Extreme Warfare/ Total Extreme Wrestling

Keskustelua vapaapainiaiheisista peleistä ja videoista.
MR.Off Topic

Extreme Warfare/ Total Extreme Wrestling

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 07.08.2011 14:18

Onko kukaan muu enää kiinnostunut näistä peleistä? EWR ja TWR ovat tekstipohjaisia managerointi pelejä, joissa otat paikan promootion bookkajana ja oikeastaan kaikin puolin johtajana. Ideasi on saada oma promootiosi maailman suosituimmaksi, mutta isona osana peliin kuuluu tietysti omien kuvioiden luonti. Pelissä tarvitaanki rutkasti mielikuvitusta, jotta siitä saisi kaiken irti. Löytyykö siis mielenkiintoa enää näihin peleihin?

Linkit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Extreme_Wrestling
Wikipedia linkki, josta tietoa itse pelisarjasta.

http://www.greydogsoftware.com/downloads.php?id=83
Uusin TEW eli TEW2010. Voi ostaa kokoversion tai koittaa kuukauden demoa. Kuukausi siis peliajassa, ei oikeassa.

http://www.greydogsoftware.com/tew/inde ... e=freeware
TEW2005 saa nyt ilmaiseksi ja tuossa nyt linkki, mistä sen voi ladata.

http://demonews.com/download.php?det=3668, http://www.bigfooty.com/forum/showthread.php?t=283360, http://ewrwc.proboards.com/index.cgi?bo ... &thread=67
Muutama linkki, josta EWR:n voi ladata. En ole testannut noiden linkkien toimivuutta.

http://ewrcache.110mb.com/yearbyyear.html
IRL Scenuja EWR peliin. Noita ei oikein enää muualta löydy, mutta tuolla nyt näytti olevan toimivia linkkejä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Gendry

Re: Extreme Warfare/ Total Extreme Wrestling

Viesti Kirjoittaja Gendry » Su 07.08.2011 21:22

http://gnetwork.reallyhotstuff.net/EWR

Tuolta löytyy kanssa ihan mukavasti scenuja EWR'ään.

Mutta joo, kyllähän noita Rylandin pelejä tulee silloin tällöin pelattua. Itsellä vaan tuppaa vähän olemaan sellainen ongelma, että muutaman buukatun kuukauden jälkeen loppuu ideat tai kiinnostus saveen muuten vaan loppuu. Nyt kokeilussa on TEW 2005'n Fall of the One Ring Circus -scenario, joka alkaa heinäkuusta 2006. Jospa tuota jaksaisi buukata vähän pidempään. Päämestaruuskuviot ainakin ovat varsin mielenkiintoiset, kun mestareina ovat Mysterio ja RVD.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 07.08.2011 21:37

Kiinnostaisko EWR Rate My Card ketjun uudelleen lämmittely? Sinnehän toki voi laittaa TEW korttejakin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Gendry

Viesti Kirjoittaja Gendry » Su 07.08.2011 21:43

MR.Off Topic kirjoitti:Kiinnostaisko EWR Rate My Card ketjun uudelleen lämmittely? Sinnehän toki voi laittaa TEW korttejakin.
Ei muuta kuin ketjua pystyyn vaan. Tulee noita omia buukkauksiakin mietittyä vielä hieman tarkemmin kuin normaalisti, kun kortteja tuonne laittaa muiden arvosteltavaksi.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 07.08.2011 21:48

Gendry kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:Kiinnostaisko EWR Rate My Card ketjun uudelleen lämmittely? Sinnehän toki voi laittaa TEW korttejakin.
Ei muuta kuin ketjua pystyyn vaan. Tulee noita omia buukkauksiakin mietittyä vielä hieman tarkemmin kuin normaalisti, kun kortteja tuonne laittaa muiden arvosteltavaksi.
Jep ja kun saa juonikuviot sanalliseen muotoon ja muiden kommentit, niin tekeehän se pelistä selvästi hauskempaa. Itse aloitin myös uuden scenaarion vasta ja postailen siitä kortin sitten varmaan jo tänä iltana.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Edgefan100397

Viesti Kirjoittaja Edgefan100397 » La 17.09.2011 10:24

Osaisiko joku täällä selittää, tai laittaa linkkiä jollekin sivustolle millä selitetään, että miten TEW 2008- peliin voi ladata noita IRL-scenuja/modeja?
Viina on viisasten juoma

