Melkein sukua julkkikselle
- Jack DiBiase
- Moderaattori
-
PapaShango
Kaverini setä, joka on hänen kummisetä, on ex-jääkiekkoilija Jarkko Varvio. Varvion Jarkko on myös isäpuoleni kaveri. Olen nähnyt Varvion muutaman kerran, kerran kai isäpuoleni kanssa, ja ainakin kerran kaverillani. Varvio asuu samalla paikkakunnalla, kuin minä, eli Tampereen kupeella Pirkkalassa! Jarkko Varviohan johdatti Leijonat ensimmäiseen MM-mitalliin voittaen pistepörssin tehoilla 9+1! Kisat olivat Prahassa 1992. Varviohan on myös pelannut NHL:ssä.
Rest In Peace ''The Rabid Wolverine'' Chris Benoit 
R.I.P Sherri Martel
Meikä palaa aktiiviseksi sitten joskus, jos palaa.
R.I.P Sherri Martel
Meikä palaa aktiiviseksi sitten joskus, jos palaa.
-
PapaShango
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Reijo Ruotsalainen.PapaShango kirjoitti:Okei, jääkiekolla jatketaan. Tämä mies oli vähän aikaa valmentajamme, olisikohan hänellä about 2 Stanley Cupin sormusta. Kenestä puhun?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Kun itse olen Nikkarissa ja Harri on tullut koulumatkoilla vastaan..Bingopupu kirjoitti:Juu, siellähän olin joskus...Mistäs tiesit?
BTW: Se avatarissani ollut kaveri pääsi Hynysen kanssa kuvaan: http://irc-galleria.net/view.php?nick=rraineri
- hamalainen
Tullut ihan epähuomiossa unohdettua. Minulle henkilökohtaisesti lapsuusiän suurimmista idoleista, Tapparan entinen pelaaja Juha "Silli" Silvennoinen (vaikka minä olen Ipan tupsukorvia hamaan loppun asti) kuuluu samaan veneseuraan kuin minä (+vanhempani) ja hänen kanssaan on tullut saunottua ja kaljoteltua varsin useasti. Mahtava mies kaikin puolin.
'Alertin #1 Ensiferum-fani!!!
Riding the Lightning...
Riding the Lightning...
-
Super-RKO!
Jääkiekkoon liittyen pistän vähän pökkyä pesään.
Isäni on entinen Tappara ja maajoukkuepakki Pekka Laksola ja hänen kauttaan tunne lukuisia muita nyky- ja ex-pelureita.
Timo Jutila on siskoni kummisetä.
Muitakin pelurituttuja voisin luetella, mutta enpä nyt jaksa.
P.s ainiin! Olen ollut ulkojäillä höntsyissä pari kertaa Perttu Lindgrenin kanssa ja olen paininut Ilveksen kolossin Marko Anttilan kanssa Lempäälän lastenkodin uimarannalla.
Isäni on entinen Tappara ja maajoukkuepakki Pekka Laksola ja hänen kauttaan tunne lukuisia muita nyky- ja ex-pelureita.
Timo Jutila on siskoni kummisetä.
Muitakin pelurituttuja voisin luetella, mutta enpä nyt jaksa.
P.s ainiin! Olen ollut ulkojäillä höntsyissä pari kertaa Perttu Lindgrenin kanssa ja olen paininut Ilveksen kolossin Marko Anttilan kanssa Lempäälän lastenkodin uimarannalla.
-
beer/suomiperkele
No siis samaa ala-astetta, yläastetta ja lukio on käynyt mm. Viivi Avellan ja muita random-julkkiksia kuten entisen miss Universumin Anne Pohtamon lapset.
Henry Saari jonotti sisään RMJ:hin mun takana viime vkl.
Olen nähnyt Yllytyshullujen Teresan monta kertaa kun vetää sitä salia missä käyn.
Olen ollut "kemuissa missä oli mm. Andre Wickström , entisen MoonTV:n Sacha Remling, se Romeo vai mikä lie salkkareista,
ja jotain muita mitä en humalan takia muista
Entinen Blues-pelaaja Jiri Vykoukal asui tuossa ihan lähellä.
Kimmo Timonen osti mummin vanhan kämpän
Minulla on Mötley Crüe-rumpali Tommy Leen rumpukapula millä soitti Helsingin 2005 keikan.
Brendan Shanahan on faijan hyvän kaverin tyttären miehen veli
Noh...tässä lähistöllä asuu aika paljon kaikkia tuttuja..mm. Jari Sarasvuo, Anne Pohtamo, näyttelijä-Ville Virtanen...
