ja tuo on kapina minua vastaan. Hienoa, kapinoida nyt minua vastaan paikassa, jossa minulla ei ole mitään virallista asemaa 'keskustelijat'-ryhmän ulkopuolella. On se vain niin hienoa. Kapinoikaa nyt kunnolla minua vastaan. Hakekaa Britney Spearsin Greatest Hits ja soittakaa sitä kaupungilla niin, että häiritsette kaikkia. Siinä kapinaa minua vastaan.
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

Tony_yayo

Viesti Kirjoittaja Tony_yayo » Su 04.12.2005 19:31

Voiks täällä sivulla puhua ihan mistä vaan?
Eddie Guerrero 1967-2005. Why Eddie Why?

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Su 04.12.2005 19:47

Tony_yayo kirjoitti:Voiks täällä sivulla puhua ihan mistä vaan?
Lähestulkoon, mutta vapaapaini näyttää jostain syystä olevan melko kova juttu.

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » Pe 27.01.2006 07:35

Olen pahollani tuosta "mode" käytöksestä, mutta en tajua että jos laitan topikkiin viestin joka kysyy sen tarkoitusta ja ihmettelen niin saan "bannit". Sen jälkeen laitan linkin joka tuntuu olevan samallainen topikki. En minä ainoa. Esim. olen muittenkin laittavan linkkejä topikkeihin esim.
Tuonkin kirjoitti JDub.

EDIT: Sitä paitsi se modeviestini ei ollut edes tahallinen, heti kun tekee yhden virheen niin saunan taakse ja niska laukaus.

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Pe 27.01.2006 09:20

Trimoon kirjoitti:Olen pahollani tuosta "mode" käytöksestä, mutta en tajua että jos laitan topikkiin viestin joka kysyy sen tarkoitusta ja ihmettelen niin saan "bannit". Sen jälkeen laitan linkin joka tuntuu olevan samallainen topikki. En minä ainoa. Esim. olen muittenkin laittavan linkkejä topikkeihin esim.
Tuonkin kirjoitti JDub.

EDIT: Sitä paitsi se modeviestini ei ollut edes tahallinen, heti kun tekee yhden virheen niin saunan taakse ja niska laukaus.
Valitettavasti olet tehnyt niitä "yksiä virheitä" vähän liian monta kertaa. Sinua on huomautettu spämmäämisestä, Avoimeen kirjoittelusta ja tuosta moderaattorin leikkimisestä erittäin monta kertaa. Sinulle on ilmoitettu, että mikäli homma jatkuu, keskusteluoikeudet poistetaan. Et tästä välittänyt -> keskusteluoikeudet pois. Kun ruinaamisen jälkeen oikeudet palautetaan, menee jokunen tunti ja sama homma jatkuu. Että se siitä "yhdestä virheestä".

JDubin viesti oli ihan aiheellinen, itsekin kyselin tuossa aiheessa jos joku löytäisi samanlaista muualta. Normaalisti samanlaisen aiheen osoittamisessa ei olekaan mitään vikaa, mutta sinua on useaan otteeseen kehotettu olemaan tekemättä sitä.

Ei tuossa viimeisessä tapauksessa ilmeisesti tullut mieleen että viestiin olisi jo moderaattoreiden toimesta reagoitu? Etenkään kun siinä oli jo Hyppysen ja minun kirjoittamia viestejä?

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » Ti 31.01.2006 16:27

Hyppynen kirjoitti:Asiaa. Oli jo aikakin
Kyllä yleensäkkin Hyppynenkin lähettelee viestejä joissa ei ole sisältöä.
En minäkään varmaan saa lähettää mitään: Hyvä-viestejä.

"mutta sinua on useaan otteeseen kehotettu olemaan tekemättä sitä."

Miksi muut saa laittaa linkkejä topikkeihin paitsi minä?

En kuitenkaan uskoa että se on moderointia jos laittaa minun mielipiteen topiikista ja niissäkin on enemmän sisältöä kuin Hyppysen viesteissä. Sain itse asiassa bannit siitä että teen sellaista mitä kaikki muut saavat tehdä mutten minä.

Oikea spämmi on sitä että jos laittaa samallaisen kuin viestin Hyppysen viesti. On minun viesteissä ollut sentään sisältöä. Esim. tälläinen on spämmi:

"That referee right there wasn't even supposed to be in the topiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic"

Ja vielä:

"Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

Mutta jos itse laitan jonkun että tälläisen topikkiin on ja laitan linkin saan bannit. Logikanne on vähän :knock:

Tämä on kuitenkin vain mielipide.

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ti 31.01.2006 17:41

Tämähän oli paras pitkään aikaan :D

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » Ke 01.03.2006 15:29

Loggasin 'Alertiin ja edellisestä kerrasta oli päivä, mutta yhtään uusia viestejä ei ollut. Menin Yleiseen ja katsoin oman SNME topicin, mutta sitä ei ollut ja monessa aiheessa olikin uusia viestejä. Klikkasin takaisin foorumin etusivulle ja melkeinpä joka paikassa uusia viestejä. Mikä on vikana?

