Lucid-unet ja muut unet

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
pz0001

Re: Lucid-unet ja muut unet

Viesti Kirjoittaja pz0001 » Su 30.09.2012 18:35

No nythän näitä rupeaa tulemaan. Viime yön näkymät:

Wrestlemania, suurempana ja kauniimpana kuin koskaan. Daniel Bryan on eksytetty johonkin luolastoon Undertakerin toimesta, Dead Man kun tykkää olla vastustajan pään sisällä ja herroilla oli kuitenkin feudi käynnissä. Bryan pääsee ottelemaan streakista jos löytää ulos luolasta ennen tapahtuman loppua. Luolasta löytyi helppo reitti ulos 18 minuutissa kultakolikoita seuraamalla. Justin Roberts innostui Bryanin suorituksesta eikä meinannut vaieta millään. Loppujen lopuksi (kaiketi Bryania manageroiva) Paul Heyman pieksi Robertsin lakoon. Heyman otti hoitaakseen kehäkuulutukset.

Vielä ei päästy näkemään ottelua streakista, vaan sitä ennen nähtiin huima ottelu Triple H vs Shawn Michaels. HHH tuli satametristä sisääntuloramppia moottoripyörällä kehään täysissä DX-kamoissa Line in the Sandin soidessa sisääntulokappaleena. Ottelusta ei jäänyt mitään käteen, koska kameramiehet kuvasivat kiroilevia saksalaisia duunareita, jotka rakensivat Bryanin ja Takerin otteluun lavasteita. Ottelumuotona oli Guillotine match, jonka säännöt ovat samat kuin Buried Alivessa, paitsi että hautaan pudottamisen sijasta pitää käyttää giljotiinia.

Ottelun alkua en ehtinyt nähdä koska heräsin. Toivottavasti tästä nyt sai selvää.
"Kirjallisuutta, taidetta, tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!"

Youtube
Last.fm

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Ti 22.01.2013 15:13

Undertaker palasi bad ass -hahmollaan ja hyökkäsi Lesnarin kimppuun viime öisessä Raw:ssa. Vähän jännittää alkaa kattomaan, tuleeko tuo tapahtumaan.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 23.01.2013 04:38

Jaa tulipahan taas nähtyä uni pari yötä sitten. Vai olikohan se viime yönä? En ole ihan varma. Noh melko normaali uni minulle eli jauhoin paskaa ihmisten kanssa ja hengailin. Kyllä suurin osa unistani on juurikin noin tylsiä. Tässä unessa oli kuitenkin yksi erilainen asia. Kehoni vasemmalla puolella, silmän ympäristöstä napaan saakka, oli iho mennyt vähän rikki. Siis pari ylintä ihokerrosta revitty irti ja tilalla oli kuivunutta rupista ihoa. Kaverit siinä unessa vähän ihmettelivät että miten oli noin käynyt. Oli kaatunut vähän kovempaa. Nyt vasta kun muistin unen niin alkoi hieman ahdistamaan.

Alkoholilla ei ole osuutta tapaukseen. Vähän outoa jättää tällainen ilmoitus tänne.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Pe 12.04.2013 06:56

No huh huh. Kuumetta niin paljon, että unetkin on hauskan pelottavia.

Oon selvästi pelannut liikaa CSS bunnyhopia, eli siis sitä että hypitään laatalta toiselle. Unessa jatkoin tätä hyppimistä, mutta siellä oli mukana jotain tuttuja hahmoja: uneen sekaantu ainakin Darienin naama, joku pumpattu Scott Steiner kopio (Pheno?), ja jotain muuta randomeita, kuten juissi.

On myös tullut katsottua paljon tuho-osastoa, unessa seikkaili myös kaikki päähahmot sieltä puolelta. Uni oli aivan hirveän sekava, vaikka ei se oikeastaan unta ollut, sillä se alkoi heti kun laitoin silmät kiinni.

