WWE 2K14

Keskustelua vapaapainiaiheisista peleistä ja videoista.
Memory

Re: WWE 2K14

Viesti Kirjoittaja Memory » To 21.11.2013 12:35

Velocity kirjoitti:

8.8 :o

Ihan v***n kuralta tuo minulle vielä näyttää. Ja nimenomaan tuon hirveän pelattavuuden takia. Tälle pelisarjalle pitäisi tehdä se, mitä Skate teki Tony Hawkeille.
Ainahan nämä ovat tuntuneen saavan ihan kelpo arvosanoja pelisivuilta mitä nyt metacriticiä katsoo. En tiedä puhuuko raha vai ovatko arvostelijat yksinkertaisesti vaan ihan h**vetin tyhmiä että nauttivat samasta paskasta vuodesta toiseen järkyttävän pelattavuuden kera. Kyllä tällaisessa pelissä nyt ainakin grafiikat pitäisi olla ihan sillä tasolla että ollaan konsolit vedetty rajoille asti, mutta nekin ovat lähempänä PS2 tasoa, vaikka mitään sisältöä peleissä ei juurikaan ole.

Kuva

Paskaa!

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » To 21.11.2013 13:20

Krizski kirjoitti:Wrestlemaniamoodi on kyllä hiton komea, samaan tapaan kuin se viime vuoden attitude era -moodi. Sen ainakin ajattelin vetää läpi kunnialla.
Itellä oli jonkimoiset odotukset tota 30 years of Wrestlemaniaa kohtaan ton Attitude Era -moden jälkeen, mutta aikamoista paskaa toi Mania setti oli verrattuna tuohon viimevuoden vastaavaan. Oikeesti noi Mania-matsit oli kauttaaltaan aika tylsiä pelattavia. Parasta tossa Mania-modessa oli ehkä se osuus joka keskittyi Ruthless Aggression -aikaan, kaikki muu oli ihan mitäänsanomatonta shibaletta.

Voisivat oikeesti kehitellä jonkun fiksummanpuoleisen Career-moden tohon seuraavaan versioon. Ei tolla nostalgialla enää kovin kauaa pystytä lypsämään, kun kaikki herkullisimmat (kts. Attitude Era) on jo koluttu läpi.

Nyt oon jonkin verran tota Universeäkin pelaillut, mutta en oo oikein koskaan sisäistänyt tuon hienoutta. Random-matseja ilman mitään sen suurempia tarinoita. Eeeh... Sen verran tota hakkaan että ne muutamat Trophyt siitä saan huorattua.

Dedu

Viesti Kirjoittaja Dedu » To 21.11.2013 16:36

eCiuj kirjoitti:
Krizski kirjoitti:Take Two/2K Sportsilla ei hirveästi ollut aikaa uuteen peliin, mutta vuosipäivityksen paineen alla oli pakko saada uusi peli pihalle. Välivuosi olisi tehnyt nannaa sarjalle, jolloin oltaisiin kunnolla saatu paneutua pelin ongelmiin.
Mikä siinä oikeasti on kun missään ei ymmärretä sitä, että pelin kehittäjänä ei toiminut 2K Sports. Take Two osti WWE-pelisarjan lisenssit, 2K Sports tuotti ja Yuke's kehitti. Eikä kyseessä ole ensimmäinen Yuke's:in kehittämä WWE-peli -- vuodesta 2000 eteenpäin Yuke's on ollut vastuussa yhteensä 21 WWE:n pelistä. Vaikka pelisarjan tuottaja vaihtui THQ:n lähdettyä kuvioista, ainoa muutos on juuri siihen kanteen laitettava logo.
Missä vaiheessä ymmärrät, että 2K Sports omistaa oikeudet peliin ja voi itse päättää mitä julkaisee? Jos Yukesin jälki ei miellytä niin voivat potkia porukan pihalle ja tehdä pelin itse tai etsiä toisen firman hoitamaan asian. On myös puhuttu paljon siitä, että 2K Sports ottaisi itse roolia tulevaisuudessa tämän pelisarjan kohdalla. Nimenomaan siksi tässä puhutaan 2K Sportsista, kun he voivat itse päättää ja vaatia mitä peliltä odottavat. Myös Take Twon hyvin myöhään saamat oikeudet rajoittivat kyseisen lafkan panosta tähän peliin. Joko nyt ymmärrät miksi tässä puhutaan Take Twosta/2K Sportsista?

