Kadonneet alertilaiset
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Kadonneet alertilaiset
Tämän ketjun alla voidaan keskustella tyypeistä jotka ovat kadonneet johonkin täältä. Eikä nyt viitsi mitään bannittuja trolleja tai jotain yhden illan ihmeitä tänne heitellä, vaan siis ihan aktiivisia (tai edes melko aktiivisia) postaajia.
-Mitä Ares tekee nykyään?
-Onko Hyppynen kuollut huumeisiin?
-Missä Hyrkanos on?
-Mitä musiikkihomoille kuuluu? Gay Khan sai vissiin lapsen, mutta Kumiankka ja Mahti Orava ovat jossain
-Onko Nodachi muuttanut Manchesteriin ja kävelee Ryan Giggsin paita päällä jatkuvasti?
-Sitten on toki iso kasa vanhan liiton miehiä kuten Tee, Vilkku, Natumania, Silly Cow ja nämä vastaavat. Onko kukaan enää elossa?
-Moni varmasti unohtui, saa vapaasti droppailla kenet haluaa
Tietyllä tasolla toki kiinnostaa että vieläkö finlay keksii päästään hauskoja juttuja itsestään ja kreikkalaisesta milffistä, mutta noin yleisesti bannitut tyypit voisi unohtaa. Jollakin tasolla kuitenkin kiinnostaa että minkä vuoksi käyttäjiä on kadonnut. Onko syynä pelkkä etääntyminen painista, vai sitten joku muu asia.
Osittain muuten ketjun aloituksen innostajana toimi se että TM täytti tänään 30 vuotta, joten ihan kiva olisi siitäkin kaverista joskus jotain kuulla. Ja ylläpidon toisestakin jäsenestä.
-Mitä Ares tekee nykyään?
-Onko Hyppynen kuollut huumeisiin?
-Missä Hyrkanos on?
-Mitä musiikkihomoille kuuluu? Gay Khan sai vissiin lapsen, mutta Kumiankka ja Mahti Orava ovat jossain
-Onko Nodachi muuttanut Manchesteriin ja kävelee Ryan Giggsin paita päällä jatkuvasti?
-Sitten on toki iso kasa vanhan liiton miehiä kuten Tee, Vilkku, Natumania, Silly Cow ja nämä vastaavat. Onko kukaan enää elossa?
-Moni varmasti unohtui, saa vapaasti droppailla kenet haluaa
Tietyllä tasolla toki kiinnostaa että vieläkö finlay keksii päästään hauskoja juttuja itsestään ja kreikkalaisesta milffistä, mutta noin yleisesti bannitut tyypit voisi unohtaa. Jollakin tasolla kuitenkin kiinnostaa että minkä vuoksi käyttäjiä on kadonnut. Onko syynä pelkkä etääntyminen painista, vai sitten joku muu asia.
Osittain muuten ketjun aloituksen innostajana toimi se että TM täytti tänään 30 vuotta, joten ihan kiva olisi siitäkin kaverista joskus jotain kuulla. Ja ylläpidon toisestakin jäsenestä.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Re: Kadonneet alertilaiset
forMANKIND. Missä on hän, viimeisin viesti parin vuoden takaa. Herrasmiesliigan toinen osapuoli Wankie sentäs kirjoitellut viimeksi pari kuukautta sitten.
It's clobberin' time
Ite oon aina välillä miettiny Hyrkanosta, ja sitä että onkohan se enää elossa. Eikös sillä nääs ollu joku syöpä tai muu sairaus jonka jossain vaiheessa piti poistaa kaveri keskuudestamme?
- DeadManWalking
Yritin hakutoiminnolla etsiä jotain tähän viittaavaa, mutta ainakaan itse mies ei mistään syövästä maininnut. Joskus mainitsi että hänellä on "motoriikkaa heikentävä sairaus", joten voihan se siihen sitten viitata. Lisäksi joku hämärä muistikuva on siitä että mies on jostain sairaudesta puhunut, mutta ehkäpä sotken sen tuohon motoriikka-juttuun.Japeet kirjoitti:Ite oon aina välillä miettiny Hyrkanosta, ja sitä että onkohan se enää elossa. Eikös sillä nääs ollu joku syöpä tai muu sairaus jonka jossain vaiheessa piti poistaa kaveri keskuudestamme?
Toivottavasti on kunnossa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Phenomenon
Tutkimuksen mukaan Alert tappaa ihmisiä.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
- Darien Fawks
Eiköhän Hyrkanoksen katoaminen täältä enemmänkin kerro siitä, että hän on saanut elämän kuin että hän olisi menettänyt sen.
