Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Su 20.07.2014 22:08
Kenitys kirjoitti:Epäilen salaliittoa. En katsonut MITBiä, mutta tuloksien perusteella mun ja Krizskin veikkauksilla ei voinut olla niin suurta piste-eroa kuin mitä pistetaulukon mukaan oli. Todennäköistä on toki, että missasin vain tuloksista jonkun pöydän rikkoutumisen tai muun (kehitysidea: veikkauksien oikeat tulokset olisi muuten kiva vaikka saada alkuun myös, koska noita lisäkysymyksiäkin on tosiaan niin paljon) ja tämä upea veikkaustaktiikkani alkaa toimia pidemmällä viiveellä kuin olin alun perin ajatellut.
Muistaakseni olen laittanut tulosten alle spoilereihin oikean rivin, mistä voi tarkistaa pisteensä, jos vaikkapa kokee tulleensa huijatuksi. Näin nopeasti vilkaistuna joo joo -taktiikka vei aika paljon pisteitä, kun niitä joo joo -kohtia ei tainnut olla kuin yksi.
Myös tämän puun aloitussivulla on suorat linkit tuloksiin. Oon tällä hetkellä totaalisen väsynyt pesiksen Itä-Länsi viikonlopusta, että toivottavasti väsyneillä silmillä tajusin sun kommentin
-
Kenitys
- Moderaattori
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Kenitys » Su 20.07.2014 22:11
Krizski kirjoitti:Kenitys kirjoitti:Epäilen salaliittoa. En katsonut MITBiä, mutta tuloksien perusteella mun ja Krizskin veikkauksilla ei voinut olla niin suurta piste-eroa kuin mitä pistetaulukon mukaan oli. Todennäköistä on toki, että missasin vain tuloksista jonkun pöydän rikkoutumisen tai muun (kehitysidea: veikkauksien oikeat tulokset olisi muuten kiva vaikka saada alkuun myös, koska noita lisäkysymyksiäkin on tosiaan niin paljon) ja tämä upea veikkaustaktiikkani alkaa toimia pidemmällä viiveellä kuin olin alun perin ajatellut.
Muistaakseni olen laittanut tulosten alle spoilereihin oikean rivin, mistä voi tarkistaa pisteensä, jos vaikkapa kokee tulleensa huijatuksi. Näin nopeasti vilkaistuna joo joo -taktiikka vei aika paljon pisteitä, kun niitä joo joo -kohtia ei tainnut olla kuin yksi.
Myös tämän puun aloitussivulla on suorat linkit tuloksiin. Oon tällä hetkellä totaalisen väsynyt pesiksen Itä-Länsi viikonlopusta, että toivottavasti väsyneillä silmillä tajusin sun kommentin :D
Kehitysidea oli siis hyvä, kun se oli jo käytössä. Noi spoilerit jotenkin hämää mua tosi paljon aina keskusteluissa - missaan niiden takia oleellisia pointteja, kun luulen laatikkoa allekirjoitukseksi/muuksi epäollenaisuudeksi. PS. Joo joo -taktiikka on vain puolet nerokkuudestani.
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Su 20.07.2014 22:17
Kenitys kirjoitti:Krizski kirjoitti:Kenitys kirjoitti:Epäilen salaliittoa. En katsonut MITBiä, mutta tuloksien perusteella mun ja Krizskin veikkauksilla ei voinut olla niin suurta piste-eroa kuin mitä pistetaulukon mukaan oli. Todennäköistä on toki, että missasin vain tuloksista jonkun pöydän rikkoutumisen tai muun (kehitysidea: veikkauksien oikeat tulokset olisi muuten kiva vaikka saada alkuun myös, koska noita lisäkysymyksiäkin on tosiaan niin paljon) ja tämä upea veikkaustaktiikkani alkaa toimia pidemmällä viiveellä kuin olin alun perin ajatellut.
Myös tämän puun aloitussivulla on suorat linkit tuloksiin. Oon tällä hetkellä totaalisen väsynyt pesiksen Itä-Länsi viikonlopusta, että toivottavasti väsyneillä silmillä tajusin sun kommentin
Kehitysidea oli siis hyvä, kun se oli jo käytössä. Noi spoilerit jotenkin hämää mua tosi paljon aina keskusteluissa - missaan niiden takia oleellisia pointteja, kun luulen laatikkoa allekirjoitukseksi/muuksi epäollenaisuudeksi. PS. Joo joo -taktiikka on vain puolet nerokkuudestani.
