Kyllä se siinä oli ihan alun alkujaankin. Otaksuinkin, että jotain tuollaista olisi nopeasti luettuna jäänyt väliin ja antanut typerän kuvan.TupsuVeitikka kirjoitti:Aah, en vissiin huomannut sitten tuota joukkueottelu kohtaa tekstissäsi, tai sitten muokkasit sen jälkikäteen?Jani Panos kirjoitti:Haaste on aivan eri tasoa Onlinen puolella kuin paria kämäistä tietokonetta vastaan.TupsuVeitikka kirjoitti: Sama pelata yhdellä pleikkarilla?
SmackDown! vs. RAW 2010
- Jani Panos
- SkullCrushingFinale
En tiedä onko tullut esille, mutta ite äsken sain nämä videot kaikki katottua. Kaveri siis on luonut käytännössä täydellisiä caweja ja yhdistänyt ne uskomattomaan vaivannäköön Story Designerin kanssa ja linkissä on lopputulos. Voin sanoa rehellisesti, että tää kaveri WWE:n käsikirjotustiimiin nyt ja heti!
SmackDown vs. Raw 2010: TNA Invasion? Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=-_sQ2OuPGsg
SkullCrushingFinale kirjoitti:En tiedä onko tullut esille, mutta ite äsken sain nämä videot kaikki katottua. Kaveri siis on luonut käytännössä täydellisiä caweja ja yhdistänyt ne uskomattomaan vaivannäköön Story Designerin kanssa ja linkissä on lopputulos. Voin sanoa rehellisesti, että tää kaveri WWE:n käsikirjotustiimiin nyt ja heti!
Onko tolla siis muita kun toi road to wrestlemania ja tna invasion? Tosi hyviltä vaikutti
Good talk - Johnny Curtis
- SkullCrushingFinale
Muista en tiedä, mutta toi vaan pisti silmään, että kaveri sai Story Designerillä ja CAWeilla enemmän aikaan kuin WWE:n ja TNA:n käsikirjottajat, vaikka tuskin heillä ihan noita resursseja on Joka tapauksessa uskomatonta, että videopelitarina jaksaa napata noin koukkuun, etenkin kun sen on luonut toinen pelaaja!YP kirjoitti:SkullCrushingFinale kirjoitti:En tiedä onko tullut esille, mutta ite äsken sain nämä videot kaikki katottua. Kaveri siis on luonut käytännössä täydellisiä caweja ja yhdistänyt ne uskomattomaan vaivannäköön Story Designerin kanssa ja linkissä on lopputulos. Voin sanoa rehellisesti, että tää kaveri WWE:n käsikirjotustiimiin nyt ja heti!
Onko tolla siis muita kun toi road to wrestlemania ja tna invasion? Tosi hyviltä vaikutti
E: Niin siis tarkennan, että Road to WrestleMania on pelissä valmiiksi pelimuotona, jäi allekirjottaneelle vähän epäselväksi meinasitko sitäkin kaverin luomaksi
- Darien Fawks
Eilen pelattiin kaveriporukalla ekaa kertaa SVR 10:ä. Ja olipas todella hauskaa niin kuin odottelin! Olin viidestä pelaajasta ainut selvinpäin, ja voitin money in the bankin 45 minuutin jälkeen
Jokaisen pitäisi kokea SVR 2010 moninpelinä!
Jokaisen pitäisi kokea SVR 2010 moninpelinä!
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
En ole pelannut painipelejä sen jälkeen, kun olen vienyt aikoinaan SvR08:n pois. Nyt kun tämä painin katsominen on taas alkanut, tuli eilen hetken mielenjohde käydä ostamassa joku uudemmista SvR-peleistä. Löysin tarpeeksi halvalla SvR 2010-pelin ja kyllä olo on taas hieno, jotenkin alkoi harmittaa että olen joskus lopettanut näiden pelien ostamisen.
Pelihän vaikuttaa hyvältä kuten SvR-pelit tuppaa olemaan aika useasti. Kaikkea kivaa uutta ja tarina-moodiakin pääsyt aloittamaan omalla superstaralla.
Painipelien kanssa on tullut vietettyä niin kauan aikaa että kyllähän tämä maistuu mahtavasti mulle. Nostalgiaa ja muutenkin, viihdyttävää puuhaa.
Pelihän vaikuttaa hyvältä kuten SvR-pelit tuppaa olemaan aika useasti. Kaikkea kivaa uutta ja tarina-moodiakin pääsyt aloittamaan omalla superstaralla.
Painipelien kanssa on tullut vietettyä niin kauan aikaa että kyllähän tämä maistuu mahtavasti mulle. Nostalgiaa ja muutenkin, viihdyttävää puuhaa.
- SkullCrushingFinale
Mitä tulee mieleen, niin kannattaa pelata Shawn Michaelsin Road to WrestleMania rauhassa ja haasteella, oli nimittäin omasta mielestäni melko selvä ykkönen tarinoista. Kovia juonenkäänteitä ja koukuttava tarina!Stefa kirjoitti:En ole pelannut painipelejä sen jälkeen, kun olen vienyt aikoinaan SvR08:n pois. Nyt kun tämä painin katsominen on taas alkanut, tuli eilen hetken mielenjohde käydä ostamassa joku uudemmista SvR-peleistä. Löysin tarpeeksi halvalla SvR 2010-pelin ja kyllä olo on taas hieno, jotenkin alkoi harmittaa että olen joskus lopettanut näiden pelien ostamisen.
Mulla oli SvR 2010 :ssä, PS2 -versiossa Steve Austinin thememusiikki, muttei itse ukkoa. En tiedä PS3 tai Xbox versioista, mutta itse tein Austin CAWin ja lisäsin vain siihen thememusiikin, sekä titantronille sen entrance videon.BustUout kirjoitti:Saako SVR 10:ssä mitenkään Steve Austinia? Yritin etsiä PS storesta mutten löydä
Have a nice day!
- Nickeldeon
Tarkoitat nyt luultavasti tuolla peliin lisäämisellä sitä custom soundtrack -systeemiä. Siis, sinunhan pitää vain kopioida muistitikulta musat pleikkarille ja sitten kun avaat pelin ja menet sinne create an entrance -mestaan, niin musiikin pitäisi löytyä siitä custom soundtrack -kohdalta.BustUout kirjoitti:Miten PS3:lla saa muistikun kautta katsottua leffoja, tai siirrettyä musaa peliiin?
Leffajuttuun sitten seuraava: Menet PS:n päävalikossa sinne videot-kohtaan ja siinä alhaalla pitäisi sitten näkyä se muistitikku-kohta. Menet tikun kohtaan ja painat kolmiota, minkä jälkeen valitset ponnahdusvalikosta "Näytä kaikki" tai jotain sinne päin. Sitten järjestelmän pitäisi näyttää kaikki kansiot, jotka olet luonut muistitikulle.
- SkullCrushingFinale
- SkullCrushingFinale
- SkullCrushingFinale