Noniin, varastetaan aihe vaparista.
Miksi sinulla on juuri se avatar mikä sinulla juuri on? Entäs allekirjoitus? Onko sillä joku kiintoisa tarina vai onko se vaan päähänpistahdus? Oliko sinulla joko c00l avatar ennen nykyistä jonka haluat jakaa kansamme? Pistäkää tänne.
Minun avatarini on noin päivän vanha, eilen selailin WWE.comissa ja huomasin Undertaker-nallekarhun olevan muunnissä ShopZonessa. Pistin sen avatariksi ja menin kehumaan ShoutBoxiin (ShouBoz). Tietysti viisaat nalletietäjät vastasivat että noita nalleja on lisää... Joten, avatarissa komeilee Undertaker-, HBK-, Cena- ja Mysterio-nallet.
Entinen ban him-avatar tulee luultavasti taas käyttöön hetken päästä, sopivan simppeli ja tyylikäs. Ensimmäinen avatarini oli Booker T tekemässä spinaroonieta, oikea klassikko. Sen jälkeen oli ainakin Rey, hieno Kane tehty tietokoneella ja Rockin t-paitoja (ihmeavatar, ladatkaa sivu uudelleen niin kuva vaihtuu).
Allekirjoitukseni ei kylläkään enä pidä paikkaansa, mutta mielestäni aika hyvä. Tuo on se teksti joka tulee vaparin foorumeista jos warn on liian suuri, ja koska se on minulle ollut liian suuri jo melkenin vuoden (kunnes sain sen pois pari viikkoa sitten), ja muutenkin kuulunut anti-vapari-gimmickiini, pistin sen lopulta tänne. Entiset signatureni ovat olleet avatarini liittyviä, kuten esim. "Now can you dig that sucker?" ja "Red fire still burns" (ainakin jotain sinnepäin).
Jos joku ihmettelee, sain warnini vaparissa surullisen kuuluisan nWo invaasion takia. WWE Now! oli alhaalla, don't ask...
Nyt teidän vuoro, toivottavasti viestini sai teidät innostumaan kirjoittamaan.
Miksi sinulla on juuri se avatar mikä sinulla juuri on? Entäs allekirjoitus? Onko sillä joku kiintoisa tarina vai onko se vaan päähänpistahdus? Oliko sinulla joko c00l avatar ennen nykyistä jonka haluat jakaa kansamme? Pistäkää tänne.
Minun avatarini on noin päivän vanha, eilen selailin WWE.comissa ja huomasin Undertaker-nallekarhun olevan muunnissä ShopZonessa. Pistin sen avatariksi ja menin kehumaan ShoutBoxiin (ShouBoz). Tietysti viisaat nalletietäjät vastasivat että noita nalleja on lisää... Joten, avatarissa komeilee Undertaker-, HBK-, Cena- ja Mysterio-nallet.
Entinen ban him-avatar tulee luultavasti taas käyttöön hetken päästä, sopivan simppeli ja tyylikäs. Ensimmäinen avatarini oli Booker T tekemässä spinaroonieta, oikea klassikko. Sen jälkeen oli ainakin Rey, hieno Kane tehty tietokoneella ja Rockin t-paitoja (ihmeavatar, ladatkaa sivu uudelleen niin kuva vaihtuu).
Allekirjoitukseni ei kylläkään enä pidä paikkaansa, mutta mielestäni aika hyvä. Tuo on se teksti joka tulee vaparin foorumeista jos warn on liian suuri, ja koska se on minulle ollut liian suuri jo melkenin vuoden (kunnes sain sen pois pari viikkoa sitten), ja muutenkin kuulunut anti-vapari-gimmickiini, pistin sen lopulta tänne. Entiset signatureni ovat olleet avatarini liittyviä, kuten esim. "Now can you dig that sucker?" ja "Red fire still burns" (ainakin jotain sinnepäin).
Jos joku ihmettelee, sain warnini vaparissa surullisen kuuluisan nWo invaasion takia. WWE Now! oli alhaalla, don't ask...