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 17.09.2011 11:17

http://67.19.230.90/~arles/forum/showth ... 06&t=32606

Linkistä löytyy itse pelin tekijän ohjeet ja ne näyttävät niin helpoilta, että en jaksa alkaa suomentelemaan. Yleensä ottaen noiden Scenujen/modien lisääminen peliin on aina ollut helppoa eikä se varmaankaan tuota vaikeuksia.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 09.02.2012 21:00

Vieläkö joku muu pelaa tätä peliä? Itsehän aloitin ensimmäistä kertaa tässä aika vasta pelaamaan hieman pienemmällä promootiolla kuin jollain TNA:lla, WWE:llä, WCW:llä tai ECW:llä. Loin nimittäin fiktionaalisen indypromootion vuoteen 2003 nimeltään Pro Wrestling Society, (nimi sisältää hyvin paljon PWG viittausta, kun oli ongelmia nimen keksimisessä.) joka aloitti Regional tasolta 15% popylarityllä. Rahaa minulla oli kuitenki huomattavasti enemmän kuin tavallisilla tuon kokoisilla promootioilla pistin nimittäin heti miljardin rahaa promootiolle. Itseasiassa miljardi ei loppujen lopuksi ole niin iso raha EWR:ssä, huomasin. Tarina promootion takana on kuitenkin se, että muutama painija päätti perustaa oman promootion ja keräsivät rahaa sekä sijoittajia sen taakse. Nämä painijat olivat Lance Storm, TAKA Michinoku, Ken Shamrock, Frank Shamrock (ei kyllä painija), American Dragon, Adam Pearce sekä kolme itse luomaani CAW:ia, jotka edellä mainitut painijat ovat kouluttaneet.

Itse peli on mennyt varsin hyvin sinänsä, vaikka isommat promootiot ovat napsineet overimpia painijoitani omiin käsiinsä vähän väliä ja tätä kautta minulla on pienoinen aukko main event talentin ja midcard talentin välissä. ME koostuu pitkälti osin "unsackable" painijoista sekä parista kaverista, jotka kiertävät Japanissa, joten heitä ei isommat promootiot voi napata itselleen "written" sopimuksiin. Olen saanut myös muutaman pienemmän painijan kirjoittamaan minun promootioon "written" sopimukset, joten pystyn melkein heidän ja "unsackable" painijoiden voimalla pyörittämään promootiota. Melkein vuoden peliajassa olen nyt turissut promootion parissa ja tällä hetkellä popylarityni on 74% ja olen edelleen sillä regional tasolla. Yhtenäkään kuuna en ole vielä tehnyt rahaa, mutta nyt alan olla jo aika lähellä, kun sponsorit ovat parantuneet. Taloudellisesti promootio on kuitenki vielä "terve". Mainitaan nyt vielä, että pyöritän myöhäisillassa TV-showta ja sen lisäksi joka kuukausi ison tapahtuman.

Miksi nyt sitten innostuin kirjoittamaan tästä? Noh, koko EWR-pelihistoriani aikana ei ole tapahtunut tätä yhtä asiaa, jonka olen tiennyt kuitenki olevan mahdollinen. Tämä asiahan on siis se, että yhtäkkiä firman omistaja päättää pistää periaatteessa kaikki rahata likoon johonki toiseen projektiinsa. Itselläni omistaja pisti juuri rahansa johonki CD-ketjuun tai vastaavaan ja jätti minulle 1 dollarin. Mahtavaa! :lol: No korjasin asian kuitenkin Arsenicillä, kun olen laiska. Mutta pelaako vielä joku muu?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 09.02.2012 21:51

