Leffat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Miksa42

Viesti Kirjoittaja Miksa42 » Ke 12.05.2004 15:56

Ares kirjoitti: Battle Royal: Japanilainen toimintaelokuva, jossa koululuokka pistetään taistelemaan keskenään kunnes vain yksi on elossa... elokuvassa on jonkin verran heikosti selitettyjä kohtia, mutta kokonaisuus paikkaa mukavasti. Teinien ongelmat on kuvattu melko hyvin, vaikka kysymys onkin erilaisesta kulttuurista kuin omamme.

Memento: Kertomus miehestä, joka ei voi muodostaa uusia muistoja, mutta yrittää kuitenkin selvittää vaimonsa murhaa. Todella hyvä tarina, jonka loppu (tai alku) on todella yllättävä.
Olen samaa mieltä kanssasi näistä kahdesta elokuvasta.

Battle Royal oli aivan mahtava elokuva. Tosin Battle Royal 2 oli todella huono jatko-osa, mutta niinhän jatko-osille yleensä käy.

Memento oli myös todella hyvä elokuva. Todella mukaansa tempaava tyyli tässä elokuvassa. Ohjaaja tekee elokuvasta niin mielenkiintoisen, että sitä on pakko seurata herkeämättä. Juoni tosin edesauttaa aikaisemmin mainittua, sillä sekin oli ensiluokkaista tavaraa.

Minäkin suosittelen lämpimästi näiden kahden elokuvan katsomista!

Jep, siinä kaikki.
You should have smelled what the Crok was baking!

Miksa42

Viesti Kirjoittaja Miksa42 » Ke 12.05.2004 16:08

Keanu kirjoitti: Myös Rob Zombien ohjaama House of 1000 Corpses on mahtava! Suosittelen. :wink:
Toivon, että tuo silmänisku tarkoittaa sarkasmia. Itse menin ja katsoin kyseisen elokuvan. Voi luoja mitä tuubaa. Olisi pitänyt lopettaa elokuvan katsominen nähtyäni, että Rob Zombie on ohjannut sen. Minun kohdalla tämä elokuva ampui "hieman" yli. Itse en tajua, miksi Zombien piti ripata Teksasin Moottorisahamurhaajasta äänimaailmaa. Myös niiden "taidepläjäyksien" ymmärtäminen/ tarpeellisuus elokuvassa jäi minulta hieman varjoon.

Onneksi meillä kaikilla on oma maku mistä voi kiistellä :)

Jep, siinä kaikki.

Edit: Hups, sori, innostuin vähän liikaa!
You should have smelled what the Crok was baking!

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » To 20.05.2004 15:52

Pari tämän viikon aikana katsottua leffaa:

Rosencrantz and Guildenstern Are Dead: Kahden Hamletin sivuhahmon epätoivoisia yrityksiä hallita omaa kohtaloaan ja selvittää kumpi on kumpi.

Donnie Darko: Juonta ei kannata edes yrittää selittää, koska se kuulostaisi joka tapauksessa hyvin järjettömältä, mutta se on kerrottu niin hyvin, että leffa on huippuluokkaa. (IMDBn listalla sijalla 93).

Molemmat leffat ovat luokkaa 'Highly Recommended'.
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

wesnt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesnt » To 20.05.2004 19:02

Ai niin, tämäkin topic on olemassa.. Noh, pistetään samantein mitä itse olen viikon sisään katsellut, eli:

Mullholland Drive Kyllä, olin onnistunut välttämään tämän. Mukiinmenevä leffa, ei tosin Lynchin parhaita IMO. Johtuu varmaankin siitä, että juoni oli periaatteessa jopa suhteellisen yksinkertainen (ja silti noin kolme kertaa monimutkaisempi kuin esimerkiksi Mementossa). Bonuksena löytyy kaikki tyypilliset tunnusmerkit pitkistä verhoista vanhanaikaisiin mikkeihin ja unimaailmaan, silencio..

