Jack DiBiase kirjoitti:Radikaaleja uudistuksia tämä pelisarja kuitenkin tarvitsee, sillä peli tuntuu niiiiiiiin kovin vanhalta kaikin puolin.
Seuraava vaihe olisi ehdottomasti se, että täysipäiväinen fysiikkamoottori pyörii jatkuvasti, ja minkä tahansa fyysisen objektin koskettaessa mihin tahansa, pelimaailma reagoisi. Kaikki reagoisi interaktiivisesti. Tämä muuttaisi sen, mitä tapahtuu kun tikkaat kaatuvat pöydän päälle, mitä tapahtuu kun painija hyppää kahden muun päälle kesken liikkeen jne.
Ja tosiaan, periaatteessa jokainen liike renderoitaisiin aina erikseen eri kerralla. Jokaiselle painijan raajalle olisi oma voima-arvonsa, joten jos kesken last-rideä heität bitch-slapin selkään jollain torriella, jonka slapin voima-arvo on 10, ei Undertaker sanoisi mitään kuin heilahtaisi ihan vähän, sillä tämän 80:n voimakynnys ei ylittynyt, eikä raaja lähtenyt suuremmin liikkeelle alkuperäisestä paikastaan.
Tähän voisi myös soveltaa kunto-systeemin; kun painijaasi on piesty koko matsin, jokaisen raajan voimakkuus vähenee, ja yhtäkkiä et voikkaan nostaa vastustajaasi powerbombiin.
Mutta joo, märkää untahan tämä kaikki. Tähän menisi vähintään 2-3 vuotta kehittää.
Voisivat lisätä Yuke's:iin länsimaalaisia pelintekijöitä tekemään niille japskeille kunnon pelimoottorin, josta lähteä liikkeelle, kun eivät itse osaa.