Nyt teidän vuoro, toivottavasti viestini sai teidät innostumaan kirjoittamaan.
Ihan mielenkiintoinen aihe.
Oikeastaan kaikki mun avatarit ovat olleet päähän pistoksia tai vara avatareja, jos etsin vaihtelua. Mulle tuli pieni pakko laittaa nykyinen avatar itselleni, koska se oli omasta mielestäni hieno(enkä oikeastaan parempaa löytänyt.)
Sitten tämä nykyinen allekirjoitukseni. Otin sen yhdestä Jerichon haastattelusta. Se oli kyllä kuukauden vitsi ja se vieläkin huvittaa. Äitini oli kyllä "menettää hermonsa" siihen. Mun piti kuunnella haastattelun yksi kohta tuhottoman monta kertaa, että sain kirjoitettua sen oikein. Ennen tätä nykyistä oli pätkä Hardy Boyzien kirjasta, jossa he hyppäsivät boxereissa toisesta kerroksesta lumikinokseen.
Muut sitten ovat olleet ihan päähän pistoksia.
Oikeastaan kaikki mun avatarit ovat olleet päähän pistoksia tai vara avatareja, jos etsin vaihtelua. Mulle tuli pieni pakko laittaa nykyinen avatar itselleni, koska se oli omasta mielestäni hieno(enkä oikeastaan parempaa löytänyt.)
Sitten tämä nykyinen allekirjoitukseni. Otin sen yhdestä Jerichon haastattelusta. Se oli kyllä kuukauden vitsi ja se vieläkin huvittaa. Äitini oli kyllä "menettää hermonsa" siihen. Mun piti kuunnella haastattelun yksi kohta tuhottoman monta kertaa, että sain kirjoitettua sen oikein. Ennen tätä nykyistä oli pätkä Hardy Boyzien kirjasta, jossa he hyppäsivät boxereissa toisesta kerroksesta lumikinokseen.
Muut sitten ovat olleet ihan päähän pistoksia.
Viimeksi muokannut J.H.girl, To 14.10.2004 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä näitä avaterja on ehtinyt vaihdella muutaman vuoden aikana. Toiset ovat olleet hieman kauemmin ja toiset taas ei, mutta silti ovat jääneet muiden mieleen. Itseasiassa, vieläkin (melkein) kaikki nämä avatarit ovat tallella. En paljoa muista historiasta, mutta ensimmäinen avatar ever oli musta-valkoinen, jossa Tommy Dreamer poseerasi ECW -paita päällä. Sen jälkeen niitä on tullut mukavaan tahtiin ja tässä "muutamia" esimerkkejä, jotka ovat ainakin jonkinlaisessa aikajärjestyksessä. Jotkut avatarit ovat myös tehneet come-backejä.
Yeah, sepä siitä. Sigeistä sen verran, että ne ovat yleensä olleet humoristisia lausahduksia painijoilta/promoottereilta, joita olen (ainakin jossain vaiheessa) arvostanut tavalla tai toisella. Ehkä joku noista kuvista tuo muistoja menneisyydestä.
Yeah, sepä siitä. Sigeistä sen verran, että ne ovat yleensä olleet humoristisia lausahduksia painijoilta/promoottereilta, joita olen (ainakin jossain vaiheessa) arvostanut tavalla tai toisella. Ehkä joku noista kuvista tuo muistoja menneisyydestä.
- Adrenaliini
Aloitetaan Signaturesta: Näin Trisun signaturessa linkin ja klikkasin. Siinä oli jonkun tekemä opetusvideo boardin käyttöön ja yhdessä kohtaa sanottiin 'OMFG STEAM R0x0RZ' TEH BIG ONE111!" ja taustalla taisi olla joku poika ja puhekupla jossa tuo luki. Otin sen itselleni, mutta vaihdoin 'Steamin' tilalle nimimerkkini.
