CM Punk
Taidan olla ainut joka ei pidä miestä erikoisena... Osaa Punk painia, mutta niin osaa useimmat muutkin WWE:ssä, mikissä en ole hirveästi nähnyt, ja nekin mitä olen nähnyt ei herättänyt kiinostusta.
Minä en vain pysty näkemään hänen "loistokuuttaan" sanokoon muut mitä sanoo.
Float like a butterfly sting like a bee.
Jos olet seurannut miestä vain WWE:stä, niin ei ihme. Voin sanoa ettei Punk ole päässyt näyttämään lähes mitään taidoistaan. Katsoppa muutama matsi ja promo ROH:sta. Huomaat kuinka paljon Punkilla on karismaa ja painitaitoja. Suosittelen lämpimästi tutustumaan mm. Tagmatseihin Colt Cabanan kanssa, sekä Punkin viimeiseen matsiin 2/3 Falls vastustajana Cabana. Yksi ominaisuus joka tekee Punkista erityisen hyvän, on kehäpsygologia ja yleisön kanssa pelailu, Bryan Danielsonin ohella hän on siinä paras. Täytyy kyllä myöntää, että uuden finisherin tarvitsisi, en kyllä odottanut miehen säilyttävän Pepsi Plungen (seriously, lafkan ykkösnimen finisher yläköydeltä. Didin't think so eitherBeamen kirjoitti:Taidan olla ainut joka ei pidä miestä erikoisena... Osaa Punk painia, mutta niin osaa useimmat muutkin WWE:ssä, mikissä en ole hirveästi nähnyt, ja nekin mitä olen nähnyt ei herättänyt kiinostusta.
Samoa Joe is pro wrestling!
Vuoden 2006 PPV-Veikkauksen kiistaton mestari!
Vuoden 2006 PPV-Veikkauksen kiistaton mestari!
Minä sain sinun postauksesta osittain sellaisen käsityksen, että ajattelet meidän pitävän häntä jotenkin puolujumalana. Sitä hän ei ole, WWE:llä tosiaan on rosterissa monta yhtä tasokasta työntekijää kuin hän. Hän on kuitenkin sieltä paremmalta puolelta, eikä mikään yllätys ole, että ECW brandissa hän ei ole vielä päässyt näyttämään. Näyttöä hänen taidoistaan kuitenkin löytyy edesmenneestä työstä niin hänen lähtöpromootiostaan IWA MS:sta kuin ROH:sta, joista jälkimmäisessä hän toimi useiden promojen lisäksi aktiivisena kommentaattorina selostamossa. Dave Meltzerin viiden tähden otteluiden lista ei ole mikään absoluuttinen totuus, mutta mainittakoon, että CM Punk on tällä hetkellä ainut WWE:n painija Ric Flairin, Shawn Michaelsin ja Undertakerin lisäksi, joka on päässyt ottelullaan mukaan kyseiseen listaan. Hän on myöskin kaukana siitä stereotypiasta, joka on luotu jopa pitkän kaavan indypainijoiden ympärille, hänen vetovoimaansa takana on paljon muutakin kuin vain loistava kehätyöskentely, hänellä on karismaa, kuntoa, tekniikka, tahtoa, uhrautumista, mikkitaitoa, tarinanluontikykyä, tarpeeksi kokoa, uskottava ulkonäkö eli kaikki mitä supertähdeksi tulemiseen tarvitaan, ja vähän ylimmäräistäkin. Ehkäpä aika näyttää hänen loistokkuutensa kaikille.