MR.Off Topic kirjoitti:Vieläkö joku muu pelaa tätä peliä?
Kyllähän vanha kunnon EWR aina vähän väliä käy pyörähtämässä. Kyllä tää jaksaa vieläkin viihdyttää, mikäli keksii vaan jonkun idean millä pelata. Mulla vaan on se ongelma, että lopetan projektini lähes aina ensimmäisen kuukauden jälkeen. Mielenkiinto tipahtaa aivan täysin aina jostain syystä, mikä ei varmastikaan ole EWR:n vika vaan mun huonon mielikuvitukseni. Enpä muutenkaan ole kovin hyvä fantasiabookkauksen suhteen, juonien puolesta.
Noh, koko EWR-pelihistoriani aikana ei ole tapahtunut tätä yhtä asiaa, jonka olen tiennyt kuitenki olevan mahdollinen. Tämä asiahan on siis se, että yhtäkkiä firman omistaja päättää pistää periaatteessa kaikki rahata likoon johonki toiseen projektiinsa. Itselläni omistaja pisti juuri rahansa johonki CD-ketjuun tai vastaavaan ja jätti minulle 1 dollarin. Mahtavaa! :lol: No korjasin asian kuitenkin Arsenicillä, kun olen laiska. Mutta pelaako vielä joku muu?
Hoh, mulla ei ole vielä tässä 6 vuoden peluuaikanani kerinnyt niin käymään :D Varmaan upeaa tuollainen.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 09.02.2012 22:38

Stefa kirjoitti:
TheGreatOne kirjoitti:Noh, koko EWR-pelihistoriani aikana ei ole tapahtunut tätä yhtä asiaa, jonka olen tiennyt kuitenki olevan mahdollinen. Tämä asiahan on siis se, että yhtäkkiä firman omistaja päättää pistää periaatteessa kaikki rahata likoon johonki toiseen projektiinsa. Itselläni omistaja pisti juuri rahansa johonki CD-ketjuun tai vastaavaan ja jätti minulle 1 dollarin. Mahtavaa! :lol: No korjasin asian kuitenkin Arsenicillä, kun olen laiska. Mutta pelaako vielä joku muu?
Hoh, mulla ei ole vielä tässä 6 vuoden peluuaikanani kerinnyt niin käymään :D Varmaan upeaa tuollainen.
Vähän luulen, että tuo on tuommoinen juttu, joka tulee enemmänki noille pienille promootioille tai promootioille, jotka eivät tahko rahaa. Näin päättelin, koska itsellenikään ei noin ole koskaan aiemmin käynyt, mutta kuten jo aiemmin sanoin, ensimmäinen kerta pienemmän promootion kanssa. Itsellä oli myös joskus tuo ongelma, että lopetin pelaamisen aina hetken päästä, kun kyllästyin. Tätä ennen minulla oli kyllä WCW:hen perustava peli, jota pelasin lähes vuoden taas kerran peliajassa ja sitä ennen oli WWE:hen perustuva peli, jota bookkasin noin 400 eventtiä. Tämä on kuitenkin ollut varsin kiinnostava, kun joutuu ajattelemaan muutakin kuin bookkausta. Esimerkiksi juuri taloutta jonkin verran ja sitten tarkkailemaan Japanin kiertueen aikatauluja. Lisäksi pitää harkita oikeasti kuinka overiksi "open" sopimuksella olevia bookkaa koska se pistää sitten kyrsimään niin perkeleesti kun joku nappaa sen käsistäsi.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Pe 10.02.2012 14:43

EWR:n pelaaminen on vähentynyt paljon, mutta TEW05 on tullut paljon hakattua. Harmittaa tuossa TEW:issä se, että scenaarioita ei ole niin paljon. Esim. 07-09 ei ole mitään ennen kuin vasta 09 loppupuolella. Mutta nyt on tullut esim vuotta 2006 hakattua aika paljon ja vuosi 2008 koputtaa ja ovella yhdessä savessa. :D
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Gendry

Viesti Kirjoittaja Gendry » Pe 10.02.2012 21:05

Itsellänikin tuli tuossa viime viikonloppuna avattua EWR ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen. Uusi save käyntiin vuoden 2001 WWF'llä ja ihan mukavasti on homma lähtenyt käyntiin, tosin kolmisen kuukautta olen vasta peliajassa edennyt. Rosteri on todella laaja ja developmentissä on Lesnaria, Cenaa, Ortonia ja kumppaneita odottamassa nostoa päärosteriin. Toivottavasti tämä nyt jaksaa innostaa pidempään kuin viimeisimmät yritykset, kun tuohon TEW05'sen 2006 scenuunkin innostus loppui melko nopeasti. Hyvältä kuitenkin näyttää tässä vaiheessa.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 10.02.2012 22:09