Pitää vissiin laittaa lääkitys kuntoon, että saa sairaudet pois.. :(

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 10.08.2013 13:01

Mieli on aina välillä ihan jännä. Kattelin eilen illalla Chikara-videoita ja muita hassutteli painiviteoita 'tuubista. Monessa oli Chuckie T aka Chuck Taylor. Se, että mitä unessa tapahtu niin ei mitään hajua, mutta muistan, että tuli taas sekoiltua yöllä. Taustatietoina, että on aika yleistä, että sekoilen jotain hieman eli mölisen joskus unessa tai nousen ylös ja kerron jonku täysin käsittämättömän tarinan tai jotain muutan. En kävele pitkiä matkoja unissa tai mölise puolta tuntia vaan tämmöisiä lyhyitä aivan käsittämättömiä juttuja, jotka yleensä muistan melko hyvin. Tänä yönä nousin sängystä ylös, pyörähdin ympäri ja ajattelin mitä v**tua ja laitoin nukkumaan. Miten Chuck Taylor tähän liittyy niin ainoa asia, mikä minulla oli mielessä oli Chuck Taylor. Mitä v**tua?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 11.12.2013 01:06

Näin unta joka oli moni vaiheinen. Selostan tässä pääpiirteet.

Ensiksi minun piti harrastaa seksiä jonkun muijan kanssa. OK, I'm down with that. Mutta mistään ei löytynyt kortsua joten en saanut (miksi unien pitää olla tällaisia?) Sitten sain tekstiviestin. Siinä sanottiin että minun pitää kääntyä heeliksi ja painia Rybackia perjantaina. Totesin että nyt pitää alkaa treenaamaan joten aloitin tekemään unessa punnerruksia. Hetken kuluttua Ryback ja Vince McMahon tulivat kämpille. Sanoin Vincelle että on huono idea että painin Rybackia vastaan koska olen niin ruipelo. Vince sanoi että joku on trollannut minua ja Ryback nyökytteli vieressä ja söi kanankoipea. Huokaisin helpotuksesta.

Kratos

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ma 16.12.2013 22:13

Näin viimeyönä unta jossa Brad Maddox otti selätysvoiton Lesnarista kiskomalla tämän shortseista niin kovaa että Brockin anaali vilkkui koko kansan näkyvillä.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Ma 16.12.2013 22:14

Perrrgus anaali
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

enska

Viesti Kirjoittaja enska » La 28.12.2013 15:13

Pelkäsin liskoja, mutta uniini tulikin jättiläismäinen, tummaihoinen showpainija, jonka sisääntulo oli plagioitu musiikkia myöten Goldbergilta ja joka nimesi itsensä kylmänviileästi Neekeriksi. Mies oli hyvin vihainen ja niin iso, että muistutti pikemmin lelufiguuria kuin aitoa ihmistä. Mutta kehässä hän rupesi yhtäkkiä hymyilemään ja laulamaan tätä kappaletta häiritsevän korkealla äänellä. :drunken:

enska

Viesti Kirjoittaja enska » La 25.01.2014 16:43

Viime yönä sain seuralaisekseni vesiselvää suomen kieltä puhuvan Vincent Kennedy McMahonin, jonka kanssa olin juomassa ja uimassa jonkinmoisella rantasaunalla. Meininki oli hauska ja kaikki hyvin, kunnes Vince alkoi puhua erittäin sekavia ja totesi lopuksi olevansa kykeneväinen "sammuttamaan sydämeni" milloin tahansa.

:pale:

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 30.01.2014 11:41

Näin painiunen, josta on pikkusen hämärät muistikuvat, mutta yritän parhaani mukaan sen selittää. WWE:ssä oli menossa joku hirveä 9-miehen eliminaatio ottelu, jossa oli aivan tuntemattomia nimiä painimassa. Suurin osa nyt kun aattelee oli mielikuvituksen tuotetta kuten kehien veteraaniksi kutsuttu Taylor Rollins. Lisäksi siellä paini joku Rikishin näköinen tyyppi, joka oli tälle sukua ja näytti aivan häneltä, mutta paini Viscera tyylisessä painiasussa. Sitten oli jotain rookieita, joiden nimet oli samaa luokkaa kehien veteraanin kanssa. Anyway Rikishi tyyppi teki dropkickin hyppäämällä köysien yli kehän ulkopuolelle ja tapahtui vähän kaikenlaista. JBL kutsui matsia paskaksi ja sitten yksi rookiesta käveli joku kirja kädessään bäkkärille. Sitten nähtiin segmentti, jossa tämä rookien ottama kirja oli "Taylor Rollins Bible", jota tämä rookie ja Rollins sitten lukivat. Anyway lopussa Wade Barrett tekee sisääntulon, jossa kehään hänet saattaa viisikymmentä roomalaisittain pukeutunutta miestä, jotka kävelivät kehää kohti armeija muodostelmassa. Koko sisääntulo oli aika loistava ja yleisö oli fiiliksissä. Sitten uneni päättyi.