Olisiko sitten parempi, että oikea rivi olisi suoraan katsottavissa eikä spoilereiden alla? Oon vaan sen takia laittanut spoilereihin, ettei jollekin tule sen kautta tietoon koko tapahtuman tulokset ja kauheeta ketutusta kaupan päälle.
-
Kenitys
- Moderaattori
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Kenitys » Su 20.07.2014 22:20
Ei, parempi se on noin. Omaa typeryyttäni vain, kun en siis yleisestikään huomaa noita spoiler-juttuja yleensä viesteistä katsoa.
PS. Löysinpä tuloksista myös syyn oman pistemäärälogiikkani ontumiseen. Muistin vain osan vastauksista saatavan pistemäärän väärin + että voittotavasta saa tosiaan pisteen, vaikka voittaja olisikin väärin. Täydellistä työtä siis Krizskiltä, oma nousuni lähtee käyntiin vähän yskien vielä.
-
Dorian
Viesti
Kirjoittaja Dorian » Su 20.07.2014 23:55
Spoilerit on ehdottomasti hyvä käytäntö. Ihan jo juurikin spoilauksen vuoksi. Itse tykkään lisäksi käydä katsomassa pisteet (sikäli kun ovat tulleet ennen kuin ehdin tapahtuman katsoa) ja arvuutella, missä menin vikaan. Ns. tuplajännitys
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » La 02.08.2014 11:45
Tulokset tulevat viimeistään maanantaina. Muutto edessä takaasin Savonlinnaan ja koko viikon olen ollut pesisleirillä. Ei vain ole ollut yksinkertaisesti aikaa. Pahoittelut!
-
Griffin
Viesti
Kirjoittaja Griffin » La 02.08.2014 12:07
Krizski kirjoitti:Tulokset tulevat viimeistään maanantaina. Muutto edessä takaasin Savonlinnaan ja koko viikon olen ollut pesisleirillä. Ei vain ole ollut yksinkertaisesti aikaa. Pahoittelut!
Off-Topic: Joukkueen henkilöstöä, tuomari vai itse C-junnu?
-
vendicta
Viesti
Kirjoittaja vendicta » La 02.08.2014 13:09
Oliko muuten pesisleirillä hauskaa? Pelithän ilmeisesti peruttiin yhdeltä päivältä kokonaan.
Kai teit tuomarina fiksuja päätöksiä?
EDIT: Mikä oli muuten leirin yleinen mielipide siitä juomishärdellistä?
Paljon Off-topiccia, mutta sallittaneen nyt.. (toivottavasti)
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Ma 04.08.2014 19:31
vendicta kirjoitti:Oliko muuten pesisleirillä hauskaa? Pelithän ilmeisesti peruttiin yhdeltä päivältä kokonaan.
Kai teit tuomarina fiksuja päätöksiä?
EDIT: Mikä oli muuten leirin yleinen mielipide siitä juomishärdellistä?
Paljon Off-topiccia, mutta sallittaneen nyt.. (toivottavasti)
Offtopiccia vielä:
Ihan tuomaritarkkailijan roolissa olin hommissa. Annoin pelien jälkeen joita tarkkailin niin palautetta junnutuomareille. Itellä ei oo mitään hajua siitä, miten se juomishärdelli on mennyt, mutta kerran siellä oli nollatoleranssi pelaajilla ja tuomareilla niin ei siinä oikein muita vaihtoehtoja ole ollut.
Ontopic: Pisteitä oon jo jonkin verran ehtinyt laskea, mutta en vielä kaikkea. Onneksi olette olleet kärsivällistä sakkia, arvostan. Kiireistä aikaa tää heinäkuun loppu ja elokuun alku.
-
ViiZei
Viesti
Kirjoittaja ViiZei » Ma 04.08.2014 22:17
Meni siihen malliin toi kierros, että eiköhän jätetä nää pisteet laskematta ja oteta katseet kohti summerslamia!
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
-
knup mc
Viesti
Kirjoittaja knup mc » Ke 13.08.2014 23:07
Millos tulee Summerslamin kuponki?