Olen nähnyt hänen ROH otteluita tasan 6 ja en väitä ettenkö olisi tykännyt, mutta minusta TNA:asta löytyy samankaltaisia painijoita paljon, vain parempina.Madass kirjoitti: Jos olet seurannut miestä vain WWE:stä, niin ei ihme. Voin sanoa ettei Punk ole päässyt näyttämään lähes mitään taidoistaan. Katsoppa muutama matsi ja promo ROH:sta. Huomaat kuinka paljon Punkilla on karismaa ja painitaitoja. Suosittelen lämpimästi tutustumaan mm. Tagmatseihin Colt Cabanan kanssa, sekä Punkin viimeiseen matsiin 2/3 Falls vastustajana Cabana. Yksi ominaisuus joka tekee Punkista erityisen hyvän, on kehäpsygologia ja yleisön kanssa pelailu, Bryan Danielsonin ohella hän on siinä paras. Täytyy kyllä myöntää, että uuden finisherin tarvitsisi, en kyllä odottanut miehen säilyttävän Pepsi Plungen (seriously, lafkan ykkösnimen finisher yläköydeltä. Didin't think so either) Voisi alkaa käyttää vaikka Welcome to Chicago Mothaf****ria.
Risbe sait väärän käsityksen, ja ei sinun romaania olisi tarvinnut ruveta kirjoittamaan, tai voihan tuo olla joillekkin hyötyteitoa mutta tiesin jo ja eikös se Meltzer ole vaon yksi mies ja hän arvostelee oman näkemyksen mukaan. Niin myös olen minä ja tuo teksti ei muuta mielipidettäni suuntaan tai toiseen.
Kyllä, Meltzer on yksi mies, ja minä jo viittasinkin siihen. Fakta on kuitenkin, että vaikka mielipide on mielipide, ei pelkästään kalaa syövä voi väitellä kalaa ja lihaa syövän henkilön kanssa kyseisten ruokien paremmuudesta. Koitin siis sanoa, että Dave Meltzerillä on arvioilleen taatusti parempi pohja ja varsinkin laajempi vertailualue kuin tuskin kenelläkään tällä foorumilla. Siksi sillä on enemmän painoarvoa kuin esimerkiksi minun väitteellä Punkin otteluiden kovan tason puolesta. En yrittänyt muuttaa mielipidettäsi, yritin vain perustella mitä hienoa ihmiset näkevät Punkissa, ja yksi niistä asioista oli kovatasoiset ottelut.
TNA:sta löytyy minustakin paljon samanlaisia painijoita, varmasti myös siksi, että TNA painijoista ainakin kolmetoista aktiivista nimeä on käynyt/paininut aktiivisesti tänä vuonna myös ROH:ssa. Suurin osa heistä on myös ollut ennen ROH:n painijoiksi nimitettyjä. Siitä nouseekin kysymys, miten TNA:sta voi löytyä paljon samankaltaisia parempia painijoita, jotka eivät paini ROH:ssa. Kerro edes yksi?
TNA:sta löytyy minustakin paljon samanlaisia painijoita, varmasti myös siksi, että TNA painijoista ainakin kolmetoista aktiivista nimeä on käynyt/paininut aktiivisesti tänä vuonna myös ROH:ssa. Suurin osa heistä on myös ollut ennen ROH:n painijoiksi nimitettyjä. Siitä nouseekin kysymys, miten TNA:sta voi löytyä paljon samankaltaisia parempia painijoita, jotka eivät paini ROH:ssa. Kerro edes yksi?
No voi luoja... Mistä minä tiiän kun en seuraa ROH:ia, kun olen katsellut silloin tällöin joitakin matseja yhteensä noin 20, joista suurin osa AJ Stylesin, Jerry Lynin ja sitten CM Punkin.Sanoin TNA:asta koska en tiedä ROH:ista paljoa, ja ei ole tarvettakaan.Sanoin vain mielipteeni Punkista, sinä sanoit omasi ja kummankaan mielipiteet ei muuttunut.Tiesin jo että jotkut ovat tuolta mieltä Punkista, minä en ole.Kyllä minä hänen matseistaan tykkään, mutta minusta hän ei ole samaa tasoa, kun suurin osa tuolta TNA:n X-divisionissa.Risbe kirjoitti:TNA:sta löytyy minustakin paljon samanlaisia painijoita, varmasti myös siksi, että TNA painijoista ainakin kolmetoista aktiivista nimeä on käynyt/paininut aktiivisesti tänä vuonna myös ROH:ssa. Suurin osa heistä on myös ollut ennen ROH:n painijoiksi nimitettyjä. Siitä nouseekin kysymys, miten TNA:sta voi löytyä paljon samankaltaisia parempia painijoita, jotka eivät paini ROH:ssa. Kerro edes yksi?