-
Naamakirja jostain syystä pakottaa Wormmasteria kaverikseni. Tietääkseni toi on sama tyyppi. Joskus piilovittuili mulle mesessä ja näköjään internetin kiiltävästä tykkäävät varikset ovat seuranneet foliohattuani siitä lähtien.
Sen enempää en kadonneista sieluista tiedä. Asiallisen ketjun kuitenkin sait aikaiseksi, aina joskus mietin Hyrkanosta ja soitan Adelen Someone Like Youta.
Sen enempää en kadonneista sieluista tiedä. Asiallisen ketjun kuitenkin sait aikaiseksi, aina joskus mietin Hyrkanosta ja soitan Adelen Someone Like Youta.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Phenomenon
Darien Fawks kirjoitti:Eiköhän Hyrkanoksen katoaminen täältä enemmänkin kerro siitä, että hän on saanut elämän kuin että hän olisi menettänyt sen.
Show_Stopper kirjoitti: Sen enempää en kadonneista sieluista tiedä. Asiallisen ketjun kuitenkin sait aikaiseksi, aina joskus mietin Hyrkanosta ja soitan Adelen Someone Like Youta.
Mä laitan vaan Nileä ja mietin Mathi Ankkaa.
\____0___/
- MR.Off Topic
En tiiä kuinka moni muistaa Koshceckin? Oon varmaan shoutoutin tänäkin vuonna herran suuntaan antanut. MIA:na mies on kuitenkin pysynyt harmikseni. Koshceckilla oli aivan järjetön tietopankki indypainista päässään, mutta valitteli aina ettei ollut kovin hyvä kynämiekka. Vois vähitellen kaveri tehä paluun, jos painia vielä katselee.
Minä muistan ja aina välillä kaipailen. WMR:ssä tuli joskus tsättäiltyä herran kanssa. Eipä oo totakaan palvelua tullut hetkeen käytettyä...MR.Off Topic kirjoitti:En tiiä kuinka moni muistaa Koshceckin? Oon varmaan shoutoutin tänäkin vuonna herran suuntaan antanut. MIA:na mies on kuitenkin pysynyt harmikseni. Koshceckilla oli aivan järjetön tietopankki indypainista päässään, mutta valitteli aina ettei ollut kovin hyvä kynämiekka. Vois vähitellen kaveri tehä paluun, jos painia vielä katselee.
- DeadManWalking
Olin jo kirjoittamassa tänne että "missä Supa on?", mutta näköjään kaveri on eilen käynyt laittamassa myyntiin jotain vanhoja paini-DVD:itä. Jännä sattuma.
Noh, pari tuoreempaa tyyppiä: Ihmine ja Goblet on kadonneet johonkin. Tyypithän taitaa olla muutenkin veljeksiä. Mitäköhän näille kuuluu? Yli vuoden on molemmat olleet poissa.
Lisäksi myös silmään pistää sekin että Mutim ei ole postaillut sitten viime marraskuun. Onkohan hänkään enää kunnossa.
Noh, pari tuoreempaa tyyppiä: Ihmine ja Goblet on kadonneet johonkin. Tyypithän taitaa olla muutenkin veljeksiä. Mitäköhän näille kuuluu? Yli vuoden on molemmat olleet poissa.
Lisäksi myös silmään pistää sekin että Mutim ei ole postaillut sitten viime marraskuun. Onkohan hänkään enää kunnossa.
Näin on. Mitä siitä mahtaa olla, neljä-viisi vuotta ainakin? Hassua oli nähdä niin paljon vanhoja käyttäjiä yhä aktiivisena täällä.DeadManWalking kirjoitti:Olin jo kirjoittamassa tänne että "missä Supa on?", mutta näköjään kaveri on eilen käynyt laittamassa myyntiin jotain vanhoja paini-DVD:itä. Jännä sattuma.
Ja kysymykseen vastatakseni, olen nykyään Rovaniemellä, valmistun kuukauden päästä Ammattikorkeakoulusta liikunnanohjaajaksi ja pyöritän liikunnan alan yritystä. (http://www.unifit.fi)
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
- Mr.Perfekt
Missä on Tzei-Em? Entä SkullCrushingFinale?
niin ja jos kadonneista Alertilaisista puhutaan, niin pakko mainita myös TM ja Trisu.
niin ja jos kadonneista Alertilaisista puhutaan, niin pakko mainita myös TM ja Trisu.
-
Tunnelmaa keventääkseni, tässä jollekin peruskoululaiselle leikkisä laskutehtävä:
Millä todennäköisyydellä x prosenttia 6335 käyttäjästämme on vuoden 2003 jälkeen kuollut pois?
