Fight Club Finland
- Spunkmeyer
Re: Fight Club Finland
Oliko kenties kukaan täältä keskellä ison katsomon eturiviä? Siinä oli meinaan aktiivista ja chanttaavaa porukkaa.
We'll take you to the killing floor.
[quote="Spunkmeyer"]Oliko kenties kukaan täältä keskellä ison katsomon eturiviä? Siinä oli meinaan aktiivista ja chanttaavaa porukkaa.[/quote]
Et siis meinaa sitä lattiatason väkeä? Siel oli ainakin mun seurue melko kovalla äänitasolla.
Et siis meinaa sitä lattiatason väkeä? Siel oli ainakin mun seurue melko kovalla äänitasolla.
- Darien Fawks
http://amusa.fi/fin/foorumi/?nid=2560
Noin. Jaoin tännekin kirjoittamani artikkelin showpainista. Artikkelissa on kyljessä myös Fight Club Finlandin Häijy-Heimo Ukonselän haastis.
Miitti kehiin 2.5. yökerho Pressassa, eikö niin? Jatkosota!
Noin. Jaoin tännekin kirjoittamani artikkelin showpainista. Artikkelissa on kyljessä myös Fight Club Finlandin Häijy-Heimo Ukonselän haastis.
Miitti kehiin 2.5. yökerho Pressassa, eikö niin? Jatkosota!
Miittiä todellakin joo! Taitaa olla taas ihan hyvä lössi tulossa.
Miitti tapahtumassa vai ennen sitä? Tosiaan ne ketkä ei tiedä ni oon yks pahimpii rääväsuita yleisön joukossa. Oon se sama kaveri jota Heimo mukiloi viime kerralla.
- Darien Fawks
Meikä tunnistaa Cageronin kyllä.Cageron kirjoitti:Miitti tapahtumassa vai ennen sitä? Tosiaan ne ketkä ei tiedä ni oon yks pahimpii rääväsuita yleisön joukossa. Oon se sama kaveri jota Heimo mukiloi viime kerralla.
Kuka sä Darien sit oot? Kerro vaikka yksityisviestillä jos et viitsi täällä sitä sanoa.
Wau! Painimiitti vappuviikonloppuna. Ehdottoman vahva ehkä tähän.
Ps. Viesti ilman predikaattia. Mahdollistako? Näköjään.
Ps. Viesti ilman predikaattia. Mahdollistako? Näköjään.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Itse saavun lauantaina Helsinkiin Lohjalta jo aamulla ni ois kiva pitää kunnon miitti ennen tapahtumaa. Ehdottaisin tällaista että johonkin aikaan sovittais kokoontuminen jossain porukalla ja mentäis syömään fcf-painijoidenkin suosiossa olevaan eerikin pippuriin. Oon kuullut että sieltä saa herkullista kebabbia.
Ei oo paljoo vastauksia tullut.
Tapahtuman jälkeen on paremmin aikaa miitille. Eiköhän jonkinlainen kokoontuminen saada aikaan.
P.S. Ennakko löytyy täältä. Kannattaa lukea vaikkei paikalle tulisikaan, koska suomipaini on aina .
P.S. Ennakko löytyy täältä. Kannattaa lukea vaikkei paikalle tulisikaan, koska suomipaini on aina .
No jos miitti saadaan aikaan ni mua voi kiskaista hihasta tapahtumapaikalla. Sanon viel tokan kerran että oon se sama jannu jota Heimo kuritti viime kerralla.
Ihan hiton timanttinen tapahtuma taas kerran. FCF:n taso on noussut niin painillisesti kuin bookkauksellisesti todella korkealle. Myös yleisö oli tosi hyvin messissä.
Nämä ovat sellaisia juttuja, joita jokaisen painifanin pitäisi kokea. Jää niin paljosta paitsi, jos luulee, ettei FCF-reissu ole sen arvoinen.
Nämä ovat sellaisia juttuja, joita jokaisen painifanin pitäisi kokea. Jää niin paljosta paitsi, jos luulee, ettei FCF-reissu ole sen arvoinen.
Taas äänen lähtö mulla siinä ja siinä. Upea ilta! Meikäläisen banaanit teki kauppansa mutta Rickylle tarkoitettu koiranmakkara ei. Joku muu saa hoitaa tarkan läpikäynnin jos en ite jaksa tai ehdi. Ainoa mitä sanon on että innostuin valtavasti kun The Beast tuli haastamaan Valentinen FCF-mestaruudesta. Vallu kauhusta kankeana ja sen näki tärinästä. Mukavasti jengi chanttasi "Beast is gonna kill you".
5.6 Porvoossa seuraava tapahtuma eli liikenisikö keneltäkään kyytiä? Minun pitäisi eka lähteä Lohjalta Helsinkiin ja sieltä viel Porvooseen ja paluu toistepäin mikä tulisi mulle aika kalliiksi. Eli löytyisikö menopaluukyytiä pk-seudulta keneltäkään? Bensoihin osallistun jos se siitä on kiinni. Vastaukset mielellään yksityisviestien puolelle.
Ai sä oot se banaanihemmo. Niitä harvoja kertoja kun olen päässyt paikanpäälle, niin muistan miettineeni että mikä h**vetin juttu toi on. Viimeks tais olla Snacky Slam, missä olin.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Joo no ne banaanit on yleensä tarkotettu Karhulalle ja Heimolle. Se on vaan silkkaa v*ttuiluu.
Robert Holmström twitterissä
Yes the rumors are true, @DougWilliamsUK is coming to @fcfwrestling later in 2015. Stay tuned. #wrestling #showpaini
Aika jees. Doug oli TNA:ssa aikoinaan mainio joukkue- ja x-divarin mestari.
Yes the rumors are true, @DougWilliamsUK is coming to @fcfwrestling later in 2015. Stay tuned. #wrestling #showpaini
Jos Doug tulee siihen SummerSlam-saunaillan Snacky Slamiin, olen sanaton.What kirjoitti:Robert Holmström twitterissä
EDIT: Hitto kun olisi tavallaan siistiä nähdä Williamsin matsaavan vaikka jotain Jami Aaltoa vastaan. Nuori tulokas vastaan kokenut kehäveteraani. Myös Maestro voisi olla ideaalinen vastustaja.
...tai sitten tietysti se Valentine. Jeesus sentään.
Mahti ilta viime perjantaina Porvoossa. Muutama sana käydyistä otteluista.
Illan avasi McMetallin ja Karhulan ottelu. Ennen ku rupesivat toisiaan vetää turpaan ni Karhula tuli minua moikkaamaan kun heiluin taas banaanien kanssa, kaveri normaalisti ragesi mulle ja päätti kaiken lisäksi viel töniä minua. Mutta joo itse matsi oli aika tasainen normaali ottelu jonka Karhula vei yllätykseksi puhtaalla pelillä.
Tokana matsina oli StarkAdder & Ricky Vendetta vs Make Smooth & Jami Aalto. Ilman sen suurimpia selittelyjä tämä matsi oli aikalailla toistoa Jatkosodasta Adder & Vendetta vs Impact & Aalto - ottelusta. Kuten viime kerralla ni tälläkin kertaa Ricky sooloili omiaan joka koitui taaskin kohtalokkaaksi. Tämä oli jälleen askel lähemmäksi Adder vs Vendetta - ottelua.
Sitten oli aika Hardcore - kolminottelulle eli Vili Luupää vs HC Andersen vs Tohtori Ioni. Tasoon nähden ottelu oli erittäin viihdyttävä ja hieman koominen kun Ioni rupesi esittelee laskelmapapereitaan Andersenille. Ottelu oli osittain 2 vs 1 sillä luonollisesti Andersen ja Ioni rupesivat liittolaisiksi Luupäätä vastaan, teippasivat tämän jopa jeesusteipillä kiinni kulmaan. Liittolaisuus loppui siihen kun Ioni yritti Roll Upia Andersenille. Hetken kun nämä herrat keskittyivät toisiinsa ni Vili keskittyi irti pääsemiseen ja pääsikin. Sitten ottelu oli taas kunnolla vauhdissa. Loppuhetket meni niin että Vili muljautti Andersenia tuolilla, laittoi tuolin mahan päälle ja teki yläköydeltä moonsaultin. Sitten tuli Ioni tönäisee Vilin sivuun ja selätti itse Andersenin.
Sitten oli vuorossa Heimo Ukonselkä vs Jessica Love. Matsi oli suuriltaosin pervoilua kaikkine alapäähuumoreineen eli ottelu muistutti enemmän erotiikkashowta. Koko homma loppui tuplauloslaskuun.
Sitten ottelu jota itse odotin eniten eli 10 hengen battle royal. Teuvo rupesi taas kaikkee kakkaa selittää jonka takia sillä oli kellon soidessa kaikki 9 miestä kimpussa. Noh, kaveri pääsi nopeasti mäyräkoiransa kaa bäkkärille. Ottelun kivuliain hetki oli kun Dr.No eliminoi Vili Luupään joka tipahti polvi edellä eteemme betonilattiaan, Jake pääsi myöhemmin kuskaamaan Viliä pumppukärryillä ulos tupakalle. Ottelun 2 viimeistä painijaa oli Joey Impact ja Tohtori Ioni. Juuri kun alkoi näyttää siltä että Ioni voittaa ni Impact kasasi itsensä ja eliminoi Ionin pyykkinarulla voittaen ottelun. Näkee selvästi että Joey Impact on tuosta uusimmasta tulokasryhmästä kaikkein lahjakkain joka tulee tekemään vielä suuria. Ottelun alussa oli erittäin mukavaa ärsyttää Dr.No:ta Daniel Bryanin YES-chantilla.
Sitten oli aika naisten kolminottelulle eli Sara Elektra vs Julia Kyy vs Regina. Julia oli oikea sekopää koska hänen jättivasaransa oli hukassa. Julian raivopuuskan takia huusin että hänellä on menkat. Sain sit Julialta vastalauseena ''sul on koht menkat naamallas''. Tästä en oikein keksi mitään koska matsi kesti vajaat 6 minuuttia. Loppuhetkillä Regina loukkasi niskansa pahemman kerran, Sara tarkisteli tilannetta ja Julia kaivoi kehän alta jättivasaransa jolla muljautti Saraa ja nappasi myös voiton.
Sit oli pääottelun aika eli StarBuck vs Pyöveli Petrov. Suhtkoht tasaväkinen ottelu jota hankaloitti Petrovin loput kaverit Mustasta Aukosta eli Karhula ja Julia Kyy. Pitkin ottelua Karhula ja Kyy häiritsivät joka kärjistyi siihen että tuomarilta vedettiin taju kankaalle tarkoituksella koska StarBuck oli liian vahvoilla. Tuomarin ollessa tajuton koko Mustan Aukon kolmikko pieksi StarBuckia kunnes Joey Impact tuli hätiin. Kaveri pisti kaikki nippuun hetkessä josta itse riemastuin melkoisesti. Lopussa Impact teki Karhulalle perus hyppysukelluksen kehästä ulos joka jäi pahasti vajaaksi silä hän näytti tulevan selkä edellä betonilattiaan. Noh, yhtenä kappaleena on yhä. StarBuck tosiaan voitti Petrovin ja juhli Impactin kanssa heti perään. Veikkaan että ensi kerralla näemme StarBuck & Joey Impact vs King Kong Karhula & Pyöveli Petrov.
Lopuksi vielä että lähes koko Porvoon yleisö oli ensikertalaisia. Meitä kokeneita konkareita yleisössä oli joku kymmenkunta plus Robert joka myöskin istui katsomon puolella.
Illan avasi McMetallin ja Karhulan ottelu. Ennen ku rupesivat toisiaan vetää turpaan ni Karhula tuli minua moikkaamaan kun heiluin taas banaanien kanssa, kaveri normaalisti ragesi mulle ja päätti kaiken lisäksi viel töniä minua. Mutta joo itse matsi oli aika tasainen normaali ottelu jonka Karhula vei yllätykseksi puhtaalla pelillä.
Tokana matsina oli StarkAdder & Ricky Vendetta vs Make Smooth & Jami Aalto. Ilman sen suurimpia selittelyjä tämä matsi oli aikalailla toistoa Jatkosodasta Adder & Vendetta vs Impact & Aalto - ottelusta. Kuten viime kerralla ni tälläkin kertaa Ricky sooloili omiaan joka koitui taaskin kohtalokkaaksi. Tämä oli jälleen askel lähemmäksi Adder vs Vendetta - ottelua.
Sitten oli aika Hardcore - kolminottelulle eli Vili Luupää vs HC Andersen vs Tohtori Ioni. Tasoon nähden ottelu oli erittäin viihdyttävä ja hieman koominen kun Ioni rupesi esittelee laskelmapapereitaan Andersenille. Ottelu oli osittain 2 vs 1 sillä luonollisesti Andersen ja Ioni rupesivat liittolaisiksi Luupäätä vastaan, teippasivat tämän jopa jeesusteipillä kiinni kulmaan. Liittolaisuus loppui siihen kun Ioni yritti Roll Upia Andersenille. Hetken kun nämä herrat keskittyivät toisiinsa ni Vili keskittyi irti pääsemiseen ja pääsikin. Sitten ottelu oli taas kunnolla vauhdissa. Loppuhetket meni niin että Vili muljautti Andersenia tuolilla, laittoi tuolin mahan päälle ja teki yläköydeltä moonsaultin. Sitten tuli Ioni tönäisee Vilin sivuun ja selätti itse Andersenin.
Sitten oli vuorossa Heimo Ukonselkä vs Jessica Love. Matsi oli suuriltaosin pervoilua kaikkine alapäähuumoreineen eli ottelu muistutti enemmän erotiikkashowta. Koko homma loppui tuplauloslaskuun.
Sitten ottelu jota itse odotin eniten eli 10 hengen battle royal. Teuvo rupesi taas kaikkee kakkaa selittää jonka takia sillä oli kellon soidessa kaikki 9 miestä kimpussa. Noh, kaveri pääsi nopeasti mäyräkoiransa kaa bäkkärille. Ottelun kivuliain hetki oli kun Dr.No eliminoi Vili Luupään joka tipahti polvi edellä eteemme betonilattiaan, Jake pääsi myöhemmin kuskaamaan Viliä pumppukärryillä ulos tupakalle. Ottelun 2 viimeistä painijaa oli Joey Impact ja Tohtori Ioni. Juuri kun alkoi näyttää siltä että Ioni voittaa ni Impact kasasi itsensä ja eliminoi Ionin pyykkinarulla voittaen ottelun. Näkee selvästi että Joey Impact on tuosta uusimmasta tulokasryhmästä kaikkein lahjakkain joka tulee tekemään vielä suuria. Ottelun alussa oli erittäin mukavaa ärsyttää Dr.No:ta Daniel Bryanin YES-chantilla.
Sitten oli aika naisten kolminottelulle eli Sara Elektra vs Julia Kyy vs Regina. Julia oli oikea sekopää koska hänen jättivasaransa oli hukassa. Julian raivopuuskan takia huusin että hänellä on menkat. Sain sit Julialta vastalauseena ''sul on koht menkat naamallas''. Tästä en oikein keksi mitään koska matsi kesti vajaat 6 minuuttia. Loppuhetkillä Regina loukkasi niskansa pahemman kerran, Sara tarkisteli tilannetta ja Julia kaivoi kehän alta jättivasaransa jolla muljautti Saraa ja nappasi myös voiton.
Sit oli pääottelun aika eli StarBuck vs Pyöveli Petrov. Suhtkoht tasaväkinen ottelu jota hankaloitti Petrovin loput kaverit Mustasta Aukosta eli Karhula ja Julia Kyy. Pitkin ottelua Karhula ja Kyy häiritsivät joka kärjistyi siihen että tuomarilta vedettiin taju kankaalle tarkoituksella koska StarBuck oli liian vahvoilla. Tuomarin ollessa tajuton koko Mustan Aukon kolmikko pieksi StarBuckia kunnes Joey Impact tuli hätiin. Kaveri pisti kaikki nippuun hetkessä josta itse riemastuin melkoisesti. Lopussa Impact teki Karhulalle perus hyppysukelluksen kehästä ulos joka jäi pahasti vajaaksi silä hän näytti tulevan selkä edellä betonilattiaan. Noh, yhtenä kappaleena on yhä. StarBuck tosiaan voitti Petrovin ja juhli Impactin kanssa heti perään. Veikkaan että ensi kerralla näemme StarBuck & Joey Impact vs King Kong Karhula & Pyöveli Petrov.
Lopuksi vielä että lähes koko Porvoon yleisö oli ensikertalaisia. Meitä kokeneita konkareita yleisössä oli joku kymmenkunta plus Robert joka myöskin istui katsomon puolella.
- Darien Fawks
Kiitos raportista! Voisi Smarkisidessakin tällaisia julkaista? Kiva pysyä perillä skenessä. Pelkät voittajalistaukset, joita FCF itse julkaisee, eivät oikein auta pysymään kärryillä.
Voin kyllä ottaa vastuun pienestä tapahtumatarinoinnista tässä ketjussa aina kun itse olen paikalla jossain tapahtumassa. Jos siis smarksidella ei ole aikaa kirjoitella.
Te joilla on facebook ni heittäkääs mulle nimiä yksityisviestien puolella ni pyydän kaveriksi. =)
Te joilla on facebook ni heittäkääs mulle nimiä yksityisviestien puolella ni pyydän kaveriksi. =)
-
Entä vasta julkaistu suurenluokan Jatkosota-reportaasi, johon pistettiin koko sielu ja ruumis...? Porvoo-reissu ei nyt toteutunutkaan senhetkisten olosuhteiden alla, mutta kyllä FCF:n kiertävää sirkusta tullaan jatkossakin dokumentoimaan.Darien Fawks kirjoitti:Kiitos raportista! Voisi Smarkisidessakin tällaisia julkaista? Kiva pysyä perillä skenessä. Pelkät voittajalistaukset, joita FCF itse julkaisee, eivät oikein auta pysymään kärryillä.
Cage, meillä "on sun numeros" ja tulet kyllä olemaan inessä muodossa tahi toisessa. Subjektina ainakin.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..