Ja 'Foorumin suurin AC/DC markki', siinä tuskinpa on mitään epäselvää.
Ensimmäisellä ainoalla oikealla ja edellisellä boardilla minulla ei ollut avataria, mutta joskus siellä komeili rasti kun en osannut avataria silloin laittaa.
Rekisteröidyttäni tälle uudelle foorumille laitoin avatarikseni ensin Four Horsemen -stablen logon. Ja nykyään tuossa komeilee Angus Young. Toinen AC/DC'n perustajista.
EDIT: Muistan Wankien avatareista vain 6. 4 viimeistä, pappa pipo päässä ja tuon ECW avatarin.
Ja 'Foorumin suurin AC/DC markki', siinä tuskinpa on mitään epäselvää.
Ensimmäisellä ainoalla oikealla ja edellisellä boardilla minulla ei ollut avataria, mutta joskus siellä komeili rasti kun en osannut avataria silloin laittaa.
Rekisteröidyttäni tälle uudelle foorumille laitoin avatarikseni ensin Four Horsemen -stablen logon. Ja nykyään tuossa komeilee Angus Young. Toinen AC/DC'n perustajista.
EDIT: Muistan Wankien avatareista vain 6. 4 viimeistä, pappa pipo päässä ja tuon ECW avatarin.
Viimeksi muokannut Adrenaliini, La 20.11.2004 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelen mutta kaikki se vaiva meni hukkaan.J.H.girl kirjoitti:Mun piti kuunnella haastattelun yksi kohta tuhottoman monta kertaa, että sain kirjoitettua sen oikein.
Vatsa = stomach.
En itse asiassa edes muista mistä hankin tämän avatarini. Mieleni perukoilla kummittelee ajatus että olisin joskus piruuttani tehnyt Googlen kuvahaus sanoilla "silly cow" ja löytänyt tuon sieltä. Eipä siinä mitään, mielestäni tuo kuvastaa nimeä suhteellisen hyvin. Ihan ensimmäinen muistini mukaan oli macho-Jericho. Sen jälkeen tuli se kuuluisin ja pitkäikäisin Christian ajalta jolloin jostain syystä kuvittelin näyttäväni aavistuksen häneltä. Mene ja tiedä. Viimeisin oli sitten rakkaudentunnustukseni mielestäni WWE:n parhaalle naispainijalle
Allekirjoitukseni on vanhan foorumin peruja. En keksinyt mitään osuvampaa sillä hetkellä joten ajattelin että olisi parasta pysyä perinteissä.
Ja sitä paitsi, mikä on coolimpaa kuin Kikkoman?
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
Keskarikuva on kadonnut palvelimelta, jostain syystä... se olisi ollut nostalginen eka avatarini täällä, mutta that'll have to do. Eilen askartelin WWE Livestä uutta avataria, mutta ikävää kyllä en viitsinyt edes uppia sitä kun muistin, ettei nämä avatarin vaihdot toimi täällä kovinkaan loisteliaasti
Sigeissä on ollut aika paljon täkäläisten opettajien quoteja, ja muutama Jericho-quotekin on tainnut vilahtaa.
Hei, ja pisteet sille, joka ymmärtää piilomerkityksen kolmannessa kuvassa oikealta lukien...
Edit: en tajunnut että foorumi rivittäisi ne kuvat. No, kolmannessa lopusta päin lukien sitten.
Sillä, joka ei ota kantaa ei ole varaa valittaa
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
Lovely!!! Se ainainen virhe! Se on riivannut minua ala-asteelta saakka. Hyvä kuitenkin, että tuli sekin sanottua ja nyt korjattua.(Olisinhan voinut katsoa sen sanakirjasta tai internetissä olevasta sanakirjasta, mutta joskus se vaan jää kattomatta. )Silly Cow kirjoitti:Pahoittelen mutta kaikki se vaiva meni hukkaan.J.H.girl kirjoitti:Mun piti kuunnella haastattelun yksi kohta tuhottoman monta kertaa, että sain kirjoitettua sen oikein.