Mitään kiinnostusta kellään EWR/TEW Rate My Card -ketjun lämmittelyyn? Tuo aina oman piristeensä pelaamiseen, kun joutuu noita kuvioita muuttamaan sanoiksi ja tuomaan myös muiden näkyville. Lisäksi kommenttien kuuleminen on aina hauskaa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Gendry

Viesti Kirjoittaja Gendry » Pe 10.02.2012 22:25

MR.Off Topic kirjoitti:Mitään kiinnostusta kellään EWR/TEW Rate My Card -ketjun lämmittelyyn? Tuo aina oman piristeensä pelaamiseen, kun joutuu noita kuvioita muuttamaan sanoiksi ja tuomaan myös muiden näkyville. Lisäksi kommenttien kuuleminen on aina hauskaa.
Kyllähän tuota voisi taas kokeilla, kun kiinnostuskin on itselle palannut. Menee tosin huomiseen ennen kuin ensimmäisen kortin ehdin tuonne heittää, kun seuraavaan PPV'hen (King of the Ring) on peliajassa vielä pari viikkoa aikaa.

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Ma 20.02.2012 17:41

Itseasiassa uusien ideoiden ja savejen aloittaminen on loppujen lopuksi aina hauskaa puuhaa. Tekemistä riittää overiuspulasta kärsivien midcarderien pushaamisesta aina huippunimien palkkaamiseen saakka. Joskus kuitenkin löysin omimman juttuni vuodesta 2000. Rullasin savea aivan s****nan kauan eteenpäin. WCW tipahti likimain saman tien globalista alemmalle tasolle, joten pelikenttä avautui eteeni siten, että kykenin tehdä täysin mitä halusin. Pikku hiljaa sitä huomasi, että kaiken maailman jeffhardyt ja edget olivat nousseet overiudeltaan sinne 90 tienoille, joten main event-porras oli täynnä midcardin humistessa tyhjyyttään. Välillä sitä sai vain ihastella omaa nerouttaan ja sitä kuinka kunnon kickass-cardien avulla oli noustanut WWE:n sinne, josta jokainen internetsmark haaveili. Kaikki oli rullannut juuri kuten halusin ja sitten savesta katosi hohto. Kun esimerkiksi Undertakerille ja muille brawlereille ei löydy mitään käyttöä starpowerin runsauden takia, on ehkä ihan hyvä pistää pyörät pyörimään taas ruohonjuuritasolta alkaen?
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

The Boss

Viesti Kirjoittaja The Boss » Pe 24.02.2012 14:40

Voisihan tuota itsekin kokeilla.. Jos vaikka EWR into lähtisi taas käyntiin :)
Have a nice day!

Kratos

Viesti Kirjoittaja Kratos » Su 04.03.2012 23:55

Tulipa itselläkin pyöräytettyä päälle viikko taas TEWiä ja hoidettua kesken jäänyt juonikuvio loppuun. Aloitin aikanaan 1995 vuoden lopussa WCW:llä, ja aloin samointein järkkäämään itselleni uusia tähtiä rosteriin ja muokkaamaan sitä hieman enemmän omaan mieleeni. Tarkoituksena oli myös pyöräyttää nWo-angle käyntiin nuiden hankintojen myötä. Muutaman kuukauden sisällä sain hankittua itselleni sellaisia nimiä kuin Bret Hart, Kevin Nash, Scott Hall, Owen Hart, Jericho, Kurt Angle, Steve Austin, Terra Ryzing, Scott Steiner, Shawn Michaels jne jne. Osan rehellisesti, osan taas ei... nWo alkoi muodostua Hoganin, Nashin, Hallin ja Giantin ympärille hillitysti. Ajan myötä mukaan liittyivät Booker T ja Austinin & Ryzingin muodostama joukkue joista kasvoi ajan myötä moninkertaiset joukkuemestarit nWo aikana. Buff Bagwellin käännyttyä pimeälle puolelle ja liittouduttua Scott Steinerin kanssa myös he liittyivät mustavalkoisiin. Myös Shawn Michaels liittyi hieman debyyttinsä jälkeen joukkoon asettuen Hartin veljesten vastapainoksi. Traagisesti myös Owen kääntyi veljeään vasten ja liittyi tähän paholaisten joukkoon. Vastassa oli enään yksittäisiä tapauksia kuten Ric Flair, Sting, Brian Pillman, Randy Savage ja Bret Hart. Myös pienemmät nimet kuten Arn Anderson, Eddy Guerrero, Misterio, Benoit ja Malenko yrittivät tehdä osansa. Luger ja DDP taistelivat pientä väsytystaistelua mutta katosivat ajan myötä täysin kuvioista ja yhtiöstä. Myös muuan Rocky Maivia kävi kokeilemassa voimiaan Power Trippiä (Austin & Ryzing) vastaan, mutta otti kuukauden jälkeen niin pahan selkäsaunan että katosi kuvioista lähes vuodeksi palaten vasta kuvion lopulla kostamaan & riistämään Power Tripin joukkuemestaruusvyöt Starcadessa.

