Parannuksia WrestlingAlertiin?
Parannuksia WrestlingAlertiin?
Tulipa noista linkkien puuttumisesta sun muista mieleen tehdä tällainen aihe. WrestlingAlert kehittyy ja kasvaa jatkuvasti, ja haluamme tietenkin kehittää sivustoa ja foorumia mahdollisimman paljon teille mieluisaan suuntaan.
Eli tähän aiheeseen voitte kertoa etenkin sivustoa (ja tietenkin myös foorumia) koskevia parannusehdotuksia, puutteita, uusia ominaisuuksia, mitä vain mitä haluaisitte lisää / parannella. Myös mikäli huomaatte toimimattomia linkkejä, virheellistä tietoa tms. ilmoittakaa tänne vaan. Vastailemme kysymyksiinne ja ehdotuksiinne parhaamme mukaan.
Eli tähän aiheeseen voitte kertoa etenkin sivustoa (ja tietenkin myös foorumia) koskevia parannusehdotuksia, puutteita, uusia ominaisuuksia, mitä vain mitä haluaisitte lisää / parannella. Myös mikäli huomaatte toimimattomia linkkejä, virheellistä tietoa tms. ilmoittakaa tänne vaan. Vastailemme kysymyksiinne ja ehdotuksiinne parhaamme mukaan.
It's . You know what that means.
Kaistamäärä pysyi samana palveluntarjoajan vaihdoksen myötä, mutta niin pysyi hinta/laatusuhdekin, eli nykyisellään lisäkaistan hankkiminen on huomattavasti kalliimpaa kuin aikoinaan Webolin suojissa majailtaessa. Mikä kaikkien on syytä ymmärtää niin se, että ei ollut mikään tekosyy tai vitsi kun mainitsimme ShoutBoxin alkuperäiseksikin sulkemisyyksi sen, että SB kuluttaa todella paljon kaistaa. Siis todella paljon. Tässä havainnollistettu esimerkki todellisuudesta (Nebulan, eli parin kuukauden ajalta):
Koko WrestlingAlert sivustolla on tiedostoja yli 3 000. ShoutBox laatikko on tähän mennessä ladattu 3 200 kertaa (yksi lataus = esim. yksi SB:n päivityskerta) ja kaikista tuhansista tiedostoista se on tilastoissa 20. eniten kaistaa kuluttanut tiedosto. Otetaanpa vertailuun tilastoissa 19. eniten kaistaa kuluttanut tiedosto, joka on video.jpg (WA:n etusivun oikeassa reunassa oleva Video -kuva, jossa tällä hetkellä komeilee HBK). Kyseinen video.jpg tiedosto on ladattu 24 000 kertaa. Eli voitte tuosta kenties ymmärtää, kuinka paljon ShoutBox oikeastaan kaistaa viekään vertaamalla kaistan kulutusmääriä ja kyseisten tiedostojen latauksia.
Sivusta on nykyisellään jo sen verran massiivinen, että vaikka kaistaa periaatteessa on ihan mukavan verran, saattaa jossakin vaiheessa mennä tiukille josko se edes riittää koko kuukaudeksi. Tämä siis ilman ShoutBoxiakin. Tyyliin kerran kahdessa viikossa/kuukaudessa ShoutBoxin aukipitäminen muutaman tunnin verran tuskin sivustoa kaataa, mutta siitä useammin sitä ei juuri auki kannata pitää. Oleellisinta kuitenkin ON itse WrestlingAlert -sivusto ja sen foorumi, eikä huomattavaa osaa kaistasta kannata kuluttaa johonkin sinänsä turhaan (ja foorumin muuta toimintaa häiritseväänkin) ShoutBoxiin.
Koko WrestlingAlert sivustolla on tiedostoja yli 3 000. ShoutBox laatikko on tähän mennessä ladattu 3 200 kertaa (yksi lataus = esim. yksi SB:n päivityskerta) ja kaikista tuhansista tiedostoista se on tilastoissa 20. eniten kaistaa kuluttanut tiedosto. Otetaanpa vertailuun tilastoissa 19. eniten kaistaa kuluttanut tiedosto, joka on video.jpg (WA:n etusivun oikeassa reunassa oleva Video -kuva, jossa tällä hetkellä komeilee HBK). Kyseinen video.jpg tiedosto on ladattu 24 000 kertaa. Eli voitte tuosta kenties ymmärtää, kuinka paljon ShoutBox oikeastaan kaistaa viekään vertaamalla kaistan kulutusmääriä ja kyseisten tiedostojen latauksia.
Sivusta on nykyisellään jo sen verran massiivinen, että vaikka kaistaa periaatteessa on ihan mukavan verran, saattaa jossakin vaiheessa mennä tiukille josko se edes riittää koko kuukaudeksi. Tämä siis ilman ShoutBoxiakin. Tyyliin kerran kahdessa viikossa/kuukaudessa ShoutBoxin aukipitäminen muutaman tunnin verran tuskin sivustoa kaataa, mutta siitä useammin sitä ei juuri auki kannata pitää. Oleellisinta kuitenkin ON itse WrestlingAlert -sivusto ja sen foorumi, eikä huomattavaa osaa kaistasta kannata kuluttaa johonkin sinänsä turhaan (ja foorumin muuta toimintaa häiritseväänkin) ShoutBoxiin.
Viimeksi muokannut Trisu, Ti 26.10.2004 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Bushmeister
Tämäkin on nyt foorumiin liittyvä kysymys, mutta here goes...
Voiko hymiöiden käyttöä mitenkään rajoittaa, esim. niiden peräkkäin kirjoittamista? Esimerkiksi pätkällä jotain epämääräistä koodia joka kieltää vaikkapa kolme hymiötä peräkkäin ilman mitään tekstiä välissä?
Tajusin juuri, että 10 hymiön jono ärsyttää ainakin 10^10-kertaisesti verrattuna viestiin, jossa on käytetty erilaisia hymiöitä vaikkapa joka rivin lopuissa. Äh.
Ennustan, että ei ole mahdollista.. mutta aina kannattaa yrittää.
Voiko hymiöiden käyttöä mitenkään rajoittaa, esim. niiden peräkkäin kirjoittamista? Esimerkiksi pätkällä jotain epämääräistä koodia joka kieltää vaikkapa kolme hymiötä peräkkäin ilman mitään tekstiä välissä?
Tajusin juuri, että 10 hymiön jono ärsyttää ainakin 10^10-kertaisesti verrattuna viestiin, jossa on käytetty erilaisia hymiöitä vaikkapa joka rivin lopuissa. Äh.
Ennustan, että ei ole mahdollista.. mutta aina kannattaa yrittää.
Sillä, joka ei ota kantaa ei ole varaa valittaa
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
--
Sitten yksittäiset, oikein käytetyt hymiöt eivät loisi oikeanlaista tunnelmaa.. no, ehkä pitää koittaa onko ":lol::lol::lol::lol::lol:" jotenkin siedettävämpi vaihtoehto.
Ajattelin, kun kerta kirosanatkin jotenkin boikotoidaan, niin tämäkin olisi voinut olla mahdollista. Kiitän kumminkin.
Ajattelin, kun kerta kirosanatkin jotenkin boikotoidaan, niin tämäkin olisi voinut olla mahdollista. Kiitän kumminkin.
--
--
Olisihan se mahdollista, jos ylläpito jaksaisi nähdä ERITTÄIN suuren vaivan. Toki, pelkästään se, että ': :' käsiteltäisiin kirosanana todennäköisesti auttaisi.
Määrä on tosiaan pahasta, mutta vielä enemmän minua ärsyttävän nämä: (tiedän, hymiöt eivät näy minulla)
ja muut paljon animaatiota sisältävät, joita ei osata käyttää kunnolla tai riittävän hillitysti. Multimedia pois, se vain häiritsee ja kiinnittää huomion muualle kuin itse tekstiin.
Määrä on tosiaan pahasta, mutta vielä enemmän minua ärsyttävän nämä: (tiedän, hymiöt eivät näy minulla)
ja muut paljon animaatiota sisältävät, joita ei osata käyttää kunnolla tai riittävän hillitysti. Multimedia pois, se vain häiritsee ja kiinnittää huomion muualle kuin itse tekstiin.
En minä ole väärässä. Mikä niiden tarkoitus on? Mitä tunnetta ne yrittävät selventää? Riverdance? Olen nähnyt sen hymiön monta kertaa viime aikoina, mutta miten se liittyy mihinkään? Siihen riittää varsin mainiosti perushymiö. Tuollainen animaatio on turha. Se lähinnä ilmentää sitä, että käyttäjän kyvyssä kommunikoida on jotain pahasti vialla.
Ja kyllä, ne häiritsevät lukemista. Se on ihmisen havainnoinnin perussääntöjä. Onneksi ne pysyvät pääasiassa sellaisissa ketjuissa, joita en jaksa lukea. Ne jotka jaksavat, joutuvat varmasti kärsimään niistä huomattavasti enemmän kuin minä.
Ja kyllä, ne häiritsevät lukemista. Se on ihmisen havainnoinnin perussääntöjä. Onneksi ne pysyvät pääasiassa sellaisissa ketjuissa, joita en jaksa lukea. Ne jotka jaksavat, joutuvat varmasti kärsimään niistä huomattavasti enemmän kuin minä.
Pitää kerrankin yhtyä Arsen mielipiteeseen. Ei se, että yksi hymiö haittaisi, mutta hyvin usein postaajat spammaavat hymiöitä putkeen ja jos/kun ne ovat vielä animoituja, niin kyllä, ärsyttää äärettömän paljon. Joka päivä tulee vastaan viestejä, kuten...
ja...JOHN CENA ROKKAA
sekä...EUGENE ON JUST PARAS
UNDERTAKER TAPPAAA!
No tätähän minä juuri tarkoitin! Miten niin Areksen mielipide? I was there first, damnit.... animoidut hymiöt toki ärsyttävät vielä tavallista enemmän, mutta bannisin kyllä ne kaikki letkassa olevat naurunaamat ihan mieluusti.
Ares: joo, tuo kahden kaksoispisteen käyttö mullakin oli siinä ehdotuksessa mielessä, mutta ei kai sitä ihan kaikkea voi saada.
Ares: joo, tuo kahden kaksoispisteen käyttö mullakin oli siinä ehdotuksessa mielessä, mutta ei kai sitä ihan kaikkea voi saada.
--
--
- Austin 3:16
- Viesti:
Olisiko saada jonkinlainen markitusalue foorumille. Sääntö olisi se, että kayfabe olisi sillä foorumilla vielä täysin voimissaan ja sen 'takaisia' asioita ei saisi käsitellä. Siellä esim. seuraavanlaiset asiat olisivat ihan normaaleja....
Älkää katsoko minua noin...
- Chris Irvine? Kuka se on?
- The Undertaker ON noussut useita kertoja kuolleista
- Bubba Ray ja D-Von ovat veljeksiä
- Triple H on yksi kaikkien aikojen parhaista, koska hän on voittanut maailmanmestaruuden 10 kertaa
- Isompi on parempi
- workrate
- jobbaaminen
- myyminen
- mitään tietoa painijoista, mitä WWE ei itse julkaise ohjelmistoissaan
- bookkaaminen
Älkää katsoko minua noin...
- forMANKIND
Kukaan ei pidä lyhyistä viesteistä Soapboxissa, mutta tälle omalle ketjulleen voisi vapaasti valittaa haluamallaan tyylillä juuri sitä mitä on sillä hetkellä mielessä, eikä kukaan valittaisi. Loistava idea, I'm telling ya.
Lisäksi vastausten ja lukukertojen määrä kertoisi armotta kuka on oikeasti kiinnostava.
Lisäksi vastausten ja lukukertojen määrä kertoisi armotta kuka on oikeasti kiinnostava.
Hmm, no onhan tuossa ideaa, mutta toisaalta en ehdi valittaa tarpeeksi omilla kotisivuillanikaan, saati sitten täällä.... toisaalta, ehkä joku muu ehtii paremmin. Voidaanko sitten samalla myös sallia mun audioscrobbler-now-playing-kuvani joka tulisi jostain php-koodista, en tajua asiasta mitään, mutta ei se ainakaan täällä näy?
Mielellään ei. Blogeja voi pitää missä vain. Sitä paitsi, kokemuksesta voin sanoa, että niistäkin suurin osa kuolisi nopeasti ja rasittaisi vain foorumia turhaan. Tämä on kuitenkin vieläkin painifoorumi... ihan oikeasti. Soapboxin pitäisi riittää, kunhan se vain pysyisi oikeasti puhtaana.
Sitä paitsi, aika harvoilla täällä tuntuu oikeasti olevan mitään kunnollista sanottavaa. Alueella olisi nopeasti vain läjä blogeja, joiden sisältö olisi luokkaa "Voi vitska kun koulussa oli mälsää" ja "Jee, tänään alkaa viikonloppu." Kuka niitä lukisi?
Sitä paitsi, aika harvoilla täällä tuntuu oikeasti olevan mitään kunnollista sanottavaa. Alueella olisi nopeasti vain läjä blogeja, joiden sisältö olisi luokkaa "Voi vitska kun koulussa oli mälsää" ja "Jee, tänään alkaa viikonloppu." Kuka niitä lukisi?