Vatsa = stomach.
Onneksi ei tullut kovin pahoja kielellisiä ongelmia(ainakaan tietääkseni...)
EDIT: Sitten lisäys ensimmäiseen.
Tässä olis tähän asti käyttämäni avatarit.
Edge
Jeff Hardy (2)
Ensimmäistä en sitten enää löytänyt...
EDIT2: Sinne meni Jeffhetkeksi aikaa. Otin sitten "vanhan" Jerichon siihen asti, kun löydän/teen itselleni paremman Jericho -avatarin. Siihen asti herra töyhtöhyyppä/tupsu saa kelvata(tuo nimitys Jericholle, on vain pikku vitsi. )
Viimeksi muokannut J.H.girl, To 14.10.2004 21:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Genghis Khan
Olen WA:n puolella vaihtanut avatariani tiuhemmin kuin vp.comissa. Siellä minulla on ollut käytössä kuva Tsingis Khanista jo tämän vuoden alusta lähtien.
Kyseinen kuva oli minulla täälläkin vähän aikaa, kunnes vaihdoin tilalle Ric Flairin nuoruuden kuvan. Joka palvelikin aika kauan.
Eilen oli edessä vaihto, ja nykyään kuvassa komeilee yksi hevimetallin kuolemattomista legendoista, death-metallin pioneeri Chuck Schuldiner.
Sisigistäni sen verran, se kertoo kaiken tärkeän ajatusmaailmastani wrestlingin ja musiikin suhteen. Flair on Äijä, HBK on äijä ja Chuck Schuldiner on jumala. Hän poistui keskuudestamme liian aikaisin, rest in peace.
PS. Meinasin unohtaa: Olenhan minä tietenkin naapurikansojen kiistämätön alistaja!
np. Death - Perennial Quest
Kyseinen kuva oli minulla täälläkin vähän aikaa, kunnes vaihdoin tilalle Ric Flairin nuoruuden kuvan. Joka palvelikin aika kauan.
Eilen oli edessä vaihto, ja nykyään kuvassa komeilee yksi hevimetallin kuolemattomista legendoista, death-metallin pioneeri Chuck Schuldiner.
Sisigistäni sen verran, se kertoo kaiken tärkeän ajatusmaailmastani wrestlingin ja musiikin suhteen. Flair on Äijä, HBK on äijä ja Chuck Schuldiner on jumala. Hän poistui keskuudestamme liian aikaisin, rest in peace.
PS. Meinasin unohtaa: Olenhan minä tietenkin naapurikansojen kiistämätön alistaja!
np. Death - Perennial Quest
Looking California, feeling Minnesota.
Minulla ei ole ollut mitään pakkomiellettä vaihtaa jatkuvasti avataria... siggi sitten taas on vaihtunut välillä hyvinkin tiheään.
Aikaisemmin minulla oli avana Marv, eli , joka on istutettu sähkötuoliin. Aitoon Frank Miller tyyliin ensimmäinen isku ei riitä, vaan hän vain v***uilee sen jälkeen paikalla olijoille. Toinen sitten riittää. Tuo on peräisin ensimmäisestä Sin Citysta. Kannattaa lukea.
Pienen ohikiitävän hetken minulla oli käytössä tämä (jonka Wanker unohti taktisesti omista avoistaan):
EDIT: Olin ilmeisesti syystä tai toisesta poistanut sen 'I LIKE TO SUCK C**K' -avan... valitan tapahtunutta.
Nykyinen on IWMPR-mainos. Sieltä voi lukea merkityksen... jostain.
Nykyinen sig on jostain Foleyn promosta. Muistaakseni se päätyi siihen sen jälkeen, kun luin wesntin kommentteja niiistä samalla kun katsoin Hits & Missesia. Aikaisemmissa olen mainostanut joitain flasheja, kertonut mestaruuksistani ja kaikkea muuta kivaa ja yleishyödyllistä.
