Royal Rumble '15 @ Pakila (31.1.2015)
Re: Royal Rumble 2015 -baari-ilta
Molempi sopii, jos stadi. Muija veti jo herneet nenään kun tiedutelin, josko olis silloin mahdollisuus irtautua. "No niinpä tietysti, aattelin et oisit kerrankin järkänny MEILLE jotain.." 
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Mun muija autto mua eilen etsimään sopivaa saunatilaa.Dorian kirjoitti:Molempi sopii, jos stadi. Muija veti jo herneet nenään kun tiedutelin, josko olis silloin mahdollisuus irtautua. "No niinpä tietysti, aattelin et oisit kerrankin järkänny MEILLE jotain.."
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
- Darien Fawks
Minä puolestaan olin juuri lauantai-iltana saunomassa vuokrasaunassa kavereiden kanssa. ^^ViiZei kirjoitti:Mun muija autto mua eilen etsimään sopivaa saunatilaa.Dorian kirjoitti:Molempi sopii, jos stadi. Muija veti jo herneet nenään kun tiedutelin, josko olis silloin mahdollisuus irtautua. "No niinpä tietysti, aattelin et oisit kerrankin järkänny MEILLE jotain.."Tasan ei käy jne.
Noniin eiköhän se sitten ollut siinä. Eli iso paha HESA voitti äänin 15+12 - 12+12. Näillä näkymin siis henkilömäärä olisi 27. Toki tämä ei tarkoita, etteikö Tamperetta äänestäneet saisi Helsinkiin tulla. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Aloitetaan ilmottautuminen samantien, joka tapahtuu seuraavasti: laittakaa minulle yksityisviestillä oletteko varmasti mukana vai epävarmasti. Lisäksi kertokaa viestissä hinta, paljon olette valmis sijoittamaan tilavuokraan. Näin pystymme sitten laskemaan sopivan kokoisen ja sopivan hintaisen paikan. Kaikki vuokrakulut siis jaetaan tasan osallistujien kesken. Julkaisen listan osallistujista, kun on tullut tarpeeksi ilmottautuneita. Päivitän sitten sitä mukaan sitä listaa, kun ja jos siihen vielä tulee lisää osallistujia.
HUOM! Miittipäiväksi on täten sovittu 31.01 lauantaina! Kellään ei ollut mitään tätä vastaan, joten näillä mennään.
NYT KAIKKI HALUKKAAT YKSITYISVIESTIÄ MULLE!
E: niin laittakaa tosiaan viestiin se summa, minkä olet valmis uhraamaan. Sanotaan vaikka asteikolla 10e-50e.
HUOM! Miittipäiväksi on täten sovittu 31.01 lauantaina! Kellään ei ollut mitään tätä vastaan, joten näillä mennään.
E: niin laittakaa tosiaan viestiin se summa, minkä olet valmis uhraamaan. Sanotaan vaikka asteikolla 10e-50e.
Big Show ja Kane
- Darien Fawks
Jes, kuulostaa hyvältä. Laitan nyt yksityisviestin lisäksi vielä tänne foorumillekin viestiä, ettei ainakaan huku tämä ketju ja hieno idea. Äänestin, että "molemmat käy", mutta siis joo, varmasti mukana ellen kuole tai jotain vastaavaa satu.ViiZei kirjoitti:Noniin eiköhän se sitten ollut siinä. Eli iso paha HESA voitti äänin 15+12 - 12+12. Näillä näkymin siis henkilömäärä olisi 27. Toki tämä ei tarkoita, etteikö Tamperetta äänestäneet saisi Helsinkiin tulla. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Aloitetaan ilmottautuminen samantien, joka tapahtuu seuraavasti: laittakaa minulle yksityisviestillä oletteko varmasti mukana vai epävarmasti. Lisäksi kertokaa viestissä hinta, paljon olette valmis sijoittamaan tilavuokraan. Näin pystymme sitten laskemaan sopivan kokoisen ja sopivan hintaisen paikan. Kaikki vuokrakulut siis jaetaan tasan osallistujien kesken. Julkaisen listan osallistujista, kun on tullut tarpeeksi ilmottautuneita. Päivitän sitten sitä mukaan sitä listaa, kun ja jos siihen vielä tulee lisää osallistujia.