Yritätkö kaivaa omaa hautaasi? Ensin väität, että TNA:ssa on tasokkaampia painijoita kuin ROH:ssa, ja heti seuraavassa postauksessa paljastat, että et edes tiedä ketä ROH:ssa painii. Ei kannata väittää mitään, mistä ei ole tietoa tai mahdollisuutta perustella väitteitään.
Kannattaa muuten huomata, että CM Punk ei ole tyyliltään varsinaisesti X-Divisionlainen. Hän on hyvinkin käynyt vetäisemässä siellä muuttaman ottelun, mutta yleisesti hänen tyylinsä on ollut matonläheisempää, vaihtoehtoisesti brawlaamista ja nykyään tietenkin yhä enemmän WWE tyyliä, joka on aivan oma maailmansa. Tällä hetkellä täytyy myös vielä hyväksyä, että X-Division tyyli ei ole se, jolla noustaan suuriksi tähdiksi. CM Punk on valinnut oman tyylinsä ja tavoitteensa, ja on varmasti nousemassa suuremmaksi tähdeksi kuin suurin osa X-Divisoonasta. Et voi tuomita yhtään painijaa sen mukaan, että joku toinen tekee enemmän voltteja kehässä. Painissa sattuu olemaan paljon muuta, ja muita ulottuuvuuksia kuin ilmavat liikkeet, vaikka ne viihdyttäviä olisivatkin.
Kannattaa muuten katsastaa tilanteiden salliessa vähän enemmänkin ROH:a. Itse suhteellisen paljon seuranneena voin vakuutta, että TNA:n X-Division painijoista ainoastaan Samoa Joe, AJ Styles ja Chris Daniels ovat päässet TNA:ssa näyttämään parhaansa, muiden jäädessä lähinnä WCW divisioonan suureen pimentoon.
Kannattaa muuten huomata, että CM Punk ei ole tyyliltään varsinaisesti X-Divisionlainen. Hän on hyvinkin käynyt vetäisemässä siellä muuttaman ottelun, mutta yleisesti hänen tyylinsä on ollut matonläheisempää, vaihtoehtoisesti brawlaamista ja nykyään tietenkin yhä enemmän WWE tyyliä, joka on aivan oma maailmansa. Tällä hetkellä täytyy myös vielä hyväksyä, että X-Division tyyli ei ole se, jolla noustaan suuriksi tähdiksi. CM Punk on valinnut oman tyylinsä ja tavoitteensa, ja on varmasti nousemassa suuremmaksi tähdeksi kuin suurin osa X-Divisoonasta. Et voi tuomita yhtään painijaa sen mukaan, että joku toinen tekee enemmän voltteja kehässä. Painissa sattuu olemaan paljon muuta, ja muita ulottuuvuuksia kuin ilmavat liikkeet, vaikka ne viihdyttäviä olisivatkin.
Kannattaa muuten katsastaa tilanteiden salliessa vähän enemmänkin ROH:a. Itse suhteellisen paljon seuranneena voin vakuutta, että TNA:n X-Division painijoista ainoastaan Samoa Joe, AJ Styles ja Chris Daniels ovat päässet TNA:ssa näyttämään parhaansa, muiden jäädessä lähinnä WCW divisioonan suureen pimentoon.
Yritätkö sinä nyt leikkiä tyhmää?Yritätkö kaivaa omaa hautaasi? Ensin väität, että TNA:ssa on tasokkaampia painijoita kuin ROH:ssa, ja heti seuraavassa postauksessa paljastat, että et edes tiedä ketä ROH:ssa painii. Ei kannata väittää mitään, mistä ei ole tietoa tai mahdollisuutta perustella väitteitään.
