WWE Summerslam + FCF Snacky Slam @ Helsinki (29.8.2015) ????
WWE Summerslam + FCF Snacky Slam @ Helsinki (29.8.2015) ????
Olisiko SummerSlam sittenkin Helsingissä? Samana päivänä (eli lauantaina 29.8.) olisi nimittäin FCF:n Snacky Slam -tapahtuma Stadissa klo 12–14. Olisi aika timanttinen yhdistelmä: FCF, etkot, saunailta.
Re: WrestleMania 31 @ Tampere (4.4.2015)
Ihan sama, mutta kai sä olet enska huomannut ton päivämäärän?enska kirjoitti:Olisiko SummerSlam sittenkin Helsingissä? Samana päivänä (eli lauantaina 29.8.) olisi nimittäin FCF:n Snacky Slam -tapahtuma Stadissa klo 12–14. Olisi aika timanttinen yhdistelmä: FCF, etkot, saunailta.
Ne kertaukset on meillä 31.8 - XXXXX, ja kuljetukset menee jo 29 päivästä lähtien. Eli tässähän voitaisiin vetää kunnon koomat päälle, ja jatkaa sitten samaa rataa suoraan larppaamaan
\____0___/
Tämä kyllä kuulostaa hyvin pitkälti täydelliseltä suunnitelmalta!enska kirjoitti:Olisiko SummerSlam sittenkin Helsingissä? Samana päivänä (eli lauantaina 29.8.) olisi nimittäin FCF:n Snacky Slam -tapahtuma Stadissa klo 12–14. Olisi aika timanttinen yhdistelmä: FCF, etkot, saunailta.
Huomasin kyllä. Pitäisi se perkeleen lomake jo palauttaa, mutta ei ole jaksanut.Migu.22 kirjoitti:Ihan sama, mutta kai sä olet enska huomannut ton päivämäärän?enska kirjoitti:Olisiko SummerSlam sittenkin Helsingissä? Samana päivänä (eli lauantaina 29.8.) olisi nimittäin FCF:n Snacky Slam -tapahtuma Stadissa klo 12–14. Olisi aika timanttinen yhdistelmä: FCF, etkot, saunailta.
Ne kertaukset on meillä 31.8 - XXXXX, ja kuljetukset menee jo 29 päivästä lähtien. Eli tässähän voitaisiin vetää kunnon koomat päälle, ja jatkaa sitten samaa rataa suoraan larppaamaan
Supermac:
Ehdoton ehkä tälle.
Ikinä en ole Suomessa ollut painia katsomassa livenä.
Ikinä en ole Suomessa ollut painia katsomassa livenä.
Kuulostaa ihan hyvältä. On jo pidemmän aikaa pitänyt mennä uudestaan katsomaan FCF:tä.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
enska kirjoitti:Olisiko SummerSlam sittenkin Helsingissä? Samana päivänä (eli lauantaina 29.8.) olisi nimittäin FCF:n Snacky Slam -tapahtuma Stadissa klo 12–14. Olisi aika timanttinen yhdistelmä: FCF, etkot, saunailta.
WE BACK YA'LL?!
Kuulostaa h**vetin hyvältä. Kuitenkin jos omat suunnitelmat menee nappiin, mikä on kerrostalon kokoinen jos, niin en pääsisi paikalle. Jos en pääse niin voin vaikka tehdä Griffinit ja sponssata pari kolme kymppiä.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Kukas ottas kopin? Borgalla oli esteet vissiin.
Ite voin olla ns osallistuvana järjestäjänä ja jeesailla, mutta päävastuuta en uskalla ottaa.
Edit: se sama Pakilan tila ois varmaan jees?
Ite voin olla ns osallistuvana järjestäjänä ja jeesailla, mutta päävastuuta en uskalla ottaa.
Edit: se sama Pakilan tila ois varmaan jees?
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Juu mä en pääse.
Enkä sponssaa mitään. Senkin homot, ku pääsette juhlii!
Enkä sponssaa mitään. Senkin homot, ku pääsette juhlii!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Darien Fawks
Re: WWE Summerslam + FCF Snacky Slam @ Helsinki (29.8.2015)
Muuten hyvä, että eikö aiemminkin voisi saunoa?
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Enpä ole tännekään tulossa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Perskeles ko ei yhtään tiedä työ tai mitään muutakaan tilannetta noin pitkälle Mutta jos planeetat, emännän kuukautiskierto ja loton veikkauspotti osuu kohdalleen, olen ehdottomasti mukana. Lähemmäs ku päästään, niin alustavasti täält ois yks 5-paikkanen matolaatikko matkalla hesaan.
FCF:ää näin joskus ko pojjaat kävi jyskylässä, ja olis hienoo nähä kotimaista showta uuelleen.
FCF:ää näin joskus ko pojjaat kävi jyskylässä, ja olis hienoo nähä kotimaista showta uuelleen.
- The Rocker
Mä oon näköjään ollut hyvin hereillä. Varovainen ehkä tällekin. Josko sitä ei tällä kertaa olisi niin naamat.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Pizzat piiloon, Rocker on tulossa.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Voin tarjota Rockerille taas oluen jos haluaa kuitenkin olla naamat
- Darien Fawks
Maksoi kuitenkin mukisematta myöhemmin. Siitä iso yläpeukku persiiseen.kossi5 kirjoitti:Pizzat piiloon, Rocker on tulossa.
Tässä olen kyllä mukana, mutta järjestämisvastuun luovutan mielelläni jollekin muulle. T: vastuunpakoilija.
Pitkä on aika tapahtumaan, mutta pitkä on myös aika järkkäillä asioita. Eiköhän meikäläinen taas paikan päälle saavu, vaikka kesällä nyt tuleekin yleensä painin katsomisessa se pikku suvantovaihe. Enemmän tässä kiinnostaa nimenomaan tuo yhdessäolo ja FCF, koska en ole vielä päässyt yhtään FCF:n tapahtumaa näkemään. Kunhan yöpaikka on olemassa, niin se on sillä taputeltu!
No niin, kuka teistä vastuunpakoilijoista on Mies, jolta löytyvät Kivekset?
Ei nimittäin ole enää kauhean pitkä aika siihen, että saunatilat viedään käsistä.
Ei nimittäin ole enää kauhean pitkä aika siihen, että saunatilat viedään käsistä.
Jos mulle selviää ens kuussa että pääsen paikalle, niin voin ottaa taakan kannettavaksi. Toki parempi että joku ottaisi sen jo nyt, en voi tosiaan luvata mitään.
HOP!
Ottakaas joku nyt hoitoon. Saattaa nyt hyvin olla, että en pääse paikalle.
Ottakaas joku nyt hoitoon. Saattaa nyt hyvin olla, että en pääse paikalle.
Nyt pitäisi jonkun jo ihan oikeasti ryhtyä hommiin.
Laitoin Pakilan vuokrasaunalle viestiä ja kyseinen tila olisi vapaana (ainakin vielä) tuolloin 29.8.
Mitäs meinataan?
Mitäs meinataan?