WWE 12
Re: WWE 12
Selailin tuossa tylsyyksissäni tuota pelin ohjekirjaa ja sain tietää että tossa pelissä on joku tommonen Limb Target System-homma. Kiva tietää näin viikon pelailun jälkeen...
E: Ja näköjään tässä voi tehdä noi sidonnatkin ihan harkitusti, eikä randomilla niinku tähän asti
E: Ja näköjään tässä voi tehdä noi sidonnatkin ihan harkitusti, eikä randomilla niinku tähän asti
Rumble on ainakin jonkinverran uudistunu, enään ei ole vaaraa tippua niin nopeasti kuin ennen, ja itse matsikin kestää nyt pidempään. Matsitkin tuntuvat nyt jotenkin realistisimmalta, johtuu varmaan siitä että nyt liikkeet on paljon sulavampia ja liikkeet voi keskeyttää vihdoinkin. Painijoista tosin sen verran että Lesnarin kroppa huonosti tehty, ja Bookerin iho liian vaalea ja naama hirveä, ja Eddie näyttää siltä kun olisi juuri kuolleista noussu. Mutta lisätkäähän Jomppa92 jos kerjäätte turpiinne.
Kuka h****tti noi RTWM:n juonikuviot on keksiny? Ihan hirveetää tuubaa oli toi Sheamuksen stoori, eikä mitkään kovat odotukset ole tuohon Triple H:n settiinkään. Olis ihan kiva että noi matsit sais pelata kokonaan. Tuo on niin vammasta et ensin hakkaat vastustajaa ja sitten kun painat Y-näppäintä, niin lopputulos voi olla ihan mitä vaan. Kaiken huippu oli toi WrestleManian Fatal Fourway, jossa oltiin kehässä se 5min ja sitten juostiin backstagella. Välillä tätä peliä pelatessa tekis mieli lyödä itseään naamaan.
- -Invincible-
Voisin lisäilläkkin mutta ei jostain syystä online ole ikinä kiinnostanut. RTWM kokeilin mutta kyllä Universella jatketaan.Jomppa kirjoitti:Mutta lisätkäähän Jomppa92 jos kerjäätte turpiinne.
Mites teillä on tullut muutosta WWE:hen? Minulla on vaikka miten paljon, heeliksi on kääntynyt John Cenaa, Sin Caraa, Mysterioo, Stone Coldia sun muita ja facena ainakin Cody Rhodes ja jostain syystä nyt ei enempää tule mieleen.
Sitten jossain vaiheessa Lesnar, Nash, Stone Cold ja Rock olivat hyvia kavereita ja nyt on tällä hetkellä niin että Nash ja Austin ovat pahoja heelejä ja kaikki alkoi siitä että Nash ja Austin alkoivat feudata mutta loppujen lopuksi tekivät sovinnon erään matsin lopuksi ja sitten myöhemmin pettivät Rockin ja Lesnarin. Myös yhden matsin jälkeen sinne stagelle tuli Cena, Miz ja Mysterio jotain uhoamaan Nashille ja seuraavalla viikolla oli handicap matsi noita kolmea vastaan mutta ei heidän tiimi kauhen hyvin pitänyt yhtä, koska kesken matsin Mysterio häippäs kun Cena yritti tagata ja matsin loputtua Miz hakkasi Cenan.
Mestaruustilanne on semmonen että Austini on nyt Undisputed Champion, Kofi vei US mestaruuden CAWiltani, Taneli Intercontinental mestari ja Tag mestareina on se Laurinaitisin veljeksistä vanhin eli Animal ja hänen edesmennyt partnerinsa Hawk
Että semmosta.
"I call that a medium segment. It's not rare and it's certainly not well done."
- Cesaro
WrestlingAlertin Formulatietäjä vuosimallia 2013!
- Cesaro
Oman titantronin luomismahdollisuudesta suuret plussat. Tätä olen odottanut jo Just Bring Itistä lähtien. Saa CAWiin huomattavasti enemmän sielua kun on täydellinen sisääntulokin.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.
Eilen meikäläisellekin oli vihdoin tiputettu postilaatikkoon tämä peli. Eihä siinä menny ku pari ylimäärästä viikkoa. Ens kerralla pitää noudattaa viisaan Jaakon neuvoja näiden ennakkotilaamisten suhteen...