Sanoin että TNA:asta löytyy samankaltaisia painijoita, kun CM Punk paitsi parempia, en ole missään vaiheessa haukkunut ROH:ia? Enkä ole CM Punki:akaan, vaan sanoin että en näe hänessä mitään niin erikoista, vaikka varmasti hän on parempi painija kun jotkin omista suosikeistani.Beamen kirjoitti:Olen nähnyt hänen ROH otteluita tasan 6 ja en väitä ettenkö olisi tykännyt, mutta minusta TNA:asta löytyy samankaltaisia painijoita paljon, vain parempina.
Tiedän että on enemmän mattopainia, mutta kyllä tuolla X-Divisionissa painivatkin osaavat, jotka varmuudella tiedän, että on ollut ROH:issa ja edelleenkin ne on parempia.Sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja minulla on myös.
Ja olet väärässä. Koko TNA:n rosterissa ei tällähetkellä ole Punkia parempaa painijaa. Joillakin osa-alueilla toki jotkut ohittavat Punkin, mutta kokonaisuudessa ei todellakaan. Itse olen punkkia fanittanut SCS:n ajoista saakka (ja toinen indy-suosikeistani on aina yllättäen ollutkin Colt Cabana:) ja fanitan edelleen. Mielestäni on harmi, että Punkin kaltaista lahjakuutta "haukutaan" ilman sen parempia perusteita ja miehen kykyihin perehtymättä.Beamen kirjoitti:Sanoin että TNA:asta löytyy samankaltaisia painijoita, kun CM Punk paitsi parempia
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Ennemminkin toiset näkevät ja toiset sulkevat silmänsä TNA-faniutensa häikäisemänäBeamen kirjoitti:Ja sinäkö sen päätät? Ihmiset näkevät asiat eri tavoin.Riveni kirjoitti:Ja olet väärässä. Koko TNA:n rosterissa ei tällähetkellä ole Punkia parempaa painijaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
No joo, ROH:ista en ole vielä katsellut, mutta ''Jobber'' Shannon Moorea vastaan kyllä (älkää tältä romulta odottako mitään). Vakuuttavaa oli.
Ja mörkö sanoi sen hyvin. Sinun pitäisi jo ymmärtää hyvän painijan ja lempipainijan ero. Esimerkiksi joku voi tykätä Lashleysta enemmän kuin Punkista, mutta kukaan tuskin voi edes väittää Lashleyn olevan Punkkia parempi painijana.
Ja mörkö sanoi sen hyvin. Sinun pitäisi jo ymmärtää hyvän painijan ja lempipainijan ero. Esimerkiksi joku voi tykätä Lashleysta enemmän kuin Punkista, mutta kukaan tuskin voi edes väittää Lashleyn olevan Punkkia parempi painijana.
Joku urpo sanoi telkussa
''ei oo näyteltyy.ei kai kukaan tahallaan kellekkään häviä.mitä järkee siinä on.kun taistellaan maailmanmestaruuksista kuitenkin ja kaikkihan haluu olla parhaita.''
''ei oo näyteltyy.ei kai kukaan tahallaan kellekkään häviä.mitä järkee siinä on.kun taistellaan maailmanmestaruuksista kuitenkin ja kaikkihan haluu olla parhaita.''