Redrama ja Basso-radion Soppamies asui ennen tässä ihan lähellä
Kaveri tuntee Ruben Stillerin
USAssa kun olin vaihtarina niin host-äidin siskon mies on ollut Bruce Lee:n veljen opetuksessa
pikku-serkku oli salkkareissa jonkin aikaa, en muista mikä henkilö
siinä ne, mukaan ei jaksanut mitään randomisti nähtyjä julkkiksia laskea
EDIT :
Ainiin ja olen näkynyt Fox Sportsilla kun TNA Impactissa AJ Styles ja sitten joku Team Canadalainen tuli tappelemaan katsomoon
Henry Saari jonotti sisään RMJ:hin mun takana viime vkl.
Olen nähnyt Yllytyshullujen Teresan monta kertaa kun vetää sitä salia missä käyn.
Olen ollut "kemuissa missä oli mm. Andre Wickström , entisen MoonTV:n Sacha Remling, se Romeo vai mikä lie salkkareista,
ja jotain muita mitä en humalan takia muista
Entinen Blues-pelaaja Jiri Vykoukal asui tuossa ihan lähellä.
Kimmo Timonen osti mummin vanhan kämpän
Minulla on Mötley Crüe-rumpali Tommy Leen rumpukapula millä soitti Helsingin 2005 keikan.
Brendan Shanahan on faijan hyvän kaverin tyttären miehen veli
Noh...tässä lähistöllä asuu aika paljon kaikkia tuttuja..mm. Jari Sarasvuo, Anne Pohtamo, näyttelijä-Ville Virtanen...
Redrama ja Basso-radion Soppamies asui ennen tässä ihan lähellä
Kaveri tuntee Ruben Stillerin
USAssa kun olin vaihtarina niin host-äidin siskon mies on ollut Bruce Lee:n veljen opetuksessa
pikku-serkku oli salkkareissa jonkin aikaa, en muista mikä henkilö
siinä ne, mukaan ei jaksanut mitään randomisti nähtyjä julkkiksia laskea
EDIT :
Ainiin ja olen näkynyt Fox Sportsilla kun TNA Impactissa AJ Styles ja sitten joku Team Canadalainen tuli tappelemaan katsomoon
1....2.....3 Pinfall!!
Tottakai Ettala tunnetaan! p****le, hetken kuumimpia suomalaisia nimiä lautailumaailmassa.Super-RKO! kirjoitti:Isän työkäverin poika on Jari Viuhkola ja Kaukainen serkkuni on, ette varmasti tunne, mutta silti, Lumilautailija Eero Ettala
Näin myös aikoinani Helsingissä ollessani kadulla Tony Halmeen.
Juu eli Kari Tapiolle sukua, onhan hän oikealta nimeltäänkin Kari Jalkanen.
Anssi Kelan entinen vaimo opettaa samassa koulussa kuin äitini.
Olen ollut heitettävänä ulos kuppilasta samaan aikaan ohjaaja Aki Kaurismäen kanssa.
Isoisoisäni on viisinkertainen olympiamitalisti.
\____0___/
- ZeroMalysm
Tunnen Arttu Harkin henkilökohtaisesti.
Istunut lentokoneessa Slipknotin chrisin edessä.
Istunut Teemu Selänne :n (yllättävän vaikea kirjoittaa) sylissä vuonna 95.
Jutellit Sm-liigan Jokereiden Tim Stapletonin kanssa (englannin taidot tulivat esille itseltäni)
Ja Jutellut myös Akkarin kirjoittajan Carl Barksin kanssa, henkilökohtaisesti.
Istunut lentokoneessa Slipknotin chrisin edessä.
Istunut Teemu Selänne :n (yllättävän vaikea kirjoittaa) sylissä vuonna 95.
Jutellit Sm-liigan Jokereiden Tim Stapletonin kanssa (englannin taidot tulivat esille itseltäni)
Ja Jutellut myös Akkarin kirjoittajan Carl Barksin kanssa, henkilökohtaisesti.
Kyllä se taipuu ihan Selänteen, äidinkielen perusjuttuja. (Jos tämä on nyt sitä JVDS-spämmäystä, niin toivon, että iso paha Jack säästäisi minut tällä kertaa eikä tulisi antamaan piiskaa.ZeroMalysm kirjoitti:Istunut Teemu Selänne :n (yllättävän vaikea kirjoittaa) sylissä vuonna 95.
Ja jos jotain aiheeseen liittyvää, niin minä en olekaan tavannut Selännettä, vaan Jari Litmasen, ja istunut hänen sylissään. Vuotta en muista, mutta joskus pikkupoikana nyt kuminkin.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Pistän pökkyä pesään, olen pelannut koulun kiekkojoukkueessa entisen Tappara- ja maajoukkuepakki Pekka Laksolan pojan kanssa.KanesMask kirjoitti:Jääkiekkoon liittyen pistän vähän pökkyä pesään.