Ite pelistä ei oo vielä kauheesti saanu tuntumaa. Yhen RAW'n vetelin läpi Universe-modessa ja sitten pari matsia exhibitionin puolella. Ne uudet kamerakulmat on ihan mielenkiintonen lisäys. Kontrolleihin oli aluks vähän hankala tottua, mutta eiköhän se siitä parane se ote. Tänään en kyllä varmaa pääse pelaamaa yhtää ku tuo pikkuveli vaan lanittaa tuolla kaverinsa kanssa.
Ite pelistä ei oo vielä kauheesti saanu tuntumaa. Yhen RAW'n vetelin läpi Universe-modessa ja sitten pari matsia exhibitionin puolella. Ne uudet kamerakulmat on ihan mielenkiintonen lisäys. Kontrolleihin oli aluks vähän hankala tottua, mutta eiköhän se siitä parane se ote. Tänään en kyllä varmaa pääse pelaamaa yhtää ku tuo pikkuveli vaan lanittaa tuolla kaverinsa kanssa.
Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
Rämpytät kaikkia nappeja. Ite oon jopa pari matsia submissionilla voittanu.Jomppa kirjoitti:Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
Pelaakko PS3:lla?Ravenwood kirjoitti:Rämpytät kaikkia nappeja. Ite oon jopa pari matsia submissionilla voittanu.Jomppa kirjoitti:Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
BoxillaJomppa kirjoitti:Pelaakko PS3:lla?Ravenwood kirjoitti:Rämpytät kaikkia nappeja. Ite oon jopa pari matsia submissionilla voittanu.Jomppa kirjoitti:Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
Eikö tuossa Create-An-Arena -moodissa pysty ollenkaan muokkaamaan sitä entrance-ramppia? Joskus näin jotain kuvia missä oli sellanen vanha WCW-entrancesydeemi mutta nyt kun oon koittanu duunailla jotain omaa areenaa niin näköjään pystyykin pelkkää kehää ja sen ympäristöä säätelemään... Kertokaa toki jos tiedätte paremmin.
Jos joku ehtii kyllästyä peliin, tarjoan vaihdossa LA Noiren ja Space Marinen.. :)
EDIT: Tarjouksesta voi tinkiä.
EDIT: Tarjouksesta voi tinkiä.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
- -Invincible-
Jee THQ on nyt sitten "unohtanut" laittaa PS3:n divapäkkiin Kharman ja Stratuksen minitronit. Aika ihmetouhua kyllä ja tuota tuskin tullaan edes koskaan korjaamaan.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- Cesaro
- Cesaro
- Darien Fawks
Darien Fawksin voi lisätä Livessä listalleen, jos mielii pelata ja jutskata samalla. En ole ostanut tuota online-osuutta, mutta jos joku haluaa pelata kaltaiseni WA-julkkiksen kanssa, niin voin toki harkita.
- SkullCrushingFinale
Kyykytän kenet tahansa CAWini tappavalla Angel's Wingsillä.
Diva pack on muuten hyvin tehty, mutta mitä helvettiä -- kukaan (ei Kharma eikä edes Thris) pääse rankingien neljän parhaan joukkoon -- vaikka minulla on loukkaantunut K2 ja Eve. Kharmalla olen häiriköinut jokaiseen diivojen otteluun muttei hän ole vieläkään noussut. p****le sentään. Modelit ovat kuitenkin onnistuneita.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Löytyi Playstation Network-kukkaron pohjalta vielä 80 senttiä ja tuli pienen harkinnan jälkeen latailtua Kharma Shawn Michaelsin sijaan. Myös ilmainen Alicia Fox kelpasi ja kyllä tuo Fan Axxess vielä varmaankin tulee hankittua, koska sen verran sitä säästöä tulee. Kunhan saisi aikaiseksi tuon rahan hankkimisen, että saisi lykättyä sen Gran Turismo 5:n DLC-packeihin ja tähän. Mutta joo, tuli niitettyä tuhoa Kharmalla ja Divas-mestaruudenkin vaihdoin alkuperäiseen Womens-mestaruuteen tilapäisesti, kunnes taas jouduin simulaation uhriksi ja joku sieluton barbi vei mestaruuden haltuun. No hauskaa kuitenkin, kun tuli täydennystä onnettomaan Diva-valikoimaan.