Kun OWW:n foorumilla keskusteltiin "vähemmän suosituista extremisteistä", eräs keskustelija pamauttaa CM Punkin seuraavilla kommenteilla:
Sanokaa te jotain tästä. Itse en ole nähnyt Punkkia toiminnassa muutakuin pari kertaa.Everyone has become such a mark for him because... well... god knows why. If you have eyes and a brain attached to them, you could see that he botches moves more than once in every match he's in. And I've actually put an effort into trying to find a match in which he didn't suck. I seen almost 100 of his matches, but despite my search in New Breed ECW, OVW, TNA, ROH, JAPW, PWG, MLW, CZW, AWA, IWA MS, FWA, NWA Cyberspace, SDW, IWC, TWC, MAW, ACW, IPW, wXw, and CMLL (where he was booed from the building, much to my delight)... he has never impressed me. I know first hand how to cross plan and rest hold chatter, he can't do it... which slows the match down and makes it to where nobody wants to work with him. I've learned how to bump properly, he CLEARLY mis-angles them. With his latest ECW semi-MMA character, they claim his style is based off of Muay Thai, Judo, and BJJ. This particular aspect makes me laugh especially hard. First off... as an MMA student and trainer, I can tell you that the only thing even close to MMA that he does is a few stances (which he doesn't do properly anyway). Secondly, if he were walk into any camp in the world with his look and attitude, he would be beaten half to death and then he would probably give it up the very next day. Speaking of his attitude, he has compared himself to having Triple H-like status... somebody needs to slap some sense into him AND all of his fans. Backstage, he is simply a pompous prick... he wasn't banned from 4 different Michigan training schools for nothing! PHIL BROOKS (his real name) IS NOTHING MORE THAN AN OVERHYPED INDY GUY! Which brings me to the last possible reason for a fan to like a wrestler... his gimmick. This whole straight edge BS is a great way to connect with the emo generation that we have today, I admit it. It is a genius character that can turn face or heel successfully without much effort behind it. Thumbs up for going with the queer goth look as well, it makes the 13 and 14 year olds of America relate to you... an essential aspect of ring psychology. But watch some of his promos from the POV that is not one of a wrestling mark... you can plainly see him stumble over words and struggle to remember what he was suppose to say. Despite what fans that don't know a lot about the inner-workings of the wrestling business say, CM Punk is not good on the mic. If you don't believe me, then why didn't the WWE let him talk even when he was being pushed? EXACTLY!... he simply found a character that is easy to play, but that doesn't mean he is good at playing it. Don't get me wrong though, if I come across a developmental wrestler that has trouble on the mic and he finds a gimmick that hides it... I applaud that guy. It is a smart move... CM Punk IS smart for going with his straight edge gimmick since it is obvious that he wouldn't be able to be successful without it. I am just sick of him because fans talk about him on the internet as if he were The Rock or The Undertaker or AJ Styles. He might not even bother me at all if it wasn't for all of the ignorant people say he is so great. I understand that you all really like him. But hey, I really The Sandman... but that doesn't mean I think he is a great wrestler.
"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy
Mielenkiintoista, että ensin sanotaan Punkia pelkäksi gimmickiksi ja sitten mainitaan lopussa "arvostuksen ansaitsevina" painijoina Undertaker...
No, mielipiteitä saa olla. Enkä aio alkaa kiistelemään miehen takahuonekäytöksestä, sillä tyyppi on täysi kusipää. Mutta niin ovat olleet Orton, Triple H, Hogan, Warrior Warrior Warrior ja monet muutkin, joten se ei selvästikään ole mikään este sille, että onko painija hyvä vai huono. Mutta että Punk botchailisi liikkeitä? No tottakai, jokainenhan niitä joskus töppäilee, mutta Punk nyt ei ole sieltä eniten botchailevasta päästä. Punk ei osaa ottaa bumppia, myydä kunnolla? Doh, joidenkin mielestä liikkeet pitää selvästi ylimyydä siinätapauksessa.
Mutta kun mennään puhumaan puhdasta potaskaa esimerkiksi miehen mikkitaidoista, loistavista otteluista indyissä ja karismasta, voi vain ihmetellä, että mistä moisia syytöksiä oikein revitään. Kyseessä on yksi nykyisen ECW:n parhaista painijoista, ellei jopa paras. Jos opettee käyttäytymään backstagella, pääsee hän vielä pitkälle.
No, mielipiteitä saa olla. Enkä aio alkaa kiistelemään miehen takahuonekäytöksestä, sillä tyyppi on täysi kusipää. Mutta niin ovat olleet Orton, Triple H, Hogan, Warrior Warrior Warrior ja monet muutkin, joten se ei selvästikään ole mikään este sille, että onko painija hyvä vai huono. Mutta että Punk botchailisi liikkeitä? No tottakai, jokainenhan niitä joskus töppäilee, mutta Punk nyt ei ole sieltä eniten botchailevasta päästä. Punk ei osaa ottaa bumppia, myydä kunnolla? Doh, joidenkin mielestä liikkeet pitää selvästi ylimyydä siinätapauksessa.