Tuo rahajuttu on sikäli kinkkinen, että minusta ainakin samalla pitäisi koota tänne ehdotuksia mahdollisista paikoista. Sitten kun vieraslista alkaa selvitä, selviää sitten paremmin sekin, millaiseen murjuun sitä kannattaa ahtautua. Jos 27 ihmisellä kustannukset nousevat 50 euroon per nuppi, niin sitten on kyllä liikaa, IMO.
- Darien Fawks
Nyt täytyy kyllä sanoa, että meikäläisellä olisi mielessä aivan sairaan hyvä mesta, jossa olen itsekin muutamissa pirskeissä ollut. Kunnon sauna, saa viedä omat juomat, tilaa 200 neliötä ja on pelit ja vehkeet. Hinta aika kohtuullinen, Helsingin sydämessä ja saa varata vaikka kello kahteen asti.
Ainoa ongelma tässä paikassa on, että se ei näemmä ole saatavilla tuoksi lauantaiksi ennen klo 23:a. Sen sijaan perjantaina olisi vapaata koko päivä. Voisi siis varata vaikka seiskasta kello yhteen tai mitenkä vain. Pääsisi saunomaan niin perkeleesti ja hauskaa olisi. Ei tarvitsisi liian aikaisin aloittaa, jos ei jengi halua.
Ainoa ongelma tässä paikassa on, että se ei näemmä ole saatavilla tuoksi lauantaiksi ennen klo 23:a. Sen sijaan perjantaina olisi vapaata koko päivä. Voisi siis varata vaikka seiskasta kello yhteen tai mitenkä vain. Pääsisi saunomaan niin perkeleesti ja hauskaa olisi. Ei tarvitsisi liian aikaisin aloittaa, jos ei jengi halua.
Kyllä mun mielestä toi lauantai ois semmonen mistä pitää pitää kiinni. 19-01 jos on tila ja meillä on ~6h pelkkää painia katseltavana, niin ei hirveästi jää aikaa muuhun. Olisi kiva olla rauhassa ja seurustella ihmisten kanssa. Mahdollisesti myös katsoa hypenä jokin vanha Rumbleottelu. Joten itse en ainakaan ole noin lyhyen ajan kannalla.
Niin ja Darien, nyt on vain tarkoitus ottaa selvää, minkähintaiseen paikkaan meillä on varaa. Kun hlömäärä+hinnan keskiarvo on selvillä, niin on huomattavasti helpompi alkaa etsimään sopivaa tilaa.
Niin ja Darien, nyt on vain tarkoitus ottaa selvää, minkähintaiseen paikkaan meillä on varaa. Kun hlömäärä+hinnan keskiarvo on selvillä, niin on huomattavasti helpompi alkaa etsimään sopivaa tilaa.
Big Show ja Kane
- Darien Fawks
Siis voi tuon tilan ottaa pidemmäksikin aikaa, mutta kun puhuitte, että porukka ei pääsisi paikalle aikaisemmin perjantaina. En sitten oikein kyllä näe, miten lauantainakaan porukka reissaisi niin kovin aikaisin paikalle. Tai jos ihan aamusta porukka lähtee matkaa taittamaan ja eventin kesto on jotain 15–01, niin kyllä sitten on lompakot koetuksella joka jätkällä.ViiZei kirjoitti:Kyllä mun mielestä toi lauantai ois semmonen mistä pitää pitää kiinni. 19-01 jos on tila ja meillä on ~6h pelkkää painia katseltavana, niin ei hirveästi jää aikaa muuhun. Olisi kiva olla rauhassa ja seurustella ihmisten kanssa. Mahdollisesti myös katsoa hypenä jokin vanha Rumbleottelu. Joten itse en ainakaan ole noin lyhyen ajan kannalla.