THQ oli aiemmin pelien julkaisija ja heidän vastuunsa oli pitää huolta pelien tasosta, vaikka Yukes ne kehittikin. Nyt THQ onkin sitten konkassa. Tosin mitä voit odottaa, kun julkaiset mitä vain mitä sulle käteen annetaan. Julkaisija maksaa itse julkaisuun liittyvät kustannukset (siis yleensä) kuten lisenssit, pelilevyjen tuottamisen ym, sekä huolehtii pelin päätymisestä kuluttajille. Ostaisitko itse miljoonien dollarien lisenssin johonkin peliin, ja lätkäisisit oman nimesi/logosi/tunnuksesi ihan mihin vaan paskakasaan? Nimenomaan tätä THQ tuntui harrastavan; ihan sama vaikka levyllä olisi 10h meatspinniä niin ei muutakuin WWE-peli kauppaan ja THQ-leima ylpeänä kanteen.

Mielestäni 2K Sports voisi pyyhkiä pöydän aivan tyhjäksi ja lähtä kehittämään pelia ihan puhtaalta pöydältä, tai ainakin jotakuinkin. Esimerkiksi nuo hahmot voisi luoda uudelleen ihan alusta alkaen, varsinkin kun grafiikkaa varten tehot uudella konsolisukupolvella tulisi riittää paremmin kuin hyvin. Varsinkin tälläisessä pelissä, jossa ei ole niin paljoa sisältöä. Tottakai peliä kannattaa julkaista vanhoillekin konsoleille vielä muutaman vuoden, varsinkin kun nuorimmat pelaajat eivät välttämättä sitä uutta konsolia heti saa käsiinsä, mutta tekisivät nyt sitä peliä uusille konsoleille ja tuunaisivat sitten vaikka grafiikkaa alemmas muiden konsolien versioissa.
Ravenwood kirjoitti:Nyt oon jonkin verran tota Universeäkin pelaillut, mutta en oo oikein koskaan sisäistänyt tuon hienoutta. Random-matseja ilman mitään sen suurempia tarinoita. Eeeh... Sen verran tota hakkaan että ne muutamat Trophyt siitä saan huorattua.
Itse tuota vähän hainkin tuossa aiemmassa viestissäni. Se on vaan matsi matsin perään ilman sen suurempaa storylinea. Sitten taas itse storylinen tekeminen on vähän niin ja näin... Tylsää pelata, kun tietää jo etukäteen mitä tapahtuu. Ainoana ideana on hakata vastustajia ja voittaa mestaruuksia, mutta eipä noistakaan saa pidemmän päälle mitään irti.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 21.11.2013 19:54

Krizski kirjoitti:Senpä takia oltaisiin voitu pitää se välivuosi, jolloin kaikki osapuolet olisivat voineet istua yhdessä alas miettimään pelisarjan ongelmista panostaen sitten tähän uuteen pelisukupolveen.
Sitten heräsit ja katoit wikipediasta mitä on "markkinatalous".

Kiitos vaan kaikille kommenteista ja mielipiteistä (lisääkin kaivataan). Olin aika lähellä ostaa tämän, mutta kommenteista päätellen ei taida kannattaa. Tosin edellinen peli on 2010, niin ehkä voisi alelaarista keväämmällä napata.
WE BACK YA'LL?!

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » Su 24.11.2013 03:07

Memory kirjoitti:Ainahan nämä ovat tuntuneen saavan ihan kelpo arvosanoja pelisivuilta mitä nyt metacriticiä katsoo. En tiedä puhuuko raha vai ovatko arvostelijat yksinkertaisesti vaan ihan h**vetin tyhmiä että nauttivat samasta paskasta vuodesta toiseen järkyttävän pelattavuuden kera.
Johtunee samasta syystä miksi niin moni tykkää pelistä ylipäätänsä: se on heidän ensimmäinen tai toinen omistamansa painipeli. Olen jo moneen kertaan toitottanut näille ihmisille, jotka ihmettelevät ja ulisevat miksi en tykkää pelistä, että ymmärrätte sitten kun olette omistaneet kaikki painipelit sitten WWF War Zonen. Vasta sitten huomaatte kuinka paljon pelit ovat kehittyneet ja kuinka paljon THQ/Mikä v***n firma se nykyään on niin kusettaa meitä silmään.

