Linkkejä
Re: Linkkejä
Omaa poliittista suuntausta voi testailla tuolla Nolanin testillä. Itse sain tulokset "olet poliittisesti keskellä." Shocking.
http://www.politiikkatesti.fi/tulokset/ ... 0c8ecd48b/
http://www.politiikkatesti.fi/tulokset/ ... 0c8ecd48b/
Testitulokseni oli, oikeasti aika yllättäen, uskonnollinen oikeistokonservatiivi ja kartastolla liberaali.
Tosin se oli jokseenkin yllättävää, koska en kuulu kirkkoon, mutta olen vakaumuksellinen ateisti. Omaan tosin aika kristilliset arvot loppujen lopuksi, vaikka kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia ja ihmisten oikeutta tehdä mitä lystää, kunhan eivät loukkaa muiden ihmisten oikeuksia. Aika normaali liberaaliuden määritelmä siis.
Siitä näkee oman tulokseni.
Tosin se oli jokseenkin yllättävää, koska en kuulu kirkkoon, mutta olen vakaumuksellinen ateisti. Omaan tosin aika kristilliset arvot loppujen lopuksi, vaikka kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia ja ihmisten oikeutta tehdä mitä lystää, kunhan eivät loukkaa muiden ihmisten oikeuksia. Aika normaali liberaaliuden määritelmä siis.
Siitä näkee oman tulokseni.
hevosen k**pä
Aivan siinä arvoliberaalin sosialistin ja keskustalaisen ylemmässä risteyksessä pallo näyttäytyi, tuloksena ensin mainittu. Sama linkkihän täällä oli pari vuotta sitten ja en tiedä oliko kysymykset muuttuneet vai omat ajatukseni, mutta hieman keskemmälle on tultu niistä tuloksista. Toki vain hieman.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Itse asiassa ei ollut tuo sama, vaan englanninkielinen ja siinä oli enemmän kysymyksiä.Dorian kirjoitti:Sama linkkihän täällä oli pari vuotta sitten ja en tiedä oliko kysymykset muuttuneet vai omat ajatukseni, mutta hieman keskemmälle on tultu niistä tuloksista. Toki vain hieman.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Ok. Selittänee sitten varmaan tuon.
Tuo kasikysymys on muuten tosi huono, koska vaihtoehdot ovat joko liberaaleja tai punavihreiden liberaaleja (pakotetaan kirkko vihkimään homot välittämättä sen opeista. Tekisivätköhän saman moskeijoille ja pakottaisivat imaamit vihkimään homoja? Epäilen.), sillä tuostahan puuttuu vaihtoehdot etteivät homot saa mennä naimisiin ja kunnon muslimille vaihtoehto pistää homot hirteen tai katkaista kaula oppisuunnasta riippuen.
Myös jonkin ihanteellisen kokonaisveroasteen kysyminen on aika hämärää, aivan liikaa yksinkertaistamista. Tosin sopiihan se ääripäille - joko ei veroteta yhtään tai verotetaan kaikki.
Myös jonkin ihanteellisen kokonaisveroasteen kysyminen on aika hämärää, aivan liikaa yksinkertaistamista. Tosin sopiihan se ääripäille - joko ei veroteta yhtään tai verotetaan kaikki.
hevosen k**pä
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Jeps, itse vertasin tuloksia siihen vanhaan niin hyvin lähellä samaa tulosta kuitenkin. Hieman siinä oikealla pystysuorassa ja siinä keskustan ja liberaalin rajalla. Siinä toisessa testissä liberaalit ovat tosin yläpuolella.Dorian kirjoitti:Ok. Selittänee sitten varmaan tuon.
Siitä vanhasta testistä sain tällaisen tuloksen:
Linkki testiin
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
http://www.tiede.fi/blog/2013/11/04/mik ... ykynuoria/
Lukekaa tuo, sivuaa aihetta. Seuraava teksti aiheutti hilpeyttä:
Lukekaa tuo, sivuaa aihetta. Seuraava teksti aiheutti hilpeyttä:
Käsitteenä siis politiikka ja moraalin linkittyminen siihen.Koominen seuraus taas on se, että kun arvoliberaali ei ymmärrä konservatiivin monipuolisempaa moraaliperustaa, hän kuvittelee, että konservatiivi olisi vailla kykyä empatiaan ja reiluuteen. Tämä on testattu kokeellisesti: kun koehenkilöiden piti vastata Haidtin kehittämään moraalimittariin siten, kuten ”stereotyyppinen vasemmistolainen” tai ”stereotyyppinen konservatiivi” vastaisi, konservatiiviksi identifioituneet osasivat vastata siten, kuin oikeasti vasemmistolaisetkin vastasivat.
Sen sijaan vasemmistolaiset eivät kyenneet imitoimaan konservatiivia, vaan projisoivat heihin vain itse luomansa mielikuvan empatiaan ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömistä paskiaisista – tai kuten Saarikoski sen hienosti sanoo: ”Rotuopit, heterovimma, hurriviha, antifeminismi ja mitä niitä onkaan eivät ole minusta muuta kuin oman pahan olon projisointia muihin ihmisiin.”
hevosen k**pä
Tämä kyllä. Itse en koskenut koko slideriin sillä kysymys oli täysin idioottimainen. Ihanteellinen veroaste on sellainen, että hyvinvointivaltio pysyy hyvinvointivaltiona. Oli se sitten 5 tai 85. Verotuksesta olisi voinut kysellä vähän muutenkin kuten esimerkiksi verotaakan jakautumisesta, tasaveroista, yritysveroista, pääomaverosta jne jne.Merovingi kirjoitti:Myös jonkin ihanteellisen kokonaisveroasteen kysyminen on aika hämärää, aivan liikaa yksinkertaistamista. Tosin sopiihan se ääripäille - joko ei veroteta yhtään tai verotetaan kaikki.
Olihan siellä kuitenkin myöhemmin mahdollisuus ilmoittaa haluavansa kieltää samaa sukupuolta välisten seksi. Ja jos ei ole minkään väittämän kanssa samaa mieltä, sitten jättää kohdan tyhjäksi. Luultavasti sekin vaikuttaa tulokseen. Toki siinä voisi ihan hyvin olla se "ei homoja naimisiin" -vaihtoehto. Ja totta, kokonaisveroastekysymys oli vähän niin ja näin.Merovingi kirjoitti:Tuo kasikysymys on muuten tosi huono, koska vaihtoehdot ovat joko liberaaleja tai punavihreiden liberaaleja (pakotetaan kirkko vihkimään homot välittämättä sen opeista. Tekisivätköhän saman moskeijoille ja pakottaisivat imaamit vihkimään homoja? Epäilen.), sillä tuostahan puuttuu vaihtoehdot etteivät homot saa mennä naimisiin ja kunnon muslimille vaihtoehto pistää homot hirteen tai katkaista kaula oppisuunnasta riippuen.
Oma tulos oli kevyesti arvoliberaali sosialisti, ei mitään ihmeellistä siis.
Joo, verotusta olisi pitänyt laajemmin kysyä, mutta ei taida kovin monella lopulta riittää ymmärrys, mitä kerrannaisvaikutuksia tietyillä veroilla voi olla talouden toimintaan ja suuntaan.Dorian kirjoitti:Tämä kyllä. Itse en koskenut koko slideriin sillä kysymys oli täysin idioottimainen. Ihanteellinen veroaste on sellainen, että hyvinvointivaltio pysyy hyvinvointivaltiona. Oli se sitten 5 tai 85. Verotuksesta olisi voinut kysellä vähän muutenkin kuten esimerkiksi verotaakan jakautumisesta, tasaveroista, yritysveroista, pääomaverosta jne jne.Merovingi kirjoitti:Myös jonkin ihanteellisen kokonaisveroasteen kysyminen on aika hämärää, aivan liikaa yksinkertaistamista. Tosin sopiihan se ääripäille - joko ei veroteta yhtään tai verotetaan kaikki.
Hyvinvointivaltion pysymisestä hyvinvointivaltiona voi puhua paljon, oma näkökantanihan on, että kyseessä on loputtomasti laajeneva järjestelmä, joka nielee rahaa kuin Moolokin kita ja mikään ei ole koskaan tarpeeksi. Oli 80-luvulla hyvinvointivaltio, mutta ei se ollut samanlainen kuin nykyään, vaan paljon pienempi. Silti silloin peräti demareiden virkamiehet totesivat 90-luvun alussa, että voisi muuten pikkaisen leikata tätä valtion toimintaa, kun se alkaa olla jo liian iso. Tuosta on menot vain kasvaneet ja niitä halutaan vain kasvattaa.
Tuskinpa ihan tosissaan heitit tuon 85% veroasteen, mutta sellaisella asteella ei mitään hyvinvointivaltiota pidetä pystyssä, kun talous on täysin halvaannetettu verorasitteen alle. Lähinnä sillä tehdään maasta Paskastania.
hevosen k**pä
- The Rocker
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- The Rocker
Dawkins puhuu feministien oudoista näkemyksistä.
- The Rocker
Asioita joita en tajua naisissa. Naisen logiikkaa naisen esittelemänä.
Katsoin videota noin 2 minuutin ajan ja pieni osa aivoistani kuoli.The Rocker kirjoitti:Asioita joita en tajua naisissa. Naisen logiikkaa naisen esittelemänä.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Melko makee veto

Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Kaikkien kamalien Wrestlemaniaan liittyvien uutisten keskellä on sittenkin valonpilkahdus:
http://www.youtube.com/watch?v=XS5mHj3fj9s
http://www.youtube.com/watch?v=XS5mHj3fj9s
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Gary Strydom - WBF Posing
En voi olla nauramatta tälle.
"WOOOOAAAAAAHW LOOK AT THAT!"
"LOOK AT THAT MASS!"
En voi olla nauramatta tälle.
"WOOOOAAAAAAHW LOOK AT THAT!"
"LOOK AT THAT MASS!"
hevosen k**pä
Jim Ross calls Jamaican Club Daggering
=DDDDDDDDDDDD
Painifaneille varmasti 5/5.
=DDDDDDDDDDDD
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-

PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND

- The Rocker
Mitä v**tua juuri katsoin?Velocity kirjoitti:Jim Ross calls Jamaican Club Daggering
=DDDDDDDDDDDD
Tehdäänkö peniksen pienennysoperaatioita
Mitä v**tua juuri luin?
http://www.radiocity.fi/audiovideo/aamu/10/3503
Mitä jos Juhani "Tami" Tamminen olisi mukana synnytyksessä?
Mitä jos Juhani "Tami" Tamminen olisi mukana synnytyksessä?

“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
- The Rocker