Käsittämätöntä että mies on edelleenkin hengissä, vaikka aika ohuella langalla mennäänkin. 10-15 vuotta sitten olisi ihan varmasti kuolema korjannut, joten kyllä turvallisuus on mennyt eteenpäin aika paljon. Etenkin kun ottaa huomioon että "ihan" tällaisiin onnettomuuksiin ei varmaankaan olla varauduttu F1-kisoissa.vendicta kirjoitti:Melko pahasti osu. Katsokaa omalla vastuulla.
Tuli eilen illalla katsottua se leffa Rush, ja aiheutti kyllä vähintäänkin omituiset fiilikset. Esim. se loppu jossa Japanin GP:tä käydään vaarallisissa olosuhteissa, Laudan onnettomuus ja yms.
EDIT:
Onnettomuuteen liittyen, niin miten h****tissä tuota vauhtia on noin paljon tuossa tilanteessa? Joidenkin tietojen mukaan tuo mutka on sellainen että kuivallakin kelillä se on erittäin haastava, ja siihen passaisi ajaa n. 190 km/h. Nyt eri lähteiden mukaan vauhtia olisi ollut yli 200, tokihan tässä on aika paljon spekulaation ja epäilyn varaa. Joka tapauksessa sitä vauhtia on ns. vitusti, jos vaikka vertaa siihen millaista vauhtia Sutil siihen samaan kohtaan täräytti aiemmin. Eli siis, miksi vauhtia on noin paljon? Tekninen vika vai joku muu syy?