Nyt kun kaikki Unlockablet olen saanut kovalla työllä, niin täytyy kyllä antaa erityisesti Universe Modelle plussaa, koska noita ohjelmien päämestaruuksia saa aivan vapaasti muokata, vaikka Hardcore-mestaruuden saa ohjelman Minor-mestaruudeksi. Miinusta tulee osittain toistuvista angleista ja siitä, ettei omaa brändiä saa survottua vapaasti noille vapaille viikonpäiville, jolloin ei ole Raw'ta, Smackdownia tai Superstarsia. Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
Nyt kun kaikki Unlockablet olen saanut kovalla työllä, niin täytyy kyllä antaa erityisesti Universe Modelle plussaa, koska noita ohjelmien päämestaruuksia saa aivan vapaasti muokata, vaikka Hardcore-mestaruuden saa ohjelman Minor-mestaruudeksi. Miinusta tulee osittain toistuvista angleista ja siitä, ettei omaa brändiä saa survottua vapaasti noille vapaille viikonpäiville, jolloin ei ole Raw'ta, Smackdownia tai Superstarsia. Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
- -Invincible-
Saahan.Panu5 kirjoitti:Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
- Cesaro
- Cesaro
- Darien Fawks
Mulla oli mehukas voitto WWE 12:ssa eilen.
Wrestlemanian pääottelussa kohtasin Evan Bournella John Cenan. Cena antoi pataan aika siekailematta, mutta onnistuin lopussa roll-uppaamaan. Muutamat pirun tiukat kick-outit sain. Cena ei antanut piiruakaan periksi, p****le.
v***u Bourne mestarina. Otunga ja Kilkutin tulivat jostain syystä onnittelemaan iloissaan.
Tätä ennen olin toki voittanut Royal Rumblen, jossa hamusin itselleni #30 entrantin, joka sitten sattui olemaan juurikin tuo Evan.
Ei sitä kautta kyllä järin pitkään kestänyt. Cena otti omansa takaisin siinä noin parin kuukauden kuluttua.
Wrestlemanian pääottelussa kohtasin Evan Bournella John Cenan. Cena antoi pataan aika siekailematta, mutta onnistuin lopussa roll-uppaamaan. Muutamat pirun tiukat kick-outit sain. Cena ei antanut piiruakaan periksi, p****le.
v***u Bourne mestarina. Otunga ja Kilkutin tulivat jostain syystä onnittelemaan iloissaan.
Tätä ennen olin toki voittanut Royal Rumblen, jossa hamusin itselleni #30 entrantin, joka sitten sattui olemaan juurikin tuo Evan.
Ei sitä kautta kyllä järin pitkään kestänyt. Cena otti omansa takaisin siinä noin parin kuukauden kuluttua.
Exhibitionissa kyllä, mutta Universe Modessa on oletuksena tuo 30 miehen Rumble. Toki sitäkin saisi peukaloitua kyllä vaikka kymmenmiehiseksi, mutta annettakoot nyt olla.-Invincible- kirjoitti:Saahan.Panu5 kirjoitti:Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
- -Invincible-
Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.Panu5 kirjoitti:Exhibitionissa kyllä, mutta Universe Modessa on oletuksena tuo 30 miehen Rumble. Toki sitäkin saisi peukaloitua kyllä vaikka kymmenmiehiseksi, mutta annettakoot nyt olla.-Invincible- kirjoitti:Saahan.Panu5 kirjoitti:Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
- Cesaro
- Cesaro
Okei sitten. Jäänyt vain basilli SvR 2011:sta, kun pienetkin muutokset vaikutti pelin kulkuun eikä mestaruusotteluitakaan saanut vapaasti luoda.-Invincible- kirjoitti: Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.
- -Invincible-
Itsekin aluksi pelkäsin että nyt se pilaa kaiken, mutta kyllä se vaan toimii.Panu5 kirjoitti:Okei sitten. Jäänyt vain basilli SvR 2011:sta, kun pienetkin muutokset vaikutti pelin kulkuun eikä mestaruusotteluitakaan saanut vapaasti luoda.-Invincible- kirjoitti: Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.
- Cesaro
- Cesaro
Kyllä muuten tuntuukin heti pitemmältä tuo 40 miehen RR. Kokeilin tänään ja kyllä siinä tekemistä piisasi. Neljäntenä astelin omalla ukolla sisään ja vein koko höskän, vaikka välillä oli niitä tylsiä odotteluja yksin kehässä.-Invincible- kirjoitti:Itsekin aluksi pelkäsin että nyt se pilaa kaiken, mutta kyllä se vaan toimii.Panu5 kirjoitti:Okei sitten. Jäänyt vain basilli SvR 2011:sta, kun pienetkin muutokset vaikutti pelin kulkuun eikä mestaruusotteluitakaan saanut vapaasti luoda.-Invincible- kirjoitti: Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.
Edelleenkään en ole uskaltanut koskea Story Modeen kuin pikkuvilkaisulla, tuskin kannattaa edes tuhlata aikaa vai?