Pride and Prejudice Okei, tämä on siis se vuonna 1995 kuvattu. Ja periaatteessa minisarja eikä elokuva, kesto oli jotain luokkaa viisi tuntia.. Ei mikään elokuvataiteen riemuvoitto, mutta mitä pienistä, kun alkuperäisteos on niin loistava ja Firth varsin komea pulisongeissaan (come to mama). Muutenkin todella hyvä casting, kerta kaikkiaan nautittava leffa. Noudatteli kirjaa todella orjallisesti, mikä ei kyllä vahingoittanut ainakaan minun katselunautintoani.
Viimeksi muokannut wesnt, Ma 02.08.2004 06:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Lutkus
Törkimys

Viesti Kirjoittaja Lutkus » To 20.05.2004 19:36

Pitänee tähänkin vastata kun kerran leffat suht lähellä sydäntä ovat.

Once Upon A Time In The West (Huuliharppukostaja) ja Good, Bad and the Ugly:

Maailman parhaimman westernin tittelin ratkaisevat nämä kaksi elokuvaa. Spaghettilänkkäriä parhaimmillaan @ Sergio Leone. Molemmissa elokuvissa on kaikki kohdallaan. Hyvä tarina pelkästään ei yleensä ole mitään ilman hyvää toteutusta. Ohjaus on mahtavaa, kässärit toimivat, näyttelijät tekevät hyvää työtä ja Morriconen loistavaakin loistavammat sävellykset kruunaavat kaiken. Ei tarvitse epäröidä yhtään viiden tähden antamista molemmille. Ne loppukohtaukset, ne loppukohtaukset. Täydellistä. Leonella oli kikat hallussaan. Suosittelen.

Lost Highway:

Lynch on ollut threadissa mukavasti esillä, joten jatketaan samalla linjalla. Lost Highway on h**vetin hyvä elokuva. Piristävä siinä mielessä, että leffaa katsellessa joutuu jopa käyttämään omia aivojaan, koska tarina ei itsessään ole järkevin mahdollinen. Juonesta on vaikea kertoa mitään, se pitää itse kokea. Lynch antaa kokoajan tarinan edetessä pieniä vihjeitä katsojalle, jotta tämä pysyisi edes jotenkin kärryillä. Tunnelma on mahtava leffan koko keston ajan, paikoin jopa ahdistavakin. Suvantovaiheita ei ole ollenkaan, vaan leffa pitää otteessaan loppuun asti. IMO mestarillisesti ohjattu ja käsikirjoitettu leffa. Elokuvaa voi suositella huoletta kaikille hyvän trillerin/jännityksen ja kauhun ystäville. Ei pitäisi jättää tissikomedioidenkaan ystäviä kylmäksi. Pakko tällekkin leffalle on täydet pojot pläjäyttää. Kyllä Lynch osaa.

Unelmien Sielunmessu:

Tätä elokuvaa kohtaan oli jos jonkunlaista ennakkoluuloa havaittavissa. Kaikkitietävä IMDB antoi hyvät pisteet ja muuallakin kyseista pätkää oli kehuttu. Pakkohan se oli loppujen lopuksi sitten katsastaa. Enkä joutunut pettymään. Elokuva kertoo huumeriippuvaisten arjesta aika rankalla tavalla. Juoni lyhykäisyydessään menee niin, että TV:stä riippuvainen äiti saa kutsun erääseen tietovisaan, ja päättää alkaa laihduttamaan jotta saisi suosikkimekkonsa mahtumaan päällensä kun esiintymisen aika koittaa. Kaikki ei vain mene niin kuin piti. Äiti jää monien mutkien kautta koukkuun kyseenalaisiin laihdutuslääkkeisiin ja tämän elämä menee vähintäänkin sekaisin. Toisaalla asuva perheen poika niin ikään jää huumeisiin koukkuun. Kierre on valmis. Juoni ei välttämättä ole parhaasta päästä, mutta kuten aiemmin jo totesin, toteutus ratkaisee paljon. Visuaalisesti hieno elokuva, joka on edellisten leffojen tapaan ohjattu taitavasti ja kaikki muukin toimii. Näyttelijät hoitavat tonttinsa kunnialla ja leffamusiikeillekkin pitää antaa tunnustusta; kerrassaan mahtavat musat. Rankka elokuva, mutta silti aivan h**vetin hyvä. Täydet pisteet on pakko antaa tällekin.