Aikaisemmin minulla oli avana Marv, eli , joka on istutettu sähkötuoliin. Aitoon Frank Miller tyyliin ensimmäinen isku ei riitä, vaan hän vain v***uilee sen jälkeen paikalla olijoille. Toinen sitten riittää. Tuo on peräisin ensimmäisestä Sin Citysta. Kannattaa lukea.
Pienen ohikiitävän hetken minulla oli käytössä tämä (jonka Wanker unohti taktisesti omista avoistaan):
EDIT: Olin ilmeisesti syystä tai toisesta poistanut sen 'I LIKE TO SUCK C**K' -avan... valitan tapahtunutta.
Nykyinen on IWMPR-mainos. Sieltä voi lukea merkityksen... jostain.
Nykyinen sig on jostain Foleyn promosta. Muistaakseni se päätyi siihen sen jälkeen, kun luin wesntin kommentteja niiistä samalla kun katsoin Hits & Missesia. Aikaisemmissa olen mainostanut joitain flasheja, kertonut mestaruuksistani ja kaikkea muuta kivaa ja yleishyödyllistä.
Allekirjoitukseni on Ric Flairin kuolematon sanonta. Olen aina pitänyt tuosta To Be The Man...., jutusta. Se vain jotenkin iskee minuun, joten ajattelin pistää sen tänne allekirjoituksesi ja se on ollut minulla alusta asti muuttumattomana.
Aluksi minulla oli Ric Flairin avatar, jossa hän oli tyylikkäässä sisääntuloasussaan kävelemässä kehää kohti. Kuvia ei nyt ole kaikkiin välttämätä saatavilla, joten tyydyn kuvailemaan niitä. En välttämättä muista jokaista avatariani, vaikka ei niitä nyt kuitenkaan kovinkaan monta ole ollut. Toinen taisi olla Paul "Mr Wonderful" Orndorff ja kuva oli tälläinen:
Sen jälkeen seuraava, jonka muistan oli Iron Maiden:Rock In Rion kansikuva ja se oli tälläinen:
Minusta tuntuu, että olen unohtanut ainakin yhden pois, mutta eipä se nyt niin kamalaa ole. Eräässä vaiheessa minulla oli pari minuuttia Kauriinmetsästäjän elokuvan kansikuva, mutta löysin heti vielä paremman ja vaihdoin sen nopeasti. Nykyinen avatarini, elikkä Vain Muutaman Dollarin Tähden kansikuva. Tuo kyseinen elokuva ei ole aivan lempielokuviani, vaikka loistava onkin. Pidän vain tuosta kansikuvasta todella paljon ja etenkin Clint Eastwoodin katseesta tuossa kuvassa.
Aluksi minulla oli Ric Flairin avatar, jossa hän oli tyylikkäässä sisääntuloasussaan kävelemässä kehää kohti. Kuvia ei nyt ole kaikkiin välttämätä saatavilla, joten tyydyn kuvailemaan niitä. En välttämättä muista jokaista avatariani, vaikka ei niitä nyt kuitenkaan kovinkaan monta ole ollut. Toinen taisi olla Paul "Mr Wonderful" Orndorff ja kuva oli tälläinen:
Sen jälkeen seuraava, jonka muistan oli Iron Maiden:Rock In Rion kansikuva ja se oli tälläinen:
Minusta tuntuu, että olen unohtanut ainakin yhden pois, mutta eipä se nyt niin kamalaa ole. Eräässä vaiheessa minulla oli pari minuuttia Kauriinmetsästäjän elokuvan kansikuva, mutta löysin heti vielä paremman ja vaihdoin sen nopeasti. Nykyinen avatarini, elikkä Vain Muutaman Dollarin Tähden kansikuva. Tuo kyseinen elokuva ei ole aivan lempielokuviani, vaikka loistava onkin. Pidän vain tuosta kansikuvasta todella paljon ja etenkin Clint Eastwoodin katseesta tuossa kuvassa.
