Kysymyksiä
Kysymyksiä
Tähän aiheeseen voitte esittää kysymyksiänne foorumin toiminnasta ja epäselviksi jääneistä asioista. Ylläpito, moderaattorit ja muut foorumin käyttäjät vastailevat kysymyksiinne.
Nyt olisi sellainen ongelma, että en saa sitä toimintoa, jossa tulee aina sähköpostiini viesti, kun johonkin aiheeseeni on vastattu pois päältä. Olen käynyt pariinkin eri otteseen käynyt laittamasa toiminnon pois päältä, mutta se ei vain lähde lopullisesti. Missä vika?
R.I.P. Inbred Western Macho Pro Rasslin'
Kun se toiminto on päällä, se jättää jokaiseen aiheeseen merkinnän siitä, että haluat seurata sitä. Jos siis et halua enää seurata jotain tiettyä aihetta, mene aiheeseen ja hae sen alareunasta pieni linkki, missä lukee jotain suuntaan 'Lopeta aiheen seuraaminen', tjsp. Paina sitä. Jos olet ehtinyt seurata montaa topicia, niin sinulla saattaa olla hiukan työtä edessä...
- The Blasterpiece
TM. Hän koko sivuston aloitti aikoinaan, ja oli ainoa ylläpitäjä viime syksyyn asti, jolloin WWE Now! avattiin jonkinlaisen tauon jälkeen nimellä WrestlingAlert. Tuolloin minä liityin tiimiin.BlasterMaster kirjoitti:Tämä kysymys liittyy WWE Now!:iin. Ketkä olivat sen mustasivuisen WWE Now!:in ylläpitäjät?
Uskoisin että sitten kun/jos moderaattorin paikka vapautuu niin paikkaa ei varmaankaan laiteta avoimeen hakuun. Henkilökohtainen yhteys niihin joita ylläpito pitää moderaattorin paikan arvoisena lienee todennäköisempi vaihtoehto.The Champion kirjoitti:Ei sattuisi olemaan moderaattorin paikkaa vapaana?
Vaikka sekään ei kyllä kerro mistä arpajaisista Ares sai omansa...
On minussa ainakin se etu, että olen täällä aina... // Ares
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
Kieltämättä tuo yhteys takaa ainakin jonkinlaisen luottamussuhteen, mutta ei se mikään edellytys moderaattoriksi pääsemiselle (itse käyttäisin kylläkin sanaa 'joutuminen'...) ole. Lähinnä otetaan huomioon se, kuinka kauan on foorumilla viipynyt (-> kuinka hyvin tuntee foorumin "tavat"), kuinka paljon on foorumilla (Arse <3) ym. foorumiin liittyvää. Eli serkkuni Erkko ei pääse (... joudu) moderaattoriksi vain koska on serkkuni, ellei sitten ole Arsen long lost twin.Silly Cow kirjoitti:Uskoisin että sitten kun/jos moderaattorin paikka vapautuu niin paikkaa ei varmaankaan laiteta avoimeen hakuun. Henkilökohtainen yhteys niihin joita ylläpito pitää moderaattorin paikan arvoisena lienee todennäköisempi vaihtoehto.The Champion kirjoitti:Ei sattuisi olemaan moderaattorin paikkaa vapaana?
Lähinnä tarkoitin että ylläpito ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä niihin joita se pitää sopivana siihen paikkaan.Trisu kirjoitti:Kieltämättä tuo yhteys takaa ainakin jonkinlaisen luottamussuhteen, mutta ei se mikään edellytys moderaattoriksi pääsemiselle (itse käyttäisin kylläkin sanaa 'joutuminen'...) ole.
Aina ei pitäisi kirjoittaa niin monimutkaisesti kuin osaa...
"Not if I can help it!"
"Not if I can help it!"
Ah, asia selvä. No tulipahan nyt tuo toinenkin asia sitten selvennettyä kaikille...Silly Cow kirjoitti:Lähinnä tarkoitin että ylläpito ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä niihin joita se pitää sopivana siihen paikkaan.Trisu kirjoitti:Kieltämättä tuo yhteys takaa ainakin jonkinlaisen luottamussuhteen, mutta ei se mikään edellytys moderaattoriksi pääsemiselle (itse käyttäisin kylläkin sanaa 'joutuminen'...) ole.
Mutta vielä on selvittämättä, että onko Erkko minun kaksoisveljeni, mikä johtaa osaltaa muihin kysymyksiin:[list][*]Olenko minä Trisun serkku?
[*]Kestääkö maailma kahta Aresta?