Sekavaa shittiä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » To 30.01.2014 18:09

MR.Off Topic kirjoitti:Näin painiunen, josta on pikkusen hämärät muistikuvat, mutta yritän parhaani mukaan sen selittää. WWE:ssä oli menossa joku hirveä 9-miehen eliminaatio ottelu, jossa oli aivan tuntemattomia nimiä painimassa. Suurin osa nyt kun aattelee oli mielikuvituksen tuotetta kuten kehien veteraaniksi kutsuttu Taylor Rollins. Lisäksi siellä paini joku Rikishin näköinen tyyppi, joka oli tälle sukua ja näytti aivan häneltä, mutta paini Viscera tyylisessä painiasussa. Sitten oli jotain rookieita, joiden nimet oli samaa luokkaa kehien veteraanin kanssa. Anyway Rikishi tyyppi teki dropkickin hyppäämällä köysien yli kehän ulkopuolelle ja tapahtui vähän kaikenlaista. JBL kutsui matsia paskaksi ja sitten yksi rookiesta käveli joku kirja kädessään bäkkärille. Sitten nähtiin segmentti, jossa tämä rookien ottama kirja oli "Taylor Rollins Bible", jota tämä rookie ja Rollins sitten lukivat. Anyway lopussa Wade Barrett tekee sisääntulon, jossa kehään hänet saattaa viisikymmentä roomalaisittain pukeutunutta miestä, jotka kävelivät kehää kohti armeija muodostelmassa. Koko sisääntulo oli aika loistava ja yleisö oli fiiliksissä. Sitten uneni päättyi.

Sekavaa shittiä.
Kuva
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 30.01.2014 22:09

^ Joo ei ollut Rock. Tyyppi näytti siis naamalta aivan Rikishiltä, mutta oli ehkä parikytä kiloa laihempi. Ehkä joku "young Rikishi" tai jotain. Tosi hämmentävä uni.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Kratos

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ma 03.02.2014 13:25

Näin viimeyönä unta jossa Merovingi oli vienyt Mr. Off Topicin naisen Rovaniemen Doriksessa ja lähtenyt panemaan sen kanssa. Tästä suivaantuneena Offari tuli sitten Alerttiin avautumaan ja haukkumaan Meron. Että mitähän v*ttua.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 03.02.2014 14:46

Kratos kirjoitti:Näin viimeyönä unta jossa Merovingi oli vienyt Mr. Off Topicin naisen Rovaniemen Doriksessa ja lähtenyt panemaan sen kanssa. Tästä suivaantuneena Offari tuli sitten Alerttiin avautumaan ja haukkumaan Meron. Että mitähän v*ttua.
:mrgreen:

Ei kyllä tapahtuisi normaalissa elämässä, kun olen itsekin varattu mies ja hyvässä suhteessa, mutta hauska uni silti.

Taisin itsekin nähdä vasta unen, jossa Offari taisi sekoilla jotain, mutta en enää valitettavasti muista sitä. Se oli kyllä ihan hauska.
hevosen k**pä

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 03.02.2014 16:34

Mitä nää jätkät sekoiletta. Ei sillä Doriksessa seikkailin viikonloppuna.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ma 14.04.2014 14:01

Taas kerran kävi niin, että pelkäsin liskoja mutta sain seurakseni painijoita. Se outoa on. :-k

Kyseessähän oli tietysti Saksassa järjestettävä WWE:n house show, jossa Daniel Bryan otteli Hulk Hoganin ja mustaan haalariin verhoutuneen Goldbergin kanssa Roddy Piperiä, Paul Orndoffia ja Kurt Anglea vastaan. Ottelu oli huono, koska Hogan, Piper ja Orndoff olivat unessani niin vanhoja, että he olivat jo alkaneet kirjaimellisesti mädäntyä (luut näkyivät nahkojen alta, iho vihersi iljettävästi, silmissä oli pelkät pikimustat kolot yms.). Myös Goldberg laski matsin laatua, koska hän ei suostunut tulemaan kehään kertaakaan ja yritti painimisen sijaan varastaa Bryanin YES-chantin. Vieressäni istui saksalainen fani, joka oli todella tympääntynyt siitä, että Bryanin esiintyminen meni hukkaan tällaisessa ottelussa.

Ensi kohmeloa ja sen luomuksia odotellessa.

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Ma 14.04.2014 17:36

Hahaha, hyvä että enska muistutti tämänkin threadin olemassaolosta.