Aina kun näistä peleistä väittelee niin huomaa itse, että on katsonut pellepainia aivan liian monta vuotta. Huomaan kun entrancet on vituillaan, liikkeet on vituillaan ja titantronit/themet kusahtaa ja modelit on vituillaan tai kierrätetty. Sitten näiltä idiooteilta tulee aina sama kommentti "Mitä väliä, kunhan matsit toimii". Ei, sillä on väliä, presentaatio on puolet pelistä ja se kertoo jo aika paljon firman intohimosta tai kiinnostuksesta wrestlinginkiin jos ei saada Rockin Hollywood introa synkkaamaan musiikin kanssa oikein. Miten voi olla niin vaikeaa vuonna 2013? You had one job, one job! Mutta jooh, ymmärrän. Onhan se hankalaa mennä YouTubeen katsomaan 1:30min pätkä oikeasta entrancesta ja ottaa mallia.

Autistivaroitus, mutta tässä muutamia esimerkkejä siitä jotka kertovat kuinka pelinkehittäjiä ei vaan voisi vähempää kiinnostaa ja kuinka pelisarja on mennyt vain taaksepäin:
Spoiler: näytä
Kuva
Hieno mittasuhde hermanni. Kuinka vaikeaa on oikeasti mallintaa pari ympyrää?

WWE 2K14
Kuva

WWF SmackDown Just Bring It
Kuva

Kuva
Siinä muutamia, do I really need to say more?

Grabbag

Viesti Kirjoittaja Grabbag » Su 24.11.2013 15:56

Dedu kirjoitti:Missä vaiheessä ymmärrät, että 2K Sports omistaa oikeudet peliin ja voi itse päättää mitä julkaisee? Jos Yukesin jälki ei miellytä niin voivat potkia porukan pihalle ja tehdä pelin itse tai etsiä toisen firman hoitamaan asian. On myös puhuttu paljon siitä, että 2K Sports ottaisi itse roolia tulevaisuudessa tämän pelisarjan kohdalla. Nimenomaan siksi tässä puhutaan 2K Sportsista, kun he voivat itse päättää ja vaatia mitä peliltä odottavat. Myös Take Twon hyvin myöhään saamat oikeudet rajoittivat kyseisen lafkan panosta tähän peliin. Joko nyt ymmärrät miksi tässä puhutaan Take Twosta/2K Sportsista?
Miksi 2K ei olisi tyytyväinen? Hyvinhän nämä pelit vieläkin myy, eikä arvosanoissakaan ole paljoa valittamista.

Dedu

Viesti Kirjoittaja Dedu » Ma 25.11.2013 02:32

Grabbag kirjoitti:Miksi 2K ei olisi tyytyväinen? Hyvinhän nämä pelit vieläkin myy, eikä arvosanoissakaan ole paljoa valittamista.
"Kehitys loppuu tyytyväisyyteen".

Siinä vaiheessa, kun pelin tekijä ja/tai julkaisija toteaa pelin riittävän pelaajien määrän tai myytyjen pelien perusteella, on aivan väärällä alalla. Aina tulee tietenkin miettiä kannattaako toimivaa konseptia muuttaa, tai ehkä missä määrin sitä kannattaa muuttaa. Tosiasia on se, että jokaisen pelin täytyy kehittyä - yksikään peli ei voi pysyä samanlaisena ikuisesti.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » Ma 25.11.2013 07:27

Grabbag kirjoitti:
Dedu kirjoitti:Missä vaiheessä ymmärrät, että 2K Sports omistaa oikeudet peliin ja voi itse päättää mitä julkaisee? Jos Yukesin jälki ei miellytä niin voivat potkia porukan pihalle ja tehdä pelin itse tai etsiä toisen firman hoitamaan asian. On myös puhuttu paljon siitä, että 2K Sports ottaisi itse roolia tulevaisuudessa tämän pelisarjan kohdalla. Nimenomaan siksi tässä puhutaan 2K Sportsista, kun he voivat itse päättää ja vaatia mitä peliltä odottavat. Myös Take Twon hyvin myöhään saamat oikeudet rajoittivat kyseisen lafkan panosta tähän peliin. Joko nyt ymmärrät miksi tässä puhutaan Take Twosta/2K Sportsista?
Miksi 2K ei olisi tyytyväinen? Hyvinhän nämä pelit vieläkin myy, eikä arvosanoissakaan ole paljoa valittamista.
Niinpä, hyvin sanottu. Ihmiset ostavat pelin, tuottajat ym. saavat siitä oman osuutensa. Mielestäni 2K on todella tyytyväinen tällä hetkellä senkin takia, että hyvien myyntien takia peli on saanut vähintään hyvän arvosanan. Toki hipsteriarvostelijat eivät tykkää.