Eiköhän noilla pärjätä hetken aikaa.

Keanu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keanu » To 03.06.2004 13:13

Toivon, että tuo silmänisku tarkoittaa sarkasmia. Itse menin ja katsoin kyseisen elokuvan. Voi luoja mitä tuubaa. Olisi pitänyt lopettaa elokuvan katsominen nähtyäni, että Rob Zombie on ohjannut sen. Minun kohdalla tämä elokuva ampui "hieman" yli. Itse en tajua, miksi Zombien piti ripata Teksasin Moottorisahamurhaajasta äänimaailmaa. Myös niiden "taidepläjäyksien" ymmärtäminen/ tarpeellisuus elokuvassa jäi minulta hieman varjoon.
Hei, ei sitä elokuvaa niin vakavasti kannata ottaa.
"Mies kerää, v***u, jotain kiviä ja pitää eläimistä. Sinkkonen on hullu."

Ei herkkähermoisille.

hulk_on_äijä

Viesti Kirjoittaja hulk_on_äijä » Su 04.07.2004 01:42

muhun on kolahtanut kevin spaceyn näyttelemät leffat,erityisesti american beuty ja K-pax.
Eräs leffa, jota diggaan on the yard (vai oliko se the yards?ei muista..)näin sen ekan kerran about tokalla ja se "kosketti" minua.kuuluu ehdottomasti top 5:seeni.
toinen näyttelijä,jota diggaan on jack nicholson.
I`m not a puppet
I`m a granade

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » To 22.07.2004 22:48

Kill Bill

Todella hyviä elokuvia molemmat Kill Bilit. Tarantino näyttää taas ohjaajan taitonsa.Muita Tarantinon huippuelokuvia joita uskaltaa suositella muillekkin on Reservoir Dogs ja Pulp Fiction

Hyvät,Pahat ja Rumat

Aivan loistava Western. Paras Western koskaa! Katsoin tämän vasta vähän aikaa sitten ja totesin, että tämä on mestariteos. Elokuvassa on monta upeaa juonenkäännettä, jota ei ennalta arvaa. Elokuvan tunnusmusiikki on todella hyvän kuuloista tässä elokuvassa. Kannattaa kattoo jos pitää Westerneistä tai Clint Eastwoodin elokuvista.

Stand by me

Tämä elokuva oli todellinen yllätys minulle. Elokuva kertoo neljästä 12-vuotiaasta pojasta, jotka lähtevät etsimään, jossain rautateitten lähellä kuollutta poikaa. Matkalla pojat kiusaavat, tekevät tyhmyyksiä ja kuullaan myös yksi aika hauska tarina. Tarina vetää mukaansa heti alusta lähtien. Suosittelen.

Rocky 1
Ai jai mikä leffa. Minä tykkäsin ainakin todella paljon. Moni muu ei varmaankaan perusta tästä leffasta, mutta minä tykkäsin ja paljon. Jatko-osat pilaa tämän elokuvan maineen. Rocky 2 oli vielä ihan hyvä leffa, mutta siitä eteenpäin 3,4,5 ovat surkeita ja pelkkää rahastusta. Rocky 1 on kuitenkin todella kiinnostava leffa.
"Motherfucker do that to me, he better paralyze my ass, 'cause I'd kill'a motherfucker", Jules

BigShowMan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BigShowMan » Pe 23.07.2004 12:11

Pistetään tähän omasta mielestä pari aika loistava leffaa...

Snatch - Hävyttömät

Guy Ritchien (suurelle yleisölle tutumpi Madonnan miehenä) ohjaus, joka yhdistää sujuvaksi tarinaksi pimeän timanttikaupan, laittoman nyrkkeilyn, mustalaiskulttuurin, venäläiset gagsterit ja vedonlyönnin. Mustaa huumoria täynnä oleva elokuva, josta saa jokaisella katselukerralla jotain uutta irti. Elokuva ei rehvastele niminäyttelijöillä, ainoa niinsanottu Hollywoodin suuri nimi on Brad Pitt. Muuten casting on toteutettu nimettömämmillä Brittinäyttelijöillä, tosin he tekevät leffasta paljon katu-uskottavamman kuin mitä olisi saatu käyttämällä pelkkiä kiiltokuvapoikia. Päähuomio leffassa kiinnittyy loistavasti havainnoillistettuun englannin kielen eri murteisiin, joita tuntuu löytyvän enemmän kuin suomenmaasta. Jos ei hra Ritchien aiempaa tuotantoa tunne, niin tästä on hyvä aloittaa.