[*]Pitäisikö minun mennä jo nukkumaan?[/list]// Ares
PS. Ja vielä yksi: Jos täältä on kadonnut about 1000 viestiä, miten on mahdollista, että minulta on hävinnyt vain about 10?[/color]
Ystäväni rekisteröityi foorumeille käyttäjänimellä cerebral asassin. Nyt joku on selvästi matkinut häntä ja on ottanut käyttäjänimen CerebralAsassin. Eikö asialle voi tehdä mitään, esim pyytää CerebralAsassinia muuttamaan nimensä vähemmän samanlaiseen muotoon?
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."
Jospa nyt otetaan se oma järki käyttöön näissä asioissa. Tuskin kukaan jaksaa laskea kuinka monta 'Rey619'/'Rey-619'/'reiska619' -nimimerkkiä (ah, Rey-esimerkit eivät minulta lopu koskaan..) foorumilta löytyy, ja tämän lisäksi vielä metsästää ensimmäinen variaatio näistä poistaen loput muunnelmat. Mikäli haluaa "pitää nimensä" on syytä keksiä omaperäinen nimimerkki, ja painifoorumilla tuo kaverisi nimimerkki nyt ei varsinaisesti omaperäisyyden eliittiä edusta.
Toki mikäli joku nyt tarkoituksenomaisesti koettaa esiintyä jonakin toisena henkilönä, puutumme asiaan. Muussa tapauksessa meillä ei todellakaan ole aikaa puuttua jokaiseen toista muistuttavaan nimimerkkiin, ja oletamme, että isot ja fiksut foorumilaisemme osaavat hoitaa itse asiansa yksityisviestein.
Toki mikäli joku nyt tarkoituksenomaisesti koettaa esiintyä jonakin toisena henkilönä, puutumme asiaan. Muussa tapauksessa meillä ei todellakaan ole aikaa puuttua jokaiseen toista muistuttavaan nimimerkkiin, ja oletamme, että isot ja fiksut foorumilaisemme osaavat hoitaa itse asiansa yksityisviestein.
- The Blasterpiece
Niin tähän kysymykseen ei ole vielä tullut vastausta ja minuakin kiinnostaisi. Ainaskin Nahkalla, Devellä, Blizillä ja BigShowManilla on tämä arvonimi.Justice kirjoitti: Mutta olisi kysyttävää: En tiedä mikä on Jemma. Kertokaapa joku hieman faktaa/historiaa tästä 'tittelistä' (Proud Member Of Jemma), joka joidenkin käyttäjien nimen alla komeilee.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- The Blasterpiece
Herrasmiesliiga on ainaskin. Ja tottakai törkimys.Velibisse kirjoitti:Mitä muita "titteleita" on . paitsi tuo Jemma ja Queen Of The World?BlasterMaster kirjoitti:Niin tähän kysymykseen ei ole vielä tullut vastausta ja minuakin kiinnostaisi. Ainaskin Nahkalla, Devellä, Blizillä ja BigShowManilla on tämä arvonimi.Justice kirjoitti: Mutta olisi kysyttävää: En tiedä mikä on Jemma. Kertokaapa joku hieman faktaa/historiaa tästä 'tittelistä' (Proud Member Of Jemma), joka joidenkin käyttäjien nimen alla komeilee.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- forMANKIND
Herrasmiesmoderaattorikin on ihan hyvä titteli...
Näin sitä pitää.../////forMANKIND
Pitikö sinun nyt sitten mennä pilaamaan hyvä (sekä tarkkaavaisuutta vaativa) vitsi tuolla silmiinpistävällä mode-editillä?
Tietenkin, koska kyseessä oli kunniani. Tai no sen rippeet./////MANCUM
Näin sitä pitää.../////forMANKIND
Pitikö sinun nyt sitten mennä pilaamaan hyvä (sekä tarkkaavaisuutta vaativa) vitsi tuolla silmiinpistävällä mode-editillä?
Tietenkin, koska kyseessä oli kunniani. Tai no sen rippeet./////MANCUM
Viimeksi muokannut Silly Cow, Ke 17.11.2004 20:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Not if I can help it!"
"Not if I can help it!"
- forMANKIND
Mikä jäi epäselväksi niin se, että oletko sinä nainen vai miksi minä muka asiasta raivotuisin? Itsepä tittelisi vonguit ja minä vain naputtelin sen paikalleen.forMANKIND kirjoitti:Hei hei hei! Herrasmiesmoderaattorin tittelin on itse kuningatar minulle suonut, joten ei kannata siihen puuttua, koska muuten saa todella suuret vihat päälleen. Sinäkin olet varmasti joskus kokenut naisen raivon. Jos et, niin ei kannata kokeilla.
EDIT: Hmh.. näin jälkeenpäin luettuna tämä kuulostaa jotenkin ilkeältä viestiltä. Ja pois sellaiset minusta. Eli viestin sävyn EI kuulu kuulostaa ilkeältä, olen rauhaa rakastava ja mitälie
Viimeksi muokannut Trisu, Ke 17.11.2004 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.