Tuohon "postaanpa vertailukuvan vanhemmasta painipelistä ja uudesta" sen verran, että se alkaa olla jo vanha juttu. Huonoja screenshotteja saa jokaisesta pelistä, mutta toki niitä ei uskalleta laittaa.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 25.11.2013 09:59

Suurin ongelma on varmaankin siinä, ettei WWE:n peleille ole minkäänlaista kunnollista kilpailijaa olemassa. Vaikka pelissä ei olisi muuta pelimuotoa kuin se että voit tehdä Khalilla kainalopieruja keskellä kehää, niin nämä Grabbagin, Bustöötin ja eCuzin kaltaiset sokeat ja tyhmät fanipojat ostavat joka vuosi muna pystyssä uuden pelin ja siihen sitä lisäpaskaa vielä päälle. Tai siis heidän isänsä ostavat heille, mutta kuitenkin raha virtaa sisään.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 25.11.2013 10:21

Tiedoksesi Demari, en ole ostanut WWE 2K14-peliä, enkä ole aikomuksissakaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 25.11.2013 10:23

eCiuj kirjoitti:Tiedoksesi Demari, en ole ostanut WWE 2K14-peliä, enkä ole aikomuksissakaan.
Mutta montako sitä aiempaa?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 25.11.2013 18:14

Busty: Lopeta tuo turhanpäiväinen viestien raportointi. h**vetin rasittavaa.

DMW: Lopeta tuo yhteen heikompaan käyttäjään kohdistuva trollaus. h**vetin rasittavaa.
WE BACK YA'LL?!

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 25.11.2013 18:19

Sitten takaisin asiaan:

Henkilö X (tässä tapauksessa sivuunkirjoittanut) on pelannut Smackdown -sarjan pelejä ensimmäisestä painoksesta lähtien, mutta edellinen toimiva peli hänelle oli vuoden 2006 painos. Täysin flopanneen 2010-kokeilun jälkeen, voisi testata uudempaa versiota. Eli siis yksinkertainen kysymys: Kannattaako a) ostaa WWE13 kaupasta 20 Eurolla b) WWE14 60 Eurolla c) odottaa 14:n hinnanpudotusta d) Unohtaa kummatkin. Perustellut mielipiteet ovat tervetulleita.
WE BACK YA'LL?!

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 25.11.2013 18:31

Jack DiBiase kirjoitti:DMW: Lopeta tuo yhteen heikompaan käyttäjään kohdistuva trollaus. h**vetin rasittavaa.
Missä minä olen trollannut? Jos tätä koko pelisarjaa on vuosien ajan haukuttu esim. tällä foorumilla täysin paskaksi, niin olenko kovin väärässä sen suhteen että se menestyy siksi että fanipojat ostavat sitä, koska mitään parempaakaan ei ole tarjolla?

Tietysti jos nämä aiemmassa viestissäni mainitsemani henkilöt jotenkin pahoittivat mielensä, niin pyydän sitä heiltä anteeksi.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 25.11.2013 18:43

DeadManWalking kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:DMW: Lopeta tuo yhteen heikompaan käyttäjään kohdistuva trollaus. h**vetin rasittavaa.
Missä minä olen trollannut? Jos tätä koko pelisarjaa on vuosien ajan haukuttu esim. tällä foorumilla täysin paskaksi, niin olenko kovin väärässä sen suhteen että se menestyy siksi että fanipojat ostavat sitä, koska mitään parempaakaan ei ole tarjolla?

Tietysti jos nämä aiemmassa viestissäni mainitsemani henkilöt jotenkin pahoittivat mielensä, niin pyydän sitä heiltä anteeksi.
"nämä Grabbagin, Bustöötin ja eCuzin kaltaiset sokeat ja tyhmät fanipojat"

En vaan jaksa nähdä noita raportti-palleroita joka viestiketjussa. Eiköhän sinun pitäisi saada pointtisi selväksi ilman nimien huuteluakin. Vaikka myönnettäköön, että tässä kohtaa se ehkä voidaan katsoa aiheeseen kuuluvaksi.
WE BACK YA'LL?!

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » Ma 25.11.2013 19:25

Itsellä on SvR 2010, WWE 12 ja WWE 13, joten uusimmat pelit löytyy hyllystä. Noiden jälkimmäisten erot olivat todella pieniä, mutta sisältö sai ostamaan. Toki se pelattavuus on se asia, joka kaipaa jonkinlaista uudistusta. Uusimman ostan sitten, kun hinta laskee reilusti alle 40:n.
DMW: Lopeta tuo yhteen heikompaan käyttäjään kohdistuva trollaus. h**vetin rasittavaa.
On se kumma, että "jääkiekkoasiantuntija" täällä trollaa wrestlingfaneja. Ymmärrän kuitenkin teinejä, koska aikoinaan olin sellainen itsekin.