The Whole Nine Yards - Koko Potti

Myöskin suhteellisen paljon mustaa huumoria sisältävä komedia. Elokuva kertoo kyllästyneestä hammaslääkäristä Kanadassa, jonka elämä muuttuu täydellisesti kun hänen naapuriinsa muuttaa entinen gangsteri. Elokuvan kantava voima on Matthew Perryn esittämä hammaslääkäri "Oz" joka on lähes koko leffan ajan enemmän tai vähemmän hukassa joutuessaan uusiin tilanteisiin. Yleensä nämä Perryn tahattomat kohellukset aiheuttavat suurimmat hykerrykset koko leffassa. Muihin osiin on saatu Bruce Willis, Rosanna Arquette, Michael Clarke Duncan, Natasha Henstridge, Amanda Peet ja Kevin Pollak. Kaikinpuolin mukava elokuvakokemus ohjaaja Jonathan Lynneltä, jonka aikaisempaan tuotantoon kuuluu mm. Distinguished Gentleman - Arvoisa Herra ja My Cousin Vinny - Serkkuni Vinny.
From Tamba Bay, FL... weighin at 500 lbs....

Löytyy nyt myös MSN messengerillä... (crap!!)

Lappis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lappis » Pe 23.07.2004 15:54

Rocky 1
Ai jai mikä leffa. Minä tykkäsin ainakin todella paljon. Moni muu ei varmaankaan perusta tästä leffasta, mutta minä tykkäsin ja paljon. Jatko-osat pilaa tämän elokuvan maineen. Rocky 2 oli vielä ihan hyvä leffa, mutta siitä eteenpäin 3,4,5 ovat surkeita ja pelkkää rahastusta. Rocky 1 on kuitenkin todella kiinnostava leffa.
"You gotta big mouth ya know?!". Eli Rocky III Rockyn kommentti lehdistötilaisuudessa. Rocky-leffoja ei haukuta, ne on pyhääkin pyhempiä. Jokainen leffa on kuninkaallista kamaa. Näiden parissa on kasvettu ja näitä katsotaan kyllä aina uudestaan ja uudestaan.

Kaikki 80-luvun Arska-ja Sylttyleffat toimii ku häkä! Parasta viihdettä, mitä voi olla. Okei, ehkä saksalainen 80-luvun aikuisviihde on vielä huvittavampaa mutta... :D

Rambot, Cobra, Commando, Rockyt, Terminator I, Predator I, Etc. Maailman kovimmat leffat, nyt ja aina. Muistakaa katsoa pieni pilke silmässä ja nämä leffat ovat loistavaa kulttikamaa.
Predator I on kyllä loistava ilman huumoriarvoakin. Täydellinen leffa Arskalta.
En jaksa nyt listailla leffoja, jotka oikeasti ovat loistavia. Palaan asiaan later. Mutta, Rockyja ei saa pilkata! 8)
" Voi Heavymieskin olla herkkä!"- Dr. Vomit

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » Pe 23.07.2004 18:23

Lappis kirjoitti:
Rocky 1
"You gotta big mouth ya know?!". Eli Rocky III Rockyn kommentti lehdistötilaisuudessa. Rocky-leffoja ei haukuta, ne on pyhääkin pyhempiä. Jokainen leffa on kuninkaallista kamaa. Näiden parissa on kasvettu ja näitä katsotaan kyllä aina uudestaan ja uudestaan.

