Lita petti Hardya Edgen kanssa, joka oli (ja taitaa nykyäänkin olla jälleen) Hardyn hyvä ystävä. Tämä luonnollisesti johti eroon.Gukumatz kirjoitti:Ei tietääkseni. Litalla ja Edgellä oli oikeassakin elämässä jotain meneillään, eikä ihan pelkästään juonikuvioissa, jonka jälkeen Matt ja Lita erosivat.
Yleiset kysymykset
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Tuskin se niin epätavallista on. Ainakin Shawn Michaels käyttää laseja (varmaankin lukulaseja), ja löytyy niitä laseja käyttäviä painijoita useampikin (en vain nyt osaa nimetä muita).Tripl3 H kirjoitti:Onko monella painijalla silmälaseja? Siis kehän ulkopuolella?
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Ainakin niillä, jotka käyttävät omaa nimeään. (Jeff Hardy, Matt Hardy...)Heavy The Game kirjoitti:HTG:llä riittää tällä hetkellä kysymyksiä. Tällä kertaa kysyisin tälläista:
Miksi Booker T saa painia jopa TNA:ssa nimellä Booker T? Eikö nimet ole yleensä olleet WWE:n "omaisuutta"? Onko joillain tietyillä painijoilla (keillä) oikeudet siis omaan nimeensä
We need CM Punk!
Ei nussita pilkkua, sillä varmaan ymmärsit mitä tarkoitin, vaikka ilmaisinkin epäselvästi! Voisiko esim. Edge käyttää Edge- nimeä toisessa promootiossa?jers1 kirjoitti:Ainakin niillä, jotka käyttävät omaa nimeään. (Jeff Hardy, Matt Hardy...)Heavy The Game kirjoitti:HTG:llä riittää tällä hetkellä kysymyksiä. Tällä kertaa kysyisin tälläista:
Miksi Booker T saa painia jopa TNA:ssa nimellä Booker T? Eikö nimet ole yleensä olleet WWE:n "omaisuutta"? Onko joillain tietyillä painijoilla (keillä) oikeudet siis omaan nimeensä
'Alertin #1 Attitude Era-mark
-
Show_Stopper
Miten muuten aiheeseen liittyen Ravenin laita on asiassa? Tyyppihän käytti samaa nimeä promootiosta toiseen, tosin ei muistu mieleen missä järjestyksessä. Eikä tietääkseni ole käytössä ollut mitään variaatioita nimestä, kuten esim. Rhyno/Rhino, vai olenko väärässä?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Itse asiassa, kyllä varmaan voisi. Mikäli Booker T olisi WWE:n trademark he voisivat estää häntä käyttämästä sitä tuossa muodossa painimaailmassa. Booker ja Booker Tio olisivat toisaalta täysin luvallisia. Mutta Booker T ei taida siten olla WWE:n trademark, joten se on vapaasti käytössä.Tirkka kirjoitti:Ja Bookerin nimihän on Robert Booker Tio Huffman joten ei häntä voi estää käyttämästä oman nimensä lyhennettä.
Raven on muistaakseni itse rekisteröinyt nimensä jossain vaiheessa, saatan olla täysin väärässäkin mutta tuollainen muistikuva kuin salakavalasti hiipii mieleen.
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
Voisiko joku valaista minulle miten nämä kaksi feudia alkoivat ja etenivät?:Japeet kirjoitti:Ainakin RVD voi mielestäni käyttää nime Rob Van Dam vaikka oikea nimi onkin Robert Zsaikowski tai jotain sinnepäin
The Rock vs. Hulk Hogan (2002)
Vince McMahon vs. Undertaker (2003)
'Alertin #1 Attitude Era-mark
Heavy The Game kirjoitti: Voisiko joku valaista minulle miten nämä kaksi feudia alkoivat ja etenivät?:
The Rock vs. Hulk Hogan (2002)
Wikipedia kirjoitti:The Rock's last heel turn began on SmackDown! in February 2003, where he publicly criticized Hulk Hogan. Their WrestleMania X8 rematch at No Way Out ended with The Rock claiming victory again, with assistance from Vince McMahon and Sylvain Grenier. The Rock later drafted himself to RAW
Heavy The Game kirjoitti:Vince McMahon vs. Undertaker (2003)
Wikipedia kirjoitti:At No Mercy, was a Biker Chain match between Undertaker and Lesnar, which Lesnar won with the help of Vince McMahon. This resulted in a storyline feud with McMahon, culminating at Survivor Series where Undertaker lost a Buried Alive match against McMahon when Kane interfered. The Undertaker disappeared for some time following the match, with Kane claiming that he was "dead and buried forever."
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Haeskelin vähän, mutta tietoa en rosterin lisäksi paljoa saanut, eli voitko kertoa vähän lisää? Kuinka usein on tapahtumia? Onko jokin vanhan ECW:n kaltainen "aina HC" sääntö? Kaikkea yleistä.frebix kirjoitti:Juu potkut sai ja työskentelee promootiossa nimeltä Pro Wrestling Unplugged. Sen omistaja on Tod Gordon, joka myös perusti ECWn ja tuota PWUta pidetään "Second coming of ECWnä". Tutustukaa itse ihmeessä kyseiseen promootioon. Itse tutustuin ja suurena ECW-fanina ihastuin siihen heti.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
No, kerran kuukaudessa tapahtuma. Viimeks toissapäivänä. Showt pidetään melkein aina Philadelphiassa, ECW syntypaikassa. Promootio perustettu 2004 (?.. ei satavarmaa tietoa). Kuitenkin vasta sai suurempaa näkyvyyttä seuraavana vuonna. "Tuttuja" painijoita rosterissa mm. Blue Meanie, Pitbull, Sandman, 2 Cold Scorpio, naisista mm. Sara Del Ray. Tuossa nyt jotain pohjustusta.Japeet kirjoitti:Haeskelin vähän, mutta tietoa en rosterin lisäksi paljoa saanut, eli voitko kertoa vähän lisää? Kuinka usein on tapahtumia? Onko jokin vanhan ECW:n kaltainen "aina HC" sääntö? Kaikkea yleistä.frebix kirjoitti:Juu potkut sai ja työskentelee promootiossa nimeltä Pro Wrestling Unplugged. Sen omistaja on Tod Gordon, joka myös perusti ECWn ja tuota PWUta pidetään "Second coming of ECWnä". Tutustukaa itse ihmeessä kyseiseen promootioon. Itse tutustuin ja suurena ECW-fanina ihastuin siihen heti.
Itseasiassa Sandman ei saanut potkuja vaan pyysi itse vapautusta. Vince oli kovin tykästynyt Sandmanin hahmoon, mutta päästi tämän kuitenkin lähtemään kesken sopimuksen. Eli ihan hyvissä väleissä erosi.
Ja mitä PWU:hun tulee, on suorastaan häpeällistä mainita se ECW:n kanssa samassa lauseessa
Ja mitä PWU:hun tulee, on suorastaan häpeällistä mainita se ECW:n kanssa samassa lauseessa
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Huomasin ettei kukaan muu ollut vastannut tähän, ja päätinpä vastata. Itsekkin tätä aikoinaan kyselin.Inkfish kirjoitti:Onko kenellekään tietoa ketkä painijat ovat vasenkätisiä? Hauska olisi tietää kun itsekin kuulun tähän 'vähemmistöön'.
i thank you