"Motherfucker do that to me, he better paralyze my ass, 'cause I'd kill'a motherfucker", Jules
- BluntRolla
Tätä lukiessani tuli ajatelleeksi, että olisiko aika vaihtaa avatar. Nyt se on sitten tehty, mutta Peteliuksesta ei olla päästy. Tässäpä vertaillun vuoksi vanha avatar.
Signatureen lainasin pätkän suoraan Markus Kajon Ihmisen käsikirja -kirjasta. Ei siinä sen syvällisempää ole, vaan kirja sisälsi hauskoja juttuja ja poimin sieltä yhden. Ja tuo linkki on vain mainos sivuille. Älkööt painako hän, joka haluaa säästyä huonosti tehdyiltä sivuilta ja sen sisältämiltä peleiltä.
Signatureen lainasin pätkän suoraan Markus Kajon Ihmisen käsikirja -kirjasta. Ei siinä sen syvällisempää ole, vaan kirja sisälsi hauskoja juttuja ja poimin sieltä yhden. Ja tuo linkki on vain mainos sivuille. Älkööt painako hän, joka haluaa säästyä huonosti tehdyiltä sivuilta ja sen sisältämiltä peleiltä.
"I'm sorry, I though you were an corn."
Avatareja minulla on ollut aivan liikaa.. Kuvia en nyt jaksa etsiskellä, mutta ensimmäinen avatar ainakin taisi olla todella asiallinen poliisi Sledge Hammer Moukarimies (Sledge Hammer?)- sarjasta. Sen jälkeen pisimpään taisi olla Che Guevara, joka kuitenkin vaihtui muistaakseni Asterixiin jossain vaiheessa. Muista avatareista muistan Shakiran, Bob Marleyn, ja joitakin alkoholijuomien merkkejä on myös avatarissani ollut. Tämänhetkisestä avataristani en pidä varsinaisesti, mutta minkäs teet, kun ei ole saatavilla juuri mitään muuta.
Signature.. no, se alkaa olla jo hieman vanhentunut, sillä k&u menetti legendan asemansa, koska ei lopettanut riehumista ajoissa. (hänen riehumistaan on tälläkin hetkellä aina saatavilla kun huvittaa, joten viihdyttävyys on kaikonnut täysin) Muista signatureista tulee nyt mieleen ainoastaan Sledge Hammerin usein käyttämä "Trust me, I know what I'm doing".
Nyt nukkumaan.
Signature.. no, se alkaa olla jo hieman vanhentunut, sillä k&u menetti legendan asemansa, koska ei lopettanut riehumista ajoissa. (hänen riehumistaan on tälläkin hetkellä aina saatavilla kun huvittaa, joten viihdyttävyys on kaikonnut täysin) Muista signatureista tulee nyt mieleen ainoastaan Sledge Hammerin usein käyttämä "Trust me, I know what I'm doing".
Nyt nukkumaan.
Vais niin, vais niin.. Itse en ole kertaakaan vaihtanut omaa avatariani tai signaturiani. Tai no kerran piti muokata sigiä, kun siellä oli joku kirjoitusvirhe.. Ja ei varmaan ole mikään yllätys että sigissäni on Stone Coldin "legendaarinen" sanonta, tai että avatarissa Stoce Coldin kuva. Mutta tuo kuva joka nykyään avassani on, oli kyllä ehdottomasti paras mitä löysin.
Ja minulla ei ole ollut mielessäkään vaihtaa noita mihinkään.. So if you have a problem with that, say it now...
Ja minulla ei ole ollut mielessäkään vaihtaa noita mihinkään.. So if you have a problem with that, say it now...
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
Man, that's old. Tuosta tuleekin mieleen, että jos/kun pyörit noihin aikoihin foorumilla, milloin pidin esim. tuota ECW:n logoa avatarina, niin millä nimellä pyörit? Muistaakseeni ei niihin aikoihin (2002-2003) muita salolaisia ollut, kuin mies !Goldust! -nimimerkin takana.Double A kirjoitti:EDIT: Muistan Wankien avatareista vain 6. 4 viimeistä, pappa pipo päässä ja tuon ECW avatarin.
