Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Merovingi

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 02.10.2012 12:17

MR.Off Topic kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti::rofl:

Tässä kaikessa "parasta" on se, että en sittenkään ole ihan varma että kirjoittaako toi spede näitä juttuja ihan tosissaan, vai onko kyseessä oikeasti pelkkä yksinäinen trolli. Molemmat vaihtoehdot tuntuvat ihan mahdollisilta.
Hei Mero perustetaanko prätkäklubi. Mie ainaki liittysin ku ooot niin hirveen hirvee rikollinen. :lol:
Joo, mulla on jo nahkatakki valmiina. Enää tarttisi moottoripyörän. Ja moottoripyöräkortin.

Valkopeuran jutut sen sijaan huononevat päivä päivältä... Yrittäisit nyt edes. :D
hevosen k**pä

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 02.10.2012 13:19

Merovingi kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
Hei Mero perustetaanko prätkäklubi. Mie ainaki liittysin ku ooot niin hirveen hirvee rikollinen. :lol:
Joo, mulla on jo nahkatakki valmiina. Enää tarttisi moottoripyörän. Ja moottoripyöräkortin.

Valkopeuran jutut sen sijaan huononevat päivä päivältä... Yrittäisit nyt edes. :D
Ei sitä kortilla ajeta ja noh eihän se niin iso juttu ole, jos moottori jää pois. Pyöräklubi saakeli vie. Natural Born Cyclers.

BTW, ei hajuakaan miksi alunperin lainasin Demaria.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ti 02.10.2012 13:22

MR.Off Topic kirjoitti:
Merovingi kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:

Ei sitä kortilla ajeta ja noh eihän se niin iso juttu ole, jos moottori jää pois. Pyöräklubi saakeli vie. Natural Born Cyclers.

BTW, ei hajuakaan miksi alunperin lainasin Demaria.
Voiko nollaseittemän derbillä liittyä?

MiksuSH

Viesti Kirjoittaja MiksuSH » Pe 12.10.2012 17:12

- Kirjoitusoikeuksia edelleen odotetaan. Ei mulla muuta.

- Jotta ei menisi heti offtopikiksi, niin milloin tuo itse pääsivusto aukeaa?
I have climbed highest mountains
I have run through the fields
Only to be with you

U2 - I still haven't found what i'm looking for

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 12.10.2012 18:30

MiksuSH kirjoitti:- Jotta ei menisi heti offtopikiksi, niin milloin tuo itse pääsivusto aukeaa?
Ens viikolla.

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Pe 12.10.2012 19:35

MiksuSH kirjoitti:- Kirjoitusoikeuksia edelleen odotetaan. Ei mulla muuta.

- Jotta ei menisi heti offtopikiksi, niin milloin tuo itse pääsivusto aukeaa?
Voitko linkata sun blogissa esiintyneen Ronjan kuvia tai jotain. Kauheen tyypillinen muija pisti oikein itsellä kunnolla vihaks. Symppispisteitä sulle :cheers:
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » La 13.10.2012 10:46

Ravenwood kirjoitti:
MiksuSH kirjoitti:- Jotta ei menisi heti offtopikiksi, niin milloin tuo itse pääsivusto aukeaa?
Ens viikolla.
Tässä hieman esimakua uudesta designista jonka eteen on nähty viikkoja vaivaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 17.11.2012 00:22

Hellhoundilla on avatarinaan gif. tiedosto. Eivätkös nämä tiedostotyypit olleet kiellettyinä avatareissa ainakin vanhalla foorumilla? Ei muuten mitään tuli vaan mieleen tällainen asia. Tai jotain tuonnepäin.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » La 17.11.2012 01:41

Vasikka!
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 17.11.2012 01:43

Coca kirjoitti:Vasikka!
Luonnollisesti!
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » Ma 19.11.2012 02:27

The Rocker kirjoitti:Hellhoundilla on avatarinaan gif. tiedosto. Eivätkös nämä tiedostotyypit olleet kiellettyinä avatareissa ainakin vanhalla foorumilla?
Emme elä enää vuotta 2004...onneksi

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ma 19.11.2012 09:28

Kuunlento kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:Hellhoundilla on avatarinaan gif. tiedosto. Eivätkös nämä tiedostotyypit olleet kiellettyinä avatareissa ainakin vanhalla foorumilla?
Emme elä enää vuotta 2004...onneksi
Mutta gif-avatarit ovat edelleen kiellettyjä...onneksi.