Pahimman WCW vs. nWo - sodan aikana tilanne siis näytti tältä:

New World Order:
- Hollywood Hogan, Kevin Nash, Scott Hall, The Giant, Booker T, Steve Austin, Terra Ryzing, Owen Hart, Buff Bagwell, Scott Steiner, Eric Bischoff & Shawn Michaels

VS.

WCW:
- Sting, Ric Flair, Bret Hart, Brian Pillman, Randy Savage, Chris Benoit & Dean Malenko

WCW:n varsinaiset vastajoukot olivat alakynnessä, mutta mestaruus kuitenkin siirtyi välillä puolelta toiselle. Ric Flairilta Hoganille, Hoganilta Flairille, Flairilta Hoganille, Hoganilta Stingille ja Stingin pitkän mestaruuskauden päätti mies joka nousi pitkän Pillman/US-Title feudin jäljiltä Main Eventtiin. Mies joka tulisi myös aikanaan repimään pirulaisten joukkion kahtia: Shawn Michaels!

Joukkuemestaruus palloili myöskin puolelta toiselle. Omilla vuoroillaan siinä olivat kiinni Austin & Ryzing ja Benoit & Malenko. Kuvion loppupuolella myös Nash & Hall pitivät mestaruuksia muutaman viikon näpeissään.

US-mestaruus jäi hieman suuremman kuvion ulkopuolelle loppuajasta, mutta pysyi kuitenkin mukana. Aluksi siitä taistelivat pitkään Brian Pillman ja Shawn Michaels, sen jälkeen syntyi sota Pillmanin ja Owen Hartin välille.

nWo oli ihan selvästi voittamassa sodan ja saamassa hallinnan WCW:stä.. Kunnes ryhmä alkoi kuukausien aikana hitaasti jakautumaan kahteen osaan. Pikkuhiljaa alkoi kuulumaan vihjauksia Wolfpackista ja siitä kuinka se olisi nWo:n eliittiversio, vanhojen pappojen jäädessä taustalle nuolemaan näppejään. Tässä vaiheessa kuitenkin Booker T ja Giant olivat lähteneet lätkimään porukasta. Jakautuminen alkoi selvästi menemään nuoriin punaisiin susiin ja vanhoihin mustavalkoisiin. Shawn Michaels otti rautaiseen otteeseen "paremman" puoliskon ja mukana tulivat Austin, Ryzing, Bagwell, Steiner & Bischoff. Hogan epäröi pitkään mitä tekisi, olihan Nash ja Hall kuitenkin jo selvästi hyvittäneet tekonsa ja saaneet muunmuassa Stingin ja Flairin siunauksen sotaan Susilaumaa vastaan. Hogan joutui Halloween Havocissa nöyrtymään Stingiä vastaan ja tajusi virheensä, näin kääntyen myös hyvien puolelle.