Yksi kysymys: Saako uusinta versiota mistään alle 50 €?
Kannattaako a) ostaa WWE13 kaupasta 20 Eurolla b) WWE14 60 Eurolla c) odottaa 14:n hinnanpudotusta d) Unohtaa kummatkin. Perustellut mielipiteet ovat tervetulleita.
Vaihtoehto a. Tuolla hinnalla jo pelkän sisällön puolesta saa hyvän tuotteen. Suosittelen siis kokeilemaan.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 paras feudi

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 25.11.2013 19:56

BustUout kirjoitti:Yksi kysymys: Saako uusinta versiota mistään alle 50 €?
Taitaa olla alimmillaan 53 euroa. Hintaseurannasta PS3-versio ja X360-versio
We need CM Punk!

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ma 25.11.2013 20:17

BustUout kirjoitti:Tuohon "postaanpa vertailukuvan vanhemmasta painipelistä ja uudesta" sen verran, että se alkaa olla jo vanha juttu. Huonoja screenshotteja saa jokaisesta pelistä, mutta toki niitä ei uskalleta laittaa.
Ootko edes pelannut tuota uusinta peliä? Se näyttää oikeesti aivan kamalalta.
Jack DiBiase kirjoitti:Eli siis yksinkertainen kysymys: Kannattaako a) ostaa WWE13 kaupasta 20 Eurolla b) WWE14 60 Eurolla c) odottaa 14:n hinnanpudotusta d) Unohtaa kummatkin. Perustellut mielipiteet ovat tervetulleita.
WWE 13 oli ihan hauska peli paikoitellen, WWE 2K14 oli täyttä tuskaa alusta loppuun.

Dedu

Viesti Kirjoittaja Dedu » Ti 26.11.2013 03:01

BustUout kirjoitti: Niinpä, hyvin sanottu. Ihmiset ostavat pelin, tuottajat ym. saavat siitä oman osuutensa. Mielestäni 2K on todella tyytyväinen tällä hetkellä senkin takia, että hyvien myyntien takia peli on saanut vähintään hyvän arvosanan. Toki hipsteriarvostelijat eivät tykkää.

Tuohon "postaanpa vertailukuvan vanhemmasta painipelistä ja uudesta" sen verran, että se alkaa olla jo vanha juttu. Huonoja screenshotteja saa jokaisesta pelistä, mutta toki niitä ei uskalleta laittaa.
Ongelmahan on siinä, että tuota peliä/pelisarjaa voisi myydä enemmänkin, mutta ei Yukesia vissiin kiinnosta. Tuota nykyistä ostajakuntaa kun voisi kasvattaa ihan uusimalla peliä, sekä samalla saada nykyinen pelaajakunta pysymää kauemmin sarjan ääressä, kun peliin tuotaisiin jotakin uutta. Varsinkin väärät entrancet, themet, move-setit ja muut asiat kertovat siitä motivaationpuutteesta, sekä saavat pelaajat kyllästymään.

Voin tähän vaikka raottaa vähän omaakin historiaani tämän pelisarjan suhteen:
Tutustuin pelisarjaan ala-asteikäisena ja sitä tuli hakattua kaverin/kavereiden luona jonkin verran vuonna 2001 tai 2002. Ensimmäinen oma WWE-peli oli Here Comes the Pain, jonka sain joululahjaksi. Tämän jälkeen tulivat sitten SvR, sekä SvR 2006, jonka jälkeen en sitten pelisarjaan koskenutkaan enää vähään aikaan. Vaikka sain pelit joululahjaksi, niin SvR 2006:n jälkeen totesin, että pelissä ei muutu juurikaan muu kuin rosteri, sekin vain hiukan.

Seuraavan kerran WWE-pelisarjaan koskin hankkiessani SvR2009:n samalla, kun ostin Xbox 360:n, koska pitihän uudelle konsolille joitain pelejä olla. Tästä sarjan pelaaminen jatkuikin ostamalla 2010 ja 2011 painokset, joista 2010:n ostamiseen vaikutti halu pelata WM25-areenalla, kun kyseistä tapahtumaa oli päässyt katsomaan. 2011 oli myös vähän niin ja näin ostos, jonka hankin, kun ei minulla ollut oikein mitään muutakaan tekemistä/pelattavaa tuolloin. WWE 12 jäi välistä kokonaan ja WWE 13 ostin vain siksi, että se oli saatavilla n. 15 euron hintaan Xbox Storessa.