Millä todennäköisyydellä x prosenttia 6335 käyttäjästämme on vuoden 2003 jälkeen kuollut pois?
- Darien Fawks
100 % todennäköisyydellä x prosenttia on kuollut.Show_Stopper kirjoitti:Tunnelmaa keventääkseni, tässä jollekin peruskoululaiselle leikkisä laskutehtävä:
-
Are you havin' a laugh? IS HE HAVIN' A LAUGH???Darien Fawks kirjoitti:100 % todennäköisyydellä x prosenttia on kuollut.
- Phenomenon
Mihin katosi Panufemma?
Yksityisviesteistä löysin;
PANUFEMMA: Valitan, että minulla on vain luku- eikä kirjoitusoikeus tuonne roskakoriin, joten en voinut ottaa osaa äijien ylistykseesi lisäämällä öljyttyjen uikkarimiesten kuvia aiheeseen. Mikäs tuo "PANUFEMMA (JA VASTAAVAT HOMOT)"-heitto nyt sitten oli? Onko sinulla kenties jotain hampaankolossa minua vastaan? Luulin jo, että aiemmat töhöilyni olisi unohdettu. Toisaalta kun kyseessä olet sinä, niin en kyllä ihmettelisi, jos tuo oli vain satunnainen heitto. Hieman loukkaavaa se kyllä on täälläkin, kun tuollaisia heitetään ihan puskista.
Minä: Kuka olet? Olen menettänyt muistini!
PANUFEMMA: Ei ole täyttä varmuutta itsellänikään asiasta, mutta ilmeisesti nimi on jo tuttu?
Minä: KOSKA SINÄ TAPOIT MUFASAN!
Öööh, mitä v**tua?
Yksityisviesteistä löysin;
PANUFEMMA: Valitan, että minulla on vain luku- eikä kirjoitusoikeus tuonne roskakoriin, joten en voinut ottaa osaa äijien ylistykseesi lisäämällä öljyttyjen uikkarimiesten kuvia aiheeseen. Mikäs tuo "PANUFEMMA (JA VASTAAVAT HOMOT)"-heitto nyt sitten oli? Onko sinulla kenties jotain hampaankolossa minua vastaan? Luulin jo, että aiemmat töhöilyni olisi unohdettu. Toisaalta kun kyseessä olet sinä, niin en kyllä ihmettelisi, jos tuo oli vain satunnainen heitto. Hieman loukkaavaa se kyllä on täälläkin, kun tuollaisia heitetään ihan puskista.
Minä: Kuka olet? Olen menettänyt muistini!
PANUFEMMA: Ei ole täyttä varmuutta itsellänikään asiasta, mutta ilmeisesti nimi on jo tuttu?
Minä: KOSKA SINÄ TAPOIT MUFASAN!
Öööh, mitä v**tua?
- Darien Fawks
Jaa Panu5?
Entä minne katosi Captain Charisma?
- Phenomenon
Juuri hän.Darien Fawks kirjoitti:Jaa Panu5?
Niin ja juuri äskenhän Captain Charisma oli online.
- DeadManWalking
Onhan tuo Panufemma kirjoittanut ja ollut paikalla täällä viimeksi syyskuun kahdeksas päivä, eli eipä se kovin kauaa ole ollut pois.
Tzei-Em on tainnut olla piilossa n. vuoden päivät. Jännä homma, mies aina välillä tekee lyhyen comebackin ja postaileekin paljon, mutta sitten taas katoaa pitkäksi ajaksi. Harmin paikka, kyseessä on yleensä hyvä ja hauska postaaja.
Tzei-Em on tainnut olla piilossa n. vuoden päivät. Jännä homma, mies aina välillä tekee lyhyen comebackin ja postaileekin paljon, mutta sitten taas katoaa pitkäksi ajaksi. Harmin paikka, kyseessä on yleensä hyvä ja hauska postaaja.
-
Vanhoja FCF-ketjuja kaivellessani totesin, että myös Spunkmeyer on MIA.
- Marshallsaaret
Irkissä. Kuulumisia voi varmaan kanssa tulla kyselemään sieltä, mut tiukasti hengissä molemmat.Mr.Perfekt kirjoitti:Missä on Tzei-Em? .... Trisu.
永源 遥~!
- DeadManWalking
v***n irkkaajat. Imeskelkää meisseliä. Sen sijaan että elävöittäisivät tätä palstaa, niin homoillaan jossain irkissä.
- Phenomenon
Bustout on kadonnut?