1. YEAHJack DiBiase kirjoitti:1. Ready To Rumble.
2. Älä? Siis siinä ei arvosteltukaan kuinka monta tähteä ne matsit sai?
2. Minä ainakin odotan vielä tuota tietoa ennen kuin viitsin maksaa elokuvalipun hinnan
Näinkö teki? Kuva katkaistiin vain kesken Ram Jamin ja that was it... Ja en minä mitään "prinssi saa prinsessansa" loppua olisi halunnut, mutta tuo kyseinen lopetus ei vain minua mielyttänyt. Ja kuten aikaisin mainitsin, olihan tuo tavallaan ihan näppärä tapa lopettaa elokuva, monia tuo varmasti miellytti, mutta itse en jostain syystä pitänyt siitä. Tosin tuskinpa se arvosana siihen *****- olisi noussut, vaikka lopetus olisi ollut mieleinen. Kyllä ****½ on minun mielestäni melko oikeutettu arvosana tuolle elokuvalle.Jack DiBiase kirjoitti:Eikä tuosta mitään jatko-osaa tule,
- Spoiler: näytä
Anteeksi, mutta sinun on tultava katsomaan se ihan paikalliseen (meidän jalasjärvisten "paikallinen" elokuvateatteri kun on SeinäjoellaTzei-em kirjoitti:The Wrestlerin lataa... krhm... hankin heti kunhan siitä tulee dvd-versio. Odotukset on kyllä korkealla, koska paljon tätä pätkää on kehuttu.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Enpä voi väittää alkuperäisteosta lukeneeni, mutta ehkäpä tässä tapauksessa se oli vain etu, sillä en voi sanoa nauttineeni elokuvasta yhtä paljon moneen aikaan. Pitääpi lukaista teos, luulen ma.Riveni kirjoitti:Holy shit, joku oikeasti piti The Spiritistä? Tai no, ehkä se on mahdollista nille, jotka eivät ole Eisnerin mestariteoksia lukeneet. Miller on täysi paskaläjä raiskattuaan yhden sarjakuvataiteen kirkkaimmista kultaisen ajan tähdistä.
uuh foorumin epävirallinen "mukaviisas" taas pätemässä, itse katsoin leffan myös ja pidin siitäRiveni kirjoitti:Holy shit, joku oikeasti piti The Spiritistä? Tai no, ehkä se on mahdollista nille, jotka eivät ole Eisnerin mestariteoksia lukeneet. Miller on täysi paskaläjä raiskattuaan yhden sarjakuvataiteen kirkkaimmista kultaisen ajan tähdistä.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Sitähän se melkein onkin. Ennemmin kyseenalaistaisin Lotr-elokuvien paikan niinkin korkealla.Wormmaster kirjoitti:Jos IMDbhen on uskomista niin The Dark Knight on viidenneksi paras elokuva ikinä. Eiköhän tämä riitä.
Nojoo, itse olisin ehkä ottanut lopetukseen mukaan vielä sen tömähdyksen joka kuuluu kun legenda viimeisen kerran kohtaa kanveesin, ja sen jälkeen musta ruutu ja täysin hiljaista. Mutta ehkä tuo olisi sitten ollut vähän turhan negatiivinen lopetus.Nodachi kirjoitti: Plussat vielä lopetuksesta, joka jätti oikeastaan kaiken auki ja mielen täyteen kysymyksiä: kestikö Robinsonin pumppu tuota RamJam-loikkaa? Jos vastaus on kyllä, miten kävi hänelle ja Pamille? Saiko hän välinsä selvitettyä tyttärensä kanssa? No, vastauksista huolimatta homma on niin, että ainakin Robinson pääsi tekemään sitä mitä hän rakastaa eniten: painimaan. Se on loistava sanoma, ja tämä elokuva yleensäkin antaa mielestäni aika positiivisen kuvan sen surullisenkuuluisan pellepainin oikeasta luonteesta.
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-En viitsi Opethin The Night And The Silent Wateria keskeyttää katsoakseni tuon videon, mutta tosiaan, juuri tuollaisten videoiden pohjalta alunperin tämän elokuvan ostin. Noita Hitler-huutaa-subtitleillä-videoita alkaa olla jo satoja.Trisu kirjoitti:Perikatohan se rules...Velocity kirjoitti:Katsoin viimein paljon puheen alla olleen Perikadon(Der Untergang).
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-Joo itselle heräsi myös kiinnostus tuohon leffaan näiden pohjalta. Ehkäpä tässä saisi joskus sen ihan katsottuakin - kunhan ensin on alta pois koulun puolesta katsottavaksi annetut Fannyt & Alexanderit ynnä muut kolmetuntiset boredomleffat.Velocity kirjoitti:En viitsi Opethin The Night And The Silent Wateria keskeyttää katsoakseni tuon videon, mutta tosiaan, juuri tuollaisten videoiden pohjalta alunperin tämän elokuvan ostin. Noita Hitler-huutaa-subtitleillä-videoita alkaa olla jo satoja.Trisu kirjoitti:Perikatohan se rules...Velocity kirjoitti:Katsoin viimein paljon puheen alla olleen Perikadon(Der Untergang).
Ei se mitään, loistaviahan niistä monet ovat.