Oonks mä ainoa jolle termodynamiikka on elämän piina? Paitsi että pitää pärjätä rajallisella energiamäärällä, sitä tuhlautuu pelkästään normijärjestyksen ylläpitoon. Kaaos saa vallan jos hetkeksikään siirtää rajallisia energiavarojaan muuhun toimintaan. Joskus tuntuu että maailmankaikkeus on viritetty ihan vain mun ärsyttämiseksi.
Miten termodynamiikka vaikuttaa teidän muiden elämään?
Suuri termodynamiikkaketju
Suuri termodynamiikkaketju
Palannut kuolleista 2015
- The Rocker
Re: Suuri termodynamiikkaketju
Olen aktiivisesti koittanut rakentaa termodynamiikan vastaisi laitteita, mutta eivät ole fysiikan lait vieläkään taipuneet tahtoni alaisiksi. Onneksi kun maailmankaikkeus kontraktoituu taas joskus parin miljardin vuoden kuluttua niin ei tarvitse näitäkään miettiä. Tai muitakaan asioita kun olen toivottavasti ollut kuolleena jo pari miljardia vuotta.Hyrkanos kirjoitti: ↑Su 01.03.2020 14:40 Oonks mä ainoa jolle termodynamiikka on elämän piina? Paitsi että pitää pärjätä rajallisella energiamäärällä, sitä tuhlautuu pelkästään normijärjestyksen ylläpitoon. Kaaos saa vallan jos hetkeksikään siirtää rajallisia energiavarojaan muuhun toimintaan. Joskus tuntuu että maailmankaikkeus on viritetty ihan vain mun ärsyttämiseksi.
Miten termodynamiikka vaikuttaa teidän muiden elämään?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.