Ylipäätään en näe mitenkään mielekkäänä katsella kuutta tuntia painia, jos katsojia on se 20. Saman tien siinä katsoo pelkän Rumblen ja sen lisäksi saunoo ja kaljoittelee. Tuolla minun setilläni katsoisi Rumblea käytännössä 20-23 ja saunoisi siinä vielä pari tuntia. Tai voisi sen tilan vielä yhdeksi tai kahdeksi lisätunniksikin ottaa. Oli miten oli, ei 6 tuntia painia ole tuollaisella porukalla mitenkään järkevää. Ennemmin sitä jutteleekin jossain välissä – ja ei kyllä kuusi tuntia painin päälle, kiitos.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Ei silleen käynyt mielessä että esim. perjantaina porukka on mahdollisesti töissä ja sekin osaltaan vaikuttaa siihen miten aikaisin voi päästä paikalle?Darien Fawks kirjoitti:Siis voi tuon tilan ottaa pidemmäksikin aikaa, mutta kun puhuitte, että porukka ei pääsisi paikalle aikaisemmin perjantaina. En sitten oikein kyllä näe, miten lauantainakaan porukka reissaisi niin kovin aikaisin paikalle.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Darien Fawks
Kyllä kävi. Siksi heitinkin esimerkkinä tuon seiskan ilmoille. Kyllä sitä lauantaillekin ihmisillä voi olla vaikka minkälaista tekemistä ja töitäkin. Toki lauantai kuitenkin parempi, vaikken kyllä jaksa uskoa, että mitään saunatiloja on silti saatavilla vuokralle paljon tuota alkuiltaa aikaisemmin. Enkä myöskään usko, että tuota tapahtumaa oltaisiin vaikkapa kello 15 aloittamassa.DeadManWalking kirjoitti:Ei silleen käynyt mielessä että esim. perjantaina porukka on mahdollisesti töissä ja sekin osaltaan vaikuttaa siihen miten aikaisin voi päästä paikalle?Darien Fawks kirjoitti:Siis voi tuon tilan ottaa pidemmäksikin aikaa, mutta kun puhuitte, että porukka ei pääsisi paikalle aikaisemmin perjantaina. En sitten oikein kyllä näe, miten lauantainakaan porukka reissaisi niin kovin aikaisin paikalle.
Noh, jännityksellä seuraan jutun kehittymistä.
Dorian löysi aika ässän saunatilan, johon voi mennä lauantaina jo klo 14.00 ja josta on poistuttava vasta sunnuntaina klo 11.00. Tilassa olisi siis mahdollista myös yöpyä, mikä on erinomainen juttu, jos jollekulle ei muutoin yösijaa löydy. On valkokangasta, videotykkiä, isoa sohvaa, kattoterassia ja keskeinen sijainti Katajanokassa. Hintalappuna 600 €, joka on Helsinki-mielisiin äänestäjiin (28 kpl) jaettuna 21,40 € per yksilö ja sijaintia ja ominaisuuksia ajatellen varsin edullinen summa. Not bad, huh? 
Varhainen näkemykseni illan kulusta olisi kutakuinkin tällainen:
Whaddaya say?
Itse ainakin tulen paikalle niin aikaisin kuin mahdollista. Helsinkiläisille se voi olla eri juttu, mutta meille kauempaa matkustaville on tietysti mielekkäintä olla mestoilla mahdollisimman kauan, kun joutuu jo juna- tahi bussilipusta ja muista matkustuskuluista jonkin verran maksamaan. Viisi tuntia on yksinkertaisesti liian lyhyt aika, kun ohjelmassa on ainakin 1) Royal Rumblen ja Raw'n katseleminen, 2) saunominen ja 3) moneen ihan uuteen ihmiseen tutustuminen.Darien Fawks kirjoitti:Enkä myöskään usko, että tuota tapahtumaa oltaisiin vaikkapa kello 15 aloittamassa.
En kyllä keksi ainuttakaan syytä, jonka vuoksi lompakko olisi enemmän koetuksella klo 15–01 kuin klo 19–01. Saattaa sitä ehkä tilata yhden ylimääräisen kännipitsan, mutta se on pieni hinta useasta hauskasta lisätunnista.Darien Fawks kirjoitti:Tai jos ihan aamusta porukka lähtee matkaa taittamaan ja eventin kesto on jotain 15–01, niin kyllä sitten on lompakot koetuksella joka jätkällä.
Myös tästä kyllä aika lailla täysin eri mieltä, sillä ei se painin katseleminen tarkoita sitä, etteikö jengi voisi jutella tai kaljoitella samaan aikaan. Oma ajatukseni on itse asiassa ihan päinvastainen: paini ainoastaan kirvoittaa keskustelua, kun voi puhua omista näkemyksistään jne., mikä oli vaikkapa Liverpoolissa todella viihdyttävää ja hauskaa. Miksei esim. Royal Rumble -matsissa voisi soveltaa vaikka jotain juomapeliäkin?Darien Fawks kirjoitti:Ylipäätään en näe mitenkään mielekkäänä katsella kuutta tuntia painia, jos katsojia on se 20. Saman tien siinä katsoo pelkän Rumblen ja sen lisäksi saunoo ja kaljoittelee. Tuolla minun setilläni katsoisi Rumblea käytännössä 20-23 ja saunoisi siinä vielä pari tuntia. Tai voisi sen tilan vielä yhdeksi tai kahdeksi lisätunniksikin ottaa. Oli miten oli, ei 6 tuntia painia ole tuollaisella porukalla mitenkään järkevää. Ennemmin sitä jutteleekin jossain välissä – ja ei kyllä kuusi tuntia painin päälle, kiitos.
Varhainen näkemykseni illan kulusta olisi kutakuinkin tällainen:
- 14.00–18.00: Hengailua. Taustalla pyörii vanhoja Royal Rumble -matseja, joita voi halutessaan katsella.
18.00–20.00: Saunomista. Taustalla pyörii Royal Rumblen Kickoff-show esim. klo 19 lähtien.
20.00–23.00: Royal Rumble 2015.
23.00–1.30: Royal Rumblen jälkeinen Raw.
1.30–11.00: Hengailua mestoilla / lähtö yöhön / lähtö kotiin / whatever the hell you want.
Whaddaya say?
Kuulostaisi h**vetin hyvältä ja mukana olen jos onnistuu, intin takia en voi lähteä lupailemaan mitään.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Sounds like a plan.enska kirjoitti:Whaddaya say?
- 14.00–18.00: Hengailua. Taustalla pyörii vanhoja Royal Rumble -matseja, joita voi halutessaan katsella.
18.00–20.00: Saunomista. Taustalla pyörii Royal Rumblen Kickoff-show esim. klo 19 lähtien.
1.30–11.00: Hengailua mestoilla / lähtö yöhön / lähtö kotiin / whatever the hell you want.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- Darien Fawks
Okei, en ajatellut tätä ihan noin megalomaanisena juttuja. Mutta hyvältähän tuo kuulostaa. En myöskään tiennyt, että hinta olisi mahdollista saada noin alas ja sauna ihan yön ylitsekin varattua. Ja vieläpä Katajanokasta, aivan kotini vierestä!Itse ainakin tulen paikalle niin aikaisin kuin mahdollista. Helsinkiläisille se voi olla eri juttu, mutta meille kauempaa matkustaville on tietysti mielekkäintä olla mestoilla mahdollisimman kauan, kun joutuu jo juna- tahi bussilipusta ja muista matkustuskuluista jonkin verran maksamaan. Viisi tuntia on yksinkertaisesti liian lyhyt aika, kun ohjelmassa on ainakin 1) Royal Rumblen ja Raw'n katseleminen, 2) saunominen ja 3) moneen ihan uuteen ihmiseen tutustuminen.Darien Fawks kirjoitti:Enkä myöskään usko, että tuota tapahtumaa oltaisiin vaikkapa kello 15 aloittamassa.
Saunat joita minä katsoin, veloittivat tuntien mukaan.En kyllä keksi ainuttakaan syytä, jonka vuoksi lompakko olisi enemmän koetuksella klo 15–01 kuin klo 19–01. Saattaa sitä ehkä tilata yhden ylimääräisen kännipitsan, mutta se on pieni hinta useasta hauskasta lisätunnista.Darien Fawks kirjoitti:Tai jos ihan aamusta porukka lähtee matkaa taittamaan ja eventin kesto on jotain 15–01, niin kyllä sitten on lompakot koetuksella joka jätkällä.
Tuntuisi, että painin katsominen kaljapäissään liki 30 ihmisen voimin voi olla aika epämukavakin kokemus. En sitten tiedä, miten tiloihin mahduttaudumme ja onko käynnissä samaan aikaan 10 keskustelua vaiko vain yksi. Henkilökohtaisesti toivoisin kuitenkin, että myös tapahtumaa kunnioitettaisiin, eikä vain känniörvellettäisi päälle.Myös tästä kyllä aika lailla täysin eri mieltä, sillä ei se painin katseleminen tarkoita sitä, etteikö jengi voisi jutella tai kaljoitella samaan aikaan. Oma ajatukseni on itse asiassa ihan päinvastainen: paini ainoastaan kirvoittaa keskustelua, kun voi puhua omista näkemyksistään jne., mikä oli vaikkapa Liverpoolissa todella viihdyttävää ja hauskaa. Miksei esim. Royal Rumble -matsissa voisi soveltaa vaikka jotain juomapeliäkin?Darien Fawks kirjoitti:Ylipäätään en näe mitenkään mielekkäänä katsella kuutta tuntia painia, jos katsojia on se 20. Saman tien siinä katsoo pelkän Rumblen ja sen lisäksi saunoo ja kaljoittelee. Tuolla minun setilläni katsoisi Rumblea käytännössä 20-23 ja saunoisi siinä vielä pari tuntia. Tai voisi sen tilan vielä yhdeksi tai kahdeksi lisätunniksikin ottaa. Oli miten oli, ei 6 tuntia painia ole tuollaisella porukalla mitenkään järkevää. Ennemmin sitä jutteleekin jossain välissä – ja ei kyllä kuusi tuntia painin päälle, kiitos.
Saunomista kuuluu mielestäni harjoittaa ihan koko ajan ja etenkin tuona 14–20 aikana. Ei liene ongelma?
Itse näen tämän enemmän miittinä kuin paini-iltana, mutta toki näillä tunneilla voi painia katsoa vaikka kuinka. Ennemmin kuitenkin läiskin löylyä olut kädessä ja painista jutellen kuin katselen nauhalta vanhoja tapahtumia.Tämä on kuitenkin pohjimmiltaan paini-ilta, joten mielestäni painotuksen on oltava painissa. En näe syytä siihen, miksi ~30 painifania kerääntyisi samaan paikkaan keskustelemaan säästä, kun mahdollisuutena olisi myös yhteisen harrastuksen jakaminen.
Sounds very fucking great.Whaddaya say?
Re: Royal Rumble 2015 -saunailta
enskalta hyvät ehdotukset, ei oikeastaan kuin pari juttua, mihin ite haluan tarttua:
Kuten Darien sanoi, saunoahan voi enemmän tai vähemmän koko illan! Sitä ei missään nimessä kannata rajoittaa johonkin pariin tuntiin.
Samoin myös ei kannata liian orjallisesti alkaa rajoittaa itse painin katselua. Tottakai on hyvä sopia koska laitetaan setit pyörimään, mutta itse suurella todennäköisyydellä istun telkkarin/screenin edessä ehkä reilu puolet itse Rumblesta, tai en siis ainakaan liikaa uhraa aikaa illasta keskittyen 110% vain ja ainoastaan painiin. Ainoa syy, miksi tähän iltaan olisin osallistumassa, olisi uusien samanhenkisten ihmisten tapaaminen ja pääsisi vähän raottaa tätä foorumin mysteeristä verhoa ja näkemään minkälaista porukkaa te _oikeasti_ olette! Ei sitä kerkee tehdä, jos hiljentyy ja keskittyy vain ja ainoastaan painiin klo 20-1.30 (näin esimerkiksi).
Paini on se mikä meidät saa samaan tilaan ja sitä toki katsotaan ja siitä keskustellaan, mut kyllä itse ykkösenä on se ihan sosiaalinen kanssakäynti, rupattelu ja paskan läpän heitto. Ei näille voi aikarajoja pistää.
PS. Itse näin stadilaisena luonnollisesti haluisin aloittaa päivän hyvissä ajoin, kun siihen kerta on mahdollisuus! Mitään järkeä vasta klo 19 tulla hoodeille, ellei konkreettisia esteitä tälle (duunit, välimatka jne.). Ja toi Senate Penthouse vaikuttaa h**vetin hyvältä, hinta oikein sopiva omalle kukkarolle, vaikka tulisi vain 20 jantteria.
PPS. Tarkemmin tarkastelin tota Penthousea, siellä taitaa muuten tulla liian ahdasta? 14 istumapaikka tms, saunakin tommonen hikiseen 4-5 hengen? Just saying.... Kuhan nyt saisi kartutettua tarkan tulijamäärän sekä max budjetin, niin sit voidaan alkaa tosissaan niitä tiloja katsomaan.
Kuten Darien sanoi, saunoahan voi enemmän tai vähemmän koko illan! Sitä ei missään nimessä kannata rajoittaa johonkin pariin tuntiin.
Samoin myös ei kannata liian orjallisesti alkaa rajoittaa itse painin katselua. Tottakai on hyvä sopia koska laitetaan setit pyörimään, mutta itse suurella todennäköisyydellä istun telkkarin/screenin edessä ehkä reilu puolet itse Rumblesta, tai en siis ainakaan liikaa uhraa aikaa illasta keskittyen 110% vain ja ainoastaan painiin. Ainoa syy, miksi tähän iltaan olisin osallistumassa, olisi uusien samanhenkisten ihmisten tapaaminen ja pääsisi vähän raottaa tätä foorumin mysteeristä verhoa ja näkemään minkälaista porukkaa te _oikeasti_ olette! Ei sitä kerkee tehdä, jos hiljentyy ja keskittyy vain ja ainoastaan painiin klo 20-1.30 (näin esimerkiksi).
Paini on se mikä meidät saa samaan tilaan ja sitä toki katsotaan ja siitä keskustellaan, mut kyllä itse ykkösenä on se ihan sosiaalinen kanssakäynti, rupattelu ja paskan läpän heitto. Ei näille voi aikarajoja pistää.
PS. Itse näin stadilaisena luonnollisesti haluisin aloittaa päivän hyvissä ajoin, kun siihen kerta on mahdollisuus! Mitään järkeä vasta klo 19 tulla hoodeille, ellei konkreettisia esteitä tälle (duunit, välimatka jne.). Ja toi Senate Penthouse vaikuttaa h**vetin hyvältä, hinta oikein sopiva omalle kukkarolle, vaikka tulisi vain 20 jantteria.
PPS. Tarkemmin tarkastelin tota Penthousea, siellä taitaa muuten tulla liian ahdasta? 14 istumapaikka tms, saunakin tommonen hikiseen 4-5 hengen? Just saying.... Kuhan nyt saisi kartutettua tarkan tulijamäärän sekä max budjetin, niin sit voidaan alkaa tosissaan niitä tiloja katsomaan.
Nuo eivät siis olleet mitään armeijan aikamääreitä, vaan pelkkä suuntaa antava hahmotukseni illan menosta. Saunoa saa vaikka koko vuorokauden, jos painin vahtaaminen ei nappaa – ja vice versa.
, sillä etenkin Rumble-ottelu on jokaiselle painifanille sellainen pyhä asia. Raw'n aikana saa minun puolestani örveltää niin paljon kuin tahtoo, mutta Rumblea olisi kiva kaikesta huolimatta nimenomaan kunnioittaa. En tarkoita, etteikö sen aikana saisi pitää hauskaa, mutta jos joku tyyliin laittaa Spotifysta musiikit täysille ottelun aikana, niin rusinathan ne siinä rasahtelevat.
Voin taata, ettei tuolla ole hiljaista, kun painia katsellaan. Parin kaljan jälkeen on suorastaan eeppistä imeytyä otteluihin intohimolla sisään. Väittäisinkin, että juuri tuo painin katseleminen on sitä parasta sosialisointia tuona iltana, kun pääsee kannustamaan Rumble-matsissa suosikkejaan ja vihaamaan inhokkejaan jne. Esimerkiksi Liverpoolissa kun katselimme SmackDownin ja NXT:n hotellilla nousuhumalassa eräänä iltana YP:n, Show_Stopperin ja Darien Fawksin kanssa, niin juuri silloin volyymi nousi kovaksi ja läppää lensi laidasta laitaan. Se on siis harhaluulo, jos kuvittelee, että painin katseleminen = 30 miestä istuu vaiti vierekkäin ja kritisoi elitistisesti painijoiden botcheja tms.Borga kirjoitti:Tottakai on hyvä sopia koska laitetaan setit pyörimään, mutta itse suurella todennäköisyydellä istun telkkarin/screenin edessä ehkä reilu puolet itse Rumblesta, tai en siis ainakaan liikaa uhraa aikaa illasta keskittyen 110% vain ja ainoastaan painiin. – – Ei sitä kerkee tehdä, jos hiljentyy ja keskittyy vain ja ainoastaan painiin klo 20-1.30 (näin esimerkiksi).
Istumapaikkoja on noin 30, kun kääntää sohvat valkokangasta vasten ja kantaa toisista huoneista muutaman lisätuolin videotykin ääreen. Njet problem, siis. Sauna on toki pienehkö, mutta eiköhän sen koko ole uhrattavissa, kun puntaroi tuon mestan muita ominaisuuksia (halpa, hyvä sijainti, kattoterassi, pitkä vuokra-aika yms.).Borga kirjoitti:Tarkemmin tarkastelin tota Penthousea, siellä taitaa muuten tulla liian ahdasta? 14 istumapaikka tms, saunakin tommonen hikiseen 4-5 hengen?
Tälle aikaisemmasta tekstistäni huolimattaDarien Fawks kirjoitti:Henkilökohtaisesti toivoisin kuitenkin, että myös tapahtumaa kunnioitettaisiin, eikä vain känniörvellettäisi päälle.
