Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Trisu
Queen of the World
Viesti:

Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Trisu » La 10.07.2004 16:24

Tähän aiheeseen voitte esittää kysymyksiänne foorumin toiminnasta ja epäselviksi jääneistä asioista. Ylläpito, moderaattorit ja muut foorumin käyttäjät vastailevat kysymyksiinne.

A.K.

Viesti Kirjoittaja A.K. » Pe 06.08.2004 22:41

Nyt olisi sellainen ongelma, että en saa sitä toimintoa, jossa tulee aina sähköpostiini viesti, kun johonkin aiheeseeni on vastattu pois päältä. Olen käynyt pariinkin eri otteseen käynyt laittamasa toiminnon pois päältä, mutta se ei vain lähde lopullisesti. Missä vika?
R.I.P. Inbred Western Macho Pro Rasslin'

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Pe 06.08.2004 22:52

Kun se toiminto on päällä, se jättää jokaiseen aiheeseen merkinnän siitä, että haluat seurata sitä. Jos siis et halua enää seurata jotain tiettyä aihetta, mene aiheeseen ja hae sen alareunasta pieni linkki, missä lukee jotain suuntaan 'Lopeta aiheen seuraaminen', tjsp. Paina sitä. Jos olet ehtinyt seurata montaa topicia, niin sinulla saattaa olla hiukan työtä edessä...
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Ke 29.09.2004 15:53

Tämä kysymys liittyy WWE Now!:iin. Ketkä olivat sen mustasivuisen WWE Now!:in ylläpitäjät?

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ke 29.09.2004 15:56

BlasterMaster kirjoitti:Tämä kysymys liittyy WWE Now!:iin. Ketkä olivat sen mustasivuisen WWE Now!:in ylläpitäjät?
TM. Hän koko sivuston aloitti aikoinaan, ja oli ainoa ylläpitäjä viime syksyyn asti, jolloin WWE Now! avattiin jonkinlaisen tauon jälkeen nimellä WrestlingAlert. Tuolloin minä liityin tiimiin.

Rowdy

Viesti Kirjoittaja Rowdy » Ma 11.10.2004 18:40

Millä ohjelmalla sivut on tehty?
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Ma 11.10.2004 19:03

Ei varsinaisesti tietoa, mutta väittäisinpä, että pääasiassa elbow greasella ja jollain tekstieditorilla.
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ma 11.10.2004 20:38

Ares veikkasi aika hyvin, elikkä sivut syntyvät tekstieditorin, Photoshopin ja Paint Shop Pro:n tehokkaalla hyödyntämisellä (joitakin valmiita php-skriptejä lukuunottamatta).
It's . You know what that means.

Silly Cow

Viesti Kirjoittaja Silly Cow » Su 24.10.2004 21:48

The Champion kirjoitti:Ei sattuisi olemaan moderaattorin paikkaa vapaana?
Uskoisin että sitten kun/jos moderaattorin paikka vapautuu niin paikkaa ei varmaankaan laiteta avoimeen hakuun. Henkilökohtainen yhteys niihin joita ylläpito pitää moderaattorin paikan arvoisena lienee todennäköisempi vaihtoehto.

Vaikka sekään ei kyllä kerro mistä arpajaisista Ares sai omansa...

On minussa ainakin se etu, että olen täällä aina... // Ares
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"

-Transformers: FFoD-

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Su 24.10.2004 22:08

Silly Cow kirjoitti:
The Champion kirjoitti:Ei sattuisi olemaan moderaattorin paikkaa vapaana?
Uskoisin että sitten kun/jos moderaattorin paikka vapautuu niin paikkaa ei varmaankaan laiteta avoimeen hakuun. Henkilökohtainen yhteys niihin joita ylläpito pitää moderaattorin paikan arvoisena lienee todennäköisempi vaihtoehto.
Kieltämättä tuo yhteys takaa ainakin jonkinlaisen luottamussuhteen, mutta ei se mikään edellytys moderaattoriksi pääsemiselle (itse käyttäisin kylläkin sanaa 'joutuminen'...) ole. Lähinnä otetaan huomioon se, kuinka kauan on foorumilla viipynyt (-> kuinka hyvin tuntee foorumin "tavat"), kuinka paljon on foorumilla (Arse <3) ym. foorumiin liittyvää. Eli serkkuni Erkko ei pääse (... joudu) moderaattoriksi vain koska on serkkuni, ellei sitten ole Arsen long lost twin.

Silly Cow

Viesti Kirjoittaja Silly Cow » Su 24.10.2004 22:12

Trisu kirjoitti:Kieltämättä tuo yhteys takaa ainakin jonkinlaisen luottamussuhteen, mutta ei se mikään edellytys moderaattoriksi pääsemiselle (itse käyttäisin kylläkin sanaa 'joutuminen'...) ole.
Lähinnä tarkoitin että ylläpito ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä niihin joita se pitää sopivana siihen paikkaan.

Aina ei pitäisi kirjoittaa niin monimutkaisesti kuin osaa...
"Not if I can help it!"

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Su 24.10.2004 23:04

Silly Cow kirjoitti:
Trisu kirjoitti:Kieltämättä tuo yhteys takaa ainakin jonkinlaisen luottamussuhteen, mutta ei se mikään edellytys moderaattoriksi pääsemiselle (itse käyttäisin kylläkin sanaa 'joutuminen'...) ole.
Lähinnä tarkoitin että ylläpito ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä niihin joita se pitää sopivana siihen paikkaan.
Ah, asia selvä. No tulipahan nyt tuo toinenkin asia sitten selvennettyä kaikille...

Mutta vielä on selvittämättä, että onko Erkko minun kaksoisveljeni, mikä johtaa osaltaa muihin kysymyksiin:[list][*]Olenko minä Trisun serkku?
[*]Kestääkö maailma kahta Aresta?
[*]Pitäisikö minun mennä jo nukkumaan?[/list]// Ares

PS. Ja vielä yksi: Jos täältä on kadonnut about 1000 viestiä, miten on mahdollista, että minulta on hävinnyt vain about 10?[/color]

Rowdy

Viesti Kirjoittaja Rowdy » To 04.11.2004 16:25

Ystäväni rekisteröityi foorumeille käyttäjänimellä cerebral asassin. Nyt joku on selvästi matkinut häntä ja on ottanut käyttäjänimen CerebralAsassin. Eikö asialle voi tehdä mitään, esim pyytää CerebralAsassinia muuttamaan nimensä vähemmän samanlaiseen muotoon?
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » To 04.11.2004 16:32

Senkus pyydätte, yksityisviestillähän tuo hoituu.
It's . You know what that means.

Rowdy

Viesti Kirjoittaja Rowdy » To 04.11.2004 16:39

Eli minäkin voisin vaikka huoletta heittää käyttäjänimekseni tm?

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » To 04.11.2004 16:58

Jospa nyt otetaan se oma järki käyttöön näissä asioissa. Tuskin kukaan jaksaa laskea kuinka monta 'Rey619'/'Rey-619'/'reiska619' -nimimerkkiä (ah, Rey-esimerkit eivät minulta lopu koskaan..) foorumilta löytyy, ja tämän lisäksi vielä metsästää ensimmäinen variaatio näistä poistaen loput muunnelmat. Mikäli haluaa "pitää nimensä" on syytä keksiä omaperäinen nimimerkki, ja painifoorumilla tuo kaverisi nimimerkki nyt ei varsinaisesti omaperäisyyden eliittiä edusta.

Toki mikäli joku nyt tarkoituksenomaisesti koettaa esiintyä jonakin toisena henkilönä, puutumme asiaan. Muussa tapauksessa meillä ei todellakaan ole aikaa puuttua jokaiseen toista muistuttavaan nimimerkkiin, ja oletamme, että isot ja fiksut foorumilaisemme osaavat hoitaa itse asiansa yksityisviestein.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 04.11.2004 17:16

Painijoiden nimiä/lisänimiä on hieman hankala omistaa, siksipä omaperäisyyttä tuetaan tai pikemminkin suositellaan. Kannattaa kuitenkin miettiä nimimerkkiä pidemmän päälle, ettei joudu roikkumaan foorumilla toista vuotta runkkarina.

Kuva

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » La 06.11.2004 12:40

Justice kirjoitti: Mutta olisi kysyttävää: En tiedä mikä on Jemma. Kertokaapa joku hieman faktaa/historiaa tästä 'tittelistä' (Proud Member Of Jemma), joka joidenkin käyttäjien nimen alla komeilee.
Niin tähän kysymykseen ei ole vielä tullut vastausta ja minuakin kiinnostaisi. Ainaskin Nahkalla, Devellä, Blizillä ja BigShowManilla on tämä arvonimi.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Hyppynen

Viesti Kirjoittaja Hyppynen » La 06.11.2004 14:06

Se siinä on vähän ideanakin ettette tiedä mistä on kysymys =;

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Ke 17.11.2004 20:02

Velibisse kirjoitti:
BlasterMaster kirjoitti:
Justice kirjoitti: Mutta olisi kysyttävää: En tiedä mikä on Jemma. Kertokaapa joku hieman faktaa/historiaa tästä 'tittelistä' (Proud Member Of Jemma), joka joidenkin käyttäjien nimen alla komeilee.
Niin tähän kysymykseen ei ole vielä tullut vastausta ja minuakin kiinnostaisi. Ainaskin Nahkalla, Devellä, Blizillä ja BigShowManilla on tämä arvonimi.
Mitä muita "titteleita" on . paitsi tuo Jemma ja Queen Of The World? :oops:
Herrasmiesliiga on ainaskin. Ja tottakai törkimys.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

forMANKIND

Viesti Kirjoittaja forMANKIND » Ke 17.11.2004 20:05

Herrasmiesliiga on teh titteli.

Silly Cow

Viesti Kirjoittaja Silly Cow » Ke 17.11.2004 20:11

Herrasmiesmoderaattorikin on ihan hyvä titteli...
Näin sitä pitää.../////forMANKIND
Pitikö sinun nyt sitten mennä pilaamaan hyvä (sekä tarkkaavaisuutta vaativa) vitsi tuolla silmiinpistävällä mode-editillä?
Tietenkin, koska kyseessä oli kunniani. Tai no sen rippeet./////MANCUM
Viimeksi muokannut Silly Cow, Ke 17.11.2004 20:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Not if I can help it!"

forMANKIND

Viesti Kirjoittaja forMANKIND » Ke 17.11.2004 20:14

Hei hei hei! Herrasmiesmoderaattorin tittelin on itse kuningatar minulle suonut, joten ei kannata siihen puuttua, koska muuten saa todella suuret vihat päälleen. Sinäkin olet varmasti joskus kokenut naisen raivon. Jos et, niin ei kannata kokeilla.

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ke 17.11.2004 20:27

forMANKIND kirjoitti:Hei hei hei! Herrasmiesmoderaattorin tittelin on itse kuningatar minulle suonut, joten ei kannata siihen puuttua, koska muuten saa todella suuret vihat päälleen. Sinäkin olet varmasti joskus kokenut naisen raivon. Jos et, niin ei kannata kokeilla.
Mikä jäi epäselväksi niin se, että oletko sinä nainen vai miksi minä muka asiasta raivotuisin? Itsepä tittelisi vonguit ja minä vain naputtelin sen paikalleen.

EDIT: Hmh.. näin jälkeenpäin luettuna tämä kuulostaa jotenkin ilkeältä viestiltä. Ja pois sellaiset minusta. Eli viestin sävyn EI kuulu kuulostaa ilkeältä, olen rauhaa rakastava ja mitälie :heart:
Viimeksi muokannut Trisu, Ke 17.11.2004 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Velibisse

Viesti Kirjoittaja Velibisse » Ke 17.11.2004 20:45

Eli aika monella on siis tämä herrasmiesliiga -titteli" :)
The Crippler Crossface make`s you TAP OUT!
Chris Benoit..

Vastaa Viestiin