Minulla oli aiemmin nämä avatarit:
- Oli minulla aika kauan.
- Kunnes vaihdoin tähän.
- Tämä minulla oli muutaman viikon.
Kunne vaihdoin nykyiseen avatariini. Ei tämäkään varmaan seuraavaa vuotta näe. Kyllästyn avatareihini nopeasti. Sigissä on Bretin mietteet itsestään ja 2 linkkiä tekemilleni sivuille.
- Oli minulla aika kauan.
- Kunnes vaihdoin tähän.
- Tämä minulla oli muutaman viikon.
Kunne vaihdoin nykyiseen avatariini. Ei tämäkään varmaan seuraavaa vuotta näe. Kyllästyn avatareihini nopeasti. Sigissä on Bretin mietteet itsestään ja 2 linkkiä tekemilleni sivuille.
Viimeksi muokannut Rowdy, Ma 29.11.2004 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."
Jahas.
Minun avatarissani killistelee edesmennyt näyttelijätär Audrey Hepburn, kaunein nainen jonka olen nähnyt. Avatareja on ollut ja mennyt, viimeksi taisi olla ihq Vuk-kettu siinä komeilemassa.
Sigissä taas ei näytä olevan mitään. Joskus taisin yrittää ängätä siihen lainausta Robin Hobbin jostain teoksesta (), mutta se taisi olla liian pitkä..
Minun avatarissani killistelee edesmennyt näyttelijätär Audrey Hepburn, kaunein nainen jonka olen nähnyt. Avatareja on ollut ja mennyt, viimeksi taisi olla ihq Vuk-kettu siinä komeilemassa.
Sigissä taas ei näytä olevan mitään. Joskus taisin yrittää ängätä siihen lainausta Robin Hobbin jostain teoksesta (), mutta se taisi olla liian pitkä..
Aiempia avatareja ei näytä mistään löytyvän, ei edes pitkään elänyttä Agentti-Trisu avataria Löysin ainoastaan edellä mainitun jälkeisen avatarin, jonka tarkoituksena oli (yllätys yllätys) viestittää negatiivisista tunteistani Carmellaa kohtaan:
Carmella -avatarin jälkeen hutaisin nopeasti tämän...
...mutta 'Trisu' tekstiin sitten nopeasti kyllästyinkin. En kuitenkaan halunnut luopua spanking-laydeestä, joten päätin sen antaa jatkaa eloaan vielä jonkin aikaa (katso nykyinen avatar).
Signaturessa on mielestäni oikein hauska ohje n00beille, sekä ote Kate Bushin biisistä.
Carmella -avatarin jälkeen hutaisin nopeasti tämän...
...mutta 'Trisu' tekstiin sitten nopeasti kyllästyinkin. En kuitenkaan halunnut luopua spanking-laydeestä, joten päätin sen antaa jatkaa eloaan vielä jonkin aikaa (katso nykyinen avatar).
Signaturessa on mielestäni oikein hauska ohje n00beille, sekä ote Kate Bushin biisistä.
Ekaa, Jushin Thunder Liger tekemässä Liger Bombia, -avaa en löytänyt, mutta tuon NJPW:n logon löysin. Muita en ole sitten tainnutkaan käyttää Mooren lisäksi. Tai en ainakaan muista. Sigiä ei varmaan tartte perustella, Michael Moore on kurko!
Sinulla oli se Conan -ava jonkin aikaa... // Ares
Ainiin.
