Kuka sanoi mitä
- Darien Fawks
Kuka sanoi mitä
Tässä tällainen tyhmä foorumiaihe. Eli tänne voi laittaa kaikkia tyhmiä, viisaita ja hauskoja quoteja käyttäjiltä. Normaalisti näitä näkee täällä lähinnä signatureissa.
Edit: No kai tänne saa pistää muitakin kuin foorumilaisten quoteja, jos niin haluaa!
Edit: No kai tänne saa pistää muitakin kuin foorumilaisten quoteja, jos niin haluaa!
Viimeksi muokannut Darien Fawks, Ke 02.05.2012 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- SkullCrushingFinale
Re: Kuka sanoi mitä
Edit: Pahoittelen väärinkäsitystä.
Viimeksi muokannut SkullCrushingFinale, Su 06.05.2012 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MR.Off Topic
Idea oli vissiin pistää foorumin käyttäjien sanomia asioita.SkullCrushingFinale kirjoitti:"The only reason to wait a month for sex, is if the girl is 17 years, 11 months old" -Barney Stinson.
- Spoiler: näytä
"Mee pois" -Bushmaister
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Eikö tällainen aihe ole jo joskus ollut? Noh, anyway;
"Lopetan nyt postaamisen tänne foorumille" -Darien Fawks.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
"nainen nuolee miehen p***että ja oksettavata on se" - Tiggis
Nyt meni hiukkasen väärin tuo sanamuoto mutta tuo on kuitenkin hienoin quote mitä olisit saattanut tuohon laittaa. Tai ainakin melkein.Siima kirjoitti:"nainen nuolee miehen p***että ja oksettavata on se" - Tiggis
EDIT:Eipä ollutkaan väärin vaan oon tosiaan muotoillut asian noin runollisesti. Oon vahingossa osannut. Vau.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- Darien Fawks
"vain huomatakseni" -DeadManWalkingDeadManWalking kirjoitti:Eikö tällainen aihe ole jo joskus ollut? Noh, anyway;
- Marshallsaaret
Huom. kyseessä alkuperäinen johtava. Foorumin "johtava" ei tietääkseni ole toiminut liiga- ja Mestis-tasolla sekä päävalmentajana että apuvalmentajana ynnä pelaajana.Johtava kirjoitti:Ymmärrän, ettet ymmärrä.
Minä ymmärrän - ja olen siksi johtava -, koska olen toiminut liiga- ja Mestis-tasolla sekä päävalmentajana että apuvalmentaja ynnä pelaajana.
永源 遥~!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Tämä vain todistaa sen, että me Johtavat olemme todella hienoja miehiä.Marshallsaaret kirjoitti:Huom. kyseessä alkuperäinen johtava.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.