Volyymiä lisää, tai sitten vaan kaikki chanttaa "this is awesome".Darien Fawks kirjoitti:Tuntuisi, että painin katsominen kaljapäissään liki 30 ihmisen voimin voi olla aika epämukavakin kokemus. En sitten tiedä, miten tiloihin mahduttaudumme ja onko käynnissä samaan aikaan 10 keskustelua vaiko vain yksi. Henkilökohtaisesti toivoisin kuitenkin, että myös tapahtumaa kunnioitettaisiin, eikä vain känniörvellettäisi päälle.
Onko nuo tilat muuten millaisessa rakennuksessa, että saako sielä metelöidä vai pitääkö varoa ettei pidä liikaa meteliä?
Joo siis tottakai kannattaa pitää sellainen oma "liikkumatila" tapahtuman kanssa, mutta mielestäni on hyvä jos laitetaan suht tarkat kellonajat Rumblen ja Raw:n aloitusajoiksi. Tämä ihan sen takia, ettei aikataulu veny ihan mielettömästi. Kuitenkin ihan mukava pitää se mahdollisuus, että voi halutessaan käydä Helsingin yössä, vaikkei sitten lähtisikään. Myös monelle työssäkäyvälle voi olla haasteellista jaksaa keskittyä showpainiin kännipäissään jossain 3.00 aikoihin.Borga kirjoitti:Samoin myös ei kannata liian orjallisesti alkaa rajoittaa itse painin katselua. Tottakai on hyvä sopia koska laitetaan setit pyörimään, mutta itse suurella todennäköisyydellä istun telkkarin/screenin edessä ehkä reilu puolet itse Rumblesta, tai en siis ainakaan liikaa uhraa aikaa illasta keskittyen 110% vain ja ainoastaan painiin.
Kannattaa myös muistaa se, etteivät kaikki välttämättä sauno. Itse en ainakaan ole mikään hirveän kova löylymestarienska kirjoitti:Istumapaikkoja on noin 30, kun kääntää sohvat valkokangasta vasten ja kantaa toisista huoneista muutaman lisätuolin videotykin ääreen. Njet problem, siis. Sauna on toki pienehkö, mutta eiköhän sen koko ole uhrattavissa, kun puntaroi tuon mestan muita ominaisuuksia (halpa, hyvä sijainti, kattoterassi, pitkä vuokra-aika yms.).
Viimeksi muokannut Dedu, Ti 25.11.2014 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
- The Rocker
Royal Rumble juomapeli... aina kun joku eliminoidaan juodaan. Kun joku ei aktiivipainija osallistuu otteluun juodaan... saisihan noilla kahdella jo ihan kivan pelin aikaiseksi. Känniörvellystähän ei tosiaan mielellään ja koitan itse skarpata asian suhteen. Joskus saattaa mennä vähän liikaa illan aikana.Darien Fawks kirjoitti:Tuntuisi, että painin katsominen kaljapäissään liki 30 ihmisen voimin voi olla aika epämukavakin kokemus. En sitten tiedä, miten tiloihin mahduttaudumme ja onko käynnissä samaan aikaan 10 keskustelua vaiko vain yksi. Henkilökohtaisesti toivoisin kuitenkin, että myös tapahtumaa kunnioitettaisiin, eikä vain känniörvellettäisi päälle.Myös tästä kyllä aika lailla täysin eri mieltä, sillä ei se painin katseleminen tarkoita sitä, etteikö jengi voisi jutella tai kaljoitella samaan aikaan. Oma ajatukseni on itse asiassa ihan päinvastainen: paini ainoastaan kirvoittaa keskustelua, kun voi puhua omista näkemyksistään jne., mikä oli vaikkapa Liverpoolissa todella viihdyttävää ja hauskaa. Miksei esim. Royal Rumble -matsissa voisi soveltaa vaikka jotain juomapeliäkin?
Alkamisajan suhteen ei ole juurikaan väliä kunhan ei kymmeneltä aamulla tarvitse paikalle raahautua.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
29 shottia + mahdolliset ei-aktiivipainijat. Illan ohjelmassa siis Royal Rumble-matsin katsominen, ja Last Man Standing-matsiin osallistuminen. Kuka on jalkeilla vielä 30-40 shotin jälkeen?The Rocker kirjoitti: Royal Rumble juomapeli... aina kun joku eliminoidaan juodaan. Kun joku ei aktiivipainija osallistuu otteluun juodaan... saisihan noilla kahdella jo ihan kivan pelin aikaiseksi. Känniörvellystähän ei tosiaan mielellään ja koitan itse skarpata asian suhteen. Joskus saattaa mennä vähän liikaa illan aikana.