Viimeksi muokannut Kumiorava, Pe 15.10.2004 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- Adrenaliini
Muistan toki !Goldust!n, hänellä oli se Goldust avatar, jossa Goldustilla oli jonkinlaiset punaiset liivit. Omaa nimimerkkiä en muista kun en edes alkanut kunnolla postailemaan. Muistan vain sen että edellisellä boardilla ensin yritin rekata nimimerkillä Doomsday joka on ensimmäinen hahmoni Smackdown: Know Your Rolessa ja entinen efed-nimeni. Mutta se oli varattu joten muistaakseni tein sellaisen ratkaisun että laitoin jonkun suosikkipainijani nimen/lempinimen + jonkun erikoismerkin= Ei hyvä. Ensimmäisellä boardilla taisin tehdä hieman samalla tavalla.Wankie kirjoitti:Man, that's old. Tuosta tuleekin mieleen, että jos/kun pyörit noihin aikoihin foorumilla, milloin pidin esim. tuota ECW:n logoa avatarina, niin millä nimellä pyörit? Muistaakseeni ei niihin aikoihin (2002-2003) muita salolaisia ollut, kuin mies !Goldust! -nimimerkin takana.Double A kirjoitti:EDIT: Muistan Wankien avatareista vain 6. 4 viimeistä, pappa pipo päässä ja tuon ECW avatarin.
Profiilissani ei kai (ainakaan muistaakseni) ollut paikkakuntaa.
Viimeksi muokannut Adrenaliini, La 20.11.2004 20:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- The Blasterpiece
Noh minulla on ollut sama avatar alusta asti ja sigissä ei taida nyt mitään olla. Tai itse asiassa en ole varma.
Ja Natu. Olihan sinulla se Chiquita-merkki ja se sieni.
Minä en ole jaksanut vaihtaa avaani ja ei ole tarvettakaan vaihtaa. Tuntuisi oudolta, jos nyt vaihtaisin täällä Alertissa. Ja ainiin. Edelleen toivoisin, että Aresilla olisi tuo vanha avatar. Se oli perusaresia.
Ja Natu. Olihan sinulla se Chiquita-merkki ja se sieni.
Minä en ole jaksanut vaihtaa avaani ja ei ole tarvettakaan vaihtaa. Tuntuisi oudolta, jos nyt vaihtaisin täällä Alertissa. Ja ainiin. Edelleen toivoisin, että Aresilla olisi tuo vanha avatar. Se oli perusaresia.
- Adrenaliini
Oli sinulla ainakin World Heavyweight-vyö avatarina. En ole varma, mutta sinulla taisi myös olla nWo-avatar kun teit WWE/nWo diarya. Muistinko minä nyt väärin?Verder kirjoitti:Hmm, vanhalla foorumilla ollessani... öhm, Ruthless Agressionina (kyllä, yhdellä g:llä) ja Saturnina, minulla vaihtui avatar melko tiheään. Muistan kyllä yhden, se oli jokin Rob Van Damin kuva X-Boxin: RAW 2:desta hyppäämässä Frog Splashia. Muita nyt en muista. Ehkä hyväkin niin
Toi Lateralus-logo on ollut avatarina jo aika kauan, ja se on vieläkin niin tyylikäs ettei ole tarvetta vaihtaa. Ennen siinä on komeillut ainakin Batistan naama pahimpina evolution-markitusaikoina.
Allekirjoituksessa on pyörinyt toi Viikon lausahdus jo jostain helmikuulta, ja kirjainrajoitusten salliessa mahdutan sinne jonkinlaisen IWMPR-mainoksen.
Allekirjoituksessa on pyörinyt toi Viikon lausahdus jo jostain helmikuulta, ja kirjainrajoitusten salliessa mahdutan sinne jonkinlaisen IWMPR-mainoksen.
- The Blasterpiece
Tämä lupaus kesti jopa tunnin. Vaihdoinkin avataraksi minulle tehdyn avatarin. Tekijänä on ollut Jeffitude (Vaparista ja WO:sta). Tätä avaa käytän myös Wrestling Observatoryssa.Minä en ole jaksanut vaihtaa avaani ja ei ole tarvettakaan vaihtaa. Tuntuisi oudolta, jos nyt vaihtaisin täällä Alertissa.