- Kohta siitäkin on jo viitisen kuukautta kun lähetin pyynnön Keskustelijat -ryhmään. Miksi siinä pitää kestää niin paljon oikeasti? Täällä on ihan varmasti ollut sellaisia yrittäjiä, joista olisi voinut muovautua vaikka kuinka hyviä kirjoittajia mutta heille ei anneta tätä mahdollisuutta, kuten ei minullekkaan. Miksi ylläpito ei jaksa edes käydä täällä? Mitä nyt olen lueskellut topikkeja niin meno vaikuttaa mukavalle ja olisi tosi mukavaa päästä itse osallistumaan siihen ryhmään mutta kun sitä tilaisuutta ei anneta.
Siinä kestää niin kauan, koska Trisulla ja TM:llä on muuta tekemistä. Tämä foorumi on kuitenkin heille satunnainen harrastus, jota silloin tällöin käydään vilkaisemassa, ja kun käydään, ei kaikki välttämättä osu silmiin. Muisa myös että molemmille lähetetään yhä useita pyyntöjä, joten huonolla tuurilla olet lähettänyt omasi sille joka käy harvemmin, tai sille jolla on ruuhkaisempi inbox. Kyse ei ole mistään mahdollisuuksien antamatta jättämisestä, vaan yksinkertaisesti ajan- ja/tai mielenkiinnon puutteesta.
- Toinen mikä risoo, on se ettei blogeja pääse lukemaan. Se olisi mielenkiintoista mitä muut rustaavat blogeihinsa, olenhan itsekkin bloggeri. Minä esitän rakentavan kysymyksen ja toivon että tähän vastattaisiin: miksi ihmeessä Ei-keskustelijat eivät pääse lukemaan blogeja? Mitä tällä saavutetaan? Mitä haittaakaan siitä olisi?
Yksi alue lisää moderoitavaksi, jos siis samalla kertaa kommentointi on mahdollinen. Tietty jos sen saa jotenkin pois niin ikävä juttu. Ette te siinä kuitenkaan mitään menetä, runoja enimmäkseen, ja pari kertaa vuodessa jonkun itsetutkiskeluviestin. Mielenkiintoisia ne kyllä ovat, mutta sen verran harvoin päivitetään että ei niiden lukuoikeudesta paljon kostu.
- Miksi, miksi, miksi? Miksi ihmeessä näiden hakemuksien käsittelyä ei voi antaa moderaattoreidein tehtäväksi? Mitä pahaakaan siinä olisi? Tietenkin jos joku väärinkäyttää sitä virkaa, voi samantien heittää sen helvettiin porukasta mutta ideana se on hyvä, mutta miten olisi toteutuksen aika? Muutoksia tarviitaan pikimmiten, jotta tulevat, uudet, mahdollisesti hyvät kirjoittajat pääsisivät keskustelemaan WWE:stä taikka TNA:sta.
Moderaattoreille ei anneta oikeuksia koska niitä harvoja joille niitä voitaisiin edes harkita ei kiinnosta. Modet eivät halua oikeuksia ja vastuuta, ja Trisu ja TM eivät halua niitä antaa. Tarkempia perusteluita (ja vastauksia kysymyksiisi) löydät tästä ketjusta (ja Parannuksia WrestlingAlertiin -topicista), sillä aihe on aika usein käsitelty. Jos tahdot muutosta, kannattaa ottaa yhteyttä admineihin ja tehdä tarjous. Tämän foorumin ylläpito ei ole kuitenkaan ilmaista touhua, eikä Trisulla ja TM:llä ole yhtään mitään velvollisuuksia ketään kohtaan. Osta pois niin voit itse päättää mieleisesi säännöt, päästää keskustelijaksi kenet haluat, tai vaikka luopua avoimesta kokonaan.
- Olen seurannut vapaapainia viitisen vuotta ja olen nauttinut joka hetkestä. Tämän foorumin löysin tämän vuoden puolelta ja ah, kuinka mukavaa oli huomata että täällä oli matsien arvostelu -keskustelutriidejä ja keskustelua vaikkapa WWE:stä. Sitten petyn huomatessani että minun pitää ensin odottaa että ylläpito käy hyväksymässä sen hakemuksen ja sitten päästä kirjoittelemaan. Toimiva konsepti, jos olisi joku jota sitä ylläpitäisi.
Kyllä sitä ylläpidetään. Kuten sanoin, tämä on maksullinen harrastus admineille, eivätkä hekään maksa huvikseen jostain mitä eivät käytä.
Tämä viesti on ansainnut papukaijamerkin! -R