Kaikki 80-luvun Arska-ja Sylttyleffat toimii ku häkä! Parasta viihdettä, mitä voi olla. Okei, ehkä saksalainen 80-luvun aikuisviihde on vielä huvittavampaa mutta... :D

Rambot, Cobra, Commando, Rockyt, Terminator I, Predator I, Etc. Maailman kovimmat leffat, nyt ja aina. Muistakaa katsoa pieni pilke silmässä ja nämä leffat ovat loistavaa kulttikamaa.
Predator I on kyllä loistava ilman huumoriarvoakin. Täydellinen leffa Arskalta.
En jaksa nyt listailla leffoja, jotka oikeasti ovat loistavia. Palaan asiaan later. Mutta, Rockyja ei saa pilkata! 8)
Enhän minä tässä Rocky leffoja pilkkaakaan. Itse pidän Rocky 1,2 ja kyllä sen 3 vielä katsoo. Tarkoitin, että Rocky olisi kuitenkin ansainnut parempia jatko-osia. Ainakin tuon 4,5. Rocky 4 on semmonen ** leffa . Okei, ehkä sanoin tuon surkeita ja silleen liian suoraan, mutta 5 on aika syvältä.

Rocky 1 on yksi elokuva historian parhaita leffoja omasta mielestäni, mutta tuon elokuva sarjan oisi voinut lopettaa jo 3:seen. Sillon jokainen osa olisi ollut hyvä, eikä tökeröt jatko-osat oisi jättänyt paskan makua suuhun.
"Motherfucker do that to me, he better paralyze my ass, 'cause I'd kill'a motherfucker", Jules

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Pe 23.07.2004 19:01

Mitähän minä tässä juuri luin, missä ei haluttu myöntää lainkaan Rocky V:n olemassa oloa.

Rockyt kyllä tosiaan pilattiin loppua kohti aika pahasti. Periaatteessa ne olisivat voineet hyvinkin olla hyvä sarja elokuvia, jossa käsitellään tietyn nyrkkeilijän koko elinkaarta sopivilta väleiltä, mutta idea pilattiin. Hyvänä viihteenä ne toki käyvät... Nelosesta ja viitosesta ei toisaalta ole juuri muistikuvia, joten eivät tainneet kovin hyvin vakuuttaa ainakaan meikäläistä.
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

BigShowMan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BigShowMan » Su 01.08.2004 12:08

Rocky IV:hän on maailmanhistorian parhaita leffoja, Suuri ja mahtava USA:lainen kapitalistinyrkkeilijä kostaa kaverinsa kuoleman Neuvostoliiton steroidi-ihmisrobotille. Eihän tosta leffan idea enää parane!

No mut tosissaan. Johan leffaihmisten perussäännöt sanovat että: "Älä katso leffaa jos päänäyttelijöiden joukossa on Dolph Lungren". Kaikinpuolin aika tuubaahan tuo parituntinen on, mutta onnistuu pyrskäyttämään naurut muutamassa kohtaa tahattomalla huumorillaan, esim Rocky juoksee karkuun Venäläisten mersua lumessa. Ja löytyyhän siitä käsikirjoituksesta muutamia aivan legendaarisia heittojakin...

"To the end." -Drago-

"If he dies, he dies" -Drago-

"You will lose!" -Drago-

"I must break you." -Drago-

"I see three of him out there." -Rocky-
"Hit the one in the middle." -Paulie-

"He is not human, he is a piece of iron. " -Drago-

"Yo, Adrian. I DID IT." -Rocky-

"I guess what I'm trying to say is, if I can change, and you can change, everybody can change." -Rocky-

btw Tosta viimesestä kommentista aikoinaan uskonnonopettajani oli ihan mehut housussa, hehkutti tunnilla kuinka hyvä ja suvaitsevainen leffa Rocky IV on... :mrgreen:
From Tamba Bay, FL... weighin at 500 lbs....

Löytyy nyt myös MSN messengerillä... (crap!!)

Justice
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Justice » Su 08.08.2004 16:57

Lil`Guido kirjoitti:Hmm... kaivelempas muistista muutamia hyviä lehvoja.