Shawn Michaels oli saanut tarpeekseen. Seuraava PPV oli World War 3 ja hän halusi haastaa Hoganin poppoineen 5 vs. 5 eliminointiotteluun, häviävän joukkueen sopimukset myös eliminoitaisiin! Shawn luuli olevansa ovela, eihän Hoganilla ollut enään kuin Hall ja Nash kavereinaan! Se oli kunnes Sting ja Flair ilmestyivät uudelleen kuvioon mukaan. Seurasi 5 vs. 5 eliminointiottelu jonka punasudet Bagwell, Steiner, Austin, Ryzing ja Michaels veivät. Hogan oli viimeinen eliminoitu, mutta eliminointi ei ollutkaan täysin puhdas. PPV:n lopuksi kuitenkin nähtiin tunteelliset jäähyväiset. Hogan ilmestyi pari viikkoa myöhemmin vielä piinaamaan Michaelsia ja vaati hyvityksenä "Last Chance"- ottelua Starcadeen, tietenkin maailmanmestaruudesta. Jos Hogan häviää, hän ei enään ikipäivänä astu WCW:n kehään... Ja näin Starcadessa kävi, Shawn Michaels passitti Hoganin ikuisiksi ajoiksi ulos WCW:stä. Samassa tapahtumassa Power Trip hävisi mestaruutensa Bret Hartille ja kostoa janoavalle Rocky Maivialle. Tämän vuoksi Austin iski seuraavalla viikolla Terra Ryzingille Stunnerin ja pari oli historiaa. Bagwell & Steiner onnistuivat melkein viemään muutama viikko myöhemmin joukkuemestaruudet itselleen, mutta Michaels epäonnistuneesti sotkeentui otteluun aiheuttaen näiden tappion. Tällöin Wolfpack oli historiaa ja WCW:ssä vallitsi jälleen rauha ja tasapaino.

Sen pituinen se...?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

What

Viesti Kirjoittaja What » Pe 06.04.2012 17:11

Pitkästä aikaa tullut löydettyä TEWin ihanuus. Tässä viimeisen vuoden aikana ei ole ollut intoa sitten yhtään, mutta nyt inspis puraisi kun keksin kuinka herkullinen hetki Summerslam 2011:n jälkeen oli. Etenkin tuo Punk-Nash-HHH kuvion jatkaminen. 8)

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 06.04.2012 17:25

What kirjoitti:Pitkästä aikaa tullut löydettyä TEWin ihanuus. Tässä viimeisen vuoden aikana ei ole ollut intoa sitten yhtään, mutta nyt inspis puraisi kun keksin kuinka herkullinen hetki Summerslam 2011:n jälkeen oli. Etenkin tuo Punk-Nash-HHH kuvion jatkaminen. 8)
Tervetullut olet jakamaan bookkauksia "Rate My Card" ketjuun. Itse olen kehitellyn '09 vuoden WWE:tä eteepäin ja omasta mielestäni ainakin muutama ihan mielenkiintoinen kuvio on kehitteillä ja osittain olen jo 2010 vuoden Wrästelmanian suunnitellut. Lisäksi tulevassa Survivor Series PPV:ssä Shanen ja Stephanien joukkueet kilpailevat siitä kumpi Shanesta ja Stephaniesta saa täydellisen vallan bookkauksellisesti WWE:ssä. Vince on edelleen koomassa Randyn Punt Kickistä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ke 11.04.2012 13:48

Saamari kun olisi tuolla koneen kätköissä EWR 4:ään hyvä tallennus menossa; monia hyviä mestaruuskuvioita meneillään, hienoja feudeja ja rosterissa sen verran paljon porukkaa, että pystyy pitämään maailmanmestaruuksien lisäksi kolmea lähes upper midcard -tason vyötä koko ajan ohjelmissa mukana. Lisäksi pari mielenkiintoista feudia on käynnissä noin muutenkin, ja suunnitelmia jonnekin ensi vuoden WrestleManian tienoille mielessä. Tällä hetkellä päivämääränä on heinäkuun 2. päivä, joten pitkän tähtäimen suunnitelmia kyllä löytyy.

Jostain pitäisi vaan kaivaa se motivaatio pelin pelaamiseen, sillä monen kuukauden tauon jälkeen se rytmiin pääseminen on vähän hankalaa. Noh, ehkä vielä joskus...
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma 04.06.2012 05:51

Tulee nyt yleisesti vähän Rylandin tekeleisiin liittyvää kysymystä:

Pidemmän aikaan himottanut TEW:n hankkiminen. 2005 versio on toki ilmainen jne mutta pohdein jos jotain uudempaakin ostaisi. Kysymys kuuluukin: Onko nuissa vuosijutuissa paljoakin eroa? Tyyliin paljon muutoksia on esimerkiksi 08 ja 10 välillä? Vaikka nuo nyt tuntuvat kaikki maksavan saman verran.

Ja minkäslaista kamaa on nuo Grey Dogin MMA-pelit? Nyt kun tässä on mielenkiinto MMA:ta kohtaan noussut niin ihan kiinnostaisi tietää.

Ja sitten vielä Wrestling Spirit pelit. Onko nuo mistään kotoisin?