Alkamisajan suhteen ei ole juurikaan väliä kunhan ei kymmeneltä aamulla tarvitse paikalle raahautua.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
- Mr.Perfekt
39-shottia jos menevät 40-miehen Rumblella niinkuin dirt sheetit on huhuilleet. Saattaa alkaa ukkoa kaatumaan aika tiuhaan tahtiin riippuen siitä mitä niissä shottilaseissa on.Dedu kirjoitti:29 shottia + mahdolliset ei-aktiivipainijat. Illan ohjelmassa siis Royal Rumble-matsin katsominen, ja Last Man Standing-matsiin osallistuminen. Kuka on jalkeilla vielä 30-40 shotin jälkeen?The Rocker kirjoitti: Royal Rumble juomapeli... aina kun joku eliminoidaan juodaan. Kun joku ei aktiivipainija osallistuu otteluun juodaan... saisihan noilla kahdella jo ihan kivan pelin aikaiseksi. Känniörvellystähän ei tosiaan mielellään ja koitan itse skarpata asian suhteen. Joskus saattaa mennä vähän liikaa illan aikana.
En varmaan itse paikalle tule, mutta toivotaan että tulee hauska ilta teille jotka osallistutte.
Juu kyllä toi penthouse on ehdottomasti paras vaihtoehto. Hyvä posti myös enskalta, juurikin näin sen pitää mennä. Itsekin alussa hätkähdin tuota istumapaikkojen määrää, mutta tuolla lukee siis että 14 paikan ruokapöytä, eikä suinkaan koko tilojen istumapaikat. Jos oikein ahtaaksi käy, niin revitään sängystä patjat irti ja kuskataan lattialle, puf, 8 paikkaa lisää.
Nyt kovasti haluaisinkin, että porukka vähän heräilisi tuossa ilmottautumisessa. Tällä hetkellä minun ja Enskan lisäksi on tullut vain kuusi (6) ilmottautumista. Huhuu!!
Nyt kovasti haluaisinkin, että porukka vähän heräilisi tuossa ilmottautumisessa. Tällä hetkellä minun ja Enskan lisäksi on tullut vain kuusi (6) ilmottautumista. Huhuu!!
Big Show ja Kane
enskan bandwagonissa myös. Voi tosin olla, että tuo hinta on lauantaisin vähän enempi (onko joku tarkistanut?), mutta jo sillon noita selatessa tuo tuntui parhaalta vaihtoehdolta. Enkä edes silloin tajunnut, että tuolla olisi tosiaan mahdollisuus myös ulkopaikkakuntalaisilla yöpyä. Itse en perhesyistä valitettavasti pysty ketään majoittamaan, lienee viimeaikojen toilailuiden jälkeen hiinä kinthaalla että saa edes ite tulla himaan yöks 
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
Hienoja vaihtoehtoja, käy itselle ainakin mikä vaan. Pääasia että Rumble nähdään ja hiki haisee.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- The Rocker
Kunhan ei sperma.kossi5 kirjoitti:Hienoja vaihtoehtoja, käy itselle ainakin mikä vaan. Pääasia että Rumble nähdään ja hiki haisee.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
Joo, ilmoittautukaa mahdollisimman pian, jotta voidaan varata hyvä paikka ennen kuin on liian myöhäistä. Sanotaan nyt niin, että ilmoittautua pitäisi viimeistään 30.11. mennessä. Pakko olla vähän natsi tässä asiassa, sillä tiloja menee koko ajan. Hyvä tila, hyvä ilta.ViiZei kirjoitti:Nyt kovasti haluaisinkin, että porukka vähän heräilisi tuossa ilmottautumisessa. Tällä hetkellä minun ja Enskan lisäksi on tullut vain kuusi (6) ilmottautumista. Huhuu!!
Ilmoittautumiset siis yksityisviestitse ViiZeille. Muistakaa ilmoittaa myös hinta, jonka olette valmis tilan vuokraan sijoittamaan (esim. 10 €, 20 €, 30 € jne.).
Myös myöhemmin voi toki ilmoittautua mukaan, jos tilaan vaan mahtuu, mutta paikka varataan nyt ilmoittautuvien henkilöiden lukumäärän ja hintatoiveiden perusteella.