The Wicker Man Suomessa harvoin nähty, viimeksi MTV3:lla n. kuukausi sitten nimellä Uhrijuhla. Elokuva kertoo eräälle Skotlantilaiselle(?) saarelle lähtevästä poliisista, joka on tullut tutkimaan kadonneen pikkutytön mysteeriä. Saaren ihmiset eivät olekaan niin normaaleja, kuin päälle päin näyttäisi, vaan pakanakulttuuri on saarella vahvassa. Tarinan päähenkilö, Sgt. Howie, on tiukasti kristitty poliisi ja kauhistelee pikkuhiljaa selkeneviä pakanoiden toimia. Mahtavaa näyttelyä varsinkin Christopher Leen osalta, jonka kylmä karisma tekee vaikutuksen alta aikayksikön. Kauhuksi tätä on tituleerattu, mutta vähän erilaista kauhua tämä onkin. Ei kirkuvia teinejä, ei sarjamurhaajaa etc. shittiä. Yksinkertaisesti, hitaasti ja suhtkoht rauhallisesti alkava elokuva, joka lopussa hetki hetkeltä muuttuu jännittävämmäksi. Loppu on uskomattoman shokeeraava, kun katsoja huomaa järkyttävän lopun olevan niin looginen, mutta silti se tuntuu niin väärältä.

Näinhän se on, erinomainen elokuva, jossa jännitys säilyy piinaavaan loppuun asti, joka yllätti minut totaallisesti.

Mutta hyviä leffojahan riittää. Yhtenä voisin mainita Bad Boys 2:n. Hauskaa huumoria, menoa ja meininkiä alusta loppuun. Näyttelijät Smith ja Lawrence tekevät hyvän työn. Olen nuorempi kuin te, joten leffa saattaa iskeä minuun paremmin kuin teihin vanhuksiin :D
"I can't jump high, so I jump from high places" -Mick Foley

Foorumin suurin Metallica- mark

Entinen Bradshaw

Scalper

Viesti Kirjoittaja Scalper » Su 08.08.2004 17:06

Tänään 18:15 kohta tulee Ace Ventura-Luonto Kutsuu ja 21:00 Valehtelija Valehtija kummatkin Nelosella!

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » Ke 11.08.2004 21:35

Tuli tuossa katsuttua Kauriinmetsästäjä ja todellakin se on maineensa veroinen leffa. Robert De Niro tekee aivan loistavan roolisuorituksen ja ei nuo Meryl Streepin ja Christoper Walkeninkaan suoritukset oli huonoja. Leffassa on ikimuistoisia kohtauksi, niin kuin nuo venäläsen ruletin pelaamiset. Elokuvassa ei ole kovinkaan paljon sotimista,vaikka sota elokuva onkin.Mutta se ei todellakaan haittaa, koska elokuva on todella todella mielenkiintoinen ja on hienoa katsoa miten sota vaikuttaa elokuvan ystävyksiin.

Once Upon time in America- suuri gansteri sota on loistava elokuva. Pääosassa ovat Robert De Niro ja James Woods. Elokuva on todella pitkä, mutta ainakaan minun mielestäni se ei haittaa.

Jos Robert De Niron leffoja haluisi nähdä niin tuossa on hyviä vaihtoehtoja.

NWO Wolfpac

Viesti Kirjoittaja NWO Wolfpac » To 12.08.2004 16:00

Kuinka moni teistä on nähnyt vuonna 1982 valmistuneen ensimmäisen CGI (computer generated image) grafiikkoja käyttävän scifi-elokuvan "Tron". Elokuvan päähenkilö Kevin Flynn (Jeff Bridges) imaistaan hakkeroinnin seurauksena tietokoneen sisälle, jossa hän pelinsä pitää osata pelata. Se tuli ennen sellaisia elokuvia kuten Terminator 2, Ruohonleikkaaja (Lawnmower man), Jurassic Park ja Toy Story. Se oli teknisesti aikaansa nähden upea pläjäys ja todella rohkea yritys siihen aikaan. Elokuva tyrmättiin jopa suomessa, koska kukaan ei ymmärtänyt sitä, sillä tietokoneita ei ollut monellakaan tuohon aikaan. Nykyisin Tron nauttii kulttimainetta kaikkien aikojen ensimmäisenä videopelimaailmaa käsittelevänä elokuvana ja on itseasiassa hyvä tänäkin päivänä, vaikka upeat grafiikat välillä tallaavat olemattoman juonen alleen.
Wolfpac is back.