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ke 01.03.2006 15:35

Natural kirjoitti:Loggasin 'Alertiin ja edellisestä kerrasta oli päivä, mutta yhtään uusia viestejä ei ollut. Menin Yleiseen ja katsoin oman SNME topicin, mutta sitä ei ollut ja monessa aiheessa olikin uusia viestejä. Klikkasin takaisin foorumin etusivulle ja melkeinpä joka paikassa uusia viestejä. Mikä on vikana?
Luultavasti eteesi latautui vain välimuistista päivittymätön etusivu. SNME-aihe siirrettiin Ohjelmat ja PPV:t -alueelle.

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » La 04.03.2006 21:13

btw, en vieläkään ole saanut IE:llä 'alertin foorumia toimimaan.. Mikä vika, sillä käytän mielummin IE:tä, kuin Mozillaa.. Mozillalla nyt pari viikkoa nakeltu..

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » La 04.03.2006 21:21

Natural kirjoitti:btw, en vieläkään ole saanut IE:llä 'alertin foorumia toimimaan.. Mikä vika, sillä käytän mielummin IE:tä, kuin Mozillaa.. Mozillalla nyt pari viikkoa nakeltu..
Sama ongelma kuin aiemminkin, eli uudet viestit eivät näy? Kokeile ottaa IE:stä proxyserveri pois käytöstä tai lisätä wrestlingalert.com poikkeuslistaan. Neuvoisin tarkemmin, mutta ei ole nyt perus-IE:tä koneella.

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » La 25.03.2006 17:11

Miten foorumista (erityisesti blogeista) otetaan nykyisin varakopioita?
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » La 25.03.2006 19:09

Ares kirjoitti:Miten foorumista (erityisesti blogeista) otetaan nykyisin varakopioita?
Koko tietokanta pyritään varmuuskopioimaan vähintään viikottain ellei useamminkin. Poistetut blogit ja blogiviestit säilyvät ylläpidon hallintapaneelissa, joten ne voidaan tarvittaessa palauttaa (elleivät ne sitten ole lojuneet siellä kuukausia ja poistettu turhina).

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ti 28.03.2006 14:14

Minä nyt kysyn että miksi tämä foorumi toimii niin hitaasti minulla? Tiedän, että tähän löytyy järkevä selitys, mutta minulla ei ole mitään muuta auki tällä koneella paitsi rapidshare ja tämä foorumi.

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 28.03.2006 14:25

Panu5 kirjoitti:Minä nyt kysyn että miksi tämä foorumi toimii niin hitaasti minulla? Tiedän, että tähän löytyy järkevä selitys, mutta minulla ei ole mitään muuta auki tällä koneella paitsi rapidshare ja tämä foorumi.
Mahdollisesti paljon haitallisia viruksia tai mainosohjelmia koneellasi?
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 28.03.2006 14:42

Mahti Ankka kirjoitti:
Panu5 kirjoitti:Minä nyt kysyn että miksi tämä foorumi toimii niin hitaasti minulla? Tiedän, että tähän löytyy järkevä selitys, mutta minulla ei ole mitään muuta auki tällä koneella paitsi rapidshare ja tämä foorumi.
Mahdollisesti paljon haitallisia viruksia tai mainosohjelmia koneellasi?
Jos sinulla on muutkin ohjelmat hitaita, niin kyseessä on mitä yleisimmin mato.
Nimimerkillä "Kokemusta Löytyy". :wink:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 03.04.2006 18:28

En tiedä, joko tähän on vastattu, mutta rupesi mietityttämään: Kuinka paljon ylläpitäjät joutuvat käyttämään aikaan tämän sivuston kanssa?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ma 03.04.2006 19:23

DeadManWalking kirjoitti:En tiedä, joko tähän on vastattu, mutta rupesi mietityttämään: Kuinka paljon ylläpitäjät joutuvat käyttämään aikaan tämän sivuston kanssa?
Vaikea mitään aikamääriä on sanoa, mutta joka tapauksessa erittäin paljon.

Rey Mysterio 619

Viesti Kirjoittaja Rey Mysterio 619 » La 08.04.2006 14:55

Jos saan porttikielon foorumille, saanko samalla porttikielon koko sivustolle :scratch:

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Su 09.04.2006 19:36

Rey Mysterio 619 kirjoitti:Jos saan porttikielon foorumille, saanko samalla porttikielon koko sivustolle :scratch:
Et normaalisti, mutta nyt kun asiasta mainitsit niin tarpeen tullen järjestyy.

Syxx

Viesti Kirjoittaja Syxx » To 13.04.2006 09:22

Miten tänne saa oman avatarin, eli miten toi URL juttu toimii?

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » To 13.04.2006 09:53

Syxx kirjoitti:Miten tänne saa oman avatarin, eli miten toi URL juttu toimii?
Tutkitaan ennen kuin hutkitaan.

Vastaa Viestiin