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » To 14.08.2014 00:36
Battlegroundin tulokset on julkaistu, kuten myös SummerSlamin veikkauskuponki. Kuten pisteistä voitte päätellä, Battleground ei mennyt ihan nappiin veikkausten osalta. Mikä sen syyksi laitetaan? WWE:n heikko bookkaus vai liian vaikea kortti?
SummerSlamin kortti on tosiaan julkaistu ja jaossa on tuplapisteet. Onnistuuko ihmisten taktiikat kesän kuumimmassa WWE:n tapahtumassa? Kuka nousee kukkulan kuninkaaksi, entä kuka floppaa pahemman kerran? Panoksia on, kun ensimmäinen kolmannes veikkauksista on takana. Muistakaa veikata ajoissa, sillä
DEADLINE on 17.8.2014 klo 23:59!
Battlegroundin TULOKSET
SummerSlamin veikkauskortti
-
Ravenwood
Viesti
Kirjoittaja Ravenwood » To 14.08.2014 08:16
Olin ihan varma että BattleGroundin takia tipun totaalisesti kyydistä, mutta käyhän tämäkin.
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Ti 26.08.2014 00:45
Ravenwood sitten nappasi valtikan Tirkalta SummerSlamissa. Kuitenkin veikkauksen isoin pommi tuli Kenitykseltä, joka heräsi horroksesta kesän tärkeimmässä eventissä. Tuplapisteet mukaan ja lähemmäksi kärkeä
Kuinka kierros teillä oikein meni? Oliko helppo veikkaus? Mun mielestä kierros oli selkeä veikata ja oikeastaan melkein kaikilla oli ne tietyt kohdat keturallaan, jotka johti pistemenetyksiin. IC -mestarussottelu, diivojen mestaruusottelu ja Flag -matsin irvikuva aiheuttivat paljon ongelmia.
Linkin takana tulokset:
SummerSlam Tulokset
-
Kenitys
- Moderaattori
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Kenitys » Ti 26.08.2014 08:54
-
Dorian
Viesti
Kirjoittaja Dorian » Ti 26.08.2014 13:30
Jaetulla tokalla sijalla.
- Spoiler: näytä
- Siinä vaiheessa kun Nikki löi Brietä ja Hogankin oli jo nähty, niin tuntuikin että nyt menee varmaan hyvin. Harmi ettei tuosta Nikkin hyökkäyksestä saanut lisäpisteitä, sen verran selkeesti sen haistoin =) (varmaan muutkin, ei sillä)
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
-
Ravenwood
Viesti
Kirjoittaja Ravenwood » Ti 26.08.2014 15:17
Boomshakalaka! In your face Tirkka!
-
Tirkka
Viesti
Kirjoittaja Tirkka » Ke 27.08.2014 04:24
Ravenwood kirjoitti:Boomshakalaka! In your face Tirkka!
Täältä tullaan vielä, usko pois.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
-
ToNy-MaN
Viesti
Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 27.08.2014 19:10
Ei ole hyvä tämä nyt... :/
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
-
RoadWarrior
Viesti
Kirjoittaja RoadWarrior » Ke 27.08.2014 22:18
Tämä kierros meni paremmin kuin luulin, koska oletin sijoittuneeni häntäpäähän, mutta sijoitus olikin jaettu kakkossija ja voittokin jäi yhden pisteen päähän.
-
Krizski
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Ke 17.09.2014 23:51
Night of Championsin veikkauskortti on veikattavissa!
Veikkauskortti
-
Ravenwood
Viesti
Kirjoittaja Ravenwood » Ma 22.09.2014 18:38
Kai tuosta Rollinsin luovutusvoitosta saa täydet pisteet?
-
ToNy-MaN
Viesti
Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 22.09.2014 22:03
Ravenwood kirjoitti:Kai tuosta Rollinsin luovutusvoitosta saa täydet pisteet?
Sai muistaakseni viimeksikin.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
-
Mr.Perfekt
Viesti
Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ma 22.09.2014 22:51
3. Christian tekee paluunsa Night of Championsin Pre showssa. Peep Shown vieraana on Chris Jericho. Saapuuko Talk Show'hun kuokkavieraita?
Vastaus: Kyllä
6. Lunastetaanko MITB -salkku Night of Championsissa?
Vastaus: Ei
Lasketaankos nämä oikeiksi vastauksiksi? Orton tavallaan kuokki peep-show'ssa, ja MITB-salkkua ei virallisesti lunastettu koska kello ei kerennyt soimaan.