Jack 'The Party' Ass

Viesti Kirjoittaja Jack 'The Party' Ass » La 11.09.2004 19:38

American pie 3 on aivan huippu. Esimerkiksi Stifler on hauska ja siinä saa nauraa vähintään 10min välein.
Viimeksi muokannut Jack 'The Party' Ass, Ti 21.12.2004 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Facha

Viesti Kirjoittaja Facha » La 11.09.2004 20:00

Olen jäänyt koukkuun Robert De Niron pikkuisen vanhempiin leffoihin ja tuli katsottua tuossa Kuin Raivo Härkä. Elokuva on mustavalkoinen, mutta se sopii elokuvan tyyliin ällistyttävän hyvin. Elokuva kertoo Jake La Motasta, joka on huippu nyrkkeilijä. Elokuva on todella onniustunut tekele. De Niron roolisuoritus on taas aivan huippuluokkaa. Suosittelen kaikille.
Tarkoituksena olisi vielä jonain päivänä katsoa Taxi Driver, josta olen kuullut pelkkää hyvää.

Myös Avain Pakoon kannattaa katsoa. Elokuva kertoo pankkiirista nimeltä Andy, jota syytetään vaimonsa ja hänen salaisenrakkautensa murhasta. Andy joutuu syyttömänä vankilaan. Itse pidin todella paljon Morgan Freemanin roolisuorituksesta. Suosittelen.

EDIT: On kyllä pakko vielä ylistää tätä Avain Pakoon leffaa. Äänestetty IMDb:n listalle kolmanneksi parhaaksi leffaksi. Tämä leffa on elämys, josta ei voi olla pitämättä.
Viimeksi muokannut Facha, Ti 09.11.2004 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Live for the Moment

Viesti Kirjoittaja Live for the Moment » To 16.09.2004 15:00

Stuck on You
"Bob(Matt Damon) ja Walt(Greg Kinnear) ovat loistava tiimi tässä ihastuttavan hullussa komediassa, jotka jakavat elämän ilot - ja maksan.
Toimivan yhteistyön ansiosta kaksosten fyysinen tila ei ole rajoite.
Nyt kuitenkin Waltin suuret unelmat tähteydestä ovat pahasti ristiriidassa Bobin äärimmäisen ujouden kanssa, ja pysyvästi kiikissä olevat kaksoset ovat törmäyskurssilla. Niin roolimetsästys kuin treffitkin kärsivät tublaedustuksesta.
Erottamaton duo kohtaan Holywoodissa hilpeitä haasteita ja uskomattoman tähtikaartin (mm. Eva Mendes ja Cher),
ja seuraukset ovat hulvattomat!"

Kannattaa katsoa.
Viimeksi muokannut Live for the Moment, La 09.10.2004 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Life is like a permanent limp dick, with an occassional blow job"
Lars Ulrich

J0L3

Viesti Kirjoittaja J0L3 » La 09.10.2004 20:51

Mun Top 5:

1.Resident evil - Kaikille Sci-Fi faneille ja muillekin toiminta faneille

2. The Running man(Juokse tai kuole) - Ehkä paras Iso-Arska leffa(jos terminaattoreita ei lasketa, Jesse "The Body" Venturakin esiintyy tässä elokuvassa

3.Gladiaattori - Kaikkien toi ny pitäis tietää

4. The Rundown(Welcome to the jungle[Pako viidakkoon]) - The Rockin hyvä leffa

5.Die Hard 3 - Bruce Willisen tähdittämä leffa
You know who's dealing with The X-Factor!

poko

Viesti Kirjoittaja poko » Su 10.10.2004 00:16

Viimeaikoina olen huvittanut itseäni katsomalla klassikko elokuvien päätösosia.

