Internet Rasslin' Goodness (aka Painilinkit)
En ole koskaan kuullutkaaan. Sen siitä saa, kun elää tynnyrissä ja tv:stä näkyy vain neljä kanavaa. Ja DiBiase "pennut" eivät tosiaan tiedä 
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Jack DiBiase
- Moderaattori
-
FlameSnoopy
-
Show_Stopper
Yllättävän hyvin toimii miehellä myös tuollainen ulkomaalainen keltanokka -gimmik. Miltähän vuodelta mahtoi pätkä olla, vaikka senhetkiset mestarit vähän vihiä antoivatkin.Jack DiBiase kirjoitti:Look at me-a, I'ma Triple Aich-a, I'ma big fountain-a.
"Oh shit, I'm supposed to be there tonight!"
Syy miksi Scott Hall ei koskaan saapunut Turning Point '07:ään.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Hydra & Mantis - Leave the Memories Alone
Jostain syystä tämä kosketti minua enemmän kuin Ric Flairin uran lopetus.
Jostain syystä tämä kosketti minua enemmän kuin Ric Flairin uran lopetus.
"If evil was a supermarket, my photo would hang by the Customer Service desk."
- Dr. Cube
- Dr. Cube
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Daily Dose of CHIKARA Goodness
PS. HV Machete kun menit varastamaan potentiaalisen tulevan avatarini.
PS. HV Machete kun menit varastamaan potentiaalisen tulevan avatarini.
WE BACK YA'LL?!
- Jani Panos
Edge & Christian with Joe C
Onko muuten mitään uutta tietoa tuosta Christianin tilanteesta TNA:ssa, että olisiko hän tulossa takaisin WWE:hen?
Onko muuten mitään uutta tietoa tuosta Christianin tilanteesta TNA:ssa, että olisiko hän tulossa takaisin WWE:hen?
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Paras lopetus ikinä
Tämä on luultavasti kaikkein mahtavin asia, mitä olen koskaan nähnyt. Nyt voin kuolla onnellisena.
Tämä on luultavasti kaikkein mahtavin asia, mitä olen koskaan nähnyt. Nyt voin kuolla onnellisena.
"If evil was a supermarket, my photo would hang by the Customer Service desk."
- Dr. Cube
- Dr. Cube
-
Show_Stopper
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Vladimir Kozlov — Seizure Of Power
http://www.youtube.com/watch?v=yCkAenhneSI
Tuollaisen Kozlov-pätkän väänsin tänään, ja vaikka YouTubeen uppaaminen tekeekin sen, etteivät ääni ja video kulje täsmälleen niin kuin se teki videonkäsittelyohjelmassa, olen melko tyytyväinen jälkeen. Palaute olisi varsin toivottua.
http://www.youtube.com/watch?v=yCkAenhneSI
Tuollaisen Kozlov-pätkän väänsin tänään, ja vaikka YouTubeen uppaaminen tekeekin sen, etteivät ääni ja video kulje täsmälleen niin kuin se teki videonkäsittelyohjelmassa, olen melko tyytyväinen jälkeen. Palaute olisi varsin toivottua.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Olenkin yrittänyt etsiskellä, mutta en ole vielä löytänyt. Pistä vaikka YV:tä, jos tiedät että mistä OVW:hen pääsisi käsiksi..Jack DiBiase kirjoitti:Katso OVW:tä jostain 05 syksystä 06 kevääseen. Miehet vetivät aivan uskomattoman hienon feudin. OVW oli tuolloin Heymanin aikana muutenkin koko maailman ykköspromootio laadultaan.
- Jack DiBiase
- Moderaattori