Mutta kun mennään puhumaan puhdasta potaskaa esimerkiksi miehen mikkitaidoista, loistavista otteluista indyissä ja karismasta, voi vain ihmetellä, että mistä moisia syytöksiä oikein revitään. Kyseessä on yksi nykyisen ECW:n parhaista painijoista, ellei jopa paras. Jos opettee käyttäytymään backstagella, pääsee hän vielä pitkälle.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Mielipiteita saa toki olla, mutta kyseinen viesti ei ole mitään muuta kuin trollausta. Kaiken lisäksi se on niin huonosti kirjoitettu, että se aiheuttaa väin päänsärkyä. On niitä nähty ihan hyviäkin anti-Punk viestejä aikoinaan, enkä viitsi tätä viestiä lähteä suuremmalti kommentoimaan, sillä sen tarkoituksena ei ole muu kuin ärsyttää Punk-markkeja.
WE BACK YA'LL?!
Punk siis pääsi Wrestlemaniaan!! Ohho! Melkoinen yllätys WWE:ltä vähään aikaan. Onneksi positiivinen sellainen. Itse ainakin toivon Punkin voittavan koko MITB ottelun. Saataisiin kaverille hyvää pushia ja mielestäni hän olisikin jo melko valmis mestarus kuvioihin. Keitä muita mahtaa tulla tulla kyseiseen otteluun tänä vuonna Edgen ja Punkin lisäksi? Kenties Orton?
Painiuraa kunnioittaen. R.I.P Chris Benoit 1967-2007
- Captain Charisma
v***u p****le ja s****na! Onko kivaa spoilata RAW:n tuloksia CM Punkin topicissa? Tänään olin aikeissa katsoa RAW:ta ensimmäisen Money in the Bank karsinnan takia, mutta sitten se spoilataan CM Punkin topicissa. Mikä sua oikeen vaivaa? Et voinut sitten kirjottaa tätä ECW tai Wrestlemania topiciin.
Kiitti vaan vitusti.
Kiitti vaan vitusti.
-
TheBraindead
Totta. Olisin itsekkin halunnut nähdä kenties vasta myöhemmin tämän,vaikka en seuraakkaan WWE:tä aktiivisesti niin ei tarvi alkaa spoilaamaan jotain CM Punkista,joka on yksi suosikeistani.Captain Charisma kirjoitti:v***u p****le ja s****na! Onko kivaa spoilata RAW:n tuloksia CM Punkin topicissa? Tänään olin aikeissa katsoa RAW:ta ensimmäisen Money in the Bank karsinnan takia, mutta sitten se spoilataan CM Punkin topicissa. Mikä sua oikeen vaivaa? Et voinut sitten kirjottaa tätä ECW tai Wrestlemania topiciin.
Kiitti vaan vitusti.
Täh, mitä ihmettä te itkette? Käsittääkseni näissä painijoiden topiceissa ei ole spoilaaminen kiellettyä. RAW ja ECW tuli jo telkkarista, joten niistä saa täällä aivan avoimesti puhua. Itsekin meinasin tänään lukaista tämän Punkin threadin ennen kuin olin katsonut ECW:n, mutta mietinkin spoilereiden vaaraa, joten vältin tätä topicia. Hieman järkeä mukaan tähän touhuun hei.
En jaksa uskoa, että Punk MITB:n voittaisi, mutta JOS ja tarkoitan JOS Punk MITB:n voittaa, niin unelmana olisi se Shawn Michaels vs. Punk WWE:n mestaruudesta. Vaikka SummerSlamiin tuo. Aah, heel-HBK / heel-Punk vs. face-HBK / face-Punk, kummatkin kuulostavat niin hyviltä.
En jaksa uskoa, että Punk MITB:n voittaisi, mutta JOS ja tarkoitan JOS Punk MITB:n voittaa, niin unelmana olisi se Shawn Michaels vs. Punk WWE:n mestaruudesta. Vaikka SummerSlamiin tuo. Aah, heel-HBK / heel-Punk vs. face-HBK / face-Punk, kummatkin kuulostavat niin hyviltä.

X 360 - Jump In.