Poliisi Opisto 7 - Moskovan Keikka
Samat vitsit kierrätettynä seitsemättä kertaa. Kaiken lisäksi usea pääosien näyttelijöistä oli jo jättänyt sarjan ennen tätä elokuvaa. Ensimmäinen Poliisi Opisto on sarjassaan varsin hyvä elokuva. Toinenkin vielä menettelee, mutta seuraavat alkavat olemaan sellaista kierrätystä, että henki menee.

Rocky V
Rocky sai edellisessä elokuvassa aivohalvauksen ja nyt ovat asiat kuralla, eikö kuulostakin lupaavalta. Rocky sarjakin menetti viehätyksensä kolmannen osan paikkeilla, kun huomasi katsovansa lähes samaa elokuvaa. Ensimmäiset Rockyt ovat klassikoita, mutta tämä on kaukana niistä.

Kummisetä 3
Kovaa kierrätystä, mutta Kummisedät ovat niin hyviä elokuvia, että itseasiassa on tämäkin varsin hyvä. Ei kuitenkaan kestä toista katselukertaa, toisin kuin osat I ja II.
...

Newe

Viesti Kirjoittaja Newe » Su 10.10.2004 08:29

Tässä on muutama ihan ok leffa.

Viimeinen Samurai.
Omasta mielestäni todella hyvä leffa. Tom Cruise suorittaa roolinsa kiitettävästi. Hyvä juoni.

Kill Bill.
Todella hyvä, mutta sekava. Tämä ei haittaa koska juoneen pääsee aika nopeasti mukaan. Todella Raaka. Filmi ei sovi perheen pienemmille. Itse olen nähnyt molemmat osat kyseisestä sarjasta. Itse pidän enemmän ensimmäisestä leffasta. Se on raaempi ja enemmän taistelu kohtauksia. No onhan kakkos osakin raaka kun siinä revitään silmä irti, se on kakko sen raain kohtaus.

American Pie.
Leffat sopivat niille jolla on sairas huumorintaju, mutta sopii myös muille.
Tämä on suunnattu enemmän nuorisolle. Olen nähnyt sarjan kaikki osat. En tiiä mikä on paras, mutta uusin mitä näin oli Wedding se oli ihan hyvä.
...

Dominic

Viesti Kirjoittaja Dominic » La 30.10.2004 14:21

Facha kirjoitti:Myös Avain Pakoon kannattaa katsoa. Elokuva kertoo pankkiirista nimeltä Andy, jota syytetään vaimonsa ja hänen salaisenrakkautensa murhasta. Andy joutuu syyttömänä vankilaan. Itse pidin todella paljon Morgan Freemanin roolisuorituksesta. Suosittelen.
"Andy Dufresne - who crawled through a river of shit and came out clean on the other side."

Aivan mainio leffa. Katsoin itse tuon pari päivää sitten ja ihastuin tuohon elokuvaan. Pidetään yhtenä parhaana leffana kautta aikojen. IMDb.com listalla sijalla 3.
Suosittelen.
The length of a film should be directly related to the endurance of the human bladder."

-Alfred Hitchcock-

WestCoastPop

Viesti Kirjoittaja WestCoastPop » La 30.10.2004 14:35

Beverly Hills Cop 1-3
Loistavia elokuvia kaikki tyynni. Oma suosikkini on kolmas. En näistä nyt erityisemmin perusteluja keksi.

Pako Viidakkoon
The Rockin tähdittämä hyvä actionleffa, jossa mnähdään myös Sean William Scott. Hyvä juoni ja toteutus, Arskakin vilahtaa tässä leffassa ja Rock Bottomkin nähdään. Suosittelen. :)

Friday the 13th - Kaikki osat.
IMO yksi parhaista kauhuleffasarjoista, suosikkiani en voi oikein sanoa, koska tykkäsin kaikista. Jason X on myös ihan katsomisen arvoinen.

Resident Evil: Apocalypse
Mielestäni ensimmäinen jatko-osa joka on edeltäjäänsä parempi. Resident Evil yhdestä en tykännyt, mutta tämä kuuluu suosikkeihini.

Eipä juuri nyt tula oikein muuta mieleen. Editoin joskus varmaankin lisää...
[21:15:50] <Hyppynen> latasin just hienon klipin jossa mies panee kanaa

Vastaa Viestiin