Fight Club Finland
Re: Fight Club Finland
Mun numero? Nyt rupes pelottaa.
- Darien Fawks
Se oli loistokas, mutta Porvoosta ette kirjoittanu mitään. :SShow_Stopper kirjoitti:Entä vasta julkaistu suurenluokan Jatkosota-reportaasi, johon pistettiin koko sielu ja ruumis...?Darien Fawks kirjoitti:Kiitos raportista! Voisi Smarkisidessakin tällaisia julkaista? Kiva pysyä perillä skenessä. Pelkät voittajalistaukset, joita FCF itse julkaisee, eivät oikein auta pysymään kärryillä.
Subjektina? Avaas tuota.Show_Stopper kirjoitti:Cage, meillä "on sun numeros" ja tulet kyllä olemaan inessä muodossa tahi toisessa. Subjektina ainakin.
Kuten jotkut jo tietää ni 8.8 Helsingin Nightclub Pressassa Ruotsin oma korsto The Beast haastaa niljakkaan Valentinen FCF-mestaruudesta. Loistava ottelu tulossa! The Beast voittoon!
The Beastiin voi tutustua tästä!
Lauantaina Presidentissä (ei Saulissa) tömisee. Puhuttiin Nallen kanssa että lähdettäisiin katsomaan. Onko muita matkassa?
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Hell yeah! Pakkohan se on nähdä omin silmin, kun Beast liiskaa Valentinen ja nousee isänmaamme kiistattomaksi mestariksi.Coca kirjoitti:Lauantaina Presidentissä (ei Saulissa) tömisee. Puhuttiin Nallen kanssa että lähdettäisiin katsomaan. Onko muita matkassa?
Luultavasti itsekin olen eksymässä jonkun toverin kanssa kattelemahan menoa
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
-
Siellä. Aika hyvällä lössillä vielä. Hienoa nähdä teidätkin taas! Psst, tulkaas megeen.Coca kirjoitti:Lauantaina Presidentissä (ei Saulissa) tömisee. Puhuttiin Nallen kanssa että lähdettäisiin katsomaan. Onko muita matkassa?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Täälläkin hyvä huikata, että lokakuussa olisi tiedossa pieni brittiläinen invaasio.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- MR.Off Topic
^ Oi p**se ku pääsis kahtomaan Dougia. Paininero on kyseessä ja markitan miestä aevan sairaasti. Ei kuitenkaan luultavasti pysty Raumalle venymään.
En jaksa tässä nykyisellä kunnolla mitään tarinaa kirjottaa mutta oli todella suuri kunnia tavata Doug Williams ja Alpha Female. Hauskaa muuten että Alpha pyyteli multa ja kavereilta anteeksi meikittömyyttään joka oli mennyt heti suihkuun matsinsa jälkeen. Plussana viel se että Suomen härskein ja limaisin painija Valentine osoitti minulle rakkauttaan ja antoi pusun poskelle.