Näin meinaa itse tuossa taannoin unta, jossa yritin harrastaa seksiä jommankumman Bellan kanssa (en minä tiedä kumpi on kumpi, mutta itsellä oli se DBryn vaimo matkassa). Olin kuitenkin unessa ilmeisesti armeijan palveluksessa, josta seurasi se, että en missään vaiheessa päässyt siihen penetraatioon asti. Pientä käsipeliä kyllä oli puolin ja toisin, mutta aina sieltä ilmestyi joku cockblockaamaan tilanteen milloin milläkin tekosyyllä. Enska kunnostautui tuossa hommassa erityisen hyvin, ollen muutamaankin otteeseen mukana kertomassa suorittamattomista tehtävista ja siveettömästä käytöksestä. Myöhemmin selvisi, että enska oli ollut ovela ja varannut huoneen paikalliselta huoltoasemalta, jotta voisi itse viettää aikaa sen toisen Bellan kanssa ilman keskeytyksiä. Jätkä oli siis estellyt minua ihan piruuttaan.

Eli haista enska v***u.
\____0___/

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ma 14.04.2014 18:06

:mrgreen:
Spoiler: näytä
:rambo: "KOMEETA, s****na!" :rambo:

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 20.04.2014 11:31

Joo-o. Tää uni meni suurinpiirtein niin, että yhtäkkä tajusin unessa että mun tyttöystävä oli Nikki Bella. Ja ai että kun mä tajusin että vähä kaverit on kateellisia kun näyttäydyn sen kanssa. Sit siinä unessa yhtäkkiä mä olin panemassa missiehdokkaita. Sit taas oltiin Nikin kanssa ja se kertoi mulle että tahtoo mun vetävän sitä kakkoseen, minä olin että eihän siinä. Kunnes ovesta paukkasi John Cena ja säikähin ihan vitusti että nyt se tulee antamaan mulle AA:n mutta ei, se kätteli mua ja lähti pois. :lol: Passing the torch.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 23.04.2014 16:37

Näin viime yönä unta jossa tajusin olevani unessa. Todella outo fiilis tuli siinä. En kuitenkaan pystynyt vaikuttamaan ympäristööni tai omaan toimintaani. Ainakaan muistaakseni.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 10.05.2014 01:24

Näin unta joku aika sitten unta siitä että BustUout sai bannit. Ehdin jopa epäillä niin tapahtuneen oikeastikin, mutta nyt hän oli postannut joten se olikin vain unta.

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » La 10.05.2014 09:03

The Rocker kirjoitti:Näin unta joku aika sitten unta siitä että BustUout sai bannit. Ehdin jopa epäillä niin tapahtuneen oikeastikin, mutta nyt hän oli postannut joten se olikin vain unta.
Toivottavasti ei ole enneuni. 8)

Ja jos postaan nyt jotain ketjuun liittyvää, niin mä näin unta, että se salkkareiden kuuma ja ilkeä juristiakka kiristi mua.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » La 10.05.2014 21:37

BustUout kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:Näin unta joku aika sitten unta siitä että BustUout sai bannit. Ehdin jopa epäillä niin tapahtuneen oikeastikin, mutta nyt hän oli postannut joten se olikin vain unta.
Toivottavasti ei ole enneuni. 8)

Ja jos postaan nyt jotain ketjuun liittyvää, niin mä näin unta, että se salkkareiden kuuma ja ilkeä juristiakka kiristi mua.
Riippuu miltä kantilta katsoo.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Ma 26.05.2014 13:22

Mitä saa kun yhdistää krapulan, jännittävän Venäjä-tappion ja Migu.22:n?

Hirviömäisen unen, jossa 1) Jere Karalahti saa sairauskohtauksen ja kuolee sätkien baarin lattialle, 2) Migu sotkee sekä minun että Jere-vainaan kehot kiisselillä, 3) Karalahti herää henkiin ja on muuttunut zombiksi, 4) flirttailen venäläiselle naiselle, 5) liu'un mahallani ison rullalaudan päällä Aurakatua pitkin Turun torille, 6) saan kuulla, että nainen, jolle flirttailin, on varattu, 7) Ruseville, 8) Karalahti horjuu paikalle ja ilmoittaa minulle zombimaisesti öristen, että Rusev haluaa tapella kanssani Dynamossa, 9) pakenen tuhatta ja sataa kotiin ja 9) herään hikisenä keskellä yötä.

Huh, huh.
Viimeksi muokannut enska, Ma 26.05.2014 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin