Johnny McMetal Movember keräyksessä. Tuli huomattua ihan sattumalta.
Lainaus herralta itseltään:
JOHNNY KUOPPALA kirjoitti:Men's health with cancers and stuff has never been taken too much up to stage to be fought for. Movember is good thing to bring also men's cancer issues up and to be collectively gathered money for as united community. These cancers are global problem making men loose their manlyhood. Its serious shit dude!
Yhtään lahjoituksia ei näytä tippuneen kyllä herran kautta, pitäisiköhän olla ensimmäinen.
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so! R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
nixu- kirjoitti:Johnny McMetal Movember keräyksessä. Tuli huomattua ihan sattumalta.
Lainaus herralta itseltään:
JOHNNY KUOPPALA kirjoitti:Men's health with cancers and stuff has never been taken too much up to stage to be fought for. Movember is good thing to bring also men's cancer issues up and to be collectively gathered money for as united community. These cancers are global problem making men loose their manlyhood. Its serious shit dude!
Yhtään lahjoituksia ei näytä tippuneen kyllä herran kautta, pitäisiköhän olla ensimmäinen.
Et ollut kun mä olin.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Daniel vissiin pölli joltain MMA-ottelijalta, joka sisääntuloissaan hoki, että "yes yes yes". Alunperinhän tuo oli heel Danielilla käytössä tai ainakin silloin, kun herra oli jo kääntymässä.
MR.Off Topic kirjoitti:Daniel vissiin pölli joltain MMA-ottelijalta, joka sisääntuloissaan hoki, että "yes yes yes". Alunperinhän tuo oli heel Danielilla käytössä tai ainakin silloin, kun herra oli jo kääntymässä.
Kuuntelin tuossa itsekin jälkeepäin niin Cenan themekin sielä pyöri kerran tai pari kertaa Big Show meni aivan totaalisesti ohi, varmaan keskityin just johki muuhun sillon taikka oli leikattu.
P.S. Varoitan, tää on niitä trailereita jotka spoilaa koko elokuvan. Kuitenkin moni varmasti haluaisi katsoa kokonaan, odottamattomista käänteistä yllättyen.
Mitä v**tua mä just katoin? Ehkä perheen pienimmille kivaa katsottavaa, yhtään enempää showpaini seuraaville (lapsille tai aikuisille) varmaan hiukan kiusallisempaa katsottavaa.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Dedu kirjoitti:Mitä v**tua mä just katoin? Ehkä perheen pienimmille kivaa katsottavaa, yhtään enempää showpaini seuraaville (lapsille tai aikuisille) varmaan hiukan kiusallisempaa katsottavaa.
Miten voi olla kiusallista katsoa lasten elokuvaa?
Dedu kirjoitti:Mitä v**tua mä just katoin? Ehkä perheen pienimmille kivaa katsottavaa, yhtään enempää showpaini seuraaville (lapsille tai aikuisille) varmaan hiukan kiusallisempaa katsottavaa.
Miten voi olla kiusallista katsoa lasten elokuvaa?
Tässä tapauksessa tulee varmaan kiusallinen olo, kun ei osata käsitellä niitä tuntemuksia joita Morrison herättää syvällä heteromiehenkin sisustassa