Mun mielestä huonoimmat mahdolliset esimerkit annoit What.What kirjoitti:Mun mielestä on ihan piristävää ja hienoa, että kaikki painijat eivät näytä chrismasterseilta. Silti olen joskus miettinyt, että miksi Kevin Owensin, Samoa Joen tai Mick Foleyn näköiset kaverit eivät yksinkertaisesti vaan treenaa itseään kuntoon? Kiertueaikataulun kanssa toki hankalaa, mutta kyllähän heillä on käytössään myös personal trainerit ja hyvät tsemppaajat. Vai onko niin, että miehiltä suorastaan odotetaan tuota erilaista olemusta, että kaikki painijat ei ole samasta muotista valettuja?
Mietinkö nyt ihan höpöjä, onko moinen asia käynyt teillä koskaan edes mielessä?
Ehottomasti oon miettinyt samaa, mutta Foleyn perusteli luulokunkku tossa hyvin. Sitten taas Owens omasta mielestäni olisi liian tylsä, jos kroppa olisi geneerisen WWE-painijan muotissa. Tällä tavalla tuo uskottavuutta ja erilaisuutta hahmolle IMO. Ja sitten Samoa Joe... Tulee vaan mieleen 10 vuoden takainen ROH-tunnari ja sit ku Samoa Joe kävelee sieltä ilkee ilme naamalla ja tolla kropalla... Joe on just sen kokoinen kun sen pitääkin olla. Oikeasti vakuuttavan näköinen jässikkä, "no-bullshit"-tyyppinen preesenssi, eikä mikään vauvaöljyllä valeltu adonis. Todella mahdoton kuvitella toi ilkee samoalainen näyttäen normaaliin WWE-tapaan lihaksikkaalta. Ton näköisenä näyttää VAHVALTA.
edit: Niin ja ketkä siis voisivat treenata itseään kuntoon. No paras esimerkki yllättäen Chris Hero. Tosin Hero näyttää hieman pehmeältä, mutta cardio hänellä kyllä kunnossa, pystyy vetää sata lasissa 30min helposti. Äijällä olisi niin hyvä runko ja look, että vähän lihasmassaa, niin j******ta äijä ois tällä hetkellä vetää Cesaron kanssa tag-osastoa ylöspäin! Cesaro itsekin oli CC-aikoina aika ruikelo, mutta sai treenattua itelleen aivan loistavan fysiikan. Herolla mahdollisesti motivaatio-ongelmia, hänen WWE-soppari muutenkin viivästyi aikanaan, kun jäi steroideista kiinni. Kaveri yrittänyt mennä sieltä, missä aita on matalin....
Nyt ei kyllä tule muita mieleen, kenen fysiikka on häirinnyt. Kyllä näitä varmasti on, lyö vaan tyhjää.