FlameSnoopy

Viesti Kirjoittaja FlameSnoopy » To 07.06.2012 22:25

Stefa kirjoitti:Tulee nyt yleisesti vähän Rylandin tekeleisiin liittyvää kysymystä:

Pidemmän aikaan himottanut TEW:n hankkiminen. 2005 versio on toki ilmainen jne mutta pohdein jos jotain uudempaakin ostaisi. Kysymys kuuluukin: Onko nuissa vuosijutuissa paljoakin eroa? Tyyliin paljon muutoksia on esimerkiksi 08 ja 10 välillä? Vaikka nuo nyt tuntuvat kaikki maksavan saman verran.

Ja minkäslaista kamaa on nuo Grey Dogin MMA-pelit? Nyt kun tässä on mielenkiinto MMA:ta kohtaan noussut niin ihan kiinnostaisi tietää.

Ja sitten vielä Wrestling Spirit pelit. Onko nuo mistään kotoisin?
Kannattaa kokeilla niitä demoja ensin. Itse en ole varsinaisesti 05:sta tai 07:aa ikinä pelannut, mutta ainakin 08 ja 10 välillä erot eivät ole hirveän suuria. Kuitenkin sen verran, että ei enää 10 jälkeen kehtaa 08:iin palata. TEW -pelit on siitä ainutlaatusia, että ne oikeasti paranee joka vuosi. Itse buukkaus on sulavampaa ja mielekkäämpää 10:ssä, joten ehkä sen takia jo sen voisi ottaa 08:in sijasta.

WMMAt on vähän hit or miss tapauksia. Ne ei ole läheskään yhtä syviä kuin TEWit, learning curve on paljon pienempi, mutta samalla siinä menee semisti hermot kaikkien raha, ottelija sopimusten ja matsiselostuksien yksitoikkosuuksien kanssa. Itselläni on WMMA2 ja kyllä tuota aikoinaan tuli jonkun verran hakattua. Kaikista paras asia on, että yksikään seivi ei ole samanlainen eli pelimaailmasta tulee joka kerralla uniikki. Sama kaatoi kyllä pelin itselleni, sillä yhden melkein 10v pelin jälkeen ei uutta pystynyt alottamaan.

Wrestling Spiritit.. nääh. En suosittele. Yksitoikkoisia, ylipitkillä matseilla ja nimenomaan pelkästään matseilla. Mitään muuta peli ei oikein tarjoa.

Järjestyksessä parhaimmasta huonoimpaan TEW > WMMA > WreSpi.

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » La 09.06.2012 15:57

TEW > kaikki muut

Wrestling Spiritiä on tullut myös jonkun vertaa hakattua mutta se on vain matsia matsin perään, kuten tuossa edellä jo mainittiin. Alkuinnostus mutta sitten peli on yksitoikkoinen. TEW 2005 ja TEW 2010 ovat ne pelit, joihin nykyään ahkerammin tehdään noista TEW-peleistä uusia scenaarioita (/päivityksiä) eikä esim. 08:iin löydä enää oikein mistään. Joten siitäkin syystä kannattaa hankkia varmaankin 2010 vaikka itse olen vain demoa hakannut mutta anyway. :D
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Pe 29.06.2012 14:19

En uskalla luottaa liikaa omiin aivoihini, joten joudun kysäisemään teiltä viisaammilta yhtä asiaa. Eli, kun roudaan tuon koko GDS-kansion uudelle koneelleni, säilyykö vanhalla koneella tekemäni save ehjänä eli pystynkö pelaamaan sitä ihan normaalisti uudella koneella? Nyt olisi nimittäin siirto-operaation paikka, enkä uskalla mennä mututuntumalla.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » La 30.06.2012 03:31

Panu5 kirjoitti:En uskalla luottaa liikaa omiin aivoihini, joten joudun kysäisemään teiltä viisaammilta yhtä asiaa. Eli, kun roudaan tuon koko GDS-kansion uudelle koneelleni, säilyykö vanhalla koneella tekemäni save ehjänä eli pystynkö pelaamaan sitä ihan normaalisti uudella koneella? Nyt olisi nimittäin siirto-operaation paikka, enkä uskalla mennä mututuntumalla.
EWR:ssä onnistuu, mutta TEW:istä en tiedä yhtään.
hevosen k**pä

Vastaa Viestiin