Toisinsanoen WWE-pelisarja olisi jäänyt minun kohdallani kolmeen painokseen, mikäli en olisi hankkinut pelejä hiukan höllemmin perustein, taikka alennuksesta. Onko 3 vuotta/painosta hyvä "elinkaari" pelisarjalle? Mielestäni ei. Ja mikäli vielä joskus hankin jonkin WWE-pelin, tulee se todennäköisesti tarttumaan mukaan joko alelaarista, tai sitten puhtaasti ostan sen siinä toivossa, että peli olisi jotenkin muuttunut (esim. uusi konsolisukupolvi).

Grabbag

Viesti Kirjoittaja Grabbag » Ti 26.11.2013 03:59

DeadManWalking kirjoitti:Suurin ongelma on varmaankin siinä, ettei WWE:n peleille ole minkäänlaista kunnollista kilpailijaa olemassa. Vaikka pelissä ei olisi muuta pelimuotoa kuin se että voit tehdä Khalilla kainalopieruja keskellä kehää, niin nämä Grabbagin, Bustöötin ja eCuzin kaltaiset sokeat ja tyhmät fanipojat ostavat joka vuosi muna pystyssä uuden pelin ja siihen sitä lisäpaskaa vielä päälle. Tai siis heidän isänsä ostavat heille, mutta kuitenkin raha virtaa sisään.
En ole mitään ostamassa ja itsekin olen jo monena vuotena halunnut näihin peleihin jotain kehitystä. Sanoin vain että 2K:lla ei ole mitään syytä olla tyytymätön.

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » Ke 11.12.2013 17:56

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288630980911.html (Adblock pois päältä tai sitten IE)

"Puolialastomia miehiä...". Joo-o :lol:

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » Ke 11.12.2013 18:28

Kuunlento kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288630980911.html (Adblock pois päältä tai sitten IE)

"Puolialastomia miehiä...". Joo-o :lol:
Itsekin repesin tuolle. Eniten häiritsi se arvostelijan ääni, jolla oli yhtä paljon karismaa kuin Mizillä.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 paras feudi

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Pe 03.01.2014 17:07

Redditistä löydetty, spoilereihin, koska iso koko:
Kuva

Dedu

Viesti Kirjoittaja Dedu » Ti 07.01.2014 06:14

vendicta kirjoitti:Redditistä löydetty, spoilereihin, koska iso koko:
Kuva
:lol:

Aikaa kovaa matskua PG pelissä :wink: Oisko nyt aika toimia kuten WWE:ssä ja pistää pelintekijät koirankoppiin?

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » To 06.03.2014 19:53

Hankin vihdoin WWE 2k14:n pleikkarille, kun löytyi alennushyllystä. Pelasin Wrestlemania-moden läpi + muutama muu matsi. Tässä huomioita:

+ Wrestlemania-mode on tehty erittäin hyvin. Vaikka joitain tärkeitä matseja puuttuu, ei se pilaa kokonaisuutta. Erityisesti tykkäsin niistä vanhemmista kuvanlaaduista. Erinomaista työtä.

+ Vaikka pelattavuutta on haukuttu, on sen omaan makuun ihan riittävää. Suurimmat muutokset tulevat luultavasti myöhemmin. Pelattavuus on hieman sulavampaa, sen huomasin heti. Hyviä pieniä uudistuksia.

- Selostajat kuulostavat edelleen todella surkeilta ja geneerisiltä. Pelinkehittäjät olisivat voineet edes vähän skarpata tässä.

- Miksi yleisö näyttää edelleen niin paskalta? Voisin ottaa vaikka 100 screenshottia niistä palikkapäistä yleisössä. No ehkä en. Nyt ollaan 2010-luvulla. Pitäisi panostaa myös yleisön ääniin. Tuskin on nykyisellä tekniikalla kovin vaikeaa tehdä siitä uskottavampaa.

Kokonaisuutena aika tasapaksu pellepainipeli, joka on sisällöltään erinomainen painifaneille. Pelattavuudessa kuitenkin parannettavaa. Muille se ei paljoa tarjoa. En uskalla antaa arvosanaa, ettei kukaan pahastu.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 paras feudi

Vastaa Viestiin