T: Kaikille gif-avatarit ja foorumin vasen reuna muuttuu hypnotisoivaksi ripuliksi.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ma 19.11.2012 10:08

No eihän gif-formaatissa ole mitään vikaa, kunhan ei ole animoitu gif.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ma 19.11.2012 23:06

Riveni kirjoitti:No eihän gif-formaatissa ole mitään vikaa, kunhan ei ole animoitu gif.
Totta, jännästi vaan tuli gifistä automaattisesti mieleen animaatio.

MiksuSH

Viesti Kirjoittaja MiksuSH » To 27.12.2012 01:24

- Kohta siitäkin on jo viitisen kuukautta kun lähetin pyynnön Keskustelijat -ryhmään. Miksi siinä pitää kestää niin paljon oikeasti? Täällä on ihan varmasti ollut sellaisia yrittäjiä, joista olisi voinut muovautua vaikka kuinka hyviä kirjoittajia mutta heille ei anneta tätä mahdollisuutta, kuten ei minullekkaan. Miksi ylläpito ei jaksa edes käydä täällä? Mitä nyt olen lueskellut topikkeja niin meno vaikuttaa mukavalle ja olisi tosi mukavaa päästä itse osallistumaan siihen ryhmään mutta kun sitä tilaisuutta ei anneta.

- Toinen mikä risoo, on se ettei blogeja pääse lukemaan. Se olisi mielenkiintoista mitä muut rustaavat blogeihinsa, olenhan itsekkin bloggeri. Minä esitän rakentavan kysymyksen ja toivon että tähän vastattaisiin: miksi ihmeessä Ei-keskustelijat eivät pääse lukemaan blogeja? Mitä tällä saavutetaan? Mitä haittaakaan siitä olisi?

- Olen seurannut vapaapainia viitisen vuotta ja olen nauttinut joka hetkestä. Tämän foorumin löysin tämän vuoden puolelta ja ah, kuinka mukavaa oli huomata että täällä oli matsien arvostelu -keskustelutriidejä ja keskustelua vaikkapa WWE:stä. Sitten petyn huomatessani että minun pitää ensin odottaa että ylläpito käy hyväksymässä sen hakemuksen ja sitten päästä kirjoittelemaan. Toimiva konsepti, jos olisi joku jota sitä ylläpitäisi.

- Sitten olen huomannut että täällä on pahimmassa tapauksessa odotettu yli vuoden ennenkuin on edes katsottu voiko kyseinen heppu päästä kirjoittelemaan. Sitten kun ne on myönnetty, heppu on jo kyllästynyt odotteluun ja siirtynyt muualle. Itse en haluaisi siirtyä muualle, koska tämä on vissiin Suomen ainoa showpainiin liittyvä foorumi, joka on näinä päivinäkin vielä aktiivinen. Englannin taitokaan ei ole vielä kunnolla hallussa että voisi kokeilla ulkomaalaisia foorumeita joten täällä sitä vain junnataan paikoillaan.

- Miksi, miksi, miksi? Miksi ihmeessä näiden hakemuksien käsittelyä ei voi antaa moderaattoreidein tehtäväksi? Mitä pahaakaan siinä olisi? Tietenkin jos joku väärinkäyttää sitä virkaa, voi samantien heittää sen helvettiin porukasta mutta ideana se on hyvä, mutta miten olisi toteutuksen aika? Muutoksia tarviitaan pikimmiten, jotta tulevat, uudet, mahdollisesti hyvät kirjoittajat pääsisivät keskustelemaan WWE:stä taikka TNA:sta.

- Miksu
Only to be with you

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » To 27.12.2012 08:20

- Kohta siitäkin on jo viitisen kuukautta kun lähetin pyynnön Keskustelijat -ryhmään. Miksi siinä pitää kestää niin paljon oikeasti? Täällä on ihan varmasti ollut sellaisia yrittäjiä, joista olisi voinut muovautua vaikka kuinka hyviä kirjoittajia mutta heille ei anneta tätä mahdollisuutta, kuten ei minullekkaan. Miksi ylläpito ei jaksa edes käydä täällä? Mitä nyt olen lueskellut topikkeja niin meno vaikuttaa mukavalle ja olisi tosi mukavaa päästä itse osallistumaan siihen ryhmään mutta kun sitä tilaisuutta ei anneta.
Siinä kestää niin kauan, koska Trisulla ja TM:llä on muuta tekemistä. Tämä foorumi on kuitenkin heille satunnainen harrastus, jota silloin tällöin käydään vilkaisemassa, ja kun käydään, ei kaikki välttämättä osu silmiin. Muisa myös että molemmille lähetetään yhä useita pyyntöjä, joten huonolla tuurilla olet lähettänyt omasi sille joka käy harvemmin, tai sille jolla on ruuhkaisempi inbox. Kyse ei ole mistään mahdollisuuksien antamatta jättämisestä, vaan yksinkertaisesti ajan- ja/tai mielenkiinnon puutteesta.
- Toinen mikä risoo, on se ettei blogeja pääse lukemaan. Se olisi mielenkiintoista mitä muut rustaavat blogeihinsa, olenhan itsekkin bloggeri. Minä esitän rakentavan kysymyksen ja toivon että tähän vastattaisiin: miksi ihmeessä Ei-keskustelijat eivät pääse lukemaan blogeja? Mitä tällä saavutetaan? Mitä haittaakaan siitä olisi?
Yksi alue lisää moderoitavaksi, jos siis samalla kertaa kommentointi on mahdollinen. Tietty jos sen saa jotenkin pois niin ikävä juttu. Ette te siinä kuitenkaan mitään menetä, runoja enimmäkseen, ja pari kertaa vuodessa jonkun itsetutkiskeluviestin. Mielenkiintoisia ne kyllä ovat, mutta sen verran harvoin päivitetään että ei niiden lukuoikeudesta paljon kostu.
- Miksi, miksi, miksi? Miksi ihmeessä näiden hakemuksien käsittelyä ei voi antaa moderaattoreidein tehtäväksi? Mitä pahaakaan siinä olisi? Tietenkin jos joku väärinkäyttää sitä virkaa, voi samantien heittää sen helvettiin porukasta mutta ideana se on hyvä, mutta miten olisi toteutuksen aika? Muutoksia tarviitaan pikimmiten, jotta tulevat, uudet, mahdollisesti hyvät kirjoittajat pääsisivät keskustelemaan WWE:stä taikka TNA:sta.
Moderaattoreille ei anneta oikeuksia koska niitä harvoja joille niitä voitaisiin edes harkita ei kiinnosta. Modet eivät halua oikeuksia ja vastuuta, ja Trisu ja TM eivät halua niitä antaa. Tarkempia perusteluita (ja vastauksia kysymyksiisi) löydät tästä ketjusta (ja Parannuksia WrestlingAlertiin -topicista), sillä aihe on aika usein käsitelty. Jos tahdot muutosta, kannattaa ottaa yhteyttä admineihin ja tehdä tarjous. Tämän foorumin ylläpito ei ole kuitenkaan ilmaista touhua, eikä Trisulla ja TM:llä ole yhtään mitään velvollisuuksia ketään kohtaan. Osta pois niin voit itse päättää mieleisesi säännöt, päästää keskustelijaksi kenet haluat, tai vaikka luopua avoimesta kokonaan.
- Olen seurannut vapaapainia viitisen vuotta ja olen nauttinut joka hetkestä. Tämän foorumin löysin tämän vuoden puolelta ja ah, kuinka mukavaa oli huomata että täällä oli matsien arvostelu -keskustelutriidejä ja keskustelua vaikkapa WWE:stä. Sitten petyn huomatessani että minun pitää ensin odottaa että ylläpito käy hyväksymässä sen hakemuksen ja sitten päästä kirjoittelemaan. Toimiva konsepti, jos olisi joku jota sitä ylläpitäisi.
Kyllä sitä ylläpidetään. Kuten sanoin, tämä on maksullinen harrastus admineille, eivätkä hekään maksa huvikseen jostain mitä eivät käytä.

Tämä viesti on ansainnut papukaijamerkin! -R

Kuva

Mr.Perfekt

Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » To 27.12.2012 10:33

Tajuan kyllä miksu sua ja olen samaa mieltä monesta asiasta. Itselläkin meni aikoinaan aika pitkään että oikeudet sain.

Aika hassu muuten tuo mitä Japeet sanoi että modet eivät halua vastuuta. Miksi sitten ovat moderaattoreita jos pelkäävät vastuuta?
Mitä järkeä on edes olla modeja ylipäätänsä jos niillä ei ole mitään erityisoikeuksia?

That being said, jos oikeasti haluat muutosta tänne, kerää rahaa ja osta WA TMltä ja Trisulta. Muulla tavalla tää paikka ei meinaan tule koskaan muuttumaan.

Peace.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 27.12.2012 11:08

^ Ja siinä vaiheessa, kun 14 vuotias teinipoika alkaa ylläpitämään tätä foorumia niin taisi minun foorumiura olla sitten siinä. Ei sillä, että kukaan kaipaamaan jäisi. Itsellä kävi mielessä sellainen järjestelmä, jossa moderaattorin hyväksyttyä käyttäjä keskustelijaksi pääsisi tämä koeajalle ja tullakseen täysiveriseksi käyttäjäksi kahden muun moderaattorin pitäisi hyväksyä käyttäjä myös. Bännimiseen voitaisiin käyttää samaa ideaa.

But anyway, mie tykkään tästä tämmösenä. Uusia käyttäjiä? Onko ne jotain syötävää?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 27.12.2012 12:33

Mr.Perfekt kirjoitti:Miksi sitten ovat moderaattoreita jos pelkäävät vastuuta?
Koska jonkun nyt vain on se viikottainen paskalasti kärrättävä kaatopaikalle. Ja täysin itsekkäistä syistä tätä teen, en jaksa nimittäin katsella sitä paskaa. Jos keksit miten hyödyn individuaalilla tasolla uusien käyttäjien arvioinnista niin voin harkita sitäkin hommaa, tällä hetkellä olen 100% tyytyväinen nykyiseen työnjakoon.

PS. Japeetille papukaijamerkki ansiokkaasta käyttäjämodeilusta, ei taaskaan tarvinnut itse vaivautua. :tu:

MiksuSH

Viesti Kirjoittaja MiksuSH » To 27.12.2012 13:35

- Vaikka olen vasta pentu, se ei tarkoita sitä että olen fanboy, jolla olisi suosikki joka ei ikinä tee virheitä. Ei, ihmisellä täytyy antaa mahdollisuus näyttää että hekin kykenevät postailemaan asiallisesti. Vaikka täällä nyt sattumoisin on nähtävästi totuttu tiettyyn porukkaan ja ajatus uusista kirjoittajista on outo asia, pitää kuitenkin myös muistaa se, että uudet käyttäjät ovat joko lupaavia tai pettymyksiä, joskus molempia.

- Se että tämä on harrastus ylläpidolle, on ihan ookoo. Mutta siinä vaiheessa kun huomaa että kyseiset 2 ihmistä käyvät sen kerran kuukaudessa jos sitäkään, alkaa miettiä, kiinnostaako heitä ylipäätänsä edes käydä täällä ja tarkastamassa olisiko kirjoittajia, jotka voisivat saada ne kirjoitusoikeudet? 8 vuotta tämä tietääkseni on ollut pystyssä, kyllä sen ymmärtää että hommaan kyllästyy ja aktiivisuus on sen takia matalalla. Se ei kuitenkaan ole perustelu siihen, että niitä hakemuksia ei voi käsitellä siinä samalla kun käy täällä. Sen ei luulisi olevan kovinkaan kamalaa hommaa. Itse innostuisin jo ajatuksesta että pääsen katsomaan onko kyseinen kirjoittaja kirjoitusoikeuksien arvoinen.

- Blogeista vielä että runoja, itsetutkistelu postauksia tai mitä tahansa, olisi silti kiva katsella.

- Jos niitä oikeuksia ei voi antaa moderaattoreille sen takia koska eivät halua vastuuta, on jo typerää. Toki siinä on se vastuu että jos sattuu päästämään jonkun trollin riehumaan ympäri alueita, mutta sitähän se on ylläpidollakin. Postaukset pitää käydä rauhassa läpi ja sitten vasta päättää, onko se niiden arvoinen. Se konsepti voisi toimia koska moderaattoritkin ovat täällä sen verran aktiivisia, joten en näe tässä mitään pahaa. Ei kiinnosta vai? Ei sitä hommaa joka päivä pidä tehdä, siinähän se mielenkiinto vasta laskisikin. Kerran kahdessa viikossa olisi mielestäni oikein mukava tahti, jolloin useampi moderaattori voisi katsastaa uudet kirjoittajat. Mitä pahaa tässä olisi?

- Lopuksi vielä, viesteistäni on varmasti saanut käsityksen että ruikutan kuinka ylläpito olisi p****estä tai kinuisin oikeuksia paljon, jotta pääsisin itse eikä kukaan muu foorumille kirjoittelemaan. Eips, itse olen sitä mieltä että jokaiselle pitää antaa mahdollisuus, ellei jo ole kusassut mahdollisuutansa. Uudet kirjoittajatkin voivat näyttää, että hekin osaavat keskustella asiallisesti ja mielipiteinsä kanssa. Saatan olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

- Miksu
Only to be with you

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 27.12.2012 13:37

Déjà vu? :-k
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 27.12.2012 14:18

MiksuSH kirjoitti:- Vaikka olen vasta pentu, se ei tarkoita sitä että olen fanboy, jolla olisi suosikki joka ei ikinä tee virheitä. Ei, ihmisellä täytyy antaa mahdollisuus näyttää että hekin kykenevät postailemaan asiallisesti. Vaikka täällä nyt sattumoisin on nähtävästi totuttu tiettyyn porukkaan ja ajatus uusista kirjoittajista on outo asia, pitää kuitenkin myös muistaa se, että uudet käyttäjät ovat joko lupaavia tai pettymyksiä, joskus molempia.
Tietenkin. Tosin edelliset uudet käyttäjät olivat lähinnä niitä pettymyksiä, mutta olen kyllä samaa mieltä siitä että ei ne uudetkaan automaattisesti pahitteeksi ole. Tällä foorumilla täytyy kuitenkin muistaa se tosiasia että Suomen "wrestlingskene" vetelee oikeasti viimeisiään ja foorumin käyttäjäkunnasta enää alle puolet sitä aktiivisesti seuraa. Kehityskaari on siis ollut painifoorumista WA:n käyttäjäkunnan ajanviettopaikaksi. Tästä syystä jotkut eivät välttämättä lämpene uusille käyttäjille. Toki sitä painikeskustelua käydään edelleen vilkkaasti, kysessä on kuitenkin Suomen aktiivisin (ja paras) painifoorumi.
Se että tämä on harrastus ylläpidolle, on ihan ookoo. Mutta siinä vaiheessa kun huomaa että kyseiset 2 ihmistä käyvät sen kerran kuukaudessa jos sitäkään, alkaa miettiä, kiinnostaako heitä ylipäätänsä edes käydä täällä ja tarkastamassa olisiko kirjoittajia, jotka voisivat saada ne kirjoitusoikeudet? 8 vuotta tämä tietääkseni on ollut pystyssä, kyllä sen ymmärtää että hommaan kyllästyy ja aktiivisuus on sen takia matalalla. Se ei kuitenkaan ole perustelu siihen, että niitä hakemuksia ei voi käsitellä siinä samalla kun käy täällä. Sen ei luulisi olevan kovinkaan kamalaa hommaa. Itse innostuisin jo ajatuksesta että pääsen katsomaan onko kyseinen kirjoittaja kirjoitusoikeuksien arvoinen.
Sinänsä on turha lähteä kommentoimaan ylläpidon toimia. He kuitenkin maksavat koko lystin, joten heillä on täysi oikeus tehdä ihan mitä huvittaa ja käydä täällä tasan niin harvoin kuin heille sopii.
Jos niitä oikeuksia ei voi antaa moderaattoreille sen takia koska eivät halua vastuuta, on jo typerää. Toki siinä on se vastuu että jos sattuu päästämään jonkun trollin riehumaan ympäri alueita, mutta sitähän se on ylläpidollakin. Postaukset pitää käydä rauhassa läpi ja sitten vasta päättää, onko se niiden arvoinen. Se konsepti voisi toimia koska moderaattoritkin ovat täällä sen verran aktiivisia, joten en näe tässä mitään pahaa. Ei kiinnosta vai? Ei sitä hommaa joka päivä pidä tehdä, siinähän se mielenkiinto vasta laskisikin. Kerran kahdessa viikossa olisi mielestäni oikein mukava tahti, jolloin useampi moderaattori voisi katsastaa uudet kirjoittajat. Mitä pahaa tässä olisi?
Kerran kahdessa viikossa? Hoh hoh, niin nopeaa toiminta ei ole ollut ikinä. Ja ongelman ydin ei ole käyttäjien hyväksymisessä, vaan oikeuksien poistossa. Sisään pääsevä huono aines tunnetusti muodostuu paljon suuremmaksi ongelmaksi kuin hyvän materiaalin jääminen ulkopuolelle. Moderaattoreille tulisi täten siis antaa mahdollisuus myös poistaa niitä oikeuksia jo hyväksytyiltä käyttäjiltä, ja tässä se vastuuongelma sitten tulee vastaan.
Lopuksi vielä, viesteistäni on varmasti saanut käsityksen että ruikutan kuinka ylläpito olisi p****estä tai kinuisin oikeuksia paljon, jotta pääsisin itse eikä kukaan muu foorumille kirjoittelemaan. Eips, itse olen sitä mieltä että jokaiselle pitää antaa mahdollisuus, ellei jo ole kusassut mahdollisuutansa. Uudet kirjoittajatkin voivat näyttää, että hekin osaavat keskustella asiallisesti ja mielipiteinsä kanssa. Saatan olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Et ole yksin, mutta nykymalli ei ole tästä muuttumassa 99% todennäköisyydellä mihinkään. Esimerkiksi tätä ketjua lukemalla sen luulisi käyvän nopeasti selväksi kun vastaavia ehdotuksia on heitelty jo vuosia.

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » To 27.12.2012 14:19

"Moderaattoreita ei huvita" ei kyllä ole kaikkien osalta totta. Jack'hän itse aikanaan kampanjoi sen puolesta että modet saisivat oikeudet, mutta tuolloin ylläpidon ollessa vielä semiaktiivinen ei oikeuksia herunut. Itse voisin myös keskusteluoikeuksien myöntämisen ottaa kontolleni, js luulen, ettei Kenityskään vastustaisi. En edes näe vasta-argumenttia skenaariosta, jossa moderaattori menettää kiinnostuksensa vuoden parin jälkeen enää kauhean traagisena, kun nykytilanne on mitä on.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Darien Fawks kirjoitti:WWE on kuin oikean elämän ja maailman mikrokosmos, jossa kohtalon Jumalan lailla määrää pirullinen Vince McMahon.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 27.12.2012 14:22

Saimou kirjoitti:"Moderaattoreita ei huvita" ei kyllä ole kaikkien osalta totta. Jack'hän itse aikanaan kampanjoi sen puolesta että modet saisivat oikeudet, mutta tuolloin ylläpidon ollessa vielä semiaktiivinen ei oikeuksia herunut. Itse voisin myös keskusteluoikeuksien myöntämisen ottaa kontolleni, js luulen, ettei Kenityskään vastustaisi. En edes näe vasta-argumenttia skenaariosta, jossa moderaattori menettää kiinnostuksensa vuoden parin jälkeen enää kauhean traagisena, kun nykytilanne on mitä on.
Kuollut hevonen. Ei mulla muuta.

PS. Ks. avoin keskustelu
WE BACK YA'LL?!

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 27.12.2012 14:52

Riveni kirjoitti:Kerran kahdessa viikossa? Hoh hoh, niin nopeaa toiminta ei ole ollut ikinä.
Tarkoitatko nyt, että koskaan ei olla annettu kirjoitusoikeuksia kahden viikon sisään siitä kun hakemus on jätetty? Itselläni meni ehkä pari päivää, jos sitäkään.

Jos ymmärsin väärin, niin minut voidaan ampua